Nee hoor, je mag toch best voor iets een voorkeur hebben?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:25 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Als ze loslaten in de regel.
En je mag zo vaak voeden als de baby wenst. Dus dat kun je helemaal zelf regelen. Niet de baby laten huilen omdat hij pas over een half uur weer een fles mag..
(Ik ben echt enorm pro bv. Sorry als ik te lomp overkom)
je lichaam past zich aan de drinkbehoefte van je kind. Zodoende krijg je ook te maken met regeldagen,dan vraagt je kind om meer voeding en past je lichaam zich daaraan aan.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:23 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Ja okMaar hoe weet je dan bij borstvoeding dat de baby genoeg gedronken heeft?
Dat is wel een goeie! Ik woon in Rotterdam dus die zullen er hier wel zijn lijkt me. Over anderhalve week vk. Misschien kan zij me hierover informerenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:27 schreef RunForrestRun het volgende:
Sunshine, misschien kun je bij jou in de buurt een voorlichtingsavond over borstvoeding vinden? Kan heel erg helpen als je met dit soort vragen zit en is VEEL beter dan op internet zoeken, waar je uiteindelijk zoals je zelf ook al hebt gemerkt bij de horrorverhalen eindigt.
Weet niet waar je (ongeveer) woont?
Vast! Mijn vk heeft me toen ook die informatie gegeven.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:29 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Dat is wel een goeie! Ik woon in Rotterdam dus die zullen er hier wel zijn lijkt me. Over anderhalve week vk. Misschien kan zij me hierover informeren
Hm ok. Het is ook gewoon dat ik er totaal niet bekend mee ben denk ik. Flesjes geven heb ik wel gedaan maar borstvoeding nog nooitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:27 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
je lichaam past zich aan de drinkbehoefte van je kind. Zodoende krijg je ook te maken met regeldagen,dan vraagt je kind om meer voeding en past je lichaam zich daaraan aan.
Hier was de voorlichting gewoon in het ziekenhuisquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:30 schreef RunForrestRun het volgende:
[..]
Vast! Mijn vk heeft me toen ook die informatie gegeven.
Stel dat je nou bij mij in de buurt woonde, kon ik je wel wat informatie geven. Maar Rotterdam is redelijk uit de richting.
Ik zal straks ook eens googlenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Hier was de voorlichting gewoon in het ziekenhuis. Zal in Rotterdam vast ook wel zo zijn.
Volgens mij doen de meeste dat wel? Was hier iig ook zo, maar daar moest je ¤15 voor betalen, terwijl de avond in het ziekenhuis gratis wasquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:36 schreef BlueEyes het volgende:
Mijn kraamzorgburo biedt borstvoedingsvoorlichtingsavonden aan.
Oh, superquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:35 schreef Burdie het volgende:
http://www.ikazia.nl/spec(...)ieavond-borstvoeding
Ik vond het ook gewoon heel vervelend. Vooral bij de nachtvoedingen. Nu deden wij niet moeilijk met gekookt water, maar voor het water uit de badkamer op temperatuur was had ik ondertussen al 4x kunnen aanleggenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:26 schreef laziness het volgende:
[..]
Bv is sneller maar flesvoeding duurt nou ook geen uren. 30 seconden in de magnetron en wat poeder er bij. Onder een minuut ben je klaar.
Het interesseert me echt geen biet wie wat kiest maar ik vind dat de moeilijkheidsgraad en tijd om flesvoeding klaar te maken hier nog wel eens wordt overdreven
Dat verschilde. Gemiddeld een minuut of 10. Soms maar 2. De clusterperioden konden zo een half uur of langer durenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:44 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik ben eigenlijk wel benieuwd hoe lang een borstvoeding duurt. Nu is elke baby anders natuurlijk, maar hoe is dat bij jou Vlindur?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Dat verschilde. Gemiddeld een minuut of 10. Soms maar 2. De clusterperioden konden zo een half uur of langer duren
Ja, het valt me ook erg mee!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:46 schreef Burdie het volgende:
[..]Ik dacht dat elke voeding een half uur duurde.
Meevallertje dus.
èlk half uur komt soms meer in de buurtquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:46 schreef Burdie het volgende:
[..]Ik dacht dat elke voeding een half uur duurde.
Meevallertje dus.
Nee hoor. Op een gegeven moment kunnen ze zelf zittenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Volgens WHO is het verstandig de eerste 2 jaar bv te geven.
Wordt dat op een gegeven moment niet zwaar om de baby in bepaalde houding te leggen?
Nee hoor, je wordt er zo handig in dat je er zelfs 2 tegelijk kunt aanleggen en dan nog een selfie kunt maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:50 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wordt dat op een gegeven moment niet zwaar om de baby/dreumes in bepaalde houding te leggen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |