- kan nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:50 schreef Etsu het volgende:
[..]
- doe er wat aan
- niet
- echt wel
- niet
en dat reageer je dan op mij afquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
nee, ik vind zulke tatoeages al kut genoeg en dan al helemaal met een spelvout erin
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt een ban. RIP Tchock.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prachtig scheldwoordIk stuurde dit overigens in een TR in plaats van quote. Sorry mods!
druk jij dan ook altijd gewoon op verzenden?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prachtig scheldwoordIk stuurde dit overigens in een TR in plaats van quote. Sorry mods!
Maakt niet uit, voor zo'n prachtwoord mag je wel een valse TR plaatsen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:51 schreef Tchock het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dat reageer je dan op mij af
wat raar zegjaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik typte nu gewoon heel snel 'prachtig scheldwoord' en alt+s voor ik doorhad dat het verkeerd was.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
druk jij dan ook altijd gewoon op verzenden?
Vlegelquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
Stelletje donderse doerakken hier!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, voor zo'n prachtwoord mag je wel een valse TR plaatsen.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:52 schreef Typisch het volgende:
[..]
jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nu moeten we zeker allemaal TR'en?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:52 schreef kanovinnie het volgende:
Stelletje donderse doerakken hier!
Krijg een snotneus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik mag jullie echt niet. Stuk voor stuk duivelsgebroed.
Ik mag jou wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Doe wat je niet laten kan.quote:
okquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
Jij groeit anders ook voor galg en rad op!quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:53 schreef Littlerabbit het volgende:
- nee dit account heeft een reputatiequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:52 schreef Etsu het volgende:
[..]
- jawel andere account nemen
- hoezo wel?
- hoezo niet?
- hoezo wel?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:52 schreef JanCees het volgende:
[..]
en dat reageer je dan op mij af
wat raar zegSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Nee.quote:
je doet biggie maatquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Woorden als fissa verdienen wel een oprechte TR.
een negatieve reputatie, ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:55 schreef supersof het volgende:
[..]
- nee dit account heeft een reputatie
Oh coolquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.
We leven hier in een duurzame en liefdevolle gemeenschap. Lijkt Utopia wel.
Gaan we vannacht eindelijk weer eens whatsappen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:55 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee.
We leven hier in een duurzame en liefdevolle gemeenschap. Lijkt Utopia wel.
nee hoorquote:
Dat weet ik niet. Misschien heb je geluk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Gaan we vannacht eindelijk weer eens whatsappen?
Zeker. Immers is het hier een jolige boel, niet zo'n "fissa" waar de hedendaagse jeugd het over heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Woorden als fissa verdienen wel een oprechte TR.
haha, mutsquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:47 schreef supersof het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
plsssquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Misschien heb je geluk.
uiteraard nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:56 schreef Fok-it het volgende:
Als je niet zulke rare berichten stuurt als naar Sof
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |