18quote:Op zaterdag 25 januari 2014 05:57 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Tuurlijk! Welk nummer is dat?
De jurk en de bolero wil ik graag. Ik haat buikbanden, dus die hoef ik nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 06:42 schreef flowerbox het volgende:
[..]
Vlindur, had je mijn positiekleding al gezien?Topic 134, post 238. Mogen weg tegen verzendkosten.
Enne, drie is heel leuk hoor!
Welke buntingbag heb je? Er was destijds 1 model die ik geweldig vond, wat er na kwam was het allemaal net nietquote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb hier een enorme tas vol staan van luus, tot en met 68
Lindex , Hema, Kidscase, DPAM, buntingbag.
Iemand serieus interesse? anders maak ik geen foto's en zet ik het op zolder.
Nee bedankt. Ik krijg al m'n kleren terug, dus heb weer broeken voldoende als ik ze nog pasquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:20 schreef aapieannie het volgende:
Vlindur ik heb nog wel spijkerbroek eventueel? Is maat 44 maar valt kleiner. Van de h&m
Nog unisex tussen zitten? Iets als dat zeeblauwe vestje?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:30 schreef Kleurdoos het volgende:
Ik heb hier een enorme tas vol staan van luus, tot en met 68
Lindex , Hema, Kidscase, DPAM, buntingbag.
Iemand serieus interesse? anders maak ik geen foto's en zet ik het op zolder.
Gefeliciteerd, wat een leuk nieuws! Vlindur, ik heb nog een Maxicosi in de verkoop. Wellicht is dat interessant voor je schoonzus? Bij interesse stuur ik je graag foto's.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
(Ik heb ze wel hoor. Als ik ze terug krijg van mn schoonzus tenminste. Die is nu 15 weken zwanger oid. Wist ik veel dat ik een 2e streep zou krijgen. Ze heeft ook mn maxicosi en nog meer dingen. Beetje sneu, maar ik wil het wel terug![]()
)
Oh lord waarom moet ik nog tig weken wachten voor ik weet wat het wordt. Ik zou het zo blind van je overnemenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb wel wat unisex idd, ik had gisteren foto's gemaakt en toen alles gewistloseeeeer
van lex heb ik ook nog een stapeltje!
dafuq, zit je kinderen te maken yo!quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:34 schreef geppie het volgende:
[..]
Oh lord waarom moet ik nog tig weken wachten voor ik weet wat het wordt. Ik zou het zo blind van je overnemen
Welke maten heb je van Lex nog liggen? Ik zoek 80/86...quote:Op zaterdag 25 januari 2014 18:42 schreef Kleurdoos het volgende:
ik heb wel wat unisex idd, ik had gisteren foto's gemaakt en toen alles gewistloseeeeer
van lex heb ik ook nog een stapeltje!
nope, allemaal 92quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:41 schreef mousemicky het volgende:
[..]
Welke maten heb je van Lex nog liggen? Ik zoek 80/86...
Ja ik vond opeens dat het universum nog niet genoeg aan het rondlopende DNA hadquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:36 schreef Kleurdoos het volgende:
[..]
dafuq, zit je kinderen te maken yo!
Van harte, wanneer UD?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:47 schreef geppie het volgende:
[..]
Ja ik vond opeens dat het universum nog niet genoeg aan het rondlopende DNA had
ja, ze krijgt een enorme babyquote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:12 schreef ferrari_rood het volgende:
Moet je iets vertellen morretje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |