https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerd. Mijn vriendin is nu prostituee, mijn dochtertje zit voor de cam, mijn ouders heb ik moeten vermoorden zodat ik hun organen kon verkopen, mijn huis ben ik kwijtgeraakt. Ik verkoop nu mijn kontje achter het station
Missen is een groot woordquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:09 schreef dimmak het volgende:
Jezus een half topic vol gespamt in de vroege morgen. Wat heb ik gemist?
BTC stond even op 10.000, jammer dat je dat hebt moeten missenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:09 schreef dimmak het volgende:
Jezus een half topic vol gespamt in de vroege morgen. Wat heb ik gemist?
Ik denk eerder dat zijn zakgeld op is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:11 schreef Cliffie1976 het volgende:
GTAnoob heeft zijn Ritalinnetje nog niet gehad
Ging zo snel dat je het op bitcoinwisdom NET niet kan zienquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:11 schreef Sands het volgende:
[..]
BTC stond even op 10.000, jammer dat je dat hebt moeten missen
Volgens mij slikt ie normaal gesproken zwaardere medicijnenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:11 schreef Cliffie1976 het volgende:
GTAnoob heeft zijn Ritalinnetje nog niet gehad
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Degene die ze voor die prijs heeft gekocht, wordt nu gereanimeerdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:11 schreef Sands het volgende:
[..]
Hahaha ja net als degene die ooit doge heeft gekocht voor $400 per stuk....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:18 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Degene die ze voor die prijs heeft gekocht, wordt nu gereanimeerd
als mij dat zou overkomen zou ik mezelf helemaal onderschijtenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:18 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Degene die ze voor die prijs heeft gekocht, wordt nu gereanimeerd
Wat is daar dan anders aan dan normaal?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:20 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
als mij dat zou overkomen zou ik mezelf helemaal onderschijten
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Wat is daar dan anders aan dan normaal?
ik zou het daarna opetenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:20 schreef Sands het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:20 schreef Sands het volgende:
[..]
Jij hebt nog geen echte paniek gezien hierquote:
Plas dan ff van de Golden Gate afquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:23 schreef GTAnoob het volgende:
ltasdfoi[uwdaygv oaisdfgvi
ik moe plassen maar durf nie
straks stijgt het terwijl ik aan t plassen ben
Nee, nog iets naar beneden om mn buy order aan te rakenquote:
Hee, dat is mijn oneliner!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:31 schreef GTAnoob het volgende:
verschil mtgox met de rest is wel heul erg groot nu
Hahaha, maar ik weet nooit precies waar ze zittenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:30 schreef Leafeon672 het volgende:
Je kunt wel lekker daghandelen met die pieken en dalen bij ltc.
we gaan naar 350quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:49 schreef Stryder het volgende:
Ik had buy orders op 740, maar die heb ik maar even weg gehaald. Hoop dat we nog iets lager gaan
jij bent echt de Johan Vlemmix van dit topic he?quote:
Quoted for future usequote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:52 schreef AlexanderYiyang het volgende:
Ik denk niet dat we de 740 of 17 gaan halen. Dit is wel zo'n beetje de bottom op dit moment.
Nou niks gemist hoot, gewoon weer zo'n standaard ik ben Bitcoin en ik ga maar eens dalen daling.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:52 schreef mijntje12 het volgende:
Hoezeo down na het goede nieuws? Wat heb ik gemist toen ik sliep?
Paniek. Dat is alles. Nieuws, goed of slecht, schijnt geen invloed te hebben op de prijs. Dat is in principe goed natuurlijk. Maar de angst heerst en dan gaan mensen gewoon sellen. Panic aaaaaaaah sell sell sellquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:52 schreef mijntje12 het volgende:
chinezen mogen na de 31e niet meer traden, verhandelen etc. in bitcoinsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:52 schreef mijntje12 het volgende:
quote:
klassieke muziek is rustgevend he wanneer je stressedquote:
Oh nice, zal ik zeker eens in gaan duikenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:05 schreef SosuaCafe het volgende:
[..]
chopin.
En probeer dit topic eens.
MUZ / De allermooiste klassieke stukken #9
Moggu.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:06 schreef Stryder het volgende:
[..]
Oh nice, zal ik zeker eens in gaan duiken
Lieve Bel, kijk maar even niet naar LTCquote:
Zag t al op m'n foonquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:07 schreef Stryder het volgende:
[..]
Lieve Bel, kijk maar even naar LTC
Ik zie ook PPC onder de 4 staan. Als ik nu alsnog alles sell, en ik zou linea recta in PPC stappen en deze komt ooit weer boven de 5 heb ik het alweer goed gemaakt...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:08 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, maar goed dat je gisteren niet hebt bijgekocht
heb ook op 3.8 gekocht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zie ook PPC onder de 4 staan. Als ik nu alsnog alles sell, en ik zou linea recta in PPC stappen en deze komt ooit weer boven de 5 heb ik het alweer goed gemaakt...
Dat lijkt me een goede optie, zie PPC niet onder de 3 komen vandaagquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:10 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik zie ook PPC onder de 4 staan. Als ik nu alsnog alles sell, en ik zou linea recta in PPC stappen en deze komt ooit weer boven de 5 heb ik het alweer goed gemaakt...
Mja zie dat het alweer 4+ is nu... Eventjes wachten nog, het weekend moet ook nog komen natuurlijk...quote:
Jahaaa, voor jou een vraag, voor mij ookquote:
Volledig in PPC geramd. Klaar dermee. Dan wacht ik wel een tijdje, wordt vanzelf wel weer eens 5+ of misschien zelfs 6+quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:14 schreef Stryder het volgende:
Het markt sentiment is niet al te best, maar 3,80 voor PPC is wel heel goedkoop hoor.
Die chinezen ook altijdquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:54 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
chinezen mogen na de 31e niet meer traden, verhandelen etc. in bitcoins
het kan hen een worst wezen dat er goed nieuws komt uit het westen, daar hebben zij niets aan
de meesten coins bevinden zich in china, mijn voorspelling; chinezen zullen hier en daar pumpen en dumpen voor ze alles (of het grootste deel) weggooien
ze zullen echt geen omwegen zoeken, dan hebben ze te maken de chinese overheid...
Ik natuurlijkquote:
Het zal ongetwijfeld hoger dan dit worden mag ik hopenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volledig in PPC geramd. Klaar dermee. Dan wacht ik wel een tijdje, wordt vanzelf wel weer eens 5+ of misschien zelfs 6+
Maarja ik wil weer voor een kwartje op de eerste rij zitten en de allerallerlaagste prijs betalen, zie wel hoe het uitpaktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Volledig in PPC geramd. Klaar dermee. Dan wacht ik wel een tijdje, wordt vanzelf wel weer eens 5+ of misschien zelfs 6+
Het onverwoestbare Doge is ook ingestort zeker?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:22 schreef Stryder het volgende:
[..]
Maarja ik wil weer voor een kwartje op de eerste rij zitten en de allerallerlaagste prijs betalen, zie wel hoe het uitpakt
Hahaha die staat netjes op 212 hoor. Doet niet zo gek als al die munten op BTCequote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:25 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het onverwoestbare Doge is ook ingestort zeker?
Ja was volgens mij een x 800 procent vandaagquote:
Hoop het voor iedereen die gekocht heeft, niet voor mezelfquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:41 schreef AlexanderYiyang het volgende:
[..]
Mooie prijs. Stijgt nu wel door vermoed ik naar de $22.
Holden anders crash je meteen de markt voor Totoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:46 schreef Kale het volgende:
Ik heb gewoon voor 15 LTC tips in mn wallet. Helemaal vergeten dat ik die gemined had
Hmmm, ik heb dat Tips serieus niet meer gevolgd. Gaat dat nog wat stijgen of is deze koers wel de max?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:47 schreef Stryder het volgende:
[..]
Holden anders crash je meteen de markt voor Toto
Hij is ooit een keer 48 ofzo geweest. Geduld mijn vriend.. geduld.. En dat zeg ik niet omdat ik nog wat ltc ingekocht heb op 38 en 29 en ik ze sws ga holden, maar dit is niet de maxquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:49 schreef Kale het volgende:
[..]
Hmmm, ik heb dat Tips serieus niet meer gevolgd. Gaat dat nog wat stijgen of is deze koers wel de max?
Welke vriendin?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:51 schreef µ het volgende:
[..]
Dat zei ik gisteren ook tegen je vriendin.
tja, altijd een beetje geld achter de hand houden, en een beetje coins. Zit je nooit helemaal zonder. (zeg ik met mn te duur gekochte ltc...)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:16 schreef Cliffie1976 het volgende:
Leuk als je de dip hebt gemist: denken alsnog in te stappen als het weer laag wordt -> dan zul je zien dat het verder doorpaniekt
Daar is het nog nacht, manquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:44 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hoop het voor iedereen die gekocht heeft, niet voor mezelf.
Rond deze tijd worden ze wakker in Amerika (Oosten) en ik hoop dat dit ze aanzet om te panicsellen
PPC gedeeltelijk weggedaan op 4.557quote:
Bedoel je niet 20.78quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:37 schreef edcetera het volgende:
Zo, mn laatste litecointjes weggedaan op 20,87. Had het eigenlijk eerder moeten doen. Dit gaat een heel onvoorspelbaar weekend worden. Misschien nog wat kansjes om te daytraden.
Hij is niet meer op 20.87 geweestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Vrrek, je hebt ook nog gelijk. Hoe weet jij dat
Ik keek even mee over je schouder.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:58 schreef edcetera het volgende:
[..]
Vrrek, je hebt ook nog gelijk. Hoe weet jij dat
Me baas is er heulemaal niequote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:02 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik keek even mee over je schouder.
Nu weer aan het werk he.
gr gr je baas.
heb tenminste dikkere lul dan jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
9.3quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:14 schreef GTAnoob het volgende:
ik heb 8.3 miljard cookies per seconde
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:18 schreef GTAnoob het volgende:
hier is een foto ter bewijs:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PSN: Reneon01990
quote:
wow wat een goede comebackquote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:20 schreef Cliffie1976 het volgende:
[..]
Je moet je arm niet verwarren met je lul.
daarmee teken je je capitulatiequote:
Zieke skills ..... sta ik dan lekker aan de zijlijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
PPC gedeeltelijk weggedaan op 4.557
En die BTC op 795.6.
Kon allebei slechter
Mag het een keer meezitten danquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:18 schreef Stryder het volgende:
[..]
Zieke skills ..... sta ik dan lekker aan de zijlijn, maakte ik altijd maar goede keuzes zoals jou
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:44 schreef ulq het volgende:
Aight, er is eindelijk iets gebeurd
Beter crasht ie ff lekker door
Ja. Dat is ook mijn ervaring. Ik had voor die crash naar 400 ingekocht op 750. Daar baalde in eerste instantie natuurlijk van maar het is goed dat ik min of meer gewoon gewacht heb tot ie weer op 950 stond.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:47 schreef Cliffie1976 het volgende:
IddVeel te hoog gekocht. Maar ja, nu verkopen word ik ook niets wijzer meer van. Als ik dat namelijk doe, gaat alles omhoog
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zet met mn 100e Antimatter Condenser neer.quote:
Reset the game but keep the achievements?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:12 schreef Kale het volgende:
[..]
Zet met mn 100e Antimatter Condenser neer.
3e run overigens. Gaat enorm veel sneller met die heavenly chips en je milk% dat je behoudt na een restart
Ja bij een soft reset blijven je achievements behouden (en dus ook je milkpercentage). tevens krijg je heavenly chips adv hoeveel cookies je reset, deze kun je ook weer upgraden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:13 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Reset the game but keep the achievements?
En nu je totale proctie per seconde? Ik heb nu 9.8 miljard.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:16 schreef Kale het volgende:
[..]
Ja bij een soft reset blijven je achievements behouden (en dus ook je milkpercentage). tevens krijg je heavenly chips adv hoeveel cookies je reset, deze kun je ook weer upgraden.
Bij mijn derde run zat ik binnen 60 minuten op 1 miljard cookies per seconde
nu 110 miljard/secquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En nu je totale proctie per seconde? Ik heb nu 9.8 miljard.
Lijkt erg veel om nu weg te doen zomaar
59 chips, milkpercentage 356%quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:27 schreef Kale het volgende:
[..]
Hoeveel heavenly chips heb je gekregen? En wat is je milkpercentage?
Ik kreeg na mn eerste reset 227 chips. Milkpercentage ongeveer gelijk. Maar goed, chips zo snel mogelijk upgraden naar 100% dan heb je bij elkaar een leuk multiplier en zul je zien dat het een stuk sneller gaat dan eerste run. En juiste tactiek hanteren.quote:
Doe m'n bestquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:30 schreef Kale het volgende:
[..]
Ik kreeg na mn eerste reset 227 chips. Milkpercentage ongeveer gelijk. Maar goed, chips zo snel mogelijk upgraden naar 100% dan heb je bij elkaar een leuk multiplier en zul je zien dat het een stuk sneller gaat dan eerste run. En juiste tactiek hanteren.
Staat tips alleen op coinedup? of is er nog een andere exchange?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:33 schreef Toto69 het volgende:
Weet iemand wat TIPS aan het doen is
van 2 LTC satoshi nu naar 24
alleen CU voor zover ik weetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef Kale het volgende:
[..]
Staat tips alleen op coinedup? of is er nog een andere exchange?
In het bitcointalk topic zeggen ze nl "We are on our second exchange" maar behalve coinedup noemen ze geen anderequote:
ff kijkenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:41 schreef Kale het volgende:
[..]
In het bitcointalk topic zeggen ze nl "We are on our second exchange" maar behalve coinedup noemen ze geen andere
Ik zie 't nietquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:41 schreef Kale het volgende:
[..]
In het bitcointalk topic zeggen ze nl "We are on our second exchange" maar behalve coinedup noemen ze geen andere
https://bitcointalk.org/index.php?topic=391192.0quote:
Ik zie 't echt niet, kan je een screen maken ?:Pquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:44 schreef Kale het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=391192.0
We are on our second exchange!
Hoeveel tips had je ook alweer?
10 miljoen gemined weken terug. Nu 25 LTC waard met deze koersquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:46 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik zie 't echt niet, kan je een screen maken ?:P
5.7 miljoen, jij?
nicequote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:46 schreef Kale het volgende:
[..]
10 miljoen gemined weken terug. Nu 25 LTC waard met deze koers
bedoel je niet 2.5quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:46 schreef Kale het volgende:
[..]
10 miljoen gemined weken terug. Nu 25 LTC waard met deze koers
Als ie 300 satoshi wordt ben ik wel blijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:48 schreef Kale het volgende:
[..]
Oh ja, kommafoutje ahaha. Moet ie nog ff wat verder naar de moon voor ik verkoop
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:53 schreef Sands het volgende:
[..]
Ze zijn die wall anders aan het afbreken.
Ik hoop hetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:55 schreef Sands het volgende:
[..]
Iedereen noemde je de slechtste trader, na morgen niet meer
Tipsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop hetzou wel terecht zijn als ik éindelijk eens terug kan pesten, ik hoor het nu al een maand
Met 100 heb jij je geld terug?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:55 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik hoop hetzou wel terecht zijn als ik éindelijk eens terug kan pesten, ik hoor het nu al een maand
Ik heb mijn geld terug bij (tegen deze LTC koers) 6 LTC ongeveer. 110 satoshi of zo dus denk ikquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:06 schreef zomertje het volgende:
Ik heb lekker een tukje gedaan, dat is toch wel veel rustigevender dan dat geneuzel met die coins hahaha
Groot gelijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:06 schreef zomertje het volgende:
Ik heb lekker een tukje gedaan, dat is toch wel veel rustigevender dan dat geneuzel met die coins hahaha
18.54 bedoel je.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:12 schreef MichaelScott het volgende:
LTC op 20
Had ik nou maar gekocht op 19
And its gone...over paar secquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:
tips wall op 30 van 180 ltc naar 59 binnen 20 min
Ik hoop voor jequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:
tips wall op 30 van 180 ltc naar 59 binnen 20 min
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:28 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ik hoop voor je
En goeiemorgen samen
2quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:51 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Wat was het dieptepunt van TIPS ook alweer?
Nee neequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:53 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Dat is een heel behoorlijke stijging
Niet te hebberig worden
idd.quote:
Ach, je baalt gewoon dat je niet op 2 LTCsatoshi voor 10 LTC geïnvesteerd hebt.quote:
Het zou inderdaad een goede trade geweest zijn, maar niet een die ik zou doenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:54 schreef Toto69 het volgende:
[..]
idd.
[..]
Ach, je baalt gewoon dat je niet op 2 LTCsatoshi voor 10 LTC geïnvesteerd hebt.
Dat zou nu namelijk meer dan 150 LTC zijn
Zou echt sick zijn als je dat had gedaanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:56 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Het zou inderdaad een goede trade geweest zijn, maar niet een die ik zou doen
We waren gewoon te vroeg Toto. Anders waren we nu flink binnen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zou echt sick zijn als je dat had gedaan![]()
Iddquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:59 schreef robin007bond het volgende:
[..]
We waren gewoon te vroeg Toto. Anders waren we nu flink binnen.
Inleg terug = uitstappenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:11 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Heb je al een uitstapmoment bepaald?
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:12 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Ambitieus
Denk eerlijk gezegd niet dat je dat gaat halen, maar we zullen zien.
Nu al zeker man, 50 satoshiquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:28 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan waren we nu echt rijke tatta's.
Family Guy aan het kijkenquote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:29 schreef Toto69 het volgende:
10 LTC investering zou nu 250 LTC zijn
10x 25 dollar
250x 25 dollar
van 250 dollar naar
6250
iddquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:30 schreef robin007bond het volgende:
Hopelijk komt TIPS/BTC weer terug.
spatieloos wordt rijkquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:30 schreef robin007bond het volgende:
Spatieloos had volgens mij tips goedkoop gekocht.
Ik baal echt als een steker dat wij met z'n allen zo hoog hebben gekocht.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:30 schreef Toto69 het volgende:
[..]
spatieloos wordt rijkfuckign held is dat ook
Pump n dump dan toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:33 schreef Toto69 het volgende:
Welke kutdebiel zet een dikke wall op 55en hij is weer naar 40
Waarom niet uitstappen nu? Ik wil niet zeggen dat het niet hoger kan, maar gisteren had je nog niks.quote:
Ik overweeg het wel, maar dán zal je weer zien dat ie door stijgt naar 500 of zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Waarom niet uitstappen nu? Ik wil niet zeggen dat het niet hoger kan, maar gisteren had je nog niks.
Beter met wat verlies uitstappen dan te lang wachten en na de dump weer vast zitten met niks.
Maar dat ben ik.
Eens. Wat ik heb is nog steeds haast niet waard. Ik ben meer van de 'alles of niets'-manier. Voor die paar euro hoef ik het niet te doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:38 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ik overweeg het wel, maar dán zal je weer zien dat ie door stijgt naar 500 of zo
en als ik nu uitstap kan ik nog steeds amper traden hoor
I know.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:49 schreef Sands het volgende:
[..]
Maandag trouwens de release van smartcoin.
Ik had nu ook wat leuks gehad als coinmarket.io mijn withdraw niet had laten verdwijnen. 0.245 wegquote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:59 schreef robin007bond het volgende:
Tsja Sands.. als je mijn operatie Fedora had gevolgd was je nu rijk.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:03 schreef Sands het volgende:
[..]
Ik had nu ook wat leuks gehad als coinmarket.io mijn withdraw niet had laten verdwijnen. 0.245 weg
Jouw operatie?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 15:59 schreef robin007bond het volgende:
Tsja Sands.. als je mijn operatie Fedora had gevolgd was je nu rijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |