Heb maar een paar nummers van dat album geluisterd, zal het nu eens helemaal luisteren.quote:
Jup.quote:
Ik hou niet zo van opgezwolle.quote:
heb een baan hequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Je moet het dan ook niet maar één nachtje doen, gewoon psychosesnuiven.
aightquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:27 schreef deadprez het volgende:
[..]
Heb maar een paar nummers van dat album geluisterd, zal het nu eens helemaal luisteren.
Gewoon met je doorgesnoven kop op het werk komen jwtzquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef Murdera het volgende:
[..]
heb een baan heen ben al kkfreak genoeg
ja man begin twintig is echt goed albumquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef deadprez het volgende:
boh lowlife is wel echt een bazennummer
Mortaxx leest mee denk ikquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:28 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
waswel snel weg. wie snitcht dan
Wat, mod zijn?quote:
Ze hoeven niet letterlijk ieder topic te lezen denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:30 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Ja. Dat je hier meeleest oke. Dit is qualiteit
Maar alle topics
ok, maar ik ben even wegquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ze hoeven niet letterlijk ieder topic te lezen denk ik.
haha of naar maten maar die zijn er pas 11 uur of uit maar dan Moet ik reizen en weet niet of ik daar zin in heBquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:29 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon met je doorgesnoven kop op het werk komen jwtzGa je nog uit ofzo, of gewoon een bietje FOK!ken op de sos?
bazennummerquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:31 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
ok, maar ik ben even weg
hier nummertje
Gewoon gezellig hier blijven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
haha of naar maten maar die zijn er pas 11 uur of uit maar dan Moet ik reizen en weet niet of ik daar zin in heB
ahw die liefdequote:Op donderdag 23 januari 2014 20:32[/urlno ] schreef [url=http://forum.fok.nl/user/profile/395200]deadprez het volgende:
[..]
Gewoon gezellig hier blijven.
meh, frenchcore heb ik nooit echt gesnaptquote:
waarom niet?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
meh, frenchcore heb ik nooit echt gesnapt
geen idee, allemaal rare tonen die er niet in horenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
waarom niet?![]()
Wel raar eigenlijk, bij frenchcore altijd minder gabbers en meer volk zoals ik
hahahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
geen idee, allemaal rare tonen die er niet in horen
hardcore is toch het beste in nederland en italie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee ze wilt alleen handwerkquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:10 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Jij bent mijn vriend. Heb je sof al geregeld?
check vandalquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zegt me niks
voor mij zijn het gewoon: die idiote die karatetrappen staan te doen ipv hakken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |