schoenendoos was goed geweest, maar is allemaal digitaal...quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb een schoenendoos met spulletjes, foto's en herinneringen aan exen. Op mijn computer een weggestopt mapje voor het geval ik daar behoefte aan heb.
usb stick in schoenendosquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef pizza_doos het volgende:
[..]
schoenendoos was goed geweest, maar is allemaal digitaal...
In wat voor geval zou je er behoefte aan hebben?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:10 schreef Xaryna het volgende:
Ik heb een schoenendoos met spulletjes, foto's en herinneringen aan exen. Op mijn computer een weggestopt mapje voor het geval ik daar behoefte aan heb.
jij gooit alles weg?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
In wat voor geval zou je er behoefte aan hebben?
Later herinneringen terughalen. Net zoals dat ik nog een oud poëzie-album heb en fotoalbums van vroeger bewaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:25 schreef zarGon het volgende:
[..]
In wat voor geval zou je er behoefte aan hebben?
Hoezo?...ook met een ex heb je ooit leuke tijden gehad. Foto's kunnen daar een herinnering aan zijn. Bewaren dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:43 schreef aijumu het volgende:
Als het je ex is dan heeft dat een reden. Weg met die rommel
Dat is jou mening.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:59 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Hoezo?...ook met een ex heb je ooit leuke tijden gehad. Foto's kunnen daar een herinnering aan zijn. Bewaren dusLeuk om over een X aantal jaar nog eens terug te kijken
Klopt.quote:
Neen, vrouwen zijn daar wat anders in jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:07 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ben je het dan niet eens met dat je het ooit leuk hebt gehad met een ex (je hebt toch niet voor niks een relatie gehad?!) of gaat het om het bewaren?
Volgens mij bewaren vrouwen sowieso eerder dat soort dingen dan mannen...zelf ook nog in het bezit van oude poëziealbums, liefdesbrieven, en andere 'rommel' wat herinneringen oproept
...sprak de gekwetste man.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:19 schreef Vaatwastablet het volgende:
Weggooien. Al die tyfushoeren hoef ik nooit meer van mijn leven te zien.
Snap dat persoonlijk nooit zo. Waarom betekend een nieuwe relatie dat een oude niet meer mag bestaan? Als je ooit van iemand gehouden hebt, wis je dat toch niet gelijk uit je geheugen zodra het uit is? Het maakt gewoon deel uit van je leven, niks meer, niks minder. Zelfde als foto's van een vakantie terugkijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Gwniemand het volgende:
Foto's, kaarten, brieven etc weggegooid. Praktische spulletjes/cadeautjes gebruik ik wel gewoon zonder verdere emotionele waarde.
Maar de rest heb ik niet nodig ook niet om later terug te kijken. Waarom zou je dat willen? als je eenmaal een nieuwe relatie hebt dan snap ik niet waarom je ooit de behoefte zou hebben om dat terug te kijken of terug te lezen.
Met uitzondering als je samen kinderen hebt of jarenlang samen bent geweest. Dan kan ik mij wel voorstellen dat je de foto's bewaard.
Sekhdear!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:33 schreef Sekhmet het volgende:
DP![]()
Precies...sub4mapjes zijn de tegenwoordige oude schoenendoos
How happy is the blameless vestal's lot!quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Snap dat persoonlijk nooit zo. Waarom betekend een nieuwe relatie dat een oude niet meer mag bestaan? Als je ooit van iemand gehouden hebt, wis je dat toch niet gelijk uit je geheugen zodra het uit is? Het maakt gewoon deel uit van je leven, niks meer, niks minder. Zelfde als foto's van een vakantie terugkijken.
Krijg altijd zo het gevoel dat mensen bang zijn voor bepaalde gevoelens (liefde of haat) als ze foto's van hun ex zien. Waarom zou je ze wegdoen? Je gooit de foto's van je vakantie 2012 ook niet weg zodra je die van 2013 binnen hebt...bwv.
Best een goeie vraag.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef pizza_doos het volgende:
Beetje digitaal, beetje relatie. Weet niet precies waar het hoort.
Maar ik heb dus best wat relaties achter de rug, en er ook wel veel foto's van. Nu vraag ik mij af : wat doen jullie met dat soort foto's? Zet je het bij de andere foto's op je computer (iPhoto op de mac), of ergens in een apart mapje?
Toch niet altijd zin om elke keer weer de foto's tegen te komen met exen.. maar weggooien... nah ook niet.
Zonde om weg te mieteren toch? Ik heb ze gewoon opgeslagen, toevallig laatst nog eens naar gekeken, wel leuk... Terwijl ik op dat moment al die shit het liefst had weggegooidquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:01 schreef pizza_doos het volgende:
Beetje digitaal, beetje relatie. Weet niet precies waar het hoort.
Maar ik heb dus best wat relaties achter de rug, en er ook wel veel foto's van. Nu vraag ik mij af : wat doen jullie met dat soort foto's? Zet je het bij de andere foto's op je computer (iPhoto op de mac), of ergens in een apart mapje?
Toch niet altijd zin om elke keer weer de foto's tegen te komen met exen.. maar weggooien... nah ook niet.
Dit, ookal ben ik van mening dat mijn ex de meest achterbakse, smerige hoer is die er hier op de aardkloot rondloopt. Hebben haar acties me wel de laatste duw in de rug gegeven om mijn leven om te gooien. Van dikkertje dap naar Adonisquote:Op donderdag 23 januari 2014 22:27 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
...sprak de gekwetste man.
Die tyfushoeren zijn wel ooit jou vriendin geweest. Zegt meer over jou keus in vrouwen dan over hun naar mijn mening. En de meeste foto's zullen gemaakt zijn van leuke momenten, niet van de minder leuke. Hoe dan ook, de herinneringen dragen wel bij aan wie jij bent geworden.
Ik heb het ook niet weggedaan gelijk na de relatie of gelijk toen ik een nieuwe vriend kreeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
Snap dat persoonlijk nooit zo. Waarom betekend een nieuwe relatie dat een oude niet meer mag bestaan? Als je ooit van iemand gehouden hebt, wis je dat toch niet gelijk uit je geheugen zodra het uit is? Het maakt gewoon deel uit van je leven, niks meer, niks minder. Zelfde als foto's van een vakantie terugkijken.
Krijg altijd zo het gevoel dat mensen bang zijn voor bepaalde gevoelens (liefde of haat) als ze foto's van hun ex zien. Waarom zou je ze wegdoen? Je gooit de foto's van je vakantie 2012 ook niet weg zodra je die van 2013 binnen hebt...bwv.
Ik heb er geen behoefte aan om spullen van mijn ex te houden. Het is mijn ex, niet mijn huidige vriend. Ja, heb ook wel leuke tijden met hem gehad, maar het is niet voor niks uitgegaan en dan hoef ik dat niet meer te zien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 22:42 schreef Sekhmet het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |