holaquote:
ik 1. vanochtendquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook geen enkele note gehad. Ik ben een softy sinds ik hier zit.
Ja, hij besloot opeens weer man te worden.quote:
opgeknapt?quote:
Erg hequote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef Muto het volgende:
[..]
Ik ook geen enkele note gehad. Ik ben een softy sinds ik hier zit.
Je hebt mij een link naar je Facebook gestuurd heel lang geleden. Die pagina is nu verwijderd. Waar of niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, maar daar geef ik dus geen antwoord op want dat antwoord is er niet echt, op zich.
Het is dus niet 'maar een toets', als ik tentamens heb ben ik altijd aan het flippen (serieus, dikke stress)quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Joh het is maar een toets, komt goed
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij hebt echt hele rare relaties/contacten op FOK!. En ik maar denken dat jij al die jaren ook louter op VBL kwam.
ja enormquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef Jimbo het volgende:
Tjacka, ik heb heel matchday zonder note doorgekomen, ben je trots op me ?
nah behoorlijk brak nogquote:
Maar hé, je hebt je best gedaan. Je kunt je niets verwijten. En misschien valt het mee, dan is het extra lekker als je het haalt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh, kan ook. Zo goed heb ik het dan weer niet onthouden.
[..]
Snap ik, maar normaal heb ik een herkansing doordat ik niet mijn best doe. Dat is nu niet. Kut leven alles.
Kijk, daa deed ik het voorquote:
Kan zo zijn dat de naam is veranderd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt mij een link naar je Facebook gestuurd heel lang geleden. Die pagina is nu verwijderd. Waar of niet?
ik heb me ingehouden met drinkenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb nog nooit een herkansing gehaaldIk vind het dan altijd wel mooi geweest of zo.
Ja, ik heb mijn Facebook verwijderd en een nieuwe aangemaakt. Je wil weten waarom, er is niet echt een waarom. Gewoon: ik vind/vond het een beetje raar dat mensen mij bekijken enzo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je hebt mij een link naar je Facebook gestuurd heel lang geleden. Die pagina is nu verwijderd. Waar of niet?
je kan toch herkansen, doe je het gewoon nog een keer. sowieso moet je niet flippen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:38 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Het is dus niet 'maar een toets', als ik tentamens heb ben ik altijd aan het flippen (serieus, dikke stress)
Ja, dan is de pagina ook weg ofzo he. Klopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef Etsu het volgende:
[..]
Kan zo zijn dat de naam is veranderd.
Je `bekijken' ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn Facebook verwijderd en een nieuwe aangemaakt. Je wil weten waarom, er is niet echt een waarom. Gewoon: ik vind/vond het een beetje raar dat mensen mij bekijken enzo.
Nogmaals:quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, dan is de pagina ook weg ofzo he. Klopt.
Nou zeg, waarom duurde dat zo lang.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ja, ik heb mijn Facebook verwijderd en een nieuwe aangemaakt. Je wil weten waarom, er is niet echt een waarom. Gewoon: ik vind/vond het een beetje raar dat mensen mij bekijken enzo.
Ik heb juist druk nodig om te presteren. Hoe belangrijker het tentamen, hoe beter het gaat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan toch herkansen, doe je het gewoon nog een keer. sowieso moet je niet flippen.
ik snap niet dat mensen dat hebbenmaarja dat ben ik
Ja, weinig. Ik weet niet wat/waar jij studeert? Maar ik weet niet, wil alles gewoon meteen halen want dan ben ik er vanaf.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef supersof het volgende:
[..]
je kan toch herkansen, doe je het gewoon nog een keer. sowieso moet je niet flippen.
ik snap niet dat mensen dat hebbenmaarja dat ben ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |