abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136040495
Wat op de pc staat, gooi ik niet weg, ook vanwege de reizen. Ik heb er geen gevoel meer bij.
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:34:53 #62
382147 oLexie
Maorivrouwin
pi_136044135
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 00:51 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Waarom dan überhaupt nog ergens foto's van maken? Voor mij is er geen verschil tussen foto's van vroeger als kind, foto's van vakanties/reizen, foto's waar (oude) vrienden op staan of foto's waar een ex op staat.
Maar misschien ben ik eerder een uitzondering als ik het zo lees. Ik heb veel foto's en ik bewaar ze vrijwel allemaal. Ik heb het zelf ook altijd leuk gevonden om (samen met...) foto's van mijn ouders of grootouders door te bladeren om een kijkje in hun leven te nemen en hoop dat mijn kinderen dat ook leuk zullen vinden.
Mijn vriend heeft ook foto's van zijn exen en ik ben blij dat wij beide daar ook geen problemen mee hebben. Juist leuk om te zien hoe hij vroeger was...
Foto's van vrienden, familie en mezelf zou ik ook nooit weggooien maar foto's van mijn ex daar heb ik geen behoefte aan. Ik moet wel zeggen dat als het met mijn huidige vriend uit zou gaan, ik zijn foto's waarschijnlijk wel (nog een aantal jaar) bewaar. Waarschijnlijk zal ook dat slijten na een paar jaar en hecht ik daar dan misschien ook geen waarde meer aan. Oude vriendschappen en familie, dat is mij wel waardevol, maar dat is waarschijnlijk omdat dat goed zit allemaal en met mijn ex niet. Hij was niet zo netjes, heeft daarom geen waarde meer voor mij en daarom hoef ik geen beelden te hebben van hem, net als van oude vrienden waar het dus niet mee goed is afgelopen. Opgeruimd, doei. Ben makkelijk in afstand nemen van dingen waar ik niets aan heb.
Bay of Plenty
pi_136044239
Ik kwam er op een gegeven moment achter dat mijn vriend alle foto's van mijn eerste vriendje (soort jeugdliefde) had weggegooid. Die jongen was echt 0,0 bedreiging voor onze relatie, ik had het nooit over hem en de foto's waren alleen een dierbare herinnering. Ik had die relatie nota bene zelf verbroken toen ik 17 (!) was. Eerste vriendje is inmiddels dood en ik heb geen foto's. Diegene die ze heeft weggegooid is inmiddels een ex en de lamlul wordt bedankt :{
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 28 januari 2014 @ 11:39:37 #64
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_136044322
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 22:09 schreef aijumu het volgende:
Neen, vrouwen zijn daar wat anders in ja :)
Dat is jouw mening.

Ik heb nog nooit foto's van exen weggegooid. Waarom zou ik? Ik hoard die shit.
Ik ga naar huis.
pi_136044856
quote:
7s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:39 schreef nietzman het volgende:

[..]

Dat is jouw mening.

Ik heb nog nooit foto's van exen weggegooid. Waarom zou ik? Ik hoard die shit.
O+ Nietzman O+
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_136044948
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Ik kwam er op een gegeven moment achter dat mijn vriend alle foto's van mijn eerste vriendje (soort jeugdliefde) had weggegooid. Die jongen was echt 0,0 bedreiging voor onze relatie, ik had het nooit over hem en de foto's waren alleen een dierbare herinnering. Ik had die relatie nota bene zelf verbroken toen ik 17 (!) was. Eerste vriendje is inmiddels dood en ik heb geen foto's. Diegene die ze heeft weggegooid is inmiddels een ex en de lamlul wordt bedankt :{
Wat een klotestreek zeg :{
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_136045204
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:56 schreef Njosnavelin het volgende:

Wat een klotestreek zeg :{
Wie doet dat nou! Eigenhandig de foto's van de ex(en) van je huidige partner weggooien. Dan heb je ook wel héél erg weinig zelfvertrouwen en minachting voor zijn/haar verleden.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_136045386
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 12:02 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Wie doet dat nou! Eigenhandig de foto's van de ex(en) van je huidige partner weggooien. Dan heb je ook wel héél erg weinig zelfvertrouwen en minachting voor zijn/haar verleden.
Inderdaad.. Als het hem zo dwars zat had hij het er gewoon met je over moeten hebben ipv zo zelfzuchtig te handelen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  dinsdag 28 januari 2014 @ 12:24:34 #69
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_136046009
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:54 schreef DancingPhoebe het volgende:
O+ Nietzman O+
DancingPoepie.
Ik ga naar huis.
pi_136055603
Ik zou ze weg gooien. Ja, het is gebeurd, en die maanden/jaren zullen altijd bij je horen, maar herinneringen zijn in dat geval toch ruim voldoende? Als je echt over iemand heen bent dan is het toch ook niet nodig om die foto's te bewaren? Die zullen er alleen maar voor zorgen dat het proces van loslaten langzamer zal gaan. Daarnaast is het niet bepaald fijn voor de nieuwe partners als je je nog steeds zo krampachtig vast houd aan foto's van je ex. Komen alleen maar problemen van. Situatie is natuurlijk wel iets anders als je echt jarenlang samen bent, en / of kinderen hebt samen, of veel reizen hebt gehad samen. Zelfs dan zou ik ze selectief bewaren, en duidelijk vragen aan de nieuwe partner of die er problemen mee heeft.
pi_136056185
Mwah, ik heb amper foto's van m'n ex. Zij had er wel veel van ons, waarvan er ook nog eens een stuk of 5/6 ingelijst aan d'r muur, op d'r bureau en nachtkastje stonden. Benieuwd wat ze ermee gedaan heeft :')
Gloeiende, gloeiende, gloeiende!
pi_136060333
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:34 schreef oLexie het volgende:

...maar dat is waarschijnlijk omdat dat goed zit allemaal en met mijn ex niet. Hij was niet zo netjes, heeft daarom geen waarde meer voor mij en daarom hoef ik geen beelden te hebben van hem, net als van oude vrienden waar het dus niet mee goed is afgelopen.
Daar zit hem waarschijnlijk ook het verschil. Er is niemand in mijn leven waar het contact niet goed mee is geëindigd. Hoogstens uit het oog verloren of verwaterd zonder kwalijke gevoelens...van mijn kant iig.

quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 16:06 schreef AlwaysHappy het volgende:
Als je echt over iemand heen bent dan is het toch ook niet nodig om die foto's te bewaren? Die zullen er alleen maar voor zorgen dat het proces van loslaten langzamer zal gaan. Daarnaast is het niet bepaald fijn voor de nieuwe partners als je je nog steeds zo krampachtig vast houd aan foto's van je ex. Komen alleen maar problemen van.
Heeft niks met loslaten of nog niet over iemand heen zijn te maken voor mij. Maar alles met de dingen die we gedeeld hebben. Vakantiefoto's of foto's van een bepaalde gebeurtenis. Dat zijn foto's waar mijn ex ook op staat en die deel uitmaken van mijn leven.
En waarom zou het niet fijn zijn voor mijn huidige vriend? Hij weet van mijn verleden en ik van dat van hem. We kennen een aantal van elkaars exen ook en gaan vriendschappelijk nog met hun om. Gewoon omdat het kan en wij beide niet moeilijk doen over het verleden en herinneringen met/over/van bijbehorende exen.
pi_136060533
Dat krampachtige weggooien gelijk :') Ik zie niet in waarom je ze niet ergens kunt bewaren. Het is inderdaad een deel van je leven geweest, hoe het ook is afgelopen uiteindelijk. Kijk, het wordt wat gekker als je ze jaren later nog pontificaal aan de muren hebt hangen natuurlijk.
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_136060606
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat krampachtige weggooien gelijk :') Ik zie niet in waarom je ze niet ergens kunt bewaren. Het is inderdaad een deel van je leven geweest, hoe het ook is afgelopen uiteindelijk. Kijk, het wordt wat gekker als je ze jaren later nog pontificaal aan de muren hebt hangen natuurlijk.
Kweenie, hangt er van af hoe de relatie verbroken is. Als er overspel of een vechtscheiding was lijkt me de emotionele druk vlak na een breuk veel groter (en de drang om alles te lozen want kwaad etc.).
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_136060889
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:18 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat krampachtige weggooien gelijk :')
Je kan bewaren ook als krampachtig zien.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:41:30 #76
405257 Fred0w
Life is Music
pi_136061385
De digitale foto's heb ik allemaal weggegooid, ik heb nog wel een foto album van onze vakantie in de boekenkast staan maar ik vraag me af of ik daar ooit nog in zal kijken.

Stel dat ik die foto's nog bekijk, dan voel ik datgene wat ik niet meer heb.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:44:21 #77
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_136061527
kras haar ogen uit en hang ze op aan de muur
pi_136061583
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Wederom...wat is het verschil met andere foto's. Die bewaar je toch ook?
Zou meer moeite kosten om alle foto's waar een ex opstaat uit te zoeken en weg te gooien dan het te bewaren.

Ik zal je posterformaat foto uit onze slaapkamer verwijderen H_J :'(
pi_136061687
Die gaan echt wel weg, asap.

Mocht ze vreemd zijn gegaan, gaan al haar kleding ook op de brandstapel mocht ze die hier nog hebben. :)
Join the Army, see the world, meet interesting people - and kill them.
pi_136061835
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:45 schreef Sekhmet het volgende:

[..]

Zou meer moeite kosten om alle foto's waar een ex opstaat uit te zoeken en weg te gooien dan het te bewaren.

Ik zal je posterformaat foto uit onze slaapkamer verwijderen H_J :'(
Een leuke herinnering of gewoon een mooie foto vs een afgesloten periode waar ik niets meer mee heb/wil.
  dinsdag 28 januari 2014 @ 18:53:35 #81
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_136061918
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 11:37 schreef Isabeau het volgende:
Gelukkig had je een backup voor het geval je pc zou crashen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_136061948
Analoog in een schoenendoos ofzo, en digitaal gewoon in een mapje 'vroeger' ofzo op een externe oude schijf. Leuk om af en toe nog 's doorheen te bladeren (en te denken: wat zág ik in dat joch :') )
Ja doei.
pi_136062890
quote:
14s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:28 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Maar door iets te bewaren - of ergens op te laten staan - doe je feitelijk niks. In tegenstelling tot de moeite nemen de boel bij elkaar zoeken vanuit lades en harde schijven om het weg te te gooien of te wissen. Dan zit het je gewoon niet in de weg. Het is ook niet dat je in steen verandert bij het zien van een oude foto met ex verder, mij doet het althans niet veel behalve een bepaalde herinnering her en der.

quote:
Ik zal je posterformaat foto uit onze slaapkamer verwijderen H_J
Die mag blijven hangen uiteraard. Ik hou graag een oogje in het zeil. :7
pi_136067683
quote:

[..]

Omdat je in sommige gevallen gewoon alle herinneringen wil wissen. Waarom zou je een foto bewaren van een ex die je mishandelde?
pi_136068453
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:31 schreef Apuleius het volgende:

[..]

Omdat je in sommige gevallen gewoon alle herinneringen wil wissen. Waarom zou je een foto bewaren van een ex die je mishandelde?
Dat kun je ook omdraaien natuurlijk. Waarom foto's weggooien van iemand met wie je goed uit elkaar bent gegaan en een leuke tijd mee hebt gehad?
pi_136069079
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Dat kun je ook omdraaien natuurlijk. Waarom foto's weggooien van iemand met wie je goed uit elkaar bent gegaan en een leuke tijd mee hebt gehad?
Daarom staat er ook 'in sommige gevallen'.
pi_136069180
quote:
1s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 18:53 schreef fathank het volgende:
Gelukkig had je een backup voor het geval je pc zou crashen.
Toen ik 17 was had je nog geen digitale camera's :') Dus gewone foto's, echte foto's :P
  dinsdag 28 januari 2014 @ 21:00:25 #88
390594 Gedachtenstroom
Space Sloth on Uranus
pi_136069288
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 januari 2014 20:46 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Precies dat. Ik kan me ook heel goed voorstellen dat als iemand je jaren heeft mishandeld/vernederd in fysieke of mentale vorm, een foto als herinnering aan iemand een heftige confrontatie kan zijn....
pi_136069951
Alles weggeflikkerd en gedelete achteraf niet zozeer echt spijt, maar denk dat ik het toch liever bewaard had.

Als in: ik kan er echt geen seconde mee zitten dat ik het nu niet meer heb, maar als ik toen wist dat het me nu toch niks meer zou doen dan had ik het wss bewaard...want ach, tis toch een stukje uit je leven van toen.

Maar op zo'n moment nadat het uit is lijkt alles rigoureus verwijderen toch vaak het beste.....en waarschijnlijk doe ik dat de volgende keer in alle liefdesverdriet weer net zo hard, mocht het ooit weer uit gaan. ~O>

(edit: En ik bedoel niet grondig alles naspeuren en deleten waar ze opstaat, maar alles op je telefoon/ laptop e.d. waar ze bij op staat allemaal verwijderen)
pi_136070284
Die staan uiteraard gewoon tussen al m'n andere foto's. :?
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')