abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135867218
Beetje digitaal, beetje relatie. Weet niet precies waar het hoort.

Maar ik heb dus best wat relaties achter de rug, en er ook wel veel foto's van. Nu vraag ik mij af : wat doen jullie met dat soort foto's? Zet je het bij de andere foto's op je computer (iPhoto op de mac), of ergens in een apart mapje?

Toch niet altijd zin om elke keer weer de foto's tegen te komen met exen.. maar weggooien... nah ook niet.
pi_135867972
Ik heb een schoenendoos met spulletjes, foto's en herinneringen aan exen. Op mijn computer een weggestopt mapje voor het geval ik daar behoefte aan heb.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_135868009
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:07 schreef Disorder het volgende:
Op een cd-tje branden?
En het cd-tje weggooien ^O^
Waarom niet?
  donderdag 23 januari 2014 @ 21:14:24 #5
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_135868250
Uitprinten en er over urineren
pi_135868360
Delen op internet toch?
  donderdag 23 januari 2014 @ 21:17:01 #7
179534 Waaghals
she appeared like an angel
pi_135868392
stop ze in een pizzadoos
Don't try to wake me in the morning, cause i will be gone
pi_135868477
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb een schoenendoos met spulletjes, foto's en herinneringen aan exen. Op mijn computer een weggestopt mapje voor het geval ik daar behoefte aan heb.
schoenendoos was goed geweest, maar is allemaal digitaal...
pi_135868501
Ik zou ze ergens stoppen waar je er niet mee geconfronteerd wordt.
Over tien jaar vind je het misschien wel weer leuk om terug te zien!
pi_135868719
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef pizza_doos het volgende:

[..]

schoenendoos was goed geweest, maar is allemaal digitaal...
usb stick in schoenendos
  donderdag 23 januari 2014 @ 21:24:23 #11
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_135868847
Maak gewoon mapjes Foto's/Oud/[naam ex]
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_135868908
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef Xaryna het volgende:
In wat voor geval zou je er behoefte aan hebben?
pi_135868933
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

jij gooit alles weg?
pi_135869896
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef zarGon het volgende:

[..]

Later herinneringen terughalen. Net zoals dat ik nog een oud poëzie-album heb en fotoalbums van vroeger bewaar.
Chocoladetaartjes.
Op donderdag 25 juli 2013 18:44 schreef trovey het volgende: Evert, de vrouwelijke versie. :P
pi_135870199
Als het je ex is dan heeft dat een reden. Weg met die rommel :)
pi_135871118
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:43 schreef aijumu het volgende:
Als het je ex is dan heeft dat een reden. Weg met die rommel :)
Hoezo?...ook met een ex heb je ooit leuke tijden gehad. Foto's kunnen daar een herinnering aan zijn. Bewaren dus :) Leuk om over een X aantal jaar nog eens terug te kijken :Y
pi_135871166
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Hoezo?...ook met een ex heb je ooit leuke tijden gehad. Foto's kunnen daar een herinnering aan zijn. Bewaren dus :) Leuk om over een X aantal jaar nog eens terug te kijken :Y
Dat is jou mening.
pi_135871716
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef aijumu het volgende:

[..]

Dat is jou mening.
Klopt.
Maar ben je het dan niet eens met dat je het ooit leuk hebt gehad met een ex (je hebt toch niet voor niks een relatie gehad?!) of gaat het om het bewaren?
Volgens mij bewaren vrouwen sowieso eerder dat soort dingen dan mannen...zelf ook nog in het bezit van oude poëziealbums, liefdesbrieven, en andere 'rommel' wat herinneringen oproept O+
pi_135871807
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:07 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Klopt.
Maar ben je het dan niet eens met dat je het ooit leuk hebt gehad met een ex (je hebt toch niet voor niks een relatie gehad?!) of gaat het om het bewaren?
Volgens mij bewaren vrouwen sowieso eerder dat soort dingen dan mannen...zelf ook nog in het bezit van oude poëziealbums, liefdesbrieven, en andere 'rommel' wat herinneringen oproept O+
Neen, vrouwen zijn daar wat anders in ja :)
pi_135871858
Ik heb nog hele fotoalbums met foto's van mij en mijn ex. Ik bewaar ze wel maar betwijfel of ik er ooit nog in ga kijken. Maar weggooien is ook weer zoiets.. :{

Digitale foto's zou ik niet op mijn computer houden. Misschien op een disc zetten ofzo, dat ze niet definitief weg zijn.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:17:07 #21
419250 Spongeboss
Middelpunt van de wereld.
pi_135872279
Ik laat de foto altijd intact, maar ga met typex door de foto, en kras haar hoofd weg.
Het leven is een vijand die je niet met een uppercut kan slaan.
Kapotte topics van een kapotte jongen - Spongeboss
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:19:44 #22
381234 Vaatwastablet
Mening van vrijheidsuiting
pi_135872385
Weggooien. Al die tyfushoeren hoef ik nooit meer van mijn leven te zien.
  donderdag 23 januari 2014 @ 22:21:15 #23
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_135872468
Na 8 jaar relatie hele fotoboeken vol waar hij ook in voorkomt, ga echt niet alles weggooien. Hoef het voorlopig niet te zien maar het is toch een deel van mn leven en er staan ook veel foto's in van reizen en andere dingen die me nog dierbaar zijn.
an urge to help mankind overcomes me
pi_135872785
Ik bewaar ook alles van oude relaties, uiteindelijk is die periode ook een deel van je leven geweest wat dus bewaard mag blijven.

Wel natuurlijk op een goede plek, zodat huidige vriend er niet mee geconfronteerd wordt. Mijn foto's heb ik op een usb stick staan, goed weggestopt in een sieradendoos.
pi_135872787
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
Weggooien. Al die tyfushoeren hoef ik nooit meer van mijn leven te zien.
...sprak de gekwetste man.

Die tyfushoeren zijn wel ooit jou vriendin geweest. Zegt meer over jou keus in vrouwen dan over hun naar mijn mening. En de meeste foto's zullen gemaakt zijn van leuke momenten, niet van de minder leuke. Hoe dan ook, de herinneringen dragen wel bij aan wie jij bent geworden.
pi_135872872
Ik heb ze wel gewoon bewaard. Ik zou ze niet ergens willen hebben waar ik ze kan zien, terwijl ik best veel foto's in mn huis heb, ook met andere mensen die inmiddels uit mn leven zijn verdwenen, door fitties of verwaterd contact. Ik kan die foto's heel goed nog zien, en ook echt leuk vinden, in het licht van een leuke tijd, maar een foto met een ex er op is toch anders.

Ik gooi ze niet weg, maar stop ze diep weg in een doos achterin de kast voor de fysieke foto's/herinneringen, de digitale shizzle is diep weggestopt in submapsubmapsubmapsubmap.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_135873112
Foto's, kaarten, brieven etc weggegooid. Praktische spulletjes/cadeautjes gebruik ik wel gewoon zonder verdere emotionele waarde.

Maar de rest heb ik niet nodig ook niet om later terug te kijken. Waarom zou je dat willen? als je eenmaal een nieuwe relatie hebt dan snap ik niet waarom je ooit de behoefte zou hebben om dat terug te kijken of terug te lezen.
Met uitzondering als je samen kinderen hebt of jarenlang samen bent geweest. Dan kan ik mij wel voorstellen dat je de foto's bewaard.
pi_135873127
DP *O*

Precies...sub4mapjes zijn de tegenwoordige oude schoenendoos
pi_135873580
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Gwniemand het volgende:
Foto's, kaarten, brieven etc weggegooid. Praktische spulletjes/cadeautjes gebruik ik wel gewoon zonder verdere emotionele waarde.

Maar de rest heb ik niet nodig ook niet om later terug te kijken. Waarom zou je dat willen? als je eenmaal een nieuwe relatie hebt dan snap ik niet waarom je ooit de behoefte zou hebben om dat terug te kijken of terug te lezen.
Met uitzondering als je samen kinderen hebt of jarenlang samen bent geweest. Dan kan ik mij wel voorstellen dat je de foto's bewaard.
Snap dat persoonlijk nooit zo. Waarom betekend een nieuwe relatie dat een oude niet meer mag bestaan? Als je ooit van iemand gehouden hebt, wis je dat toch niet gelijk uit je geheugen zodra het uit is? Het maakt gewoon deel uit van je leven, niks meer, niks minder. Zelfde als foto's van een vakantie terugkijken.
Krijg altijd zo het gevoel dat mensen bang zijn voor bepaalde gevoelens (liefde of haat) als ze foto's van hun ex zien. Waarom zou je ze wegdoen? Je gooit de foto's van je vakantie 2012 ook niet weg zodra je die van 2013 binnen hebt...bwv.
pi_135873715
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Sekhmet het volgende:
DP *O*

Precies...sub4mapjes zijn de tegenwoordige oude schoenendoos
Sekhdear! :*

quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:42 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Snap dat persoonlijk nooit zo. Waarom betekend een nieuwe relatie dat een oude niet meer mag bestaan? Als je ooit van iemand gehouden hebt, wis je dat toch niet gelijk uit je geheugen zodra het uit is? Het maakt gewoon deel uit van je leven, niks meer, niks minder. Zelfde als foto's van een vakantie terugkijken.
Krijg altijd zo het gevoel dat mensen bang zijn voor bepaalde gevoelens (liefde of haat) als ze foto's van hun ex zien. Waarom zou je ze wegdoen? Je gooit de foto's van je vakantie 2012 ook niet weg zodra je die van 2013 binnen hebt...bwv.
How happy is the blameless vestal's lot!
The world forgetting, by the world forgot.
Eternal sunshine of the spotless mind!
Each prayer accepted, and each wish resigned.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  PR en moderator donderdag 23 januari 2014 @ 23:20:12 #31
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_135875602
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef pizza_doos het volgende:

Maar ik heb dus best wat relaties achter de rug, en er ook wel veel foto's van. Nu vraag ik mij af : wat doen jullie met dat soort foto's? Zet je het bij de andere foto's op je computer (iPhoto op de mac), of ergens in een apart mapje?

Toch niet altijd zin om elke keer weer de foto's tegen te komen met exen.. maar weggooien... nah ook niet.
Best een goeie vraag.
Ik ben ook niet zo iemand die gelijk maar alles van de betreffende ex uit haar leven wist, je hebt toch mooie herinneringen aan sommige momenten in je leven.

Ik ben een keer een hele hoop foto's door gegaan en heb echt 4/5e van alle foto's weggegooid. Van die foto's die 'leuk voor het moment' waren, maar waar ik nu ook echt geen reet meer aan heb.
Dus dan filter je alleen de foto's eruit die je bijvoorbeeld gewoon echt leuke foto's van jezelf vindt, of waar je een mooie herinnering aan hebt, waar je dan over 30 jaar een keer op terug kijkt en denkt "Ohjaaa! Toen was dat mijn vriendje! Ohja, zó zag hij eruit! :D "
Dan hou je een mapje vol foto's over, en die plemp je ergens op een externe harde schijf. Waar hij je niet in je dagelijks leven in de weg zit, maar wel ergens veilig opgeborgen waar je het later weer eens kan terugvinden.
Zie het als een fotoalbum in de zolderkast van je oma.

Beste is wel om het niet vlak na je relatie zo uit te zoeken, dan kijk je er niet echt objectief naar naar welke foto's nou wél bewaard zouden moeten blijven en welke er allemaal weg kunnen. Schiet je vaak niet zo veel mee op :P
Gewoon wat later, als je geen neuk meer geeft, en gewoon met een glimlach op die tijd terug kijkt.
Fuck the EBU.
pi_135876565
Juist toen ik geen neuk meer gaf heb ik alles weggegooid. :P
pi_135876631
Maak een map met "Exen" aan, je zal wel even miljoen mappen moeten maken maar ja
And remember, respect is everything!
  vrijdag 24 januari 2014 @ 00:18:37 #34
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_135878283
Heb op zolder een doos vol met spullen/herinneringen van mijn eerste vriendin. Gaat niet weg :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 00:22:24 #35
343860 UpsideDown
Baas Boven Baas
pi_135878402
Gebruiken voor afpersing.
Say what?
  vrijdag 24 januari 2014 @ 00:34:45 #36
418139 WilhelmusVanNassau
Ben ick van Duytschen bloet
pi_135878848
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef pizza_doos het volgende:

Zonde om weg te mieteren toch? Ik heb ze gewoon opgeslagen, toevallig laatst nog eens naar gekeken, wel leuk... Terwijl ik op dat moment al die shit het liefst had weggegooid :7
"Een kloek en manlyk hart pleeght ook in spyt der weederspoedt ankergrondt aan de hoope te vinden"
pi_135879784
Ergens wegstoppen in een map in een map in een map op je pc.

Zoals je gewoonlijk je pr0n wegstopt zodat je moeder het niet ziet, zo stop je exen weg zodat jij ze niet ziet. Tenzij je ze wil zien natuurlijk.
Ik doe mijn best.
pi_135880145
Ik heb mijn fysieke albums gewoon bewaard. En dan heb ik dus zo'n leuk album met 4 jaar aan foto's, met 3 exen en mijn huidige vriend erin. :') Die albums zijn juist voor later als ik superdement ben enzo. Dat ik mijn hele leven kan zien in foto's.

De digitale foto's heb ik in een mapje gezet (alleen de selfies van ons en de kusjekroel foto's) en die heb ik verwijderd toen ze me niks meer deden.
#TeamMiley
pi_135882324
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:27 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Die tyfushoeren zijn wel ooit jou vriendin geweest. Zegt meer over jou keus in vrouwen dan over hun naar mijn mening. En de meeste foto's zullen gemaakt zijn van leuke momenten, niet van de minder leuke. Hoe dan ook, de herinneringen dragen wel bij aan wie jij bent geworden.
Dit, ookal ben ik van mening dat mijn ex de meest achterbakse, smerige hoer is die er hier op de aardkloot rondloopt. Hebben haar acties me wel de laatste duw in de rug gegeven om mijn leven om te gooien. Van dikkertje dap naar Adonis
pi_135882532
Bijna alle foto's verwijderd en de rituele verbranding gehouden.

Heb de fap foto's wel bewaard :@
Surely you can't be serious
I am serious... and don't call me Shirley
pi_135882919
Bewaren! is toch leuk man. Neem aan dat je gewoon een goeie tijd met je ex hebt gehad dus waarom weggooien? Zeker jaren later kan je daar toch vrolijk naar terugkijken.
pi_135882924
quote:

[..]

Ik heb het ook niet weggedaan gelijk na de relatie of gelijk toen ik een nieuwe vriend kreeg.
Kwam het vorig jaar een keer tegen en toen dacht ik weg ermee. Ik heb er geen behoefte aan en ik zie mezelf ook niet later dat terug kijken.
Ik heb genoeg aan de herinneringen.
pi_135883002
Ik bewaar álle foto's.. Alles wat bijgedragen heeft aan de persoon die ik nu ben bewaar ik, en dat zijn alle mensen die mijn leven in zijn gelopen en de mensen die er weer uit zijn gelopen horen daar nog steeds bij.

Ik voel alleen maar goede emoties als ik ernaar terug kijk, en geen haat/afschuw voor die periodes, dus kan er ook met veel plezier doorheen bladeren.
pi_135883305
Ik denk dat er wel een heel verschil zit tussen mijn generatie en jongere generaties. In mijn tijd maakte je vooral foto's van momenten en dingen die je wilde bewaren. Zoals vakanties in het buitenland. Toen de digitale camera's in opmars kwamen maakten we wel meer foto's maar wel in hetzelfde kader. Gooi je die foto's weg dan gooi je dus ook je vakanties, verjaardagen, bruiloften en oude woningen weg.. Dat is zonde.

Tegenwoordig kan de jeugd geen stap meer zetten zonder een foto te maken. Foto's van kleding, maaltijden, (oppervlakkige) vriendschappen, dates en 'kusje-kroel' foto's. Dat je die weggooit als de relatie over is begrijp ik wel.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 09:44:51 #45
83823 Vinno
Dat is ook.
pi_135883435
Foto's van ex allemaal weg geflikkerd van m'n telefoon enzo.

Maar foto's van vakanties (echt mooie reizen gemaakt met haar) die ga ik toch echt niet weg gooien… Niet door haar, maar omdat het super mooie foto's zijn van de vakantie…
pi_135884175
Na mijn scheiding heb ik lang nagedacht over wat te doen. Veel overbodige foto's die echt alleen op haar waren gericht en die niks bijdroegen heb ik wel verwijderd. Maar ook heel veel bewaard van plekken waar we geweest zijn, en natuurlijk ALLE foto's wat ook maar in de verste verte met mijn zoontje te maken heeft.

In een opwelling kun je veel weggooien wat tijd kan helen en waar je later wel weer wat mee hebt als de gevoelens weg zijn. Het is toch een tijd uit je verleden geweest.
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_135884436
Ik heb van zoveel tijden en momenten uit mijn verleden geen foto's, van mijn exen dus ook niet meer. Denk niet dat ik daar ooit rouwig om ga zijn eigenlijk.
Snap wel dat anderen het wel fijn kunnen vinden om zoiets te bewaren, maar ik maak zelf sowieso al zelden foto's van mensen (puur om die mensen vast te leggen) dus misschien zit het hem daar ook een beetje in.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 11:20:05 #48
166390 shifto
Kirby Shizzle
pi_135886046
Ik heb per ex een .zip file. naam.zip. Deze bewaar ik wel ergens want vind het zonde om weg te gooien, maar kijk het ook nooit terug ofzo. Tenzij ik even wilde weten hoe bepaalde tetten er ook alweer uitzagen. :7
Thinking about thinking of you.
pi_135886934
quote:

[..]

Ik heb er geen behoefte aan om spullen van mijn ex te houden. Het is mijn ex, niet mijn huidige vriend. Ja, heb ook wel leuke tijden met hem gehad, maar het is niet voor niks uitgegaan en dan hoef ik dat niet meer te zien.
pi_135887100
Houden voor een tijdje als emotionele steun, maar als je er klaar voor ben. Weggooien! ga je het laten zien aan je nieuwe vriendje? Of wil je op je 60+ als ouwe vrijster herinneren en na-malen over hoe hij je heeft gedumpt?
With all due respect. F*ck you, Sir!
  maandag 27 januari 2014 @ 06:11:00 #51
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_135995276
Ik bewaar ze gewoon.
Al kwam mn huidige vriendin ze ineens tegen, die vond het maar een beetje vreemd :')
  maandag 27 januari 2014 @ 10:24:55 #52
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135997959
Snap niet dat mensen de behoefte hebben om terug te kijken op dat soort onzin. :')
Move on, het is niet voor niets uit gegaan. Sowieso gaat ooit een keer je laptop naar de knoppe en dan ben je het alsnog kwijt.
Bay of Plenty
  maandag 27 januari 2014 @ 10:27:00 #53
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_135998021
quote:

[..]

Je wist met het weggooien van foto's ook niets uit je geheugen. Als ik er aan terug wil denken, dan denk ik wel gewoon terug aan die foto's. Heb ze destijds zo vaak gezien dat ik ze nog prima voor de dag kan halen, heb er verder alleen totaal geen behoefte aan om dat te doen.

Ik denk af en toe nog wel terug hoor, maar om daar nou foto's bij te moeten pakken, meh. Ik denk dan aan de dingen die gebeurd zijn, niet een momentopname dat is vastgelegd op de gevoelige plaat.
Bay of Plenty
  maandag 27 januari 2014 @ 12:14:25 #54
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136001433
Wegpleuren.

Voltooid verleden tijd. Komt niet meer terug. Waarom terugkijken als je ook vooruit kan.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_136001593
weggooien. Ligt natuurlijk een beetje aan hoe de relatie beeindigd is.
  maandag 27 januari 2014 @ 15:47:23 #56
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_136009483
Aanbieden aan een pornosite.
pi_136016695
Houden. Leuk voor later. :)
  maandag 27 januari 2014 @ 23:18:02 #58
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_136032999
Ik heb een notitieboek waar aan het einde zo'n A5-formaat 'envelop' is gemaakt. Daar zitten de enkele kaarten en foto's van mijn ex in.
pi_136033506
De foto bewaren met de mooiste herinnering, de rest weggooien.
Dat zal je toekomstige vriendin niet eens erg vinden.
pi_136037492
quote:
0s.gif Op maandag 27 januari 2014 10:27 schreef oLexie het volgende:

[..]

Je wist met het weggooien van foto's ook niets uit je geheugen. Als ik er aan terug wil denken, dan denk ik wel gewoon terug aan die foto's. Heb ze destijds zo vaak gezien dat ik ze nog prima voor de dag kan halen, heb er verder alleen totaal geen behoefte aan om dat te doen.

Ik denk af en toe nog wel terug hoor, maar om daar nou foto's bij te moeten pakken, meh. Ik denk dan aan de dingen die gebeurd zijn, niet een momentopname dat is vastgelegd op de gevoelige plaat.
Waarom dan überhaupt nog ergens foto's van maken? Voor mij is er geen verschil tussen foto's van vroeger als kind, foto's van vakanties/reizen, foto's waar (oude) vrienden op staan of foto's waar een ex op staat.
Maar misschien ben ik eerder een uitzondering als ik het zo lees. Ik heb veel foto's en ik bewaar ze vrijwel allemaal. Ik heb het zelf ook altijd leuk gevonden om (samen met...) foto's van mijn ouders of grootouders door te bladeren om een kijkje in hun leven te nemen en hoop dat mijn kinderen dat ook leuk zullen vinden.
Mijn vriend heeft ook foto's van zijn exen en ik ben blij dat wij beide daar ook geen problemen mee hebben. Juist leuk om te zien hoe hij vroeger was...
pi_136040495
Wat op de pc staat, gooi ik niet weg, ook vanwege de reizen. Ik heb er geen gevoel meer bij.
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:34:53 #62
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136044135
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Waarom dan überhaupt nog ergens foto's van maken? Voor mij is er geen verschil tussen foto's van vroeger als kind, foto's van vakanties/reizen, foto's waar (oude) vrienden op staan of foto's waar een ex op staat.
Maar misschien ben ik eerder een uitzondering als ik het zo lees. Ik heb veel foto's en ik bewaar ze vrijwel allemaal. Ik heb het zelf ook altijd leuk gevonden om (samen met...) foto's van mijn ouders of grootouders door te bladeren om een kijkje in hun leven te nemen en hoop dat mijn kinderen dat ook leuk zullen vinden.
Mijn vriend heeft ook foto's van zijn exen en ik ben blij dat wij beide daar ook geen problemen mee hebben. Juist leuk om te zien hoe hij vroeger was...
Foto's van vrienden, familie en mezelf zou ik ook nooit weggooien maar foto's van mijn ex daar heb ik geen behoefte aan. Ik moet wel zeggen dat als het met mijn huidige vriend uit zou gaan, ik zijn foto's waarschijnlijk wel (nog een aantal jaar) bewaar. Waarschijnlijk zal ook dat slijten na een paar jaar en hecht ik daar dan misschien ook geen waarde meer aan. Oude vriendschappen en familie, dat is mij wel waardevol, maar dat is waarschijnlijk omdat dat goed zit allemaal en met mijn ex niet. Hij was niet zo netjes, heeft daarom geen waarde meer voor mij en daarom hoef ik geen beelden te hebben van hem, net als van oude vrienden waar het dus niet mee goed is afgelopen. Opgeruimd, doei. Ben makkelijk in afstand nemen van dingen waar ik niets aan heb.
Bay of Plenty
pi_136044239
Ik kwam er op een gegeven moment achter dat mijn vriend alle foto's van mijn eerste vriendje (soort jeugdliefde) had weggegooid. Die jongen was echt 0,0 bedreiging voor onze relatie, ik had het nooit over hem en de foto's waren alleen een dierbare herinnering. Ik had die relatie nota bene zelf verbroken toen ik 17 (!) was. Eerste vriendje is inmiddels dood en ik heb geen foto's. Diegene die ze heeft weggegooid is inmiddels een ex en de lamlul wordt bedankt :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:39:37 #64
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_136044322
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef aijumu het volgende:
Neen, vrouwen zijn daar wat anders in ja :)
Dat is jouw mening.

Ik heb nog nooit foto's van exen weggegooid. Waarom zou ik? Ik hoard die shit.
Ik ga naar huis.
pi_136044856
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:39 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.

Ik heb nog nooit foto's van exen weggegooid. Waarom zou ik? Ik hoard die shit.
O+ Nietzman O+
pi_136044948
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam er op een gegeven moment achter dat mijn vriend alle foto's van mijn eerste vriendje (soort jeugdliefde) had weggegooid. Die jongen was echt 0,0 bedreiging voor onze relatie, ik had het nooit over hem en de foto's waren alleen een dierbare herinnering. Ik had die relatie nota bene zelf verbroken toen ik 17 (!) was. Eerste vriendje is inmiddels dood en ik heb geen foto's. Diegene die ze heeft weggegooid is inmiddels een ex en de lamlul wordt bedankt :{
Wat een klotestreek zeg :{
pi_136045204
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:

Wat een klotestreek zeg :{
Wie doet dat nou! Eigenhandig de foto's van de ex(en) van je huidige partner weggooien. Dan heb je ook wel héél erg weinig zelfvertrouwen en minachting voor zijn/haar verleden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136045386
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wie doet dat nou! Eigenhandig de foto's van de ex(en) van je huidige partner weggooien. Dan heb je ook wel héél erg weinig zelfvertrouwen en minachting voor zijn/haar verleden.
Inderdaad.. Als het hem zo dwars zat had hij het er gewoon met je over moeten hebben ipv zo zelfzuchtig te handelen.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:24:34 #69
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_136046009
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ Nietzman O+
DancingPoepie.
Ik ga naar huis.
pi_136055603
Ik zou ze weg gooien. Ja, het is gebeurd, en die maanden/jaren zullen altijd bij je horen, maar herinneringen zijn in dat geval toch ruim voldoende? Als je echt over iemand heen bent dan is het toch ook niet nodig om die foto's te bewaren? Die zullen er alleen maar voor zorgen dat het proces van loslaten langzamer zal gaan. Daarnaast is het niet bepaald fijn voor de nieuwe partners als je je nog steeds zo krampachtig vast houd aan foto's van je ex. Komen alleen maar problemen van. Situatie is natuurlijk wel iets anders als je echt jarenlang samen bent, en / of kinderen hebt samen, of veel reizen hebt gehad samen. Zelfs dan zou ik ze selectief bewaren, en duidelijk vragen aan de nieuwe partner of die er problemen mee heeft.
pi_136056185
Mwah, ik heb amper foto's van m'n ex. Zij had er wel veel van ons, waarvan er ook nog eens een stuk of 5/6 ingelijst aan d'r muur, op d'r bureau en nachtkastje stonden. Benieuwd wat ze ermee gedaan heeft :')
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_136060333
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:34 schreef oLexie het volgende:

...maar dat is waarschijnlijk omdat dat goed zit allemaal en met mijn ex niet. Hij was niet zo netjes, heeft daarom geen waarde meer voor mij en daarom hoef ik geen beelden te hebben van hem, net als van oude vrienden waar het dus niet mee goed is afgelopen.
Daar zit hem waarschijnlijk ook het verschil. Er is niemand in mijn leven waar het contact niet goed mee is geëindigd. Hoogstens uit het oog verloren of verwaterd zonder kwalijke gevoelens...van mijn kant iig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als je echt over iemand heen bent dan is het toch ook niet nodig om die foto's te bewaren? Die zullen er alleen maar voor zorgen dat het proces van loslaten langzamer zal gaan. Daarnaast is het niet bepaald fijn voor de nieuwe partners als je je nog steeds zo krampachtig vast houd aan foto's van je ex. Komen alleen maar problemen van.
Heeft niks met loslaten of nog niet over iemand heen zijn te maken voor mij. Maar alles met de dingen die we gedeeld hebben. Vakantiefoto's of foto's van een bepaalde gebeurtenis. Dat zijn foto's waar mijn ex ook op staat en die deel uitmaken van mijn leven.
En waarom zou het niet fijn zijn voor mijn huidige vriend? Hij weet van mijn verleden en ik van dat van hem. We kennen een aantal van elkaars exen ook en gaan vriendschappelijk nog met hun om. Gewoon omdat het kan en wij beide niet moeilijk doen over het verleden en herinneringen met/over/van bijbehorende exen.
pi_136060533
Dat krampachtige weggooien gelijk :') Ik zie niet in waarom je ze niet ergens kunt bewaren. Het is inderdaad een deel van je leven geweest, hoe het ook is afgelopen uiteindelijk. Kijk, het wordt wat gekker als je ze jaren later nog pontificaal aan de muren hebt hangen natuurlijk.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136060606
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat krampachtige weggooien gelijk :') Ik zie niet in waarom je ze niet ergens kunt bewaren. Het is inderdaad een deel van je leven geweest, hoe het ook is afgelopen uiteindelijk. Kijk, het wordt wat gekker als je ze jaren later nog pontificaal aan de muren hebt hangen natuurlijk.
Kweenie, hangt er van af hoe de relatie verbroken is. Als er overspel of een vechtscheiding was lijkt me de emotionele druk vlak na een breuk veel groter (en de drang om alles te lozen want kwaad etc.).
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_136060889
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat krampachtige weggooien gelijk :')
Je kan bewaren ook als krampachtig zien.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:41:30 #76
405257 Fred0w
Life is Music
pi_136061385
De digitale foto's heb ik allemaal weggegooid, ik heb nog wel een foto album van onze vakantie in de boekenkast staan maar ik vraag me af of ik daar ooit nog in zal kijken.

Stel dat ik die foto's nog bekijk, dan voel ik datgene wat ik niet meer heb.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:44:21 #77
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136061527
kras haar ogen uit en hang ze op aan de muur
pi_136061583
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Wederom...wat is het verschil met andere foto's. Die bewaar je toch ook?
Zou meer moeite kosten om alle foto's waar een ex opstaat uit te zoeken en weg te gooien dan het te bewaren.

Ik zal je posterformaat foto uit onze slaapkamer verwijderen H_J :'(
pi_136061687
Die gaan echt wel weg, asap.

Mocht ze vreemd zijn gegaan, gaan al haar kleding ook op de brandstapel mocht ze die hier nog hebben. :)
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_136061835
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zou meer moeite kosten om alle foto's waar een ex opstaat uit te zoeken en weg te gooien dan het te bewaren.

Ik zal je posterformaat foto uit onze slaapkamer verwijderen H_J :'(
Een leuke herinnering of gewoon een mooie foto vs een afgesloten periode waar ik niets meer mee heb/wil.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:53:35 #81
157922 fathank
pi_136061918
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig had je een backup voor het geval je pc zou crashen.
pi_136061948
Analoog in een schoenendoos ofzo, en digitaal gewoon in een mapje 'vroeger' ofzo op een externe oude schijf. Leuk om af en toe nog 's doorheen te bladeren (en te denken: wat zág ik in dat joch :') )
Ja doei.
pi_136062890
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Maar door iets te bewaren - of ergens op te laten staan - doe je feitelijk niks. In tegenstelling tot de moeite nemen de boel bij elkaar zoeken vanuit lades en harde schijven om het weg te te gooien of te wissen. Dan zit het je gewoon niet in de weg. Het is ook niet dat je in steen verandert bij het zien van een oude foto met ex verder, mij doet het althans niet veel behalve een bepaalde herinnering her en der.

quote:
Ik zal je posterformaat foto uit onze slaapkamer verwijderen H_J
Die mag blijven hangen uiteraard. Ik hou graag een oogje in het zeil. :7
pi_136067683
quote:

[..]

Omdat je in sommige gevallen gewoon alle herinneringen wil wissen. Waarom zou je een foto bewaren van een ex die je mishandelde?
pi_136068453
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Omdat je in sommige gevallen gewoon alle herinneringen wil wissen. Waarom zou je een foto bewaren van een ex die je mishandelde?
Dat kun je ook omdraaien natuurlijk. Waarom foto's weggooien van iemand met wie je goed uit elkaar bent gegaan en een leuke tijd mee hebt gehad?
pi_136069079
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat kun je ook omdraaien natuurlijk. Waarom foto's weggooien van iemand met wie je goed uit elkaar bent gegaan en een leuke tijd mee hebt gehad?
Daarom staat er ook 'in sommige gevallen'.
pi_136069180
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef fathank het volgende:
Gelukkig had je een backup voor het geval je pc zou crashen.
Toen ik 17 was had je nog geen digitale camera's :') Dus gewone foto's, echte foto's :P
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:00:25 #88
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_136069288
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Precies dat. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat als iemand je jaren heeft mishandeld/vernederd in fysieke of mentale vorm, een foto als herinnering aan iemand een heftige confrontatie kan zijn....
pi_136069951
Alles weggeflikkerd en gedelete achteraf niet zozeer echt spijt, maar denk dat ik het toch liever bewaard had.

Als in: ik kan er echt geen seconde mee zitten dat ik het nu niet meer heb, maar als ik toen wist dat het me nu toch niks meer zou doen dan had ik het wss bewaard...want ach, tis toch een stukje uit je leven van toen.

Maar op zo'n moment nadat het uit is lijkt alles rigoureus verwijderen toch vaak het beste.....en waarschijnlijk doe ik dat de volgende keer in alle liefdesverdriet weer net zo hard, mocht het ooit weer uit gaan. ~O>

(edit: En ik bedoel niet grondig alles naspeuren en deleten waar ze opstaat, maar alles op je telefoon/ laptop e.d. waar ze bij op staat allemaal verwijderen)
pi_136070284
Die staan uiteraard gewoon tussen al m'n andere foto's. :?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:17:59 #91
416020 K44S
The bearded man
pi_136070323
Ik zelf, zou het weg gooien.
The bearded man: “So many good tunes, I didn't have time to shave!”
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:28:01 #92
157922 fathank
pi_136070899
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:58 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Toen ik 17 was had je nog geen digitale camera's :') Dus gewone foto's, echte foto's :P
Dat is wel een klotestreek ja.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:29:40 #93
157922 fathank
pi_136071006
Ik ben trouwens sowieso geen fotoverzamelaar. Ik heb dr wel wat op m'n telefoon, maar zeker neit ergens opgeslagen in een aparte map ofzo. Als ik foto's van iets wil zien waar ik geweest ben kijk ik wel op internet. De hele wereld is toch al gefotografeerd, en een hoop mensen kunnen het beter dan ik. En foto's van mezelf vind ik niet zo interessant, laat staan van m'n ex.
pi_136074756
Ik heb niks meer van mijn exen over.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_136076351
Staan ergens op een losse schijf. Waarom zou je ze weggooien?
A man is not old until regrets take the place of dreams.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 22:58:58 #96
50623 Matty___
Konichiwa Bitches
pi_136076555
Er was vast ook een leuke tijd met je ex. Dus waarom zou je deze herinneringen weggooiden
Deze muziek smaakt naar bier :)
Es bedarf keiner Psychoanalyse, um festzustellen, dass das Leben ein einziger Friedhof gescheiterter Pläne ist!
pi_136079717
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 22:58 schreef Matty___ het volgende:
Er was vast ook een leuke tijd met je ex. Dus waarom zou je deze herinneringen weggooiden
Die zitten in mijn hoofd :)
pi_136080856
Al die vrouwen die alles bewaren hier... Ik heb juist de foto's van mijn relatie van 3,5 jaar allemaal weggegooid/verbrand/gedelete. Aan die periode hoef ik écht niet meer terug te denken.
pi_136080981
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:11 schreef Zippow het volgende:
Al die vrouwen die alles bewaren hier... Ik heb juist de foto's van mijn relatie van 3,5 jaar allemaal weggegooid/verbrand/gedelete. Aan die periode hoef ik écht niet meer terug te denken.
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:27 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Goed nagedacht in die periode zeg :')
  woensdag 29 januari 2014 @ 01:21:32 #100
65837 cerror
ik kom af en toe
pi_136081044
Dude. Wegpleuren.
Vrouwen zeggen niet te spitten in je meuk maar dat doen ze wel en verbergen ze met: "De kat stond op het toetsenbord en toen zag ik..." (true story, kid you not).

Als je single bent en er baat bij hebt, hou het maar.
Ben je in een relatie; wederom: wegpleuren. Tenzij je je nieuwe vriendin kak vind.

Samenvatting: Wegpleuren.
Hoi, ik ben een lamzak met een passie voor flessen wasverzachter.
Neuk mijn oor en noem me Harry Mulisch
pi_136082448
Ik zou geen relatie willen met iemand die niet zeker genoeg van zichzelf en onze relatie is om te accepteren dat ik ook positief kan denken over dingen die in het verleden gebeurd zijn en afgesloten zijn. Maar ik date dan gelukkig ook geen vrouwen, dat scheelt al een hoop geloof ik :D

Daarnaast wil ik graag een relatie met iemand die een relatie met mij wil, ondanks alle verleidingen die er in de wereld zijn. Niet iemand die ik klein hou en oogkleppen ophou zodat hij toch maar alleen mij ziet (itt de verleidingen out there) en daarom maar bij mij blijft.
pi_136084433
Ik bewaar foto's van alle dates en exen. Zodat ik mij terug kan herinneren wat een baas ik was/ben ( :') )

Plus nog een map vol met erotische momenten. Maar was wel bang dat een vriend het zou vinden, had het gezipt met een simpel wachtwoord. Dus toen heb ik het veranderd in een onmogelijk wachtwoord (15 tekens lang ofzo, willekeurig wat geramd op het toetsenbord :D) en kan ik er zelf niet meer bij :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_136084541
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:01 schreef Godshand het volgende:
Ik bewaar foto's van alle dates en exen. Zodat ik mij terug kan herinneren wat een baas ik was/ben ( :') )

Plus nog een map vol met erotische momenten. Maar was wel bang dat een vriend het zou vinden, had het gezipt met een simpel wachtwoord. Dus toen heb ik het veranderd in een onmogelijk wachtwoord (15 tekens lang ofzo, willekeurig wat geramd op het toetsenbord :D) en kan ik er zelf niet meer bij :')
Veilig, wel!
Ja doei.
pi_136084573
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:05 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Veilig, wel!
Ja, zelfs password kraak programma's kunnen er niet bij. Dan loopt Windows 7 vast :D

Maar de niet erotische foto's zijn niet met password beveiligd...
pi_136084731
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

[..]

Ik denk dat het ook ligt aan hoe je uit elkaar gaat. Ik heb persoonlijk al niks met foto's, en ik zou ze verwijderen, omdat ik het dan denk ik beter kan verwerken oid
pi_136084988
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 10:12 schreef MilkTea het volgende:

[..]

Ik denk dat het ook ligt aan hoe je uit elkaar gaat. Ik heb persoonlijk al niks met foto's, en ik zou ze verwijderen, omdat ik het dan denk ik beter kan verwerken oid
Ik heb ook alles verwijderd en weggegooid wat met mijn ex(en) te maken hebben en het helpt enorm. Bij mij dan althans.
Yo tengo, tú tienes, Él/Ella tiene
pi_136088753
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 01:18 schreef Jedi_Pimp het volgende:

[..]

[..]

Nee. Maar goed ik was nog jong en dom!
pi_136091053
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 12:13 schreef Zippow het volgende:

[..]

Nee. Maar goed ik was nog jong en dom!
Ja, want je bent nu al bejaard? :')

Kom op zeg.. Ben je zo bang geconfronteerd te worden met de (mis)stappen uit je verleden? kan je beter de foto's bewaren, in het geval nog een soortgelijk figuur je pad kruist..
pi_136091106
quote:
10s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:14 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ja, want je bent nu al bejaard? :')

Kom op zeg.. Ben je zo bang geconfronteerd te worden met de (mis)stappen uit je verleden? kan je beter de foto's bewaren, in het geval nog een soortgelijk figuur je pad kruist..
Ik hoef de vent die mij jarenlang mishandeld heeft niet meer te zien. Klaar.
pi_136092734
Bewaren, is toch leuk voor later.

Er hangt nog een flinke foto van mijn ex aan de muur. Het is een mooie foto en hij hangt daar prima.

quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:16 schreef Zippow het volgende:

[..]

Ik hoef de vent die mij jarenlang mishandeld heeft niet meer te zien. Klaar.
In dat geval kun je beter alle spiegels in huis verwijderen.
  woensdag 29 januari 2014 @ 14:00:39 #111
342349 Hiergaanwedan
Komt hier komt gaan
pi_136092798
Ik heb een apart mapje 'bekenden en exen' en daarin staan ze. En foto's op papier gewoon in een kratje onder mijn bed. Als je relaties niet vreselijk waren is het toch leuk om te zien dat je wel wat hebt gehad.
we dan
pi_136092976
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:58 schreef Cracka-ass het volgende:

Er hangt nog een flinke foto van mijn ex aan de muur. Het is een mooie foto en hij hangt daar prima.
Vindt je huidige vriendin dat niet vervelend?
pi_136093081
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 13:58 schreef Cracka-ass het volgende:

[..]

In dat geval kun je beter alle spiegels in huis verwijderen.
He?
pi_136093096
quote:

_O-
pi_136094687
quote:

WTF :P Ik heb echt precies hetzelfde gedaan. Ik vermoed dat ik 1 van mijn duizend wachtwoorden perongelijk met Capslock in getypt heb of iets dergelijks. :D
It's you my love, you who are the stranger
pi_136095375
quote:
1s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:05 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Vindt je huidige vriendin dat niet vervelend?
Nee. Ze is niet het type dat daar zenuwachtig van wordt.
Het is overigens geen Chantal-op-het-strand-van-Blanes foto, dat scheelt wel denk ik.
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 14:07 schreef Zippow het volgende:

[..]

He?
Dan hoef je degene die zich jarenlang heeft laten mishandelen niet meer te zien.
pi_136106584
quote:
0s.gif Op woensdag 29 januari 2014 15:05 schreef Cracka-ass het volgende:

Dan hoef je degene die zich jarenlang heeft laten mishandelen niet meer te zien.
Dit.

Dan herinner je je misstap tenminste... Misschien weet je dan nog wat je fout deed, voor je een nieuwe relatie ingaat (want vrouwen hebben na een dergelijke man, een betere neus voor meer van dat soort mannen, dan de gemiddelde drugshond).
Kortom, dan leer je misschien wat :)
pi_136115165
quote:
14s.gif Op woensdag 29 januari 2014 19:26 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dit.

Dan herinner je je misstap tenminste... Misschien weet je dan nog wat je fout deed, voor je een nieuwe relatie ingaat (want vrouwen hebben na een dergelijke man, een betere neus voor meer van dat soort mannen, dan de gemiddelde drugshond).
Kortom, dan leer je misschien wat :)
Oh die fout maak ik niet nog een keer hoor, ik val niet op criminelen of 'foute mannen' verder.
pi_136118079
Ik heb ze laatst allemaal verbrand ^O^ ook spullen die ik van haar had gekregen.
My dials are pupillated.
pi_136123063
Mede door je relaties ben je nu wie je bent. Je hebt er vast leuke maar ook minder leuke herinneren aan overgehouden, maar deze gebeurtenissen hebben je gevormd.

Ik zou de foto's niet verbranden, maar gewoon netjes opbergen. Je hoeft je foto's niet te verbergen voor je huidige partner, maar hem/haar ermee confronteren lijkt mij ook geen slimme zet. ;)
The only true wisdom is in knowing you know nothing.
True knowledge exists in knowing that you know nothing.
The greatest way to live with honor in this world is to be what we pretend to be.
pi_136134518
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 21:24 schreef eleusis het volgende:
Maak gewoon mapjes Foto's/Oud/[naam ex]
het is geen 2004 :')
  donderdag 30 januari 2014 @ 14:25:40 #122
68576 eleusis
fokked op kidz
pi_136134566
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 14:24 schreef Deckard het volgende:

[..]

het is geen 2004 :')
hi
Ik in een aantal worden omschreven: Ondernemend | Moedig | Stout | Lief | Positief | Intuïtief | Communicatief | Humor | Creatief | Spontaan | Open | Sociaal | Vrolijk | Organisator | Pro-actief | Meedenkend | Levensgenieter | Spiritueel
pi_136146677
Gewoon wegpletteren.
pi_136147042
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:17 schreef Spongeboss het volgende:
Ik laat de foto altijd intact, maar ga met typex door de foto, en kras haar hoofd weg.
Moet je niet eerst een vriendin hebben, voordat het ooit je ex kan worden?
"Pools are perfect for holding water"
pi_136147068
En ik bewaar al die dingen ook gewoon.
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:17:33 #126
419250 Spongeboss
pi_136147154
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:15 schreef probeer het volgende:

[..]

Moet je niet eerst een vriendin hebben, voordat het ooit je ex kan worden?
Ja dat klopt, scherp opgemerkt.
Het belangrijkste wordt onderdrukt als in de kelder van Fritzl, de duivel woont naast de deur, geloof me, dat is het stigma van mensen.
pi_136147198
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:17 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Ja dat klopt, scherp opgemerkt.
Was een inkoppertje, maar hej, die moeten ook gemaakt worden .. sorry.

:* en aai over de bol!
  donderdag 30 januari 2014 @ 20:22:15 #128
419250 Spongeboss
pi_136147357
quote:
12s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:18 schreef probeer het volgende:

[..]

Was een inkoppertje, maar hej, die moeten ook gemaakt worden .. sorry.

:* en aai over de bol!
Inkoppertje? Jij stelde enkel dat je eerst een vriendin moet hebben gehad voor het een ex was. Dat vond ik scherp opgemerkt, wat sarcastisch was. Want dat is zo logisch als wat, een kleuter kan zich dat bedenken.

Helaas begreep jij mijn sarcasme niet... Maar wacht sorry, ik was sloom van begrip je bedoelt natuurlijk dat ik nooit een vriendin heb gehad? Sorry makker dan kop je er naast. :)
pi_136147482
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 20:22 schreef Spongeboss het volgende:

[..]

Inkoppertje? Jij stelde enkel dat je eerst een vriendin moet hebben gehad voor het een ex was. Dat vond ik scherp opgemerkt, wat sarcastisch was. Want dat is zo logisch als wat, een kleuter kan zich dat bedenken.

Helaas begreep jij mijn sarcasme niet... Maar wacht sorry, ik was sloom van begrip je bedoelt natuurlijk dat ik nooit een vriendin heb gehad? Sorry makker dan kop je er naast. :)
Dat was inderdaad waar ik op doelde ja.

donderdag 30 januari 2014 @ 22:12:29 #130
309770 Tanin
de vreemdeling
pi_136152994
In een apart mapje op m'n computer, tussen foto's van andere vrienden en vriendinnen
"Dit? Dit zijn mijn oorlogswonden, heb jarenlang oorlog gevoerd met mezelf, maar ik heb gewonnen!"
pi_136153839
Ik heb één foto waar ik arm in arm sta met een meisje. No way dat ik die weggooi. Daar is mijn herinnering aan haar te dierbaar voor - ook al is ze nu getrouwd en ben ik single.
pi_136164274
quote:
0s.gif Op donderdag 30 januari 2014 22:33 schreef jaha het volgende:
Ik heb één foto waar ik arm in arm sta met een meisje. No way dat ik die weggooi. Daar is mijn herinnering aan haar te dierbaar voor - ook al is ze nu getrouwd en ben ik single.
Als een eckte fok!er
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')