quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef Fok-it het volgende:
[..]
ik heb me ingehouden met drinkenkater van het verlies hakte er gister wel in
Omdat jij zo'n bijdehante henk bent die dan weer moet zeggen dat ik me aanstel ofzo. Zoiets.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nou zeg, waarom duurde dat zo lang.
Ik ben er nog boos over.quote:
Je kwam expres niet online zeker?quote:
Ik heb tot nu toe 1 herkansing gemaakt en dat was hoger dan mijn 1ste kans.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Best erg hoor. Ik ga gemiddeld ook een punt omlaag op mijn herkansing.
Dat heb ik ook nooit gezegd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef Etsu het volgende:
[..]
Nogmaals:
Ik geloof niet dat jij aan de RuG studeert.
Stel je niet zo aan joh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Omdat jij zo'n bijdehante henk bent die dan weer moet zeggen dat ik me aanstel ofzo. Zoiets.
Ik zeg niets. Vroeg me alleen af waarom. Dat jij het dan eerst drie keer gaat omzeilen kan ik verder niets aan doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Omdat jij zo'n bijdehante henk bent die dan weer moet zeggen dat ik me aanstel ofzo. Zoiets.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Joh het is maar een toets, komt goed
Komt ook wel goed, no stress verder hoor. Maar vind het gewoon klote.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef Muto het volgende:
[..]
Maar hé, je hebt je best gedaan. Je kunt je niets verwijten. En misschien valt het mee, dan is het extra lekker als je het haalt.
Hmm meestal dan heb ik even stress en denk ik: tja je hebt het zelf verpest door niet te leren, doe je nu niks meer aan, maak er nu maar het beste van en doe volgende keer je best.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, weinig. Ik weet niet wat/waar jij studeert? Maar ik weet niet, wil alles gewoon meteen halen want dan ben ik er vanaf.
ik ook denk ik.quote:
Nee hoor, ik snap het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef Laura.b het volgende:
[..]
vanaf 12 uur in de kroeg gezeten en afentoe even naar huisquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je kwam expres niet online zeker?
heb je die uit mijn foboquote:
Het zijn van een verkapte Pool/Turk is ook niet alles.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:42 schreef Tjacka het volgende:
ik haalde sowieso geen enkel tentamen
ach ik verneuk mijn school meestal in een jaar tijd
sommige hebben er twee jaar voor nodig
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:42 schreef Tjacka het volgende:
ik haalde sowieso geen enkel tentamen
ach ik verneuk mijn school meestal in een jaar tijd
sommige hebben er twee jaar voor nodig
dus je loogquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:42 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Nee joh, ik kom uit Groningen maar studeer daar niet aan de uni.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:41 schreef Typisch het volgende:
[..]
[..]
Komt ook wel goed, no stress verder hoor. Maar vind het gewoon klote.
Het was een joke. (das engels voor grap)quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:41 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Is niet negatief, vind Tchock wel aardig, maar af en toe wat eigenwijs enzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |