NEe nee het ging over ons maar dan voor goed weg van FOK! ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon, over dat de mods ons hierheen stuurden denk ik.
hoe het gaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:18 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik weet niet wat dat betekend.
[..]
Zielig eh.
Volgens mij niet hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:19 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
NEe nee het ging over ons maar dan voor goed weg van FOK! ofzo
Aight. Ik kan dat niet betalenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef Murdera het volgende:
[..]
het is donderdag hemorgen gewoon werken dus sosa
waar ik op jullie wacht, eerst boos, dan steeds aardiger, een Voor Een komen jullie op mijn aanbod om een keertje te nakken en te zuipen af, en niemand zal ooit meer wat van jullie vernemenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:18 schreef deadprez het volgende:
[..]
Gewoon, over dat de mods ons hierheen stuurden denk ik.
Dit klinkt goedquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
waar ik op jullie wacht, eerst boos, dan steeds aardiger, een Voor Een komen jullie op mijn aanbod om een keertje te nakken en te zuipen af, en niemand zal ooit meer wat van jullie vernemen
zaterdag aan de pep gegaan, kkspulquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight. Ik kan dat niet betalenen pep is eigenlijk ook veel chiller
Je moet het dan ook niet maar één nachtje doen, gewoon psychosesnuiven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
zaterdag aan de pep gegaan, kkspulom 12 uuR smiddags nog steeda niet kunnen Slapen
"Dealers verkochten meer wit poeder dan Witte Reus. Geld van rijke papa ging rechtstreeks in de neus"quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:20 schreef deadprez het volgende:
[..]
Aight. Ik kan dat niet betalenen pep is eigenlijk ook veel chiller
Waar is dat van?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:23 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
"Dealers verkochten meer wit poeder dan Witte Reus. Geld van rijke papa ging rechtstreeks in de neus"
Jaa daar was mijn reactie "niemand' voorquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
Stond hier niet net een post van dima?
dacht al dat ik gek aan het worden wasquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Jaa daar was mijn reactie "niemand' voor
oppositesquote:
Hoe kan die helemaal weg gaan danquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:25 schreef deadprez het volgende:
[..]
dacht al dat ik gek aan het worden was
mods kunnen posts verwijderenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:26 schreef Ambicioso het volgende:
[..]
Hoe kan die helemaal weg gaan dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |