Ik kijk niet daar die clip.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het nummer geluisterd en de clip past niet bij het nummer
Die wel.quote:
quote:
Zullen we naar het piratenfestijn gaan?quote:
Per keer?quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie al dat ik ook kook voor zo'n mevrouw en dat dan samen op eet en dat ik daarvoor betaald krijg? Net 50 euro verdiend
Wtfquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef Crack_ het volgende:
Wisten jullie al dat ik ook kook voor zo'n mevrouw en dat dan samen op eet en dat ik daarvoor betaald krijg? Net 50 euro verdiend
Dat klinkt als een goede deal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:21 schreef Crack_ het volgende:
noodlesquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef Jimbo het volgende:
Wie raad wat ik morgen eet mag mee-eten
Ja, wel vijf uur daar geweest hoor.. maarja vet chill want hoef ik ook mn eigen eten niet te betalen en shitquote:
Ja niks, gewoon ik ga daar heen om 16.00.. doe boodschappen, ga koken (voor 4 personen zodat ze het in de koelkast kan flikkeren om de volgende dag op te eten etc) en daarna eten en drinken we samen en dat is t. Gewoon 10 euro per uurquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:22 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wtf50 euro voor hoeveel maaltijden?
n danquote:
een broodje kaasquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:23 schreef Jimbo het volgende:
Wie raad wat ik morgen eet mag mee-eten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |