+1quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Funkymunkey het volgende:
Volgens mij zit het zo:
[ afbeelding ]
in combinatie met:
[ afbeelding ]
is de 'heilige aanwijzing'.
Die wolken beelden namelijk de twee armen + handen van de boeddha achter Jan-Willem uit.
Dit is een screenshot van 45:25:quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:17 schreef UtopiaTV het volgende:
Welke minuut zijn die wolken (ongeveer)?
Titel van liedje is Take the money and run. In aflevering 1 bij de markt zie je haar rennen naar dat restaurant en het geld pakken.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Hoe koppelde jij die hint dan aan Jennifer? Ik heb namelijk aan veel mensen gedacht, maar aan haar niet
De marktopdracht, was het eerste wat me te binnenschoot toen ik hoorde wat de hint was (toen wist ik zeker dat haar lot bezegeld was, had alleen gehoopt dat ze nog een afleveringtje of 2 extra mee kon pakken voordat die hint kwam).quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef kvd het volgende:
[..]
Hoe koppelde jij die hint dan aan Jennifer? Ik heb namelijk aan veel mensen gedacht, maar aan haar niet
MET hoeveel personenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:24 schreef DaMart het volgende:
Bij de test beantwoordde Tygo deze vraag:
[ afbeelding ]
Je kunt hem zo interpreteren dat er een eenmansteam was. De enige die bij de Snake-opdracht in zijn eentje werkte, was Tygo. In dat geval heeft hij de vraag dus op zich zelf beantwoord.
Deze aanwijzing is retesterkquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:16 schreef Funkymunkey het volgende:
Volgens mij zit het zo:
[ afbeelding ]
in combinatie met:
[ afbeelding ]
is de 'heilige aanwijzing'.
Die wolken beelden namelijk de twee armen + handen van de boeddha achter Jan-Willem uit.
Ja, en? Dan kan degene aan wie het gevraagd wordt ook nog worden meegeteldquote:
Kijk eens naar die aanwijzing hierboven en de titel van de afleveringquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en? Dan kan degene aan wie het gevraagd wordt ook nog worden meegeteld.
En 'met' hoeft niet per se te betekenen dat er anderen bij waren.
Ja, JW is ook mijn verdachte, dus ik ben blij dat die verdenking ondersteund wordt door hintsquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:27 schreef MolFan het volgende:
[..]
Kijk eens naar die aanwijzing hierboven en de titel van de aflevering
Met hoeveel mensen ben je naar de film geweest?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, en? Dan kan degene aan wie het gevraagd wordt ook nog worden meegeteld.
En 'met' hoeft niet per se te betekenen dat er anderen bij waren.
Veel te obvious manquote:
Het is en blijft WIDM he... niets is wat het lijktquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:28 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Met hoeveel mensen ben je naar de film geweest?
Ga je dan antwoorden "1" als je met jezelf bent geweest, of "1" als je met je vriend bent geweest?
Hij is niet erg obv omdat het in een fractie van een seconde getoond werd op tv + het feit dat titels van de afleveringen bijna altijd wijzen naar de mol. De vorige aflevering had de titel Jennifer en het was JW die over Jennifer begon dat het haar schuld was etc, ook zoiets.quote:
Tja, dat kun je altijd wel roepenquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het is en blijft WIDM he... niets is wat het lijkt.
In al die jaren Widm zijn er altijd van dit soort tips wanneer het beeld stilgezet wordt en die hebben echt nog nooit geklopt, omdat de makers ook wel weten dat dit hoe dan ook gezien gaat worden door mensen hieroquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:30 schreef MolFan het volgende:
[..]
Hij is niet erg obv omdat het in een fractie van een seconde getoond werd op tv + het feit dat titels van de afleveringen bijna altijd wijzen naar de mol. De vorige aflevering had de titel Jennifer en het was JW die over Jennifer begon dat het haar schuld was etc, ook zoiets.
Het is ook geen heel sterke hint, natuurlijk, maar het zou er eentje kunnen zijn. Ik blijf echter bij JW, met Sofie en ook Tygo in mijn verdere top 3quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Tja, dat kun je altijd wel roepen![]()
Vanaf aflevering 1 zit ik op Susan (gevoelskwestie, geen echte 'hints' voor), maar JW begint haar in te halen op mijn verdachtenlijst.
Of hij is de volgende afvaller. Vorige titel was 'Jennifer'.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:32 schreef Monopoly het volgende:
Buddha liegt nooit . Dit verwijst ook naar de hint 'een heilige aanwijzing'. Buddha wijst letterlijk met open armen naar JW
[ afbeelding ]
Fucked up spel ja. Je trekt je eigen shit in twijfelquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:33 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Of hij is de volgende afvaller. Vorige titel was 'Jennifer'.
Nee.quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef PicoMMP het volgende:
Welke boot was nou afgeschoten? Die van Tygo?
Nee jennifer's bootquote:Op donderdag 30 januari 2014 22:36 schreef PicoMMP het volgende:
Welke boot was nou afgeschoten? Die van Tygo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |