die confectiematen snap ik nooitquote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:04 schreef BlueEyes het volgende:
Ik heb evt een bordeaux rode/paarse broek 42. Moet m nog terugsturen vamwege te groot. Had weer eens onderschatting van mijn derrière![]()
Oftewel te groot, mamalicious heb ik maat 30/31
Hebbehebbehebbe! Ik pm je zo even!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:16 schreef As1981 het volgende:
uiteraard sloot ik hem. maar dus heel donker grijs/zwart.
Heb je een foto en wat wil je er voor hebben?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:11 schreef BlueEyes het volgende:
Het is een lengtemaat 34, bij mij standaard te lang dus (heb 32 korte pootjes)
Maar dan breng ik m volgende week naar het postkantoor, dacht ik bied het evt aan.
Oh wauw, een surprisestreep, gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
(Ik heb ze wel hoor. Als ik ze terug krijg van mn schoonzus tenminste. Die is nu 15 weken zwanger oid. Wist ik veel dat ik een 2e streep zou krijgen. Ze heeft ook mn maxicosi en nog meer dingen. Beetje sneu, maar ik wil het wel terug![]()
)
Dank je!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 18:37 schreef L-E het volgende:
[..]
Oh wauw, een surprisestreep, gefeliciteerd!
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:45 schreef Vlindur het volgende:
[..]![]()
(Ik heb ze wel hoor. Als ik ze terug krijg van mn schoonzus tenminste. Die is nu 15 weken zwanger oid. Wist ik veel dat ik een 2e streep zou krijgen. Ze heeft ook mn maxicosi en nog meer dingen. Beetje sneu, maar ik wil het wel terug![]()
)
Tuurlijk! Welk nummer is dat?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:15 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
mag ik eenoptie op het retro jumpsuit met korte hemd mouwen 62/68
Vlindur, had je mijn positiekleding al gezien?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maat S (10.5 cm)![]()
whoepsquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:42 schreef aapieannie het volgende:
Lamb welke maat zijn de nike schoentjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |