SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012 en 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Drizzt_DoUrden op 25-01-2014 15:47:47 ]"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Gebroederlijkheid
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Hij doet de snavel. Omdat Joden snavels zijn.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is eigenlijk het idee hierachter?"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Monden snoerenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is eigenlijk het idee hierachter?![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:20 schreef Scorpie het volgende:
1 zo`n gast heeft van de week zijn afstandsbediening door zijn TV gegooid bij de 2-1 uit pure frustratie, ik moest zo hard lachen toen ik dat hoorde.
Feyenoorders zijn het leukste als ze hoop hebben.![]()
![]()
maar dat was niet echt nodig, toch? Kan me niet zo vele negatieve uitlatingen over hem herinneren. Behalven van wat (k)neuzen op FOK!quote:"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
De monden van Feyenoorders natuurlijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
maar dat was niet echt nodig, toch? Kan me niet zo vele negatieve uitlatingen over hem herinneren. Behalven van wat (k)neuzen op FOK!![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
maar dat was niet echt nodig, toch? Kan me niet zo vele negatieve uitlatingen over hem herinneren. Behalven van wat (k)neuzen op FOK!ben je nou een kakkie aan het worden, niet overdrijven
![]()
Het schijnt dat de spelers elke dag op FOK! kijken wat LitmanenAFCA nu weer over ze te vertellen heeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:30 schreef Dven het volgende:
[..]
maar dat was niet echt nodig, toch? Kan me niet zo vele negatieve uitlatingen over hem herinneren. Behalven van wat (k)neuzen op FOK!Oh.![]()
Feyenoorders hebben een grote bek, veel praatjes, maar zijn als club en in voetballend opzicht inferieur aan Ajax.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:24 schreef Quyxz_ het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is eigenlijk het idee hierachter?Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ach, als je jood als geuzennaam kan gebruiken, dan kan neus ook wel. Neuzennaam, wordt het dan. Ik stem voor. Buiten dat klopt het. Ik heb een flinke gok.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]ben je nou een kakkie aan het worden, niet overdrijven
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het schijnt dat de spelers elke dag op FOK! kijken wat LitmanenAFCA nu weer over ze te vertellen heeft.![]()
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het schijnt dat de spelers elke dag op FOK! kijken wat LitmanenAFCA nu weer over ze te vertellen heeft.![]()
![]()
Blijft ironisch dat ze het " geen woorden maar daden" heel vaak blijven zeggen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Feyenoorders hebben een grote bek, veel praatjes, maar zijn als club en in voetballend opzicht inferieur aan Ajax.Oh.![]()
Ja, maar ze hebben de beste fans hoorquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft ironisch dat ze het " geen woorden maar daden" heel vaak blijven zeggen.![]()
Als de daden al zo een veertien jaar uitblijven moeten ze wel terug vallen op lege woorden. Als je ze eens hoorde voor de wedstrijd, elke keer ook dat filmpje van die goal van Obiku in 1995. Ze dachten echt dat ze weer konden stunten tegen Ajax in de bekerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:35 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Blijft ironisch dat ze het " geen woorden maar daden" heel vaak blijven zeggen.
Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Ik vind dat jood al niks, neuzen heeft toch wel iets racistisch naar mijn mening.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef Dven het volgende:
[..]
Ach, als je jood als geuzennaam kan gebruiken, dan kan neus ook wel. Neuzennaam, wordt het dan. Ik stem voor. Buiten dat klopt het. Ik heb een flinke gok.
Niet dat ik me er druk over maak, men doet maar wat men niet laten kan.![]()
Racisme is toch al de dooddoener van de eeuw.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vind dat jood al niks, neuzen heeft toch wel iets racistisch naar mijn mening.
Niet dat ik me er druk over maak, men doet maar wat men niet laten kan."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik ga het weer lekker over voetbal hebben, vind ik veel leukerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:40 schreef Dven het volgende:
[..]
Racisme is toch al de dooddoener van de eeuw.![]()
Ik heb hem niet meer gezien. Begin me zorgen te makenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Sinds gistermiddag inderdaad. Tijd voor een amber alert lijkt me.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:45 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik heb hem niet meer gezien. Begin me zorgen te maken![]()
Neuzen, joden worden zo genoemd, maar ik zie veel meer turken met haakneuzen.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Gewoon een kenmerk van de oostelijke middellandse zee. Grieken hebben het ook.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:56 schreef Smoofie het volgende:
Neuzen, joden worden zo genoemd, maar ik zie veel meer turken met haakneuzen."For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
Forum Opties Forumhop: Hop naar: