SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.www.ikwerkindesupermarkt.nl
www.supermarkt.nl
www.werkenindesupermarkt.nl
www.vakcentrum.nl
Maak een nieuw topic aan door rechts onderaan deze pagina te klikken op 'nieuw topic'. De OP is hier te vinden.
Denk na voor je iets zegt! Het kan zijn dat het concurrentie gevoelige informatie betreft.
Ze voldoen er bijna allemaal aan de omschrijving.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Enig idee wie bedoeld wordt?
Ik gok iets met een V, kennen wij niet in de Randstad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:27 schreef d4v1d het volgende:
Wat komt er dan in jullie plaats? Of gaat het hele winkelcentrum vlak met de grond?
Vomar?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ze voldoen er bijna allemaal aan de omschrijving.
[..]
Ik gok iets met een V, kennen wij niet in de Randstad.
Heb je je ingelezenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef exelletor het volgende:
[..]
Ik gok iets met een V, kennen wij niet in de Randstad.
Ja, en er is ook een tekort aan LPT/KPT TL's dus die krijgen we ook wel naar andere winkels (maar met ons MT (SM, ASM en TL's) blijven we tot de sluiting staan is onze intentie).quote:
AH, er is wel sprake van om nog een paar winkels die ernaast liggen ook op te zeggen. Maar geen idee hoe dat verder zit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:42 schreef mujentas het volgende:
[..]
Moeten alle winkels weg of alleen AH?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Janneke141 het volgende:
De AH To Go op station Rotterdam Alexander (60 m2) krijgt een compliment over de goede kaasafdeling. Ook mooi.
geweldig.......quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Janneke141 het volgende:
De AH To Go op station Rotterdam Alexander (60 m2) krijgt een compliment over de goede kaasafdeling. Ook mooi.
ohw dat zal het zijnquote:
Deze?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef exelletor het volgende:
er morgen meer nietjes neergezet worden buiten.
Wut?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:08 schreef Janneke141 het volgende:
We zijn het Jumbo topic ook voorbijquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef ikbenschipper het volgende:
We zijn overigens weer het postnl topic voorbij
Staan franchisefilialen ook in die lijst van jou, mujentas? Dan ben ik ook wel benieuwd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:57 schreef mujentas het volgende:
[..]
En stuur je mail adres maar Janneke.
vakantie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:13 schreef donald500 het volgende:
Zo nog even 3 uurtjes gezellig gewerkt vandaag, nu wachten tot 2 uur en dan richting Schiphol.
Oeh, mag ik vragen waar de reis naartoe gaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:13 schreef donald500 het volgende:
Zo nog even 3 uurtjes gezellig gewerkt vandaag, nu wachten tot 2 uur en dan richting Schiphol.
Neen. Staat wel op een afgesloten Google Site voor de (A)SM's.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:09 schreef Wupgup het volgende:
Zou dat document met de resultaten ook op plaza komen?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:15 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Oeh, mag ik vragen waar de reis naartoe gaat?
Ja hoor dat mag, naar Tenerife.
Ik heb er net 16:00-22:00 opzitten (met een kwartier pauze om 20:20!!). Zou eerst 16:00-19:00 zijn. Wat een hectiek vanavond, niet echt chill en een extra caissière op de avond zit er niet in, omdat de drukte wss tijdelijk is.
Over 2 weken 2x 16:00-19:00 op de counter 'in opleiding' en dan die zaterdag meteen 15:15-22:00. We hebben er zin in.
Wat fijn dat het al zo snel gaat gebeuren!
David wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:17 schreef OudeBok het volgende:
Haha, in filiaal waar ik heel vaak kom schijnen de frikandelbroodjes altijd op te zijn. Laat het nu net zo zijn, dat ik daar totaal géén last van heb.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
Over een kleine 32 uur zit ik ook in het vliegtuig
Ik las die reactie, en toen ik verder naar beneden scrollde wist ik dat ik dit zou tegen komenquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik las die reactie, en toen ik verder naar beneden scrollde wist ik dat ik dit zou tegen komen
Té voorspelbaar eigenlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:19 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik las die reactie, en toen ik verder naar beneden scrollde wist ik dat ik dit zou tegen komen
Even dacht ik dat ze ons gingen inhalenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:07 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
We zijn het Jumbo topic ook voorbij
Wij hebben ze vaak nog na 20.00 uur (zijn tot 21 open) met 35% korting.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:20 schreef d4v1d het volgende:
Bij de franchiser zijn wel vaak rond 21:30 de frikandelbroodjes op
Ik was daar ook bang voor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:20 schreef mujentas het volgende:
[..]
Even dacht ik dat ze ons gingen inhalen
SM, moet er zelf altijd om vragen het is namelijk super geheim voor ASM'squote:Op donderdag 23 januari 2014 23:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Neen. Staat wel op een afgesloten Google Site voor de (A)SM's.
Lekker, frikandelbroodjes die er al een halve dag liggenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:21 schreef donald500 het volgende:
[..]
Wij hebben ze vaak nog na 20.00 uur (zijn tot 21 open) met 35% korting.
Alleen jammer dat ik ze niet lust.
Oehhhhhhh spannondquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:21 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
SM, moet er zelf altijd om vragen het is namelijk super geheim voor ASM's
Dat dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:22 schreef mujentas het volgende:
[..]
Lekker, frikandelbroodjes die er al een halve dag liggen![]()
Sowieso koude frikandelbroodjes
Zouden mensen < 18 jaar deze aanbieding ook ontvangenquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:23 schreef joey_k het volgende:
cadeautje van Albert Heijn ivm op handen zijnde verjaardag: Fles Lindemans bubbels met 25% korting
![]()
Zouden moslims deze aanbieding ook ontvangen
Zouden mensen met een kapotte lever deze aanbieding ook ontvangen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zouden mensen < 18 jaar deze aanbieding ook ontvangen
Ja, die zeker. Maar die ontvingen deze aanbieding waarschijnlijk wel eerder als persoonlijke aanbiedingquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:25 schreef mujentas het volgende:
[..]
Zouden mensen met een kapotte lever deze aanbieding ook ontvangen?
nee, via een google.doc site. Helaas alleen voor SM's toegankelijk.... Handig? Nee.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:27 schreef mujentas het volgende:
[..]
Jullie krijgen de resultaten niet via de mail?
quote:
Vooral als je OM vervolgens je wel erop aan spreekt. Ik heb letterlijk in een resultaatgesprek gezegd toen ik alleen was, SM was op vakantie.quote:
Nou, hij telt 't aantal biljetten en dat gaat niet goed als je er meer dan eentje in doet, wat me op zich wel logisch lijkt in die beperkte ruimte die die heeft in het station bij de kassa. Die dingen gaan namelijk weg bij een vooraf opgegeven aantal biljetten (of als je het handmatig doet, maar dat is bij ons iig niet de bedoeling) en dat aantal moet wel kloppen als er uiteindelijk geteld gaat worden. Pauzes vallen mee, 4 seconden is niet heel erg lang. Veiligheid gaat voor het helpen van de klant, en klanten kunnen best even 20 seconden wachten als jij 3 briefjes moet afromen als je eens achter de kassa zit of zo. Als je eventjes uitlegt, dat het uit veiligheidsoverweging allemaal ietsje langer duurt, is het meestal helemaal prima.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:22 schreef exelletor het volgende:
Ik vind het ook onlogisch dat er maar een briefje per keer ingaat en dat er lange pauzes tussen zitten. Echt handig wanneer je tien briefjes ofzo erin moet douwen.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:32 schreef Buffell het volgende:
Haha dat meisje van dat screenshot uit de OP werkt bij mijn filiaal
Nice!quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:17 schreef Schuimpjes het volgende:
Over een kleine 32 uur zit ik ook in het vliegtuig
Ga je naar Tenerife?quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:27 schreef jffry101 het volgende:
Ik zal wel een van de weinigen zijn die nog wakker zijn. Onee, dit is het AH topic, hier leeft iedereen 24/7
*gilt*
18/7 ook goed?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:27 schreef jffry101 het volgende:
Ik zal wel een van de weinigen zijn die nog wakker zijn. Onee, dit is het AH topic, hier leeft iedereen 24/7
*gilt*
Goeie reis! En have funquote:
Als je op je werk bent kunt naar Plaza gaan tabblad organisatie, links in het menu op Albert Heijn drukken, vervolgens op contactgegevens en dan winkels. Daar kun je een Excel bestand downloaden, dat wekelijks wordt geupdate, met alle winkels.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:20 schreef Sunshine1982 het volgende:
Waar kan je (thuis) trouwens filiaalnummers van AH winkels opzoeken?
Aha. Ik heb vorig jaar met veel plezier een ander filiaal geholpen voor 2 weekjes en ik was wel benieuwd hoe zij ervoor staan in het ktoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je op je werk bent kunt naar Plaza gaan tabblad organisatie, links in het menu op Albert Heijn drukken, vervolgens op contactgegevens en dan winkels. Daar kun je een Excel bestand downloaden, dat wekelijks wordt geupdate, met alle winkels.
Bestand is niet vanaf thuis te benaderen omdat deze nog op de oude Winkelweb omgeving staat en Winkelweb is niet vanaf thuis te bereiken![]()
Het enige wat je thuis kunt doen is daar www.ah.nl/winkel/XXXX gaan waarbij XXXX staat voor het filialnummer. Maar je wilt juist de filiaalnummers opzoeken, dus daar heb je niet zoveel aan
DM even welke filiaal het was. Dan kijk ik wel even of ik het filiaalnummer voor je kan vindenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:31 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Aha. Ik heb vorig jaar met veel plezier een ander filiaal geholpen voor 2 weekjes en ik was wel benieuwd hoe zij ervoor staan in het kto
Als je gewoon naar winkels gaat op ah.nl, kun je bij de link naar de openingstijden het filiaalnummer zien.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:32 schreef Schuimpjes het volgende:
DM even welke filiaal het was. Dan kijk ik wel even of ik het filiaalnummer voor je kan vinden
Ik zie het nu ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:37 schreef exelletor het volgende:
[..]
Als je gewoon naar winkels gaat op ah.nl, kun je bij de link naar de openingstijden het filiaalnummer zien.
Nee hoor, daar let helemaal niemand op. En het klopt ook bijna nooit, want als er een keer een verfrommeld briefje in gaat wat je er een tweede keer in moet stoppen klopt de telling al niet meer.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:33 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Nou, hij telt 't aantal biljetten en dat gaat niet goed als je er meer dan eentje in doet, wat me op zich wel logisch lijkt in die beperkte ruimte die die heeft in het station bij de kassa. Die dingen gaan namelijk weg bij een vooraf opgegeven aantal biljetten (of als je het handmatig doet, maar dat is bij ons iig niet de bedoeling) en dat aantal moet wel kloppen als er uiteindelijk geteld gaat worden. Pauzes vallen mee, 4 seconden is niet heel erg lang. Veiligheid gaat voor het helpen van de klant, en klanten kunnen best even 20 seconden wachten als jij 3 briefjes moet afromen als je eens achter de kassa zit of zo. Als je eventjes uitlegt, dat het uit veiligheidsoverweging allemaal ietsje langer duurt, is het meestal helemaal prima.
Doet de digi het alweer?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:05 schreef kapsalonzondersla het volgende:
Zou iemand zo vrij willen zijn om mij een AHcross installatiebestandje te mailen? De onze is ergens verloren gegaan met die laatste systeemupdate, en ze zijn toen vergeten om de nieuwe te downloaden waardoor we nu met een oude versie zitten waar je niet fatsoenlijk worpen mee op kunt vragen (wat ik zelf juist het geweldige van cross vind.) Een 'uitleg' naar hoe ik 't op een andere manier kan updaten is ook evt. een optie.
Als ik 't niet regel, regelt niemand het
Oh, well, that's what I got told haha.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:43 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Nee hoor, daar let helemaal niemand op. En het klopt ook bijna nooit, want als er een keer een verfrommeld briefje in gaat wat je er een tweede keer in moet stoppen klopt de telling al niet meer.
Het heeft ermee te maken dat de kokers te zwaar worden voor de luchtpomp als je er te veel briefjes in stopt. De teller staat ergens in de buurt van de 140-150, maar een koker met >200 briefjes heeft een goede kans om ergens in de buis te blijven hangen.
Ik wil 'm ook!quote:Op vrijdag 24 januari 2014 01:21 schreef einschtein het volgende:
Kan iemand mij dat KTO-mailtje ook doormailen? Geef een gil en dan stuur ik je mijn e-mail.
quote:Het valt mij op dat er op vrije middagen veel kinderen van de basisschool (9-12 jaar) met blikjes energiedrank uit de winkel komen, dit zou verboden moeten worden.
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:26 schreef Janneke141 het volgende:
Ze zouden bejaarden moeten verbieden.
RTquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:26 schreef Janneke141 het volgende:
Niks mis mee. De Canei staat overduidelijk op en bancarellaplank. De drinkontbijt staat dus in de bancarella en waarschijnlijk hangt er gewoon een "actiekopkaart" voor de middelste fles Canei.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:47 schreef OudeBok het volgende:
[ afbeelding ]
Schaamteloos van Dumpert, maar: AH Russian Style.
inderdaad. Enige wat je je dan kan afvragen is of de combinatie wel echt "handig" is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:50 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Niks mis mee. De Canei staat overduidelijk op en bancarellaplank. De drinkontbijt staat dus in de bancarella en waarschijnlijk hangt er gewoon een "actiekopkaart" voor de middelste fles Canei.
Vind hem eigenlijk ook totaal niet grappig
Dit.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:26 schreef Janneke141 het volgende:
Moet je je ook gewoon niks van aantrekken.... Laat d'r lekker pissig zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:09 schreef OudeBok het volgende:
Wew.
Ik kondig een deel van mijn collega's in de groepswhatsapp voor ruilen van diensten aan dat ik eruit ga, omdat ik naar de counter verkas en ik dus geen diensten meer met ze kan ruilen. Uitgerekend degene, van wie ik dacht, dat ze daar een beetje pissig op zou reageren, deed het. Vind ik toch wel een beetje jammer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 24-01-2014 12:14:33 ]
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je je ook gewoon niks van aantrekken.... Laat d'r lekker pissig zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#laathatersmaarpratenwanthatersmakenmefamous #swag #yolo #truthSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet sinds gisteren overigens wie koekjess is, haha. Opeens hoorde ik heel zacht 'hallo OudeBok'. Ik maar for some reason denken dat hij een meisje was.Himmelhoch jauchzend, zum Tode betrübt.
Glücklich allein, ist Herr Bok, die schiet. Boem.
Wie is koekjess?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:15 schreef OudeBok het volgende:
[..]
#laathatersmaarpratenwanthatersmakenmefamous #swag #yolo #truth
Weet sinds gisteren overigens wie koekjess is, haha. Opeens hoorde ik heel zacht 'hallo OudeBok'. Ik maar for some reason denken dat hij een meisje was.
oh ook een user die hier zo nu en dan iets post/postte en in een keer wist waar ik werkquote:
Wat is deze? Net ofdat je opeens geen kassa meer kunt draaienquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:09 schreef OudeBok het volgende:
Wew.
Ik kondig een deel van mijn collega's in de groepswhatsapp voor ruilen van diensten aan dat ik eruit ga, omdat ik naar de counter verkas en ik dus geen diensten meer met ze kan ruilen. Uitgerekend degene, van wie ik dacht, dat ze daar een beetje pissig op zou reageren, deed het. Vind ik toch wel een beetje jammer.
Bij ons is het niet de bedoeling, dat counter reguliere kassadiensten draait, tenzij je een keer ingeroosterd staat onder kopje verkoopafhandeling of even bij moet springen bij drukte.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:44 schreef mujentas het volgende:
[..]
Wat is deze? Net ofdat je opeens geen kassa meer kunt draaien
Omdat?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Bij ons is het niet de bedoeling, dat counter reguliere kassadiensten draait, tenzij je een keer ingeroosterd staat onder kopje verkoopafhandeling of even bij moet springen bij drukte.
Maar invallen kan toch nog gewoon?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:54 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Bij ons is het niet de bedoeling, dat counter reguliere kassadiensten draait, tenzij je een keer ingeroosterd staat onder kopje verkoopafhandeling of even bij moet springen bij drukte.
Als ik dat wist, had ik het erbij gezetquote:
Zou ik ook zeggen, ja, maar de praktijk leert dat het verder ook nooit nodig is. We hebben echt een flinke groep caissières. Het werd me overigens ook uitgelegd bij m'n eerste sollicitatiegesprek, dat het niet de bedoeling was dat je aan iemand van de counter gaat vragen of die voor je kan werken of dat iemand van de counter dat vraagt aan een caissière.quote:
Wij hebben wel vaker wijn boven de zuivel staan. Soms is dat nog een betere invulling in plaats van bijvoorbeeld de plank van vlees/panklaar naar zuivel te brengen om bij panklaare/vlees (rest.) wijnen te brengen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 11:59 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
inderdaad. Enige wat je je dan kan afvragen is of de combinatie wel echt "handig" is.
Camerabeelden veiligstellen en een screenshot verspreiden onder de winkels bij je in de buurt en DBA. Vals geld aanbieden is strafbaar, dus een cc naar de politie is ook nog een optie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:04 schreef JoaquinPhoenix het volgende:
Niks van aantrekken Oudebok ik las het ook net in de groepsapp. Je verdient het het plaats daar.
Trouwens ik had gisteren een klant met een wisseltruc hahaha ik had het gelijk door.
Hij kwam pot gel afrekenen (90 cent) gaf een biljet van 50 E. Ik automatisch in de apparaat stoppen om te checken. Deed hij paniekerig, apparaat begon te piepen. Dus ik even op ander apparaat testen daar ging hij niet piepen. Toen zei hij dat hij toch met muntgeld wilt betalen, en dan zegt hij 'oh toch maar niet hier ik geef de brief je van 50 weer'. Maar het is echt automatisme dat ik het weer in de apparaat stop. Toen zag ik dat het nietdezelfde briefje was en begon ook te piepen op beide apparaten
Hij ging er gelijk vandoor -_- en nam z'n neppe briefje mee en zei dat hij later komt om af te rekenen.
Alleen bewust(wat het wel was though) toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Camerabeelden veiligstellen en een screenshot verspreiden onder de winkels bij je in de buurt en DBA. Vals geld aanbieden is strafbaar, dus een cc naar de politie is ook nog een optie.
De wet maakt daar op zich geen onderscheid in, maar de praktijk natuurlijk wel. In dit geval lijkt me er toch echt geen sprake van 'te goeder trouw'.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:51 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Alleen bewust(wat het wel was though) toch?
Eens. En die scootmobielen ook, stel Schumachers.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:26 schreef Janneke141 het volgende:
Heb je wel de goede post gequotequote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:46 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Camerabeelden veiligstellen en een screenshot verspreiden onder de winkels bij je in de buurt en DBA. Vals geld aanbieden is strafbaar, dus een cc naar de politie is ook nog een optie.
Ik dacht al, ligt het aan mij, offehhhh.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:02 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Heb je wel de goede post gequote?
Omdat duur.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:12 schreef borbit het volgende:
Waarom niet gewoon 24 uur per dag open? Ik wil vaak boodschappen doen om 4uur in de nacht. Graag mogelijk maken dit. Gewoon 1 filiaal per stad.
Op internet kun je 24 uur per dag je boodschappen doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:12 schreef borbit het volgende:
Waarom niet gewoon 24 uur per dag open? Ik wil vaak boodschappen doen om 4uur in de nacht. Graag mogelijk maken dit. Gewoon 1 filiaal per stad.
Echt he, Sommige mensen denken dat winkelpersoneel een stel robots zijn zonder leven. We zijn dom, hebben geen diploma's, we hadden geen zin in school en toch ondertussen alles van ons willen eisenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:12 schreef borbit het volgende:
Ik las t.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:12 schreef Loll het volgende:
Krijg net een mailtje dat ze AH basic ook weer gaan uitbreiden .
zijn er steeds minder omdat de nachtwinkels meer avond winkels waren en de supers nu ook steeds later open zijn en op zondag. Het geen bestaansrecht meer heeft.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:36 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Omdat duur.
Ga maar naar de nachtwinkel.
Er is dus blijkbaar niet genoeg vraag om een winkel dan rendabel open te houden. Stukje marktwerkingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:55 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
zijn er steeds minder omdat de nachtwinkels meer avond winkels waren en de supers nu ook steeds later open zijn en op zondag. Het geen bestaansrecht meer heeft.
Oeps.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 16:02 schreef OudeBok het volgende:
[..]
Heb je wel de goede post gequote?
Ugh, ik haat 1 briefje per keerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:18 schreef OudeBok het volgende:
Vandaag kwam ik er overigens achter, wat ik helemaal vergeten was een nieuweling te leren: hoe de afroombox precies werkt. Ik had d'r alles verteld, BEHALVE dat er maar 1 per keer in mocht omdat 'ie anders makkelijk vast slaat, en kan gaan storen:'). Ik heb een stuk of 20 briefjes eruit moeten vissen en het mag gerust een wonder heten, dat die niet op rood sloeg en ging storen.
Filiaalnummer vind ik zo, openingstijden openen via het google maps scherm en dan datgene selecteren en rechts erop klikken en op "view selection source"(in Firefox dan).quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Als je op je werk bent kunt naar Plaza gaan tabblad organisatie, links in het menu op Albert Heijn drukken, vervolgens op contactgegevens en dan winkels. Daar kun je een Excel bestand downloaden, dat wekelijks wordt geupdate, met alle winkels.
Bestand is niet vanaf thuis te benaderen omdat deze nog op de oude Winkelweb omgeving staat en Winkelweb is niet vanaf thuis te bereiken![]()
Het enige wat je thuis kunt doen is daar www.ah.nl/winkel/XXXX gaan waarbij XXXX staat voor het filialnummer. Maar je wilt juist de filiaalnummers opzoeken, dus daar heb je niet zoveel aan
Kan dus gewoon via ah.nl hé..quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:19 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Filiaalnummer vind ik zo, openingstijden openen via het google maps scherm en dan datgene selecteren en rechts erop klikken en op "view selection source"(in Firefox dan).
Dan zie je bovenaan bijvoorbeeld "input data-id="1315 staan en weet je het nummer.
Winkel opzoeken, dan onder het kaartje staat een lijst. Als je dan met je muis rechtsklikt op de link "openingstijden" drukt en dan openen in nieuw tabladquote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:48 schreef Kadooosh het volgende:
[..]
Ja zo dus wel. Of is er nog een andere manier?
Ah zo zie nu pas dat dat klikbaar is.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 19:50 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Winkel opzoeken, dan onder het kaartje staat een lijst. Als je dan met je muis rechtsklikt op de link "openingstijden" drukt en dan openen in nieuw tabladIs iets makkelijker
Stuur me even als je wilt kan er niet in he, me SM zal hem wel opslaan op de harde schijf maar ja daar heb ik nu niks aan . Wat een bedrijf.....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 17:24 schreef mujentas het volgende:
Ik heb ook de scores even naar iedereen gemaild
Ik kan m ook wel sturen als je wil, DM je mail evenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:46 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Stuur me even als je wilt kan er niet in he, me SM zal hem wel opslaan op de harde schijf maar ja daar heb ik nu niks aan . Wat een bedrijf.....
Mujentas heeft hem standaardquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:49 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik kan m ook wel sturen als je wil, DM je mail even
Ja vooral omdat de SM's ze in de winkel vervolgens ook weer deelt met iedereen. We zijn veel te bang voor dingen...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:50 schreef Schuimpjes het volgende:
Grappig om te zien dat bestanden die blijkbaar SM-only zijn via FOK! worden verspreid
Ik mail je die dingen wel even. Ogenblikjequote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:52 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Mujentas heeft hem standaard
[..]
Ja vooral omdat de SM's ze in de winkel vervolgens ook weer deelt met iedereen. We zijn veel te bang voor dingen...
heb ik jou die ook al eens gegeven....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:54 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik mail je die dingen wel even. Ogenblikje
Ja, volgens mij wel, want ik heb je emailadresquote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:55 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
heb ik jou die ook al eens gegeven....
ikbenschipper denkt na......quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:56 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja, volgens mij wel, want ik heb je emailadres
Ja natuurlijk DM je emailadres maarquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Je hebt mail op je @ahold adres.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:57 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
ikbenschipper denkt na......
storing ja. Ach we zijn het bij AH gewent. Toch..............quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:59 schreef Schuimpjes het volgende:
Gmail heeft wereldwijde storing en is zo traag als dikke stront
Vind je mijn replay mooiquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:02 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Je hebt mail op je @ahold adres.
Nee ben niet zo van Replay...quote:
quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ja natuurlijk DM je emailadres maarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee ik werk soms ook wel eens.....quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:04 schreef mujentas het volgende:
[..]
Je vakantie responder staat toch standaard aan?
Dat is in jouw geval niet nodigquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee ben niet zo van Replay...
Maar ik zal met je collega contact opnemen
Deze man denk hetquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:05 schreef Watdoeteenvulploegleider het volgende:
[..]
spoiler] ;'([/spoiler]
De meeste mail die ik ontvang is voor kennisgevingquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:06 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Dat is in jouw geval niet nodig
De SSC reportagesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De meeste mail die ik ontvang is voor kennisgeving
haha, dat denken mijn teamleiders ook, al krijgen die toch ook echt ter actie mailsquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:11 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
De meeste mail die ik ontvang is voor kennisgeving
Die moet ik toch dagelijks lezenquote:
Naar CO toch?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef Schuimpjes het volgende:
Moet binnenkort mijn email ondertekening aanpassen
want?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:18 schreef Schuimpjes het volgende:
Moet binnenkort mijn email ondertekening aanpassen
Dan krijg je zelfs een nieuw adresquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:24 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik volg Watdoeneenvulploegleider op.
Ik krijg ook wel "actiemails". Maar de meeste mail die ik krijg is van de (A)SM. Beetje nutteloos om daar een afwezigheid voor in te stellenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:17 schreef ikbenschipper het volgende:
haha, dat denken mijn teamleiders ook, al krijgen die toch ook echt ter actie mails
Haha, ook voor hun kan het handig zijn als ze het vergeten zijnquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:28 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Ik krijg ook wel "actiemails". Maar de meeste mail die ik krijg is van de (A)SM. Beetje nutteloos om daar een afwezigheid voor in te stellen
Ik zie mezelf al in dat rijtje staanquote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:30 schreef mujentas het volgende:
[..]
Allebei kan
http://managementscope.nl/manager/sander-van-der-laan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Order! Ordeeeeeeeeer!
Slavendrijver die ondernemerquote:Op vrijdag 24 januari 2014 22:30 schreef SLP_ het volgende:
Morgen nog ff dagje werken van 07-21 en dan zondag lekker vrij. Dan moet ik dus ff flink wat huishoudelijk schoonmaakwerk verrichten want dan 13 dagen werkenMisschien ietsjes te veel van het goede, maar daar had ik maar eerder aan moeten denken
Neuh, waren ook wat mensen die niet kunnen werken waarvoor ik inval, maarja dat had ik dus zelf in de gaten moeten houdenquote:
Bedankt voor het melden van je klacht. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de desbetreffende winkel met het verzoek of de manager binnen 5 dagen telefonisch contact met je wilt opnemen. Onze excuses vor het ongemak.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:04 schreef Jillzgirl92 het volgende:
Mijn Albert Heijn had een aanbieding niet op voorraad. Het is dat het de meest aanvaardbare supermarkt is van Nederland, want anders had ik nooit meer een stap in deze walgelijke toko gezet.
Gewenste oplossing: gratis produkt en een tegemoetkoming vor de moeite.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:05 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Bedankt voor het melden van je klacht. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de desbetreffende winkel met het verzoek of de manager binnen 5 dagen telefonisch contact met je wilt opnemen. Onze excuses vor het ongemak.
gr gr
AH klantenservice
Gratis producten doen wij niet aan. U kunt bij de servicebalie een reclamecheque halen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:07 schreef Jillzgirl92 het volgende:
[..]
Gewenste oplossing: gratis produkt en een tegemoetkoming vor de moeite.
U bent toch teamleider bij de desbetreffende toko in Nijmegen? Dit kan echt niet. Weet je hoeveel ik per uur verdien? Kunt u nagaan hoeveel tijd en daarmee geld me dit kost?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Gratis producten doen wij niet aan. U kunt bij de servicebalie een reclamecheque halen.
Voor verdere informatie verwijs ik u graag naar klacht.nl
gr gr
Nee ben ik niet.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:09 schreef Jillzgirl92 het volgende:
[..]
U bent toch teamleider bij de desbetreffende toko in Nijmegen? Dit kan echt niet. Weet je hoeveel ik per uur verdien? Kunt u nagaan hoeveel tijd en daarmee geld me dit kost?Gr gr
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegenquote:
Dat ben ik ja. Maar ben niet verantwoordelijk voor de online klantenservice.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:16 schreef Jillzgirl92 het volgende:
[..]
Schuimpjes - Teamleider Verkoopklaar - Arnhem/Nijmegen
Ik ga met de baas van Ahold bellen. Ik dacht dat de AH enigszins aan online klantenservice zou doen. Ik doe voortaan mijn boodschappen in de hypermarket in Engeland.
de groeten van schuimpjesquote:Op vrijdag 24 januari 2014 23:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Dat ben ik ja. Maar ben niet verantwoordelijk voor de online klantenservice.
Succes met Dick bellen, doe hem de groeten van mij
Helaas is dit wegbezuinigd. Tevens is het openhouden van supermarkten tot 2:00 niet rendabel. Misschien in de toekomst.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:36 schreef borbit het volgende:
Kunnen jullie er voor zorgen dat de supermarkten langer open zijn? Graag tot 2 uur in de nacht. Tevens is Fok een erg rare plek voor klantenservice. Heeft een ah niet gewoon geld voor een eigen website?
Over rare plekken voor klantenservice gesproken..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:36 schreef borbit het volgende:
Kunnen jullie er voor zorgen dat de supermarkten langer open zijn? Graag tot 2 uur in de nacht. Tevens is Fok een erg rare plek voor klantenservice. Heeft een ah niet gewoon geld voor een eigen website?
WIL JE HET NIET? KOOP JE HET TOCH LEKKER NIET.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 00:47 schreef d4v1d het volgende:
Waarom gebruiken jullie nogsteeds plofkippen, het is hartstikke slecht voor dit dier dat ze zo dicht op elkaar leven en volgepropt worden!!1 Geef ons gewoon goet vlees wat niet vol zit met rotzooi!11!!!
IK HEB AL HEEL VAAK ENE MANAGER GESPROKEN MAAR DIE ZEGT DAT DIE NIKS KAN DOEN IK MOET KLANTENSERVICE VRAGEN, NOU REAGEREN JULLIE NOG?
'Ik heb een aantal punten die we kunnen verbeteren, chef.'quote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:30 schreef Wupgup het volgende:
Bedankt voor het sturen mujentas!
Er zitten zeker nuttige punten tussen waar we aan kunnen werken.
Gewoon goet vleesquote:Op zaterdag 25 januari 2014 01:03 schreef einschtein het volgende:
[..]
WIL JE HET NIET? KOOP JE HET TOCH LEKKER NIET.
Ik ga dan niet klagen, hoor, dan wordt het de Jumbo maar.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:52 schreef Ferry_76 het volgende:
Moet je eens kijken wat er zou gebeuren als AH de gewone kip saneert en alleen nog maar kip gaat verkopen die drie keer zo duur is! Dan klagen mensen nog veel harder!
Politiek correct klagen is dan ook alleen maar leuk als je er niet door in de portemonnee wordt geraakt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 09:52 schreef Ferry_76 het volgende:
Gisteren een stuk in de Telegraaf dat Nederlands vlees in de top 3 van het diervriendelijkste vlees staat, maar ja, stichting wakker dier wil graag aandacht en dan ga je maar wat roepen om dat te krijgen..
Moet je eens kijken wat er zou gebeuren als AH de gewone kip saneert en alleen nog maar kip gaat verkopen die drie keer zo duur is! Dan klagen mensen nog veel harder!
Tabak is een software bug die in de laatste update is verbeterd. Update wordt geleidelijk uitgerold.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:07 schreef BlueFlower het volgende:
Ik vind het overigens wel geniaal dat met de nieuwe alcoholregeling de kassa's bij ons heel mooi 18 aangeven, bij scannen van alcohol ook daadwerkelijk waarschuwt, en als je tabak scant het doodleuk weer naar 16 verandert (wat uiteraard niet klopt). Meer mensen die dit zien?
Wauw. Ze lossen een bug op.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 12:48 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Tabak is een software bug die in de laatste update is verbeterd. Update wordt geleidelijk uitgerold.
Zag ooit eens een filmpje op youtube van een verbouwing (geheel nieuwe winkel) dat dit niet gebeurde.. Maar geen idee of het gebruikelijk is.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:25 schreef Partypoeper het volgende:
Worden de ramen van een winkel in verbouwing afgeplakt eigenlijk?
Zit al bijna 5 uur in Londen te wachten. Zo boarden.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:20 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wauw. Ze lossen een bug op.
Al aangekomen of zit je nog ergens in een terminal te wachten op een overstap?
5 uur wachten, daar word je vast heel blij vanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:40 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zit al bijna 5 uur in Londen te wachten. Zo boarden.
Ja dat gebeurdquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:25 schreef Partypoeper het volgende:
Worden de ramen van een winkel in verbouwing afgeplakt eigenlijk?
Misschien een raam gemist, maar het is gebruikelijk om dat te wel te doen. Of vonden ze het niet interessant om in beeld te brengen (dat kan ik me best voorstellen)quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:29 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zag ooit eens een filmpje op youtube van een verbouwing (geheel nieuwe winkel) dat dit niet gebeurde.. Maar geen idee of het gebruikelijk is.
Soms heb je geen andere keuze, omdat er simpelweg geen vlucht beschikbaar is zonder overstap.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
5 uur wachten, daar word je vast heel blij van
Aha, okey.quote:
Officieel mag je normaal ook geen foto's maken..quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:16 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Aha, okey.
En het klopt dat we tijdens het vullen van de nieuwe winkel geen foto's mogen maken?
Ik zie niet in waarom niet. Ik maak standaard foto's heb er zelfs een keer een fotofilm van gemaakt toen ik mijn eerste verbouwing mocht doen (was toen net teamleider (of beter bij de uitruiming nog niet, tijdens de borrel na afloop welquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:16 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Aha, okey.
En het klopt dat we tijdens het vullen van de nieuwe winkel geen foto's mogen maken?
Oh, ik hoorde van collega's dat bij de verbouwing van een filiaal in de buurt dat niet mocht, iets met het 'wow-effect' dat klanten moesten hebben en dat dat verpest zou kunnen worden door foto's op sociale media en lokale nieuwsmedia.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:49 schreef ikbenschipper het volgende:
[..]
Ik zie niet in waarom niet. Ik maak standaard foto's heb er zelfs een keer een fotofilm van gemaakt toen ik mijn eerste verbouwing mocht doen (was toen net teamleider (of beter bij de uitruiming nog niet, tijdens de borrel na afloop wel). De week van de verbouwing werden we in de winkelgroep officieel benoemd.
Maak er dan afspraken over. Ja ik zette ze wel pas na afloop openbaar. Maar er is niks leukers om van alle momenten die gebeuren foto's vast te leggen.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:51 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Oh, ik hoorde van collega's dat bij de verbouwing van een filiaal in de buurt dat niet mocht, iets met het 'wow-effect' dat klanten moesten hebben en dat dat verpest zou kunnen worden door foto's op sociale media en lokale nieuwsmedia.
Officieel mag jij sowieso geen foto's van de winkel maken, of er nou een verbouwing is of niet, zonder toestemming van Albert Heijn.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:16 schreef Partypoeper het volgende:
[..]
Aha, okey.
Ik ben uiteraard niet van plan de foto's te verspreiden. Maar ik hoorde dat dat de motivatie was bij een filiaal in de buurt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:50 schreef einschtein het volgende:
[..]
Officieel mag jij sowieso geen foto's van de winkel maken, of er nou een verbouwing is of niet, zonder toestemming van Albert Heijn.
Tijdens de verbouwing foto's maken en die verspreiden als de winkel nog niet open is, zou ik sowieso niet doen. Dat verpest een beetje het effect wanneer de winkel open gaat.
Wat voor afspraken bedoel je? Natuurlijk dat je gewerkte uren uitbetaald krijgt, is ook een regel/afspraak.. Maar dan ben ik nog lang bezig met alles uittypenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:08 schreef Questionmarks het volgende:
Zijn er nog meer afspraken anders dan het hebben van een fhv diploma en 2 mensen voor het openen en sluiten van de winkel? Kan er nergens wat over vinden in de CAO.
Nee, dat is de enige regel/afspraak die wij hebben. Ja, en een ongeschreven regel. Dat je een josti moet zijn. Want het bij het openen wordt direct de vrachtwagen gelost en ook direct gesplitst bij ons.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:08 schreef Questionmarks het volgende:
Zijn er nog meer afspraken anders dan het hebben van een fhv diploma en 2 mensen voor het openen en sluiten van de winkel? Kan er nergens wat over vinden in de CAO.
Hij bedoelde toch afspraken gerelateerd aan het openen/sluiten van de winkel.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:12 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Wat voor afspraken bedoel je? Natuurlijk dat je gewerkte uren uitbetaald krijgt, is ook een regel/afspraak.. Maar dan ben ik nog lang bezig met alles uittypen
Kan je niet overleggen of je niet tot 20:30 kan? Is vast wel iets te doen zodat degene na jou wat rustiger aan kanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
En overigens heeft mijn baas besloten om ons voortaan tot 20:15 te laten werken ipv 20:00, wat dus inhoudt dat ik m'n trein om 20:13 niet kan halen en dus voortaan een halfuur moet wachten
Oh, goedemorgenquote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:32 schreef einschtein het volgende:
[..]
Hij bedoelde toch afspraken gerelateerd aan het openen/sluiten van de winkel.
Tuurlijk kan dat niet, uren he.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:48 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Kan je niet overleggen of je niet tot 20:30 kan? Is vast wel iets te doen zodat degene na jou wat rustiger aan kan
Achja, een kwartiertje, of kom je dan in de toeslagen? Niet geschoten is altijd misquote:
Ah, de trein waarbij je zonder over te hoeven stappen in Grunn terecht komt.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:35 schreef Etsu het volgende:
En overigens heeft mijn baas besloten om ons voortaan tot 20:15 te laten werken ipv 20:00, wat dus inhoudt dat ik m'n trein om 20:13 niet kan halen en dus voortaan een halfuur moet wachten
Precies, nu voortaan dus wel overstappen in Zwollequote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:18 schreef einschtein het volgende:
[..]
Ah, de trein waarbij je zonder over te hoeven stappen in Grunn terecht komt.
Verschrikkelijk, ik neem ook altijd die van :13.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies, nu voortaan dus wel overstappen in Zwolle
Nee niet echt. Maar ik toegang gekocht tot de No1 Lounge waardoor het wachten wel meeviel. Alleen lag de Wifi in die lounge eruitquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:42 schreef d4v1d het volgende:
[..]
5 uur wachten, daar word je vast heel blij van
Maar Heathrow is wel gewoon een kutvliegveld (terminal 3 dan in ieder geval). Ze gebruiken daar het principe van wait-in-lounge waardoor je met z'n alleen in een hal mag gaan zitten wachten tot je gate een keer op de borden komt te staanquote:Op zaterdag 25 januari 2014 14:14 schreef Balsam het volgende:
[..]
Soms heb je geen andere keuze, omdat er simpelweg geen vlucht beschikbaar is zonder overstap.
Als ik dinsdag terug naar huis ga moet ik ook 4 uur wachten in Londen voor mijn overstap.
Morgen mijn laatste werkdag bij AH
(wat is de lokale tijd?) Geen idee waar je nu zitquote:Op zaterdag 25 januari 2014 23:53 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee niet echt. Maar ik toegang gekocht tot de No1 Lounge waardoor het wachten wel meeviel. Alleen lag de Wifi in die lounge eruit
[..]
Maar Heathrow is wel gewoon een kutvliegveld (terminal 3 dan in ieder geval). Ze gebruiken daar het principe van wait-in-lounge waardoor je met z'n alleen in een hal mag gaan zitten wachten tot je gate een keer op de borden komt te staan.
In ieder geval net immigratie en douane gepasseerd, nu wachten op mijn volgende vlucht. Die vertrekt om 20:00 uur lokale tijd
Niet als je om 4:30 UTC +1 bent vertrokken vanaf huis.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:05 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ah, 2 uurtjes wachten valt wel mee dan
Beetje kunnen slapen in het vliegtuig of ben je helemaal kapot nu?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:06 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Niet als je om 4:30 UTC +1 bent vertrokken vanaf huis.
Alleen in het begin een beetje. Daarna ook niet meer. Nog een hint zodat je kan raden waar ik nu zit: Vlucht duurde +/- 8 uurquote:Op zondag 26 januari 2014 00:07 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Beetje kunnen slapen in het vliegtuig of ben je helemaal kapot nu?
Ik gok al dat je in het land zit maar straks nog een binnenlande vlucht heb?quote:Op zondag 26 januari 2014 00:08 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Alleen in het begin een beetje. Daarna ook niet meer. Nog een hint zodat je kan raden waar ik nu zit: Vlucht duurde +/- 8 uur
Ja. Dat klopt.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:11 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ik gok al dat je in het land zit maar straks nog een binnenlande vlucht heb?
Verder heb ik geen idee, behalve dat het waarschijnlijk nog het oosten isquote:
Nee, het oosten is meer naar het oostenquote:Op zondag 26 januari 2014 00:13 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Verder heb ik geen idee, behalve dat het waarschijnlijk nog het oosten is
Ik bedoel de oostkust.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:16 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee, het oosten is meer naar het oosten
Volgens de vluchtinformatie is het nog 803 km vliegen
800 km is niks als je kijkt naar de grote van dat hele landquote:Op zondag 26 januari 2014 00:31 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nee, daar ben ik 803 km van verwijderd
Zit hier nog ergens een Burger King achter de beveiliging? Er zat er eentje voor, maar toen had ik nog geen hongerquote:Op zondag 26 januari 2014 00:35 schreef d4v1d het volgende:
[..]
800 km is niks als je kijkt naar de grote van dat hele land
Ik zal even in mijn glazen bol kijken.quote:Op zondag 26 januari 2014 00:36 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Zit hier nog ergens een Burger King achter de beveiliging? Er zat er eentje voor, maar toen had ik nog geen honger
Doet die van jou het nog? Die van mij had laatst een software-update, en nu doet 'ie niets meer...quote:Op zondag 26 januari 2014 01:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zal even in mijn glazen bol kijken.
Nog wat kunnen zien in je glazen bol?quote:Op zondag 26 januari 2014 01:02 schreef mujentas het volgende:
[..]
Ik zal even in mijn glazen bol kijken.
Moet je m ff opnieuw installeren. Is een bekend probleem.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:16 schreef jffry101 het volgende:
[..]
Doet die van jou het nog? Die van mij had laatst een software-update, en nu doet 'ie niets meer...
Oke, ik zal kijken of het lukt.quote:Op zondag 26 januari 2014 02:47 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Moet je m ff opnieuw installeren. Is een bekend probleem.
Zwollequote:Op zaterdag 25 januari 2014 21:25 schreef Etsu het volgende:
[..]
Precies, nu voortaan dus wel overstappen in Zwolle
Waarom is dit de fout van een orderpicker?quote:Op zaterdag 25 januari 2014 20:48 schreef d4v1d het volgende:
Kreeg vanmiddag een half bakje slagroom over mn broekBedankt order picker op het DC...
Mja, als die dingen er schuin tussen staan komt dat niet door het geschud. Stond aardig klem maar toen ik de doos erboven eraf haalde..quote:Op zondag 26 januari 2014 16:19 schreef Balsam het volgende:
[..]
Waarom is dit de fout van een orderpicker?
Een kar kan redelijk gestapeld zijn maar door het vrachtverkeer zo door elkaar geschud worden dat de boel gaat schuiven.
Maar voor de rest moet ik toegeven als ik zie hoe sommige karren bij ons in het dc gestapeld zijn ben ik voor een verplichte test met blokken stapelen voordat iemand aangenomen word als orderpicker.
Nee, er stonden een paar obesitas koeien voor die het beeld blokkeerden.quote:Op zondag 26 januari 2014 01:18 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Nog wat kunnen zien in je glazen bol?
Bonuskaartjes als in de promo schapkaarten?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:03 schreef exelletor het volgende:
Ben ik de enige die de nieuwe bonuskaartjes lelijk vindt?
Die van 40 jaar die normaal achter de kassa zitten?quote:Op zondag 26 januari 2014 17:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee, er stonden een paar obesitas koeien voor die het beeld blokkeerden.
Nee, van die figuren die een Burger King dieet volgen, je kent ze wel.quote:Op zondag 26 januari 2014 18:02 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Die van 40 jaar die normaal achter de kassa zitten?
Yup.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:57 schreef UncleSam het volgende:
Bonuskaartjes als in de promo schapkaarten?
Misschien is het even wennen. Ik vind wel dat er een hoop witruimte is op de t-standaard kaarten.quote:
Die heb je hier genoegquote:Op zondag 26 januari 2014 17:10 schreef mujentas het volgende:
[..]
Nee, er stonden een paar obesitas koeien voor die het beeld blokkeerden.
Oh, zijn er nieuwe schapkaarten? Ben benieuwd morgen.quote:Op zondag 26 januari 2014 17:57 schreef UncleSam het volgende:
[..]
Bonuskaartjes als in de promo schapkaarten?
Ja, geloof dat ze ook in de deze week staan afgebeeld.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:21 schreef einschtein het volgende:
[..]
Oh, zijn er nieuwe schapkaarten? Ben benieuwd morgen.
Haha, ik ben er zo ergens tussen gepropt. Ik bleek achteraf niet eens op de lijst daaro te staan. Net als wel meer mensen. Volgens mij is er een max. aantal deelnemers van 10 ofzo, maar onze groep was met 15 man.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef einschtein het volgende:
Hoe lang duurt het wel niet voordat je FHV-opgave is goedgekeurd zeg. Jeetje, staat nu al sinds vorige week op 'in behandeling' in ELM. Schiet es op.
Jammer dat je mond-op-mond-beademing op een lotus pop moet oefenenquote:Op zondag 26 januari 2014 21:59 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Haha, ik ben er zo ergens tussen gepropt. Ik bleek achteraf niet eens op de lijst daaro te staan. Net als wel meer mensen. Volgens mij is er een max. aantal deelnemers van 10 ofzo, maar onze groep was met 15 man.
Wel geniaal trouwens, als 12 daarvan vrouw zijn. Waarvan een aantal ook nog eens hartstikke lekker. Dan zorg je wel dat je een beetje tactisch in de volgorde gaat staan bij het oefenen van de stabiele zijligging, rautek-greep en heimlichmanoeuvre.
Je kan niet alles hebben, hequote:Op zondag 26 januari 2014 22:01 schreef Schuimpjes het volgende:
[..]
Jammer dat je mond-op-mond-beademing op een lotus pop moet oefenen
FHV=/=BHV. AH kiest ervoor om het FHV te noemen, maar het is gewoon een reguliere BHV-cursus.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:06 schreef OudeBok het volgende:
Wat is FHV precies? Ik ken wel BHV, maar FHV zegt me niks :p.
Dat moet je SMM doen dus die moet even opschieten ja.quote:Op zondag 26 januari 2014 21:54 schreef einschtein het volgende:
Hoe lang duurt het wel niet voordat je FHV-opgave is goedgekeurd zeg. Jeetje, staat nu al sinds vorige week op 'in behandeling' in ELM. Schiet es op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |