daarom altijd met een bus naar partiesquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:17 schreef deadprez het volgende:
[..]shiit, ik hoop niet dat dat ooit gebeurt, dan ben ik of dood, of ik moet naar de gevangenis omdat ik meerdere mensen doodgereden heb
Vrouwen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja. Wel lastig met zijn fobie voor dingen met gaten.
Nee Modus niet iedereen is bang voor vrouwen.quote:
Ik ben niet bang voor jou.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee Modus niet iedereen is bang voor vrouwen.
Ik woonde eerst op een kwartiertje loopafstand van een ziek feestpand, 4 nachten daar chillen en dan gewoon rustig met een joint naar huis lopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
daarom altijd met een bus naar parties
Niet? Hoezo niet?quote:
NIET??quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:19 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee Modus niet iedereen is bang voor vrouwen.
Wow ja nee snap ik dan :s ik ook niet voor jou hoor als je dat soms dacht pfffquote:
Gridlok niet iig.quote:
ik trek dat echt nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:19 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik woonde eerst op een kwartiertje loopafstand van een ziek feestpand, 4 nachten daar chillen en dan gewoon rustig met een joint naar huis lopen.
Misschien word ik bang als je pics van je carnavals pak stuurtquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:21 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow ja nee snap ik dan :s ik ook niet voor jou hoor als je dat soms dacht pfff
[..]
Gridlok niet iig.
Waar zit jij nu eigenlijk in?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik trek dat echt nietmoet op tijd slaap hebben
beetje trieste stad.quote:
Af en toe gewoon een half uurtje in slaap vallen op de bank daar. Sowieso was er echt overal pep daar, spiegeltjes door het hele pand waar je gewoon van kon pakken. Maar toen kwam de politie en werd het pand ontruimd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik trek dat echt nietmoet op tijd slaap hebben
jij gaat de stad wat mooier makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:20 schreef Robophatt het volgende:
HeerlenKomende 3 maanden de place to be
Nee ik verkleed me nooit engquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:23 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Misschien word ik bang als je pics van je carnavals pak stuurt
" liev " slutty as fuck zeker, playboy bunny.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:24 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee ik verkleed me nooit engalleen liev
Gebeurt al op het moment dat ik de trein uitstap.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij gaat de stad wat mooier maken
ja maar toch, na langer dan 1 nacht kan ik niet meer functioneren. Weet ik niet meer wat ik doe enzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:24 schreef deadprez het volgende:
[..]
Af en toe gewoon een half uurtje in slaap vallen op de bank daar. Sowieso was er echt overal pep daar, spiegeltjes door het hele pand waar je gewoon van kon pakken. Maar toen kwam de politie en werd het pand ontruimd.
Wij zijn altijd gezellig hier!quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje trieste stad.
niet dat ik heel vaak in zitterd kom, maar die keren dat ik er was leek het me iets gezelliger
Nee flikker op met die hoerenpakken uit brabantquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
" liev " slutty as fuck zeker, playboy bunny.
Ik heb dat altijd pas na de derde nacht enigszins, als ik langer dan vier nachten doorga snap ik er wel echt allemaal niks meer van, maar dat heb ik maar één keer gedaan en was niet leuk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja maar toch, na langer dan 1 nacht kan ik niet meer functioneren. Weet ik niet meer wat ik doe enzo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |