Wow sorry dat ik niet van die dikke tieten heb hoorquote:
Hahahahaha.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow sorry dat ik niet van die dikke tieten heb hoor
die pics zeggen wat andersquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik veel jij komt meteen met picsMijn tieten zijn toch niet groot genoeg om er uit te vallen ofoz.
dirndl foto al gezienquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:37 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow sorry dat ik niet van die dikke tieten heb hoor
photoshop you can tell by pixels etcquote:
Met Dieter Koblenzquote:
Zou ik wel doen, inclusief kruisquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:39 schreef Gridlok het volgende:
Zou ook als jezus kunnen gaan, alleen wel kk koud in zo'n gewaad
Ken ikn ietquote:
Haha het is dat, of nazi officier.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:40 schreef Robophatt het volgende:
Zou ik wel doen, inclusief kruis
Kerel op Sziget 2 jaar geleden Veel volgelingen had die.
Vind je meer op Jezus lijken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha het is dat, of nazi officier.
Moet wel fake zijn dit.quote:
Volle glazen in lege veranderenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:43 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Kan ik de hele avond wonderen verrichten.
Niks verbaasd me meerquote:
Ik zou mijn divine powers misbruiken om tieners zat te voeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:44 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Volle glazen in lege veranderen
Vind dat zolang een kind geen 18 is er een legale late-abortion gepleegd mag worden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als vader is het je plicht om zo'n kind dood te slaan met je blote handen
Dan worden ze beliebersquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:45 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Niks verbaasd me meer
[..]
Ik zou mijn divine powers misbruiken om tieners zat te voeren.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
als vader is het je plicht om zo'n kind dood te slaan met je blote handen
Chrissie? Prezzie? Iphone 4 als kerstcadeau? En die vervolgens stuk gooien? Dayum what's wrong with this worldquote:
Gewoon negerenquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chrissie? Prezzie? Iphone 4 als kerstcadeau? En die vervolgens stuk gooien? Dayum what's wrong with this world
lijkt me wel fijnquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon ergens in een hutje op de hei gaan wonen.
Wil wel internet op m'n heiquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:50 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Gewoon ergens in een hutje op de hei gaan wonen.
Je had in Utopia moeten gaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja dat is dus ook mijn enige knelpunt, + luxe.
Idd wil eigenlijk ook gewoon een fatsoenlijke badkamer en keuken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
:''''''') moest er ook al aan denken.quote:
Speciaal onderwijs typjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:47 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Chrissie? Prezzie? Iphone 4 als kerstcadeau? En die vervolgens stuk gooien? Dayum what's wrong with this world
luxe hoeft niet. internet zou wel leuk zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:51 schreef Gridlok het volgende:
[..]
heb laatst al vacature gezocht in dutch harbour, alaska.quote:
Haha ja, anders lekker schijten in het poephuis buiten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:52 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Idd wil eigenlijk ook gewoon een fatsoenlijke badkamer en keuken.
En douchen in de sloot zeker?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:53 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja, anders lekker schijten in het poephuis buiten.
Douche = waterval.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
En douchen in de sloot zeker?Een keer eten koken en heel de hei staat in de fik.
wat is utopia?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zaterdag een klein stukje gezien.
wat een typische sbs paupers zitten daar bij elkaar
Waar ligt die hei van jou?quote:
Net zoiets als de Gouden Kooiquote:
Maar bij het introduceren deden ze alsof je met een groep mensen op een soort hutje op de hei moest overleven.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |