Ik trek tegenwoordig een nacht doorhalen al bijna niet meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja maar toch, na langer dan 1 nacht kan ik niet meer functioneren. Weet ik niet meer wat ik doe enzo
dat klopt ook welquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:26 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Gebeurt al op het moment dat ik de trein uitstap.
Maar serieus, mijn stageplek is wel chill en echt een mooi gebouw maar die stad ziet er zo vreselijk deprimerend uit. Als ik een Sim was zou mijn diamantje echt niet shinen
Huh? hoezo non?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee flikker op met die hoerenpakken uit brabantDoe gewoon normaal. En dan de rest van het jaar zeker als een of andere degelijke non over straat lopen zeker.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee flikker op met die hoerenpakken uit brabantDoe gewoon normaal. En dan de rest van het jaar zeker als een of andere degelijke non over straat lopen zeker.
Ja van die mensen die menen dat ze zich met carnaval als een slet moeten kleden en dan de rest van het jaar van die brave kutten zijnquote:
Wacht even zoekenquote:
Maar de rest van het jaar wel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja van die mensen die menen dat ze zich met carnaval als een slet moeten kleden en dan de rest van het jaar van die brave kutten zijn
Ik kleed me nooit als een slet met carnaval.
[..]
Wacht even zoeken
Ja vooral als je niet de centrumkant maar de andere kant van het station bekijktquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:27 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat klopt ook wel
nja, niet alles aan heerlen is kut. maar veel wel
Hnnnnnngquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:28 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja van die mensen die menen dat ze zich met carnaval als een slet moeten kleden en dan de rest van het jaar van die brave kutten zijn
Ik kleed me nooit als een slet met carnaval.
[..]
Wacht even zoeken
Altijd elke dagquote:
hahaha dat doen ze, ik ga dit jaar als silent bob.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:27 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow lijk je ook wel beetje opquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hahaha dat doen ze, ik ga dit jaar als silent bob.
Picsquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow lijk je ook wel beetje op
Ik heb meer outfits dan dagen te triest voor woordenWel nog een fucking mooie dirndl die ik zeker ga dragen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Wow lijk je ook wel beetje op
Ik heb meer outfits dan dagen te triest voor woordenWel nog een fucking mooie dirndl die ik zeker ga dragen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
hahaha dat doen ze, ik ga dit jaar als silent bob.
Antibiotica?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:31 schreef gianni61 het volgende:
zou het verstandig zijn om alcohol te gaan drinken?
het kan of heel fout gaan of heel goed..
Wow zwaar beledigd nuquote:
Is geen sletterige dirndl sorry, traditioneel.quote:
nee, gewoon misselijkquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Robophatt het volgende:
Is geen sletterige dirndl sorry, traditioneel.
Oh was zeker positief bedoeldquote:
Oh ja dan kun je gewoon drinken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gewoon misselijk
en bij veel antibiotica kun je best drinken. het verzwakt dan wel de werking van de antibiotica
eerst kleine cola en dan aan de zuipquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee, gewoon misselijk
en bij veel antibiotica kun je best drinken. het verzwakt dan wel de werking van de antibiotica
Weet ik veel jij komt meteen met picsquote:Op donderdag 23 januari 2014 21:35 schreef Gridlok het volgende:
[..]wist niet eens dat er een sletterige variant was.
Jezus wtf is er mis met jou.quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:36 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Weet ik veel jij komt meteen met picsMijn tieten zijn toch niet groot genoeg om er uit te vallen ofoz.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |