abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135861873
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef Typisch het volgende:

[..]

Doe er wat aan man. Praat met iemand oid.

[..]

eet ik liever gewoon een frikandelletje oid
die heb je niet goed langs de snelweg, alleen van die muren waar ze en duur en smakeloos zijn ;(
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_135861875
quote:
17s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Omdat ik me afvroeg hoe jij er uit zag.
En daarna vroeg ik me af of ik dat niet al wist.
Het is dus niet zeker :P
Kan ook Jhali zijn geweest, of sof, of crack of ezell
pi_135861882
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:23 schreef JanCees het volgende:

[..]

wat
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef LETMEIN het volgende:
Als ik na het eten muziek ga luisteren krijg ik altijd buikpijn :')
pi_135861885
ohja ty, dit was allemaal tussen 10 en 11 ergens :')
om het erger te maken _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:23:57 #106
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_135861894
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:23 schreef xcachet het volgende:

[..]

Het is dus niet zeker :P
Kan ook Jhali zijn geweest, of sof, of crack of ezell
Jhali, Sof, Crack en Ezell weet ik wel hoe ze er uit zien.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_135861898
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:23 schreef LETMEIN het volgende:

[..]

[..]

:') _O-
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:24:02 #108
370352 I
Eye for an I
pi_135861899
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:

[..]

geen inhoud
Dan lees je ze verkeerd.
pi_135861919
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:23 schreef Jimbo het volgende:
ohja ty, dit was allemaal tussen 10 en 11 ergens :')
om het erger te maken _O-
:') _O-
wat een gozer
pi_135861927
quote:
17s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:

[..]

Jhali, Sof, Crack en Ezell weet ik wel hoe ze er uit zien.
Dan was ik het waarschijnlijk :+
pi_135861929
quote:
Dat is trouwens wel een pauper festival, maar oké
pi_135861942
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:23 schreef Jimbo het volgende:
ohja ty, dit was allemaal tussen 10 en 11 ergens :')
om het erger te maken _O-
:D Ach ja. Je broeken rek je toch al met een autokrik.
  Forum Admin donderdag 23 januari 2014 @ 19:25:14 #113
35723 crew  GGMM
pi_135861950
Ik heb net de was gedaan.

Voor meer avonturen van GGMM, DM 'GGMM aan' naar GGMM.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_135861954
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef I. het volgende:

[..]

Dan lees je ze verkeerd.
quote:
0s.gif Op donderdag 12 december 2013 15:16 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Dit boeit echt niemand
pi_135861973
_O-
pi_135861974
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ik heb net de was gedaan.

Voor meer avonturen van GGMM, DM 'GGMM aan' naar GGMM.
Ik heb het fout geDM't
pi_135861975
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:25 schreef GGMM het volgende:
Ik heb net de was gedaan.

Voor meer avonturen van GGMM, DM 'GGMM aan' naar GGMM.
GGMM aan
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:25:56 #118
370352 I
Eye for an I
pi_135861982
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:25 schreef Typisch het volgende:

[..]

[..]

Haha.
pi_135861983
GGMM! :(

HEB JIJ INSO EEN BAN AANGESMEERD? :(
pi_135861986
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:24 schreef Littlerabbit het volgende:

[..]

:D Ach ja. Je broeken rek je toch al met een autokrik.
precies, dan kan ik die ook aan :7
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:26:15 #121
370352 I
Eye for an I
pi_135861999
quote:
2s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:25 schreef xcachet het volgende:
GGMM! :(

HEB JIJ INSO EEN BAN AANGESMEERD? :(
Ja.
  donderdag 23 januari 2014 @ 19:26:27 #122
370352 I
Eye for an I
pi_135862005
Oh kut, verkeerde account.
pi_135862012
als we nou massaal ggmm uit dmen, gaj e dan stoppen met posten/?
Op donderdag 20 augustus 2020 17:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
Naast alle onzin die je uitkraamt heb je af en toe ook gewoon heel verstandige posts.
Op dinsdag 10 augustus 2021 16:32 schreef yvonne het volgende:
@:Jimbo voor mod, yeah *O*
pi_135862020
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef I. het volgende:

[..]

Ja.
Kom jij uit VBL?

Zo ja, welke club?
pi_135862024
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 19:26 schreef Jimbo het volgende:
als we nou massaal ggmm uit dmen, gaj e dan stoppen met posten/?
al gedaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')