Deels wel maar ik ben een type dat over de streef gaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:48 schreef Seam het volgende:
Klinkt alsof je heel verstandig weer je functie van je knie hebt opgebouwd destijds
Dan ben je er nu achter wat je koppigheid gekost heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:50 schreef metal-meister het volgende:
[..]
Deels wel maar ik ben een type dat over de streef gaat
De arts heeft gezegd dat het nu einde verhaal is
Ik ben 1 meter 84quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:51 schreef Snowballed het volgende:
"trainen tot ik een ons woog"
Kabouters moeten niet willen fietsen...
Sport (Met name cross en racesporten) is nu echt afgelopenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:52 schreef trovey het volgende:
Misschien had je dat opbouwen beter kunnen doen in overleg met een fysiotherapeut die ook sport in zijn agenda heeft maar dat is uiteraard achteraf praten dus helaas, pech pindakaas, nu iets zoeken wat je nog wel kunt dan maar.
Klopt.. dat was verstandiger geweest maar ik hou van modder heuvels kuilen etc etc etcquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:50 schreef kanovinnie het volgende:
Mountainbiken.... Waarom niet racefietsen? Dat is veel minder belastend voor je knieën. Misschien moet je accepteren dat je niet meer van die sporten kan doen waar je een hoop adrenaline van krijgt.
Met een beetje pech kan je alle sporten nu wel vergeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef metal-meister het volgende:
[..]
Klopt.. dat was verstandiger geweest maar ik hou van modder heuvels kuilen etc etc etc
En behalve autocross is er geen sport die me verder nog aantrekt
Oke... mensen zo dun als papier moeten niet willen fietsen...quote:
Ga toch weg... pas als je nog maar 1 vinger kunt bewegen kun je niet meer sporten...quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:53 schreef metal-meister het volgende:
[..]
Sport (Met name cross en racesporten) is nu echt afgelopen
Darten misschien maar dat vind ik echt zo een losersport... beetje pijltjes gooienquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Met een beetje pech kan je alle sporten nu wel vergeten.
Mijn knie zal het niet meer toestaan vrees ik... Maar ik ben een fries dus verbaas je er niet over dat ik over een maand of 6 gewoon weer op de fiets zit (wel verstand houden met elke beweging natuurlijk) Maar ik ben gek op competitie met dat soort sporten dus ik zal dat gaan missenquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:58 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Oke... mensen zo dun als papier moeten niet willen fietsen...
[..]
Ga toch weg... pas als je nog maar 1 vinger kunt bewegen kun je niet meer sporten...
Je kunt in je sop gaar koken.... of bedenken hoe je die fiets om gaat bouwen tot handaandrijving...
Je weet niet wat handaandrijving is..?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:01 schreef metal-meister het volgende:
[..]
Mijn knie zal het niet meer toestaan vrees ik... Maar ik ben een fries dus verbaas je er niet over dat ik over een maand of 6 gewoon weer op de fiets zit (wel verstand houden met elke beweging natuurlijk) Maar ik ben gek op competitie met dat soort sporten dus ik zal dat gaan missen
Ben je een Fries of ben je gewoon dom? Of zijn alle Friezen dom? Ga je echt over 6 maanden alweer volle bak in de competitie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:01 schreef metal-meister het volgende:
[..]
Mijn knie zal het niet meer toestaan vrees ik... Maar ik ben een fries dus verbaas je er niet over dat ik over een maand of 6 gewoon weer op de fiets zit (wel verstand houden met elke beweging natuurlijk) Maar ik ben gek op competitie met dat soort sporten dus ik zal dat gaan missen
Lees goed.... ik zeg net dat ik competitie wel kan vergeten... en volle bak word het niet meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ben je een Fries of ben je gewoon dom? Of zijn alle Friezen dom? Ga je echt over 6 maanden alweer volle bak in de competitie?
Wil net als gehandicaptie (wat ik op moment wel ben haha) door het levenquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:03 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Je weet niet wat handaandrijving is..?
Nou veel plezier met fietsen dan...quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef metal-meister het volgende:
[..]
Wil net als gehandicaptie (wat ik op moment wel ben haha) door het leven
Trappers zijn gemaakt op te trappen... met je voeten dus en dus niet met je handen
quote:
Ja idd..quote:
Dan moet je wat anders zoeken wat je wel kunt doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:53 schreef metal-meister het volgende:
[..]
Sport (Met name cross en racesporten) is nu echt afgelopen
net (niet haha)quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:18 schreef Snowballed het volgende:
[..]
Nou veel plezier met fietsen dan...![]()
en hou dan ook maar op met zeiken...
Btw ken it net of ken t net?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |