quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:52 schreef Peunage het volgende:
Wat is de nationaliteit van het ontvoerde kind? En is het al teruggevonden?
In dierenleed per kilo staat de walvisvangst er sowieso een stuk beter op dan de bio-industrie of de garnalenvisserij.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:10 schreef polderturk het volgende:
Bekijk deze video. Een gevangen walvis levert een doodstrijd van een half uur met een harpoen in zijn/haar lichaam. En dan wordt er gezeurd over de halalslacht, waarbij het beest binnen een minuut het bewustzijn verliest door het doorsnijden van de halsslagaders.
Is er al een Ambergris Alert uitgegaan?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:52 schreef Peunage het volgende:
Wat is de nationaliteit van het ontvoerde kind? En is het al teruggevonden?
Graag.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:46 schreef theunderdog het volgende:
[..]![]()
Als jij terug wil naar de mentaliteit en kennis van vroeger dan kan dat, geef alles op en ga in je grot wonen.
Goh kom je daar nu pas achter, de mens is de grootste plaag die planeet aarde in haar bestaan heeft gekend.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:49 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Gewoon walgelijk dat dit soort praktijken gewoon nog gedaan worden. Eigenlijk is de mens helemaal niet zo'n beschaafd dier.
Ja. als iedereen de weg van de hypocrisie, selectieve verontwaardiging en goedkoop sentiment volgt gaat het vast een stuk beter.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:49 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Goh kom je daar nu pas achter, de mens is de grootste plaag die planeet aarde in haar bestaan heeft gekend.
Het plundert grondstoffen en roeit hele diersoorten uit enkel uit eigen belang. Zie ook de reacties in dit topic
De weg die we nu bewandelen met zijn allen is er n die doodloopt.
Wat is er mis met een lekker plakje dolfijn?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:23 schreef LXIV het volgende:
[..]
Het gaat me dan ook niet om alle spleetogen, maar specifiek om de spleetogen die het nodig vinden om intelligente zeezoogdieren als broodbeleg te gebruiken.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 03:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Koe pleegt zelfmoord na ontvoering kalf voor kalfsbiefstukjes, armen koe, huiltje elke dag voor de koe, zieligen verhaal.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ik heb volstrekt niets tegen homo's (zolang ze van kinderen afblijven). Ik heb ook niks tegen Japanners (zolang ze van dolfijnen afblijven). Ook heb ik niks tegen gehandicapten (zolang ze het fietspad niet versperren)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.◢◤
OSquote:
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
OS! Hoe is het met jou (en mirage)
Pm me maar als je leuke dingen te vertellen hebtquote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:46 schreef Oversight het volgende:
[..]Goed man, beter dan ooit eigenlijk,
en klaar voor nog beter!
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 13:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Pm me maar als je leuke dingen te vertellen hebt
Volgens mij heb jij je een beetje laten verblinden door de aaibaarheidsfactoren van deze dierenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:17 schreef LXIV het volgende:
[..]
Ja vast. Ben jij soms zelf een Japanner dat je zo'n irrationele haat hebt jegens deze prachtige dieren?
quote:Dolfijnen reageren zich op elkaar af tijdens agressie. Hoe ouder een mannetjesdolfijn is, hoe groter de kans dat zijn lichaam onder de littekens van bijten zit. Mannetjesdolfijnen reageren in omstandigheden van agressie op elkaar om waarschijnlijk dezelfde reden als de mens: onenigheden tussen vrienden en strijden voor de vrouwen. Handelingen in agressiviteit kunnen zo intens worden dat getroffen dolfijnen soms verbannen worden als resultaat van een verloren gevecht
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dolfijnen
Het grappige is dus dat doflijnen en mensen op gebied van emoties en sociale banden qua gedrag best op elkaar lijken. Dat betekent dus ook dat je zowel onder mensen als dolfijnen verschillende typen hebt, psychopaten, agressievelingen, behulpzame types, en allerlei variaties daarop.quote:Seksualiteit
In een aantal gevallen is bekend dat seksueel gefrustreerde dolfijnen hun lusten botvieren door mensen aan te randen waarmee ze zwemmen. Hierdoor zijn enkele zwemmers ernstig gewond geraakt.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Dolfijnen
Dolfijnen kunnen ook denken. Ze geven elkaar ook een naam en hebben herinneringen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:15 schreef Laura.b het volgende:
[..]
Ik geloof het ook niet, zo lijkt het alsof een dolfijn kan denken ofzo.
Ook omdat het zulke grote dieren zijn. Dan voelen ze waarschijnlijk ook meer emoties, dat is logisch.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:18 schreef firefly3 het volgende:
Walvissen voelen waarschijnlijk meer emoties dan de mens. Ook zal dezelfde emoties zoals verdriet veel erger zijn bij deze beesten.
quote:
Nee.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Jezus, kun jij eens 1 zin schrijven zonder te generaliseren? Is het wel eens bij je opgekomen dat noch alle mensen, noch alle dolfijnen hetzelfde denken en/of hetzelfde gedrag vertonen?
Erg jammer. Want zonder die rare kronkel in je kop had je begrepen dat dit:quote:
vrij makkelijk verklaarbaar is doordat noch elk mens, noch elke dolfijn, hetzelfde is en denkt.quote:Helaas beantwoorden de mensen deze onbaatzuchtigheid met haat en brute moordpartijen richting de dolfijnen. Het is een wonder dat dolfijnen ons nog steeds helpen in nood. Het zou eerder terecht zijn wanneer ze ons zouden verzuipen als ze de kans kregen. Wat dat betreft zijn het net Ghandi's.
quote:Op zaterdag 25 januari 2014 15:11 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Dolfijnen kunnen ook denken. Ze geven elkaar ook een naam en hebben herinneringen.
Ze hebben ontdekt dat een dolfijn een ander roept dmv bepaalde klanken. De dolfijn die geroepen wordt herhaald zijn eigen naam. Ook na 10 jaar reageerd dezelfde dolfijn op zijn naam. Bij ontmoetingen noemen ze hun eigen naam. Ze zijn slimmer dan de meeste mensen denken.quote:Op zaterdag 25 januari 2014 16:09 schreef Oversight het volgende:
[..]Klopt hoor, heb je de workshop ook gevolgd?
ONZ / De ontdekking van mijn innerlijke dolfijn
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |