abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:04:20 #1
19194 Oversight
◢◤
pi_135880554
:{ Er stonden pas wat mensen aan de voordeur, en die kwamen me vertellen dat ze een verhaaltje uit een boek waren gaan geloven, en dat de hoofdpersoon van dat boek nu door mij als ware god aanbeden, en geloofd en geprezen zou moeten worden, omdat ik anders niet zou worden behoed door de zoon van die hoofpersoon, die volgens het verhaal in het boek de volgelingen van zijn vader zal gaan ophalen, en behoeden voor de totale massaslachting en vernietiging die volgens hen zal komen,want dat heeft die hoofdpersoon gezegd, waarbij iedereen die er NIET voor kiest om de hoofdpersoon van hun boek als god en enige waarheid te aanvaarden zal verzwelgen in een zee van vuur die 7 jaren zal gaan duren....

:{ Ik vond dat nog al wat...

:? Nu vraag ik me zo af, ....

(8> Is er hier geen sprake van een bedreiging, in de zin van dat je feitelijk even wordt verteld dat als je je NU niet conformeert naar hun fabelfiguur, je een langzame pijnlijke dood zult sterven, en dat ook nog eens je eigen schuld is, maar dat je nu nog de kans hebt om dat te voorkomen door lid te worden van de club van fabelfiguurvolgelingen, en of je daar dan gelijk de contributie even voor wilt betalen?

:{ Ik bedoel, die mensen zeggen dat ze harde bewijzen hebben dat die figuur bestaat, en dat het bijna zover is.

:{w En ze waren erg overtuigd van hun gelijk....

:? Bedreiging ?
:? Afpersing ?
:? Onderdrukking ?
(8> (8> Terroristische groepering ?

:') Dus eerst ff puur de bijbelridders nu...

[ Bericht 0% gewijzigd door Oversight op 24-01-2014 09:23:15 ]
◢◤
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:07:19 #2
395200 deadprez
One more rail
pi_135880574
Stop the violence
Down with the hate
Op vrijdag 21 augustus 2015 01:36 schreef engeopa het volgende:
Deadprez is een frequent bezoeker van Joop.nl. Kneusje eerste klas. walgelijke policor hoofd in de wolken multicultilover.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:16:41 #3
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135880620
_O_
pi_135880621
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

en nu maar hopen dat TS zit te trollen in dit forum. ;( :+
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:17:17 #5
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_135880624
zo he
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:17:20 #6
166093 nattermann
Waereldsjtad Gelaen
pi_135880625
:?
Tics van je petten.
pi_135880637
:) Oversight is terug

bedreiging is het natuurlijk als de dreiging reëel is..
Of minimaal moet _jij_ de bedreiging als zeer reëel ervaren... vraag is dus vooral of _jij_ in hun woorden gelooft, en meent in een hellevuur gaan verdwijnen
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:35:53 #8
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_135880728
De deur opendoen zonder je traditionele bebloede geitenschedel op je kop en een satanskruis in je handen... :N
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:43:10 #9
19194 Oversight
◢◤
pi_135880766
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:20 schreef RM-rf het volgende:
:) Oversight is terug

bedreiging is het natuurlijk als de dreiging reëel is..
Of minimaal moet _jij_ de bedreiging als zeer reëel ervaren... vraag is dus vooral of _jij_ in hun woorden gelooft, en meent in een hellevuur gaan verdwijnen
:{ Dus al die christenen zijn feitelijk gewoon een grote criminele organisatie, waarvan de volgelingen zich ook nog eens aantoonbaar aan openlijke geweldpleging in vereniging gepleegd, schuldig maken ... en waarvan alle leden gezamelijk activiteiten ondernemen met als gezamelijk doel het omver werpen van de zittende macht op dit moment... TOCH ?

:{w op het moment dat ik ze geloof toch ?

w/ Aangifte van de wetenschap dat er een criminele organisatie aantoonbaar haatzaaiende en oproerende teksten versprijd in een boek dat volgens de aanhangers bewijst dat de leider van plan is tot grote massamoorden op totaal onschuldige mensen , met als enige reden dat die mensen een andere mening hebben?

-O- Ik voel een vergelijking met Adolf Hitler opkomen, en genocide, en onderdrukking, en .. en... en ..

[ Bericht 4% gewijzigd door Oversight op 24-01-2014 02:52:33 ]
◢◤
  vrijdag 24 januari 2014 @ 02:49:13 #10
19194 Oversight
◢◤
pi_135880789
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 02:17 schreef trovey het volgende:
:') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :') :')

en nu maar hopen dat TS zit te trollen in dit forum. ;( :+
*) Jah ? WGR / WGR Feedback Deel 4

:{w uit de werken van oversight... ONZ / Gratis Treinreizen [SLOT]
◢◤
pi_135881105
:')
pi_135881733
Misschien kun je ze gedwongen laten opnemen?
pi_135881981
Oversight... :o
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_135882320
_O-
Nobody expects the Spanish Inquisition!
  Redactie Frontpage vrijdag 24 januari 2014 @ 08:53:31 #15
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_135882426
Emoticonkanker in de OP.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:25:32 #16
19194 Oversight
◢◤
pi_135882977
quote:
11s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:17 schreef Five_Horizons het volgende:
Oversight... :o
*O* Five_Horizons

:W

:') Ik kom je rellen.
◢◤
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:26:37 #17
19194 Oversight
◢◤
pi_135883001
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:53 schreef JeMoeder het volgende:
Emoticonkanker in de OP.
:? Ik zie het niet... waar dan?
◢◤
pi_135883034
quote:
13s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 08:53 schreef JeMoeder het volgende:
Emoticonkanker in de OP.
Dit dus.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:39:18 #19
19194 Oversight
◢◤
pi_135883307
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:27 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Dit dus.
:O offtopic.
◢◤
pi_135883389

_O_
pi_135883749
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 09:25 schreef Oversight het volgende:

[..]

*O* Five_Horizons

:W

:') Ik kom je rellen.
O+ :*
[b]A question that sometimes drives me hazy: am I or are the others crazy?[/b]
pi_135890537
Doe aangifte! :P
  zaterdag 25 januari 2014 @ 18:03:23 #23
19194 Oversight
◢◤
pi_135932206
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:29 schreef t4rt4rus het volgende:
Doe aangifte! :P
:|W Zeg dat nou niet....

:? Welke aanklacht kom ik mee weg denk je?

-O- letterlijke text van de bedreiging als volgt :

" Elk mens die niet voor de Here Jezus heeft gekozen zal achter blijven en de ergste 7 jaren van de wereld mee moeten maken,van totale chaos,dwang,angst,rampen,oordelen/straffen,hongersnood,executies,dood,explosieve criminaliteit,enz. Waarbij vele miljarden mensen hun leven zullen verliezen.
Dit alles zal wereld wijd zijn.
Niemand zal ontkomen. "

:@ Ik begon me best zorgen te maken.

:{ Zo is Hitler toch ook begonnen?

:{ Meedoen of je bent er geweest....

:{w En ik zie steeds meer kerken de laatste tijd...

:? Zou de aivd dat wel in beeld hebben ?

}:| Die lui lijken nogal wat van plan, en zijn openlijk bezig met ronselen..
◢◤
pi_135932321
Ik zou wel benieuwd zijn hoe dat in een eventuele rechtzaak zou verlopen :D

Als de rechter zoiets heeft van :') dat is een fabeltjesboek en dus niet van toepassing op het rechtsysteem, zouden de relikneusjes dan volhouden dan alles 100% echt is en de bedreiging dus ook? :+

Klaag ze aan TS! Zien wat er gebeurt :9~
No amount of money ever bought a second of time.
pi_135932416
Het is geen geweld en geen ander feitelijkheid dus aangifte doen is zinloos.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 18:22:56 #26
19194 Oversight
◢◤
pi_135932696
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:12 schreef Wespensteek het volgende:
Het is geen geweld en geen ander feitelijkheid dus aangifte doen is zinloos.
:@ Dus,... als ik morgen bij jou aanbel, en tegen je zeg dat je een vreselijke pijnlijke dood zult sterven (vrij binnenkort ook nog) als je niet met mijn club meedoet, en ik overtuig JOU ervan dat IK dat daadwerkelijk geloof, en dat ik er zelfs een boek over heb waar het tot in detail in staat, en dat mijn club veeeeeeeeele volgelingen heeft, en ik dat met het aantal kerken in dit land vrij aannemeljik kan maken, ....

:? Komt er dan niet op zn minst een twijfel in je op over hoelang je nog te leven hebt als het aan die lui ligt?

:? Bedreiging met fysiek geweld tot de dood erop volgt ?

:? strafbare poging tot chantage ( immers begin van uitvoerende handelingen geopenbaard)

:? Intimidatie?

:? Strafbare Criminele Organisatie?

:? Oproepen tot moord van zittende machtshebbers?

:? verspreiden van opzettelijk kwetsende en haatdragende lektuur?

:{ Ik weet er nog wel wat als ik even mijn best doe....

:? Met welke aangifte zou ik het sterkst staan ?
◢◤
pi_135933597
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:22 schreef Oversight het volgende:
en ik overtuig JOU ervan dat IK dat daadwerkelijk geloof
Iemand die zich bedreigt voelt doordat hij gelooft wat een ander zegt maakt niet dat de ander een bedreiging heeft geuit. Als de weerman voorspelt dat het gaat sneeuwen kan ik me bedreigd voelen omdat ik hem geloof maar hij heeft mij niet bedreigd.
pi_135933791
Van teveel smilies gebruiken zou je aangifte moeten kunnen doen
  zaterdag 25 januari 2014 @ 19:05:24 #29
19194 Oversight
◢◤
pi_135934100
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:52 schreef Wespensteek het volgende:

[..]

Iemand die zich bedreigt voelt doordat hij gelooft wat een ander zegt maakt niet dat de ander een bedreiging heeft geuit. Als de weerman voorspelt dat het gaat sneeuwen kan ik me bedreigd voelen omdat ik hem geloof maar hij heeft mij niet bedreigd.
:') Maar deze lui dreigen met een totale vernietiging van alles dat niet met ze meedoet, niet een sneeuwbuitje of zo...
◢◤
pi_135934248
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:05 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') Maar deze lui dreigen met een totale vernietiging van alles dat niet met ze meedoet, niet een sneeuwbuitje of zo...
Ik vind een sneeuwbui veel gevaarlijker.
pi_135934429
Jezus Christus, je had ook gewoon de deur dicht kunnen doen net als de rest van nl.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 19:17:15 #32
19194 Oversight
◢◤
pi_135934488
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:15 schreef tiho1 het volgende:
Jezus Christus, je had ook gewoon de deur dicht kunnen doen net als de rest van nl.
:N Volgens hun ga ik er dan ook aan...
◢◤
  zaterdag 25 januari 2014 @ 19:18:38 #33
19194 Oversight
◢◤
pi_135934544
:{ ik kreeg een schriftelijke uitleg door mijn brievenbus toen ik dat de laatste keer probeerde, was NOG enger hoor....
◢◤
pi_135934576
Dat is dus de reden dat wij niet open doen. Je hebt dit over je zelf uitgeroepen en zult een snelle pijnvolle dood sterven helaas.

Volgende keer de deur dicht laten als je het wel overleeft.
pi_135938393
quote:

[..]

:@ Dus,... als ik morgen bij jou aanbel, en tegen je zeg dat je een vreselijke pijnlijke dood zult sterven (vrij binnenkort ook nog) als je niet met mijn club meedoet, en ik overtuig JOU ervan dat IK dat daadwerkelijk geloof, en dat ik er zelfs een boek over heb waar het tot in detail in staat, en dat mijn club veeeeeeeeele volgelingen heeft, en ik dat met het aantal kerken in dit land vrij aannemeljik kan maken, ....

:? Komt er dan niet op zn minst een twijfel in je op over hoelang je nog te leven hebt als het aan die lui ligt?

:? strafbare poging tot chantage ( immers begin van uitvoerende handelingen geopenbaard)

En als je je er wel mee inlaat, zou het ook nog zo kunnen zijn dat 'het feest' toch niet doorgaat. Of dat het toch niet helemaal aan de verwachtingen voldoet. :') Maar... dan kan je ze nog aanklagen voor misleiding. :)

Vraag me trouwens af of ze ook kansspelbelasting over hun inkomsten afdragen... :{
  zaterdag 25 januari 2014 @ 21:29:21 #36
19194 Oversight
◢◤
pi_135940691
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 20:41 schreef Mammietje het volgende:

[..]

En als je je er wel mee inlaat, zou het ook nog zo kunnen zijn dat 'het feest' toch niet doorgaat. Of dat het toch niet helemaal aan de verwachtingen voldoet. :') Maar... dan kan je ze nog aanklagen voor misleiding. :)

_O- Briljant, ga ik iets mee doen ooit...
quote:
Vraag me trouwens af of ze ook kansspelbelasting over hun inkomsten afdragen... :{
◢◤
pi_135940947
quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 19:05 schreef Oversight het volgende:

[..]

Het is echter niks wat zij zullen doen, zij hebben daar geen invloed op, het is God die dat dan doet, zij willen je alleen waarschuwen voor de gevolgen, je zou ze dus eigenlijk dankbaar moeten zijn.
  zaterdag 25 januari 2014 @ 22:20:42 #38
19194 Oversight
◢◤
pi_135942765
quote:
0s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 21:35 schreef gelestipjes het volgende:

[..]

Het is echter niks wat zij zullen doen, zij hebben daar geen invloed op, het is God die dat dan doet, zij willen je alleen waarschuwen voor de gevolgen, je zou ze dus eigenlijk dankbaar moeten zijn.
:N Da's niet wat ze zeggen....

:{w Ze hebben het over hun almachtige vader, die zijn eigen zoon offerde en aan een kruis liet nagelen omdat ie opperde dat het een leuk idee zou zijn als iedereen wat aardiger tegen elkaar was, en daar begint een lange lijdensweg vol moord en doodslag over de eeuwen heen, met meer slachtoffers dan Hitler en Bush bij elkaar samen hebben kunnen scoren, en waarvan het eind nog lang niet in zicht is.
◢◤
pi_135994415
quote:

[..]

quote:
10s.gif Op zaterdag 25 januari 2014 18:03 schreef Oversight het volgende:

[..]

:|W Zeg dat nou niet....

:? Welke aanklacht kom ik mee weg denk je?

-O- letterlijke text van de bedreiging als volgt :

" Elk mens die niet voor de Here Jezus heeft gekozen zal achter blijven en de ergste 7 jaren van de wereld mee moeten maken,van totale chaos,dwang,angst,rampen,oordelen/straffen,hongersnood,executies,dood,explosieve criminaliteit,enz. Waarbij vele miljarden mensen hun leven zullen verliezen.
Niemand zal ontkomen. "

:@ Ik begon me best zorgen te maken.

:{ Zo is Hitler toch ook begonnen?

:{ Meedoen of je bent er geweest....

:{w En ik zie steeds meer kerken de laatste tijd...

:? Zou de aivd dat wel in beeld hebben ?

}:| Die lui lijken nogal wat van plan, en zijn openlijk bezig met ronselen..
Waarom zet je een smiley voor elke zin? :D _O-
  maandag 27 januari 2014 @ 02:01:03 #40
19194 Oversight
◢◤
pi_135994472
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 01:56 schreef Tchock het volgende:

Waarom zet je een smiley voor elke zin? :D _O-
*) Opvoeding, blik vertelt meer dan mond vaak, en t'is nutteloos om te wachten met iemand aankijken tot ie uitgepraat is toch?

:{w En omdat het van Yvonne moet, dat ook.
◢◤
pi_135995166
Van die smileys krijg ik een oogberoerte, maar dat terzijde.

Geloof je wat ze allemaal te vertellen hebben aan de deur of niet? Als je het niet gelooft, heeft het dan zin om aangifte te doen?
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_135995572
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 27 januari 2014 @ 09:53:57 #43
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_135997162
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 07:46 schreef RetepV het volgende:
Misschien kun je ze gedwongen laten opnemen?
Hopelijk houden ze TS dan eveneens daar
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  maandag 27 januari 2014 @ 10:03:35 #44
19194 Oversight
◢◤
pi_135997410
quote:
8s.gif Op maandag 27 januari 2014 04:29 schreef Ridocar het volgende:
Geloof je wat ze allemaal te vertellen hebben aan de deur of niet? Als je het niet gelooft, heeft het dan zin om aangifte te doen?
:|W Nog een keer dan....

:{ Als ik morgen bij jou aanbel,

}:| en je vertel dat je binnenkort een gewelddadige pijnlijke dood tegemoet kunt zien,...

:{ tenzij je NU mijn kant kiest en de hoofdpersoon uit mijn boek als een god zal aanbidden en prijzen en loven en gehoorzamen...

:{w EN ik illustreer dat ter plekke met behulp van professioneel uitziend full-colour drukwerk,

:@ EN ik kan je laten zien dat de VELE volgelingen van de hoofdpersoon uit mijn boek, wekelijks samenkomen in speciaal daarvoor gebouwde bunkers, waar ze samen de plannen van de hoofdpersoon aan het uitwerken en aan het verheerlijken zijn...

:{ .....

:? Zou ik dan echt niet in strijd zijn met de wet?

:{ Toegegeven, de man had geen hakenkruis om zijn bovenarm noch droeg ie een bruin overhemd.

-O- Maar dat maakt de openlijke beweringen en dreigementen en overtuiging van die vent niet minder doodeng.
◢◤
pi_135997452
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:03 schreef Oversight het volgende:

[..]

}:| en je vertel dat je binnenkort een gewelddadige pijnlijke dood tegemoet kunt zien,...

:{ tenzij je NU mijn kant kiest en de hoofdpersoon uit mijn boek als een god zal aanbidden en prijzen en loven en gehoorzamen...

:{w EN ik illustreer dat ter plekke met behulp van professioneel uitziend full-colour drukwerk,

:@ EN ik kan je laten zien dat de VELE volgelingen van de hoofdpersoon uit mijn boek, wekelijks samenkomen in speciaal daarvoor gebouwde bunkers, waar ze samen de plannen van de hoofdpersoon aan het uitwerken en aan het verheerlijken zijn...

:{ Toegegeven, de man had geen hakenkruis om zijn bovenarm noch droeg ie een bruin overhemd.

-O- Maar dat maakt de openlijke beweringen en dreigementen en overtuiging van die vent niet minder doodeng.
Ze zeggen slechts dat ze geloven dat dat je lot is, ze zeggen niet dat ze je eventjes een lesje komen leren...
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  maandag 27 januari 2014 @ 10:13:55 #46
19194 Oversight
◢◤
pi_135997658
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:05 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ze zeggen slechts dat ze geloven.
:N Nee, ze zeggen dat het de enige echte waarheid is, en dat ze het kunnen bewijzen ook,.. brrrrr

quote:
Niemand zal ontkomen. "
◢◤
pi_135997693
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:13 schreef Oversight het volgende:

[..]

:N Nee, ze zeggen dat het de enige echte waarheid is, en dat ze het kunnen bewijzen ook,.. brrrrr
En jij neemt dat bewijs aan voor kolder. Dus... ben je oprecht nieuwsgierig dan moet je aangifte doen, maar ik denk dat je aandacht zoekt met je smileys ;(
  maandag 27 januari 2014 @ 10:42:58 #48
19194 Oversight
◢◤
pi_135998441
quote:
6s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:15 schreef bijdehand het volgende:
En jij neemt dat bewijs aan voor kolder.
:N Nee, ik vind de overtuiging van de nieuwe bruinhemden zonder armband aan mijn voordeur doodeng..
quote:
Dus... ben je oprecht nieuwsgierig dan moet je aangifte doen.
^O^ Zie OP

:? Maar welke aangifte zou volgens jou enige kans hebben op vervolging van de bruinhemden?

:@ Welke artikelen of bepalingen kun jij bedenken die hier relevant zouden kunnen zijn, en waarom?
◢◤
pi_135998691
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:42 schreef Oversight het volgende:

[..]

:N Nee, ik vind de overtuiging van de nieuwe bruinhemden zonder armband aan mijn voordeur doodeng..

[..]

^O^ Zie OP

:? Maar welke aangifte zou volgens jou enige kans hebben op vervolging van de bruinhemden?

:@ Welke artikelen of bepalingen kun jij bedenken die hier relevant zouden kunnen zijn, en waarom?
Ga naar de politie, leg het uit en zij doen de rest. Mocht er trouwens een rechter zijn die deze mensen een straf oplegt dan ben ik weg uit dit land. :') Als je je echt bedreigd voelt door zulke toeters dan zou ik hulp gaan zoeken. En ja, ik weet dat dit topic een grap is maar moet t toch ff kwijt.
pi_136000048
quote:
10s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:03 schreef Oversight het volgende:

[..]

Ik stel een gewone oprechte vraag.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')