quote:
Weet je het zeker? DM's mag ik niet openbaren op FOK! maar dat is niet het enige medium waarmee het kan.quote:
Wat is dit nou weer voor smerige Groningse traditiequote:
lekker tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:14 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat is dit nou weer voor smerige Groningse traditie
mjamquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef LETMEIN het volgende:
[..]
Is helemaal nat, ben erg verkouden.
ECHT FACKING NAT GEWOON
quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:15 schreef xcachet het volgende:
Ff snel op mijn mobiel zetten
dan kan ik in bed luisteren
quote:
Hoezo?quote:
Welk nummertjequote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Binnen nu en een uur kan ik hem meezingen
dat kan ik al na drie keer luisterenquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:16 schreef xcachet het volgende:
[..]
Binnen nu en een uur kan ik hem meezingen
dit is al de vijfde keer dat dit nummer gepost wordt in een uurquote:
Ongeloof. Wat een vervelende stem heeft hij.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is al de vijfde keer dat dit nummer gepost wordt in een uuren nog hebben ze het niet door
bedanktquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
dit is al de vijfde keer dat dit nummer gepost wordt in een uuren nog hebben ze het niet door
Ze zijn dom hier sofquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:18 schreef supersof het volgende:
[..]
Liever Rammstein zekerquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ongeloof. Wat een vervelende stem heeft hij.
Uh, oke.quote:
ja maar de clip is nieuwquote:
slechts een paarquote:
ga wegquote:
Wat een goed politiek correct antwoordquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
ik heb het nummer geluisterd en de clip past niet bij het nummer
Ook dat ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:20 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wat een goed politiek correct antwoord
Maar je vond het beide kut dus?
dagquote:
ja dat zag ikquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |