abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_136292025
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 02:05 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:

[..]

Voor de humor. ;)

humor
de humor zelfst.naamw. (m.) Uitspraak: [ˈhymɔr] eigenschap of keer dat je grappen maakt of om iets grappigs kunt lachen
Wat ben jij nou weer voor wijsneus :') de grap was toch al uitgelegd. Wat is het verschil dat ik het hier zelf neerzet, of de screenshot post.
Facts don't care about your feelings
pi_136295184
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 17:38 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Wat ben jij nou weer voor wijsneus :') de grap was toch al uitgelegd. Wat is het verschil dat ik het hier zelf neerzet, of de screenshot post.
Jij bent echt iemand die alles rationaliseert en overal vragen bij stelt. Alles moet een reden hebben en niks is gewoon voor de 'fun'. Als het geen directe duidelijke reden heeft, reageer je aangebrand en verongelijkt. Dat valt me tenminste op als ik je posts in dit topic lees. ( sinds enkele maanden volg ik dit leuke topic! )

Ik heb in deze en in mijn vorige post geen boze intenties gehad, ga lekker verder in dit topic. Ondanks je houding heb je zeker wel hele informatieve, deskundige posts! 8-)
Voor 500 euro kunt u hier een bericht achterlaten, dat is echt fanta-stisch!
  maandag 3 februari 2014 @ 19:54:22 #153
340341 Blester
Membre très utile
pi_136297854
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 16:02 schreef JDx het volgende:
Komen er nog interessante nieuwe toplevel domeinen bij?
Nope :)
~ Love comes unseen; we only see it go
  maandag 3 februari 2014 @ 19:57:19 #154
340341 Blester
Membre très utile
pi_136298004
Google is vreemd de laatste maanden, ik knal op een zoekwoord gewoon binnen 1 dag van positie 9 naar positie 2 en blijf daar vervolgens meteen 'stabiel' (voor hoever je dat nu al kunt meten) staan. Een website van nog geen maand oud... Pak daar nu al gewoon 2k bezoekers per dag mee opeens.

En Google maar denken dat ze met die tig aantal updates moeilijker te beïnvloeden zijn _O-
  maandag 3 februari 2014 @ 20:17:55 #155
340341 Blester
Membre très utile
pi_136298982
Iemand trouwens enig idee wanneer we de volgende pagerank update kunnen verwachten?
  maandag 3 februari 2014 @ 22:53:29 #156
4259 JK
In for a penny, in for a pound
pi_136307547
Dat weet niemand. Al las ik ergens wel deze maand naar verwachting. Mijn PR ging met een 301 niet mee, dus ik moet nog omhoog. Welke lul heeft verzonnen dat PR mee ging met een 301 kletst uit zijn nek.
  maandag 3 februari 2014 @ 23:17:05 #157
340341 Blester
Membre très utile
pi_136308511
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 22:53 schreef JK het volgende:
Dat weet niemand. Al las ik ergens wel deze maand naar verwachting. Mijn PR ging met een 301 niet mee, dus ik moet nog omhoog. Welke lul heeft verzonnen dat PR mee ging met een 301 kletst uit zijn nek.
Ik dacht ook ergens februari te lezen, we zullen wel weer zien. Verwacht wel wat leuke stijgingen, maar de laatste update was ook zo vreemd... Sites met 1 of 2 backlinks van mij die een PR 4 of 5 kregen...
pi_136308910
De laatste PR update was behoorlijk vertraagd, de data die gebruikt is was zeker van 4-5 maanden eerder. 301 werkt verder prima hoor, enkel als je een penalty heb op het oude domein maar voor iets van 3 maanden voordat de penalty ook naar je nieuwe domein gaat maar ik denk niet dat er hier veel mensen met penalties zitten.
  maandag 3 februari 2014 @ 23:36:00 #159
340341 Blester
Membre très utile
pi_136309211
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:28 schreef Stokkie_ het volgende:
De laatste PR update was behoorlijk vertraagd, de data die gebruikt is was zeker van 4-5 maanden eerder. 301 werkt verder prima hoor, enkel als je een penalty heb op het oude domein maar voor iets van 3 maanden voordat de penalty ook naar je nieuwe domein gaat maar ik denk niet dat er hier veel mensen met penalties zitten.
Lijkt me sterk, kreeg PR 5 op een domeinnaam van nog geen maand oud.
pi_136310351
quote:
14s.gif Op maandag 3 februari 2014 19:05 schreef Ikwilookevenwatzeggen het volgende:

[..]

Jij bent echt iemand die alles rationaliseert en overal vragen bij stelt. Alles moet een reden hebben en niks is gewoon voor de 'fun'. Als het geen directe duidelijke reden heeft, reageer je aangebrand en verongelijkt. Dat valt me tenminste op als ik je posts in dit topic lees. ( sinds enkele maanden volg ik dit leuke topic! )

Ik heb in deze en in mijn vorige post geen boze intenties gehad, ga lekker verder in dit topic. Ondanks je houding heb je zeker wel hele informatieve, deskundige posts! 8-)
Nou bedankt dr. freud :') ik zal mezelf proberen te beteren.

Ben met een site weer eens verslagen door de rijksoverheid. Echt irritant is dat... ze geven bijna geen info maar ranken ontzettend sterk.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:00:56 #161
340341 Blester
Membre très utile
pi_136315907
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 00:08 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Nou bedankt dr. freud :') ik zal mezelf proberen te beteren.

Ben met een site weer eens verslagen door de rijksoverheid. Echt irritant is dat... ze geven bijna geen info maar ranken ontzettend sterk.
Daaruit blijkt het voordeel van een hoge DA ^O^
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:04:46 #162
131603 Afwazig
Serious business
pi_136315984
quote:
1s.gif Op maandag 3 februari 2014 23:36 schreef Blester het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, kreeg PR 5 op een domeinnaam van nog geen maand oud.
Valt me wel op dat jij echt alleen maar succesverhalen hebt :D.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:06:35 #163
340341 Blester
Membre très utile
pi_136316030
quote:
10s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:04 schreef Afwazig het volgende:

[..]

Valt me wel op dat jij echt alleen maar succesverhalen hebt :D.
Noem je dat een succesverhaal? Een domeinnaam van een maand oud die een PR 5 krijgt? Nou, lekker waardevol zo'n domeinnaam..
pi_136316036
Zei ik toen ook al, maar hij vindt al zijn verhalen waar het op niets uit is gekomen niet interessant om te vertellen. Ik vind zijn succesverhalen eigenlijk nog minder interessant :')
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:09:53 #165
340341 Blester
Membre très utile
pi_136316103
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Zei ik toen ook al, maar hij vindt al zijn verhalen waar het op niets uit is gekomen niet interessant om te vertellen. Ik vind zijn succesverhalen eigenlijk nog minder interessant :')
Ik wil niet flauw doen hoor, maar ik neem aan dat een zeer groot gedeelte van wat iedereen doet hier onder succes valt? De eerste euro winst van een website is al succes? Ik begin niet eens aan een website voordat ik onderzoek heb gedaan, tegenslagen kun je daarmee veelal voorkomen. Ik zie het droppen van een domeinnaam ofzo niet als een tegenslag.

Over tegenslagen gesproken, dan heb ik nog wel een 'leuk' verhaaltje. Shitload werk in één website zitten, ruim 8000 woorden content en voldoende backlinks om minimaal op positie 2 te komen en blijft steeds hangen op positie 6 en niet vooruit te branden. Maarja... het is maar wat je als tegenslag ziet.. Gewoon de concurrentie verkeerd ingeschat (zitten zeer grote organisaties boven).
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:48:35 #166
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136316955
Hoe vaak meet Google eigenlijk de pagerank van je website? Ik denk dat ik met mijn website aan veel eisen voldoe. Ik website staat nog 2 maanden online en op bepaalde zoekwoorden sta ik op de nummer 1,2 en 3 positie. Op die zoekwoorden heb ik al veel lang bestaande websites verslagen. Maar als ik mijn pagerank (mijn pagerank is nog 0) vergelijk met die van mijn concurrenten (ook die ik voorbij ben in Google) dan hebben die een hogere rank dan ik.
  dinsdag 4 februari 2014 @ 11:57:52 #167
340341 Blester
Membre très utile
pi_136317183
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:48 schreef Sunri5e het volgende:
Hoe vaak meet Google eigenlijk de pagerank van je website? Ik denk dat ik met mijn website aan veel eisen voldoe. Ik website staat nog 2 maanden online en op bepaalde zoekwoorden sta ik op de nummer 1,2 en 3 positie. Op die zoekwoorden heb ik al veel lang bestaande websites verslagen. Maar als ik mijn pagerank (mijn pagerank is nog 0) vergelijk met die van mijn concurrenten (ook die ik voorbij ben in Google) dan hebben die een hogere rank dan ik.
http://www.edwords.nl/kennisbank/handleidingen/google-pagerank/
pi_136354322
Ik wilde voor een project dat in december is opgezet een Adwords campagne opzetten, blijft de advertentie op beoordeling staan. Toen was ik het zat en heb ik vrijdag een melding doorgegeven, maandag kreeg ik van Google een telefoontje. De reden is dat het domein wel te zien is met Firefox en Internet Explorer maar niet met Chrome. In ieder geval dan niet bij hun omdat de website prima werkt op Chrome op de thuiscomputer. Er is dus weer een melding gestuurd want dit lijkt mij onzin, misschien dat het domein nog te jong is maar er staat in ieder geval genoeg content op.
  woensdag 5 februari 2014 @ 09:46:11 #169
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136354430
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 09:41 schreef WebBeestje het volgende:
Ik wilde voor een project dat in december is opgezet een Adwords campagne opzetten, blijft de advertentie op beoordeling staan. Toen was ik het zat en heb ik vrijdag een melding doorgegeven, maandag kreeg ik van Google een telefoontje. De reden is dat het domein wel te zien is met Firefox en Internet Explorer maar niet met Chrome. In ieder geval dan niet bij hun omdat de website prima werkt op Chrome op de thuiscomputer. Er is dus weer een melding gestuurd want dit lijkt mij onzin, misschien dat het domein nog te jong is maar er staat in ieder geval genoeg content op.
Wanneer is een domeinnaam "jong" ?
pi_136357232
Geen idee ik zou geen andere reden weten waarom Google nog geen Adwords wil toelaten.
pi_136364173
Heb mijn wtf momentje vandaag ook weer gehad, een website van mij heeft sinds 28/29 januari ineens 13 k backlinks, volgens majesticseo.com allemaal no-follow blogcomments :(

Iemand een idee wat dit voor ongein is ? Sure of hell dat ik het niet gedaan heb, gaat me vast een penalty opleveren denk ? :(
pi_136364923
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:15 schreef Wotte het volgende:
Heb mijn wtf momentje vandaag ook weer gehad, een website van mij heeft sinds 28/29 januari ineens 13 k backlinks, volgens majesticseo.com allemaal no-follow blogcomments :(

Iemand een idee wat dit voor ongein is ? Sure of hell dat ik het niet gedaan heb, gaat me vast een penalty opleveren denk ? :(
Waarschijnlijk Negative SEO door een concurrent, ik heb dr op 1 van m'n sites ook last van, allemaal links van wiki's en forum profiles. Als je site al wat ouder is hoef je je er niet zo heel druk over te maken, als je t merkt in je rankings kan je ze disavowen en hopen dat je rankings weer herstellen.
pi_136365408
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:41 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Waarschijnlijk Negative SEO door een concurrent, ik heb dr op 1 van m'n sites ook last van, allemaal links van wiki's en forum profiles. Als je site al wat ouder is hoef je je er niet zo heel druk over te maken, als je t merkt in je rankings kan je ze disavowen en hopen dat je rankings weer herstellen.
Een maand oud, rankte goed had leuke backlinks verkregen. Hoe werkt dat disavowen precies ? Want het zijn 13,000 links ben je wel even bezig lijkt me. Kijk het wel even aan, maar ben bang dat dit een penalty gaat worden.

Eigenlijk is het van de zotte, dat dit kan. Ik steek godverdomme moeite in een website en iemand besteld zo'n pakketje van 10,000 links en knalt je dan in het ergste geval uit de zoekresultaten. stelletje laffe flikkers, lage streken dit :(
pi_136366716
quote:
0s.gif Op dinsdag 4 februari 2014 11:07 schreef YoshiBignose het volgende:
Blester, is gewoon gelukkig in wat hij doet denk ik. Heb me altijd voorgenomen er niet op te reageren, maar kan het voor nu niet laten :')

Veel posts zijn reacties op andere waarin hij er een draai aan geeft dat het hem wel lukt. Niet zomaar, maar in eens 3x beter.
Ik denk dan ook dat Blester al miljonair is :) Verder geen haat hoor, dat zeker niet. Maar ongeloofwaardig? Jups :)

Neemt niet weg, dat hij ook wel nuttige info plaatst
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:09:11 #175
340341 Blester
Membre très utile
pi_136369740
quote:
4s.gif Op woensdag 5 februari 2014 16:40 schreef fotostarter het volgende:

[..]

Blester, is gewoon gelukkig in wat hij doet denk ik. Heb me altijd voorgenomen er niet op te reageren, maar kan het voor nu niet laten :')

Veel posts zijn reacties op andere waarin hij er een draai aan geeft dat het hem wel lukt. Niet zomaar, maar in eens 3x beter.
Ik denk dan ook dat Blester al miljonair is :) Verder geen haat hoor, dat zeker niet. Maar ongeloofwaardig? Jups :)

Neemt niet weg, dat hij ook wel nuttige info plaatst
Bedankt voor deze nuttige info :) Miljonair nog niet helaas. Je mag me ongeloofwaardig noemen, tenslotte heb je recht op je persoonlijke mening :)

Volgens mij onderbouw ik een heel groot gedeelte van mijn posts met argumenten/redenen e.d. Maargoed, zoek het uit zou ik zeggen ^O^ Ga me hier niet om de twee weken lopen verantwoorden als er weer iemand loopt te zeiken. Zet mij a.u.b op de negeerlijst dan?
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:10:52 #176
340341 Blester
Membre très utile
pi_136369815
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:15 schreef Wotte het volgende:

Nofollow scheelt alweer een beetje. Bij een eventuele verkoop ben je wel fucked in ieder geval (als ze het profiel gaan bekijken). Backlinks staan allemaal op je zoekwoord gericht?
pi_136370569
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:10 schreef Blester het volgende:

[..]

Nofollow scheelt alweer een beetje. Bij een eventuele verkoop ben je wel fucked in ieder geval (als ze het profiel gaan bekijken). Backlinks staan allemaal op je zoekwoord gericht?
Jep is onverkoopbaar nu, was gelukkig niet de bedoeling maar dit gaat mijn ranking niet goed doen. Is een maand oud en zoveel links in 2 a 3 dagen. Voornamelijke alleen op de http://huppeldepup.com, ik vermoed dat iemand aan het pesten is. Die site kan je naar mijn idee net zo goed opdoeken, ik kijk het nog even aan wat ie in de SERP gaat doen. Maar stel ik haal het offline en wacht totdat alles uit de zoekresultaten is verdwenen en zet dan de complete site over op een ander domein is het dan geen duplicated content ?

[ Bericht 0% gewijzigd door Wotte op 05-02-2014 18:43:56 ]
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:45:43 #178
340341 Blester
Membre très utile
pi_136371157
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:31 schreef Wotte het volgende:

[..]

Jep is onverkoopbaar nu, was gelukkig niet de bedoelen maar dit gaat mijn ranking niet goed doen. Is een maand oud en zoveel links in 2 a 3 dagen. Voornamelijke alleen op de http://huppeldepup.com, ik vermoed dat iemand aan het pesten is. Die site kan je naar mijn idee net zo goed opdoeken, ik kijk het nog even aan wat ie in de SERP gaat doen. Maar stel ik haal het offline en wacht totdat alles uit de zoekresultaten is verdwenen en zet dan de complete site over op een ander domein is het dan geen duplicated content ?
Jawel, dan ben je sowieso fucked met duplicate content. Noem eens een domein waar de link bijvoorbeeld online staat?

https://support.google.co(...)r/3425345?hl=nl&rd=2

Dit formuliertje even invullen dan maar.
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:51:28 #179
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136371457
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 15:58 schreef Wotte het volgende:

[..]

Een maand oud, rankte goed had leuke backlinks verkregen. Hoe werkt dat disavowen precies ? Want het zijn 13,000 links ben je wel even bezig lijkt me. Kijk het wel even aan, maar ben bang dat dit een penalty gaat worden.

Eigenlijk is het van de zotte, dat dit kan. Ik steek godverdomme moeite in een website en iemand besteld zo'n pakketje van 10,000 links en knalt je dan in het ergste geval uit de zoekresultaten. stelletje laffe flikkers, lage streken dit :(
Kun je na een maand al een rank hebben?
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:52:58 #180
340341 Blester
Membre très utile
pi_136371536
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:51 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Kun je na een maand al een rank hebben?
Dat kan zeer zeker.
  woensdag 5 februari 2014 @ 18:54:41 #181
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136371608
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:52 schreef Blester het volgende:

[..]

Dat kan zeer zeker.
Kun je dat in het kort uitleggen. Ik ben bezig een site op de zetten. Deze bestaat nu zo'n 1,5 maand. Hoe kun je je rank checken? En hoe haal je die omhoog? Alleen met backlinks? En hoe weet je wat kwalitatief goede backlinks zijn?
pi_136375602
Kaka in je mule
pi_136376040
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:45 schreef Blester het volgende:

[..]

Jawel, dan ben je sowieso fucked met duplicate content. Noem eens een domein waar de link bijvoorbeeld online staat?

https://support.google.co(...)r/3425345?hl=nl&rd=2

Dit formuliertje even invullen dan maar.
Dat vermoeden had ik al, heb er een paar in de spoiler op een rijtje gezet. Zag wel een blogcomment vanaf een pr 7 site over china er tussen staan maar of ik daar nou zo blij van word. Heb mijn dagelijkse limitie bij majestic bereikt dus kan niet kijken maar gelukkig stonden er ook al een hele hoop op deleted.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dit soort geintjes zijn funest voor een website van een maand oud en ik kan het niet op een ander domein overzetten. Kortom ik ben fucked _O-

Kijk het eventjes aan en noteer alvast alle domeinen die ik wil disavowen, maar dit gaat nergens over best wel pissed ;(
pi_136376196
Nou die http://www.uah.es/ heeft een PR8 is wel een mooie backlink :D
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:35:39 #185
340341 Blester
Membre très utile
pi_136376987
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Website van een universiteit :')
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:50:40 #186
340341 Blester
Membre très utile
pi_136377768
quote:
1s.gif Op woensdag 5 februari 2014 18:54 schreef Sunri5e het volgende:

[..]

Kun je dat in het kort uitleggen. Ik ben bezig een site op de zetten. Deze bestaat nu zo'n 1,5 maand. Hoe kun je je rank checken? En hoe haal je die omhoog? Alleen met backlinks? En hoe weet je wat kwalitatief goede backlinks zijn?
Wil ik wel een keer doen, maar niet nu. Stuur anders maar even een PB.
  woensdag 5 februari 2014 @ 20:51:36 #187
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136377814
Zijn er lijsten beschikbaar met websites met een hoge pagerank?
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:04:54 #188
340341 Blester
Membre très utile
pi_136378643
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:51 schreef Sunri5e het volgende:
Zijn er lijsten beschikbaar met websites met een hoge pagerank?
Is dit serieus? :D Er zijn miljoenen , danwel miljarden websites met een hoge pagerank?
pi_136378863
Het is maar wat je hoog vindt..
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:27:33 #190
340341 Blester
Membre très utile
pi_136380039
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:08 schreef OhYeahItsMe het volgende:
Het is maar wat je hoog vindt..
Persoonlijk noem ik PR4/PR5 vrij hoog, zal voor iedereen anders zijn. Maar PR heeft weinig toegevoegde waarde meer tegenwoordig.
pi_136380091
Inderdaad, 1-2-3 is toch vrij makkelijk te doen. Alhoewel PR niet zo heel veel zegt kijk ik er toch wel naar. Het geeft in ieder geval de indruk dat er wel wat aan linkbuilding is gedaan...
  woensdag 5 februari 2014 @ 21:36:00 #192
340341 Blester
Membre très utile
pi_136380552
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 21:28 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, 1-2-3 is toch vrij makkelijk te doen. Alhoewel PR niet zo heel veel zegt kijk ik er toch wel naar. Het geeft in ieder geval de indruk dat er wel wat aan linkbuilding is gedaan...
Ik verwijs je graag door naar de website die met 1 backlink een PR 4 of PR 5 hebben gekregen bij de laatste update. Zegt dus vrij weinig over de hoeveelheid en kwaliteit van de backlinks. Maar je hebt gelijk, veel mensen gebruiken het nog steeds voor een snelle check.
pi_136388406
quote:
0s.gif Op woensdag 5 februari 2014 20:20 schreef YoshiBignose het volgende:
Ik word er nou niet bepaald vrolijk van, probeer mijn best te doen om relevante links te vinden en contacten te leggen voor leuke ABC linkjes en zo probeer ik een zo'n goed mogelijk linkprofiel op te bouwen. Vermoed dat iemand concurrentie niet zo leuk vind maar zullen zien wat de site doet de komende tijd.

Wat me trouwens wel opvalt bij veel niches, google predikt altijd over dat je links moet verdienen en al die 'seo specialisten' hebben het over content marketing dit dat. En toch zie ik heel veel websites die zeer goed ranken met een grotendeels startpagina achtige backlinks :')
pi_136391341
@Wotte, balen zeg :-(, iemand anders werk om zeep helpen i.p.v. zelf aan de slag te gaan :N.

Wat voor gevolgen heeft het tot nu toe voor je ranking en of bezoekersaantallen gehad? Soms hoor je nog dat het op korte termijn wel een 'positief' effect heeft.
pi_136408415
quote:
0s.gif Op maandag 3 februari 2014 08:33 schreef Blester het volgende:

[..]

Kan ik helaas niet delen nee :) Heb m'n zondag gister nog best nuttig besteed, 2 nieuwe websites online. Ik zou niet te zuinig zijn met het registreren van domeinnamen, ze leveren het toch bijna altijd wel op? Je hebt een jaar om ze uit te werken alvorens je weer voor de keuze verlengen/droppen staat.
Nee, ben niet te zuinig denk ik maar ik bekijk wel even hoeveel concurrentie er is, ofwel: hoeveel tijd moet ik er in steken om enig rendement te halen. Soms laat ik het dan toch maar zitten. Als dat er redelijk uitziet dan koop ik het domein alvast. Dan schrijf ik 10 artikeltjes en dan kijk ik na een paar maanden wel hoe het aanslaat. Soms zie ik veel potentie en dan schrijf ik er nog een paar bij, soms zie ik weinig gebeuren en als zo'n domein dan toch nog iets opbrengt dan hou ik hem gewoon. Soms doet zo'n domein ineens toch nog wat en eigenlijk verdien je altijd meer dan 5 euro per jaar met een site dus waarom zou je hem wegdoen? Dan is het zonde van de tijd maar ach, je moet het wel heel gek doen wil je niet je domeinkosten er uit halen.
Vandaag weer 4 artikeltjes geschreven voor een nieuwe kleine site waarvan ik denk dat ik wel aardig moet kunnen scoren met 10 artikeltjes. In het weekend even de rest typen en dan weer kijken wat het doet.
pi_136430669
Veel gebruikte zoekwoorden:

5. aotomerken
6. aoto merken
7. outo merken

:')
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:48:31 #197
340341 Blester
Membre très utile
pi_136436506
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 10:29 schreef JDx het volgende:
Veel gebruikte zoekwoorden:

5. aotomerken
6. aoto merken
7. outo merken

Mensen en toetsenborden, die gaan niet samen :)
pi_136436549
https://developers.facebook.com/tools/explorer/

Hier kan je trouwens een token halen om op je site dingen te checken van users, maar die werkt maar een uur of 2.

Iemand enig idee hoe je een langere kan krijgen?

Dat kwam er heel raar uit, iemand enig idee hoe je een token kan krijgen die langer werkt?
  vrijdag 7 februari 2014 @ 13:51:50 #199
340341 Blester
Membre très utile
pi_136436638
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 13:49 schreef JDx het volgende:
https://developers.facebook.com/tools/explorer/

Hier kan je trouwens een token halen om op je site dingen te checken van users, maar die werkt maar een uur of 2.

Iemand enig idee hoe je een langere kan krijgen?

Dat kwam er heel raar uit, iemand enig idee hoe je een token kan krijgen die langer werkt?
_O- _O-

Nee sorry, ben niet echt heel bekend met social media voor websites :)
  vrijdag 7 februari 2014 @ 20:10:32 #200
340341 Blester
Membre très utile
pi_136449668
Volgens mij zaten hier mensen bij Neostrada toch? Wat zijn de ervaringen zoal?
pi_136451992
Ik lees hier veel klachten, maar ik heb er geen problemen mee. De laatste storing die hier uitgebreid besproken is heeft bij mij 2 minuten downtime veroorzaakt. Verder goede support.

Maar mogelijk heb jij wel meer capaciteit nodig dan ik ;-).
pi_136469093
Ik heb een idee voor een website voor een populair onderwerp waar al 1000den websites voor zijn gemaakt. Mijn type website over dit onderwerp is echter iets wat ik nog niet eerder heb gezien ondanks dat ik een tijd heb gezocht op Google. Nu vraag ik me af hoe ik het beste te werk kan gaan om hoog in Google te eindigen. Het onderwerp zelf, waar ik nooit op ga scoren, bestaat uit 2 woorden waarna ik waarschijnlijk kan scoren als iemand mijn woord daarachter plakt. Hoe kan ik dit het beste aanpakken? En zijn er tools om de sterkte van de sites te bekijken bij een zoekopdracht?
pi_136469254
Met de Keyword Planner van Google eerst eens kijken wat het zoekvolume is van jouw woordencombinatie zou een beginnetje zijn. Tools om de sterkte van sites te bekijken bij een zoekopdracht? Eh, gewoon een zoekopdracht doen, dan worden ze in volgorde van "sterkte" getoond? :P
pi_136489581
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 februari 2014 20:10 schreef Blester het volgende:
Volgens mij zaten hier mensen bij Neostrada toch? Wat zijn de ervaringen zoal?
Als je vroeg oud wilt worden en op matige tot slechte service zit te wachten zou ik voor Neostrada gaan. De klachten zijn daar zoveel toegenomen dat de chat voor de helpdesk ook al is weggehaald.
pi_136496508
Ik krijg opeens een boel traffic via Facebook. Maar het nadeel is dat ik in Analytics dus nooit kan zien waar precies op Facebook. Hoe kom ik er tóch achter wie/wat een link naar mijn site geplaatst heeft?
  zondag 9 februari 2014 @ 11:07:55 #206
340341 Blester
Membre très utile
pi_136496888
Vreemd moment weer vandaag. Krijg opeens een affiliate sale van een campagne die ik niet eens promoot :')
  zondag 9 februari 2014 @ 12:02:18 #207
396299 Tshot
Dwazerik.
pi_136498235
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 februari 2014 23:46 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Als je vroeg oud wilt worden en op matige tot slechte service zit te wachten zou ik voor Neostrada gaan. De klachten zijn daar zoveel toegenomen dat de chat voor de helpdesk ook al is weggehaald.
Je bent wel één van de weinigen die er zo over denkt dan: http://www.ispgids.com/ervaringen/neostrada
Is het weer om te lachen?
pi_136499267
quote:
2s.gif Op zondag 9 februari 2014 12:02 schreef Tshot het volgende:

[..]

Je bent wel één van de weinigen die er zo over denkt dan: http://www.ispgids.com/ervaringen/neostrada
Hecht jij daar waarde aan? Zeker in het land van deze ondernemers (IT wereld) zijn een paar honderd positieve reviews er zo bij gezet wat dus 0,0 betrouwbaarheid aangeeft.
  zondag 9 februari 2014 @ 12:41:53 #209
340341 Blester
Membre très utile
pi_136499328
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 12:39 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Hecht jij daar waarde aan? Zeker in het land van deze ondernemers (IT wereld) zijn een paar honderd positieve reviews er zo bij gezet wat dus 0,0 betrouwbaarheid aangeeft.
http://www.ispgids.com/ervaringen/versio

Versio betaalt zelfs klanten om daar een positieve review te plaatsen :D
pi_136501628
Enige wat ik weet is dat de omzetting van het simpelste pakket bij Antagonist naar Neostrada al problemen gaf. Veel downtime en problemen, toen moeten opschalen naar andere servers. Recent weer wat problemen gehad en in een half jaar minimaal 10 keer downtime gehad met uitschieters tot rond een uur.
  zondag 9 februari 2014 @ 14:35:51 #211
396299 Tshot
Dwazerik.
pi_136504526
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 12:39 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Niet altijd, maar in dat geval lijkt het me redelijk betrouwbaar. Heb jij ooit een uitnodiging gehad van Neostrada om hier een review te plaatsen? Ik niet namelijk.

Wat ik er eigenlijk alleen mee aan wil geven is dat ik al jaren klant ben bij Neostrada en dat ik me niet herken in jouw ervaringen. Ik ervaar de helpdesk als zeer kundig en accuraat en heb in al die jaren nauwelijks downtime gehad. Ze hebben mij ook nog eens goed geholpen bij problemen die ik zelf veroorzaakt had bij de verhuizing van de ene server naar de andere, dus wat mij betreft is het gewoon een prima partij.
Is het weer om te lachen?
pi_136510229
quote:
14s.gif Op zondag 9 februari 2014 14:35 schreef Tshot het volgende:

[..]

Niet altijd, maar in dat geval lijkt het me redelijk betrouwbaar. Heb jij ooit een uitnodiging gehad van Neostrada om hier een review te plaatsen? Ik niet namelijk.
Ik wel, maar dat kwam omdat ik aangaf tevreden te zijn over hun snelle reactie met betrekking tot supportproblemen en het feit dat ze niet te beroerd zijn om wat zaken voor je in te stellen als je geen die-hard ICT-er bent.

quote:
Wat ik er eigenlijk alleen mee aan wil geven is dat ik al jaren klant ben bij Neostrada en dat ik me niet herken in jouw ervaringen. Ik ervaar de helpdesk als zeer kundig en accuraat en heb in al die jaren nauwelijks downtime gehad. Ze hebben mij ook nog eens goed geholpen bij problemen die ik zelf veroorzaakt had bij de verhuizing van de ene server naar de andere, dus wat mij betreft is het gewoon een prima partij.
Kundige helpdesk inderdaad en een scherpe prijs.

Ik heb overigens geen reactie op de eerdergenoemde website achtergelaten omdat ik wel wat beters te doen heb én niet 100% tevreden ben. Hun shared hosting (erg goedkoop) is namelijk redelijk prut en je website is vaker traag dan wat anders. Dat was in eerste instantie ook het geval met mijn VPS, maar nadat ik daarover had geklaagd (en gevraagd had of ze aan het oversellen waren), werd ik naar een 'cloudserver' gezet en heb ik nooit meer problemen gehad.

Kortom

+Vriendelijke, deskundige, snelle en behulpzame helpdesk
+Goede prijzen

-Niet per telefoon te bereiken
-Lage laadsnelheid met shared hosting is vrijwel onvermijdelijk
-Lage laadsnelheid met VPS werd pas opgelost na klagen
pi_136513252
@Tshot ik denk dat het ook kan verschillen met de hoeveelheid bezoekers.

Ik zag pas geleden nog een ranking met hosts en de uptime, Neostrada stond daarin iets van 125e. Antagonist bijvoorbeeld top 30.
pi_136514881
quote:
Tools om de sterkte van sites te bekijken bij een zoekopdracht? Eh, gewoon een zoekopdracht doen, dan worden ze in volgorde van "sterkte" getoond? :P
Maar een search met bijvoorbeeld "hypotheek" zal veel sterkere websites weergeven dan een zoekopdracht naar "deurknoppen". Wat ik dus wil weten is hoe makkelijk het voor me gaat zijn om in de zoekresultaten te komen.
  maandag 10 februari 2014 @ 09:10:21 #215
340341 Blester
Membre très utile
pi_136538196
Dit soort lijntjes blijven leuk

maandag 10 februari 2014 @ 09:13:31 #216
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_136538228
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:10 schreef Blester het volgende:
Dit soort lijntjes blijven leuk

[ afbeelding ]
Dat ziet er goed uit. Ik val op dit moment een beetje stil. ;(

Maar vooral aan mezelf te blamen, weinig aandacht op het moment voor me sites...
  maandag 10 februari 2014 @ 09:15:57 #217
340341 Blester
Membre très utile
pi_136538254
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:13 schreef JortK het volgende:

[..]

Dat ziet er goed uit. Ik val op dit moment een beetje stil. ;(

Maar vooral aan mezelf te blamen, weinig aandacht op het moment voor me sites...
Alleen een beetje jammer dat ik richting de max ga voor deze website, heb op bijna alle relevante zoekwoorden nu positie 1 te pakken. Maar dat wist ik voordat ik eraan begon. Zit bijzonder weinig werk in deze website eigenlijk :')

Ja, soms wilt het gewoon even allemaal niet lukken een weekje. Gewoon een beetje inspiratie op gaan doen deze week en volgende week weer aan de slag?
  maandag 10 februari 2014 @ 14:00:49 #218
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_136546389
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 09:15 schreef Blester het volgende:

[..]

Alleen een beetje jammer dat ik richting de max ga voor deze website, heb op bijna alle relevante zoekwoorden nu positie 1 te pakken. Maar dat wist ik voordat ik eraan begon. Zit bijzonder weinig werk in deze website eigenlijk :')

Ja, soms wilt het gewoon even allemaal niet lukken een weekje. Gewoon een beetje inspiratie op gaan doen deze week en volgende week weer aan de slag?
Klopt inderdaad. Probleem is dat als ik naar de todo list kijk ik voornamelijk content klussen heb. Daar moet ik me eigen echt even toe zetten :)
pi_136568610
Iemand verstand van robots.txt? Ik doe iets fout denk ik. M'n afbeeldingen kunnen niet worden gecrawled door google krijg ik een melding. Dus ik disallow niets voor de googlebot (maw allow alles).

Daarboven heb ik voor User-agent: * een aantal disallow mappen. Maar ik dacht dat als je dus een specifieke robot erbij zet, dan zal hij die * daarvoor negeren. Dus dan gaat het toch goed?

User-agent: *
Disallow: /images/

User-agent: Googlebot
Disallow:

User-agent: Googlebot-image
Disallow:
pi_136573925
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2014 18:20 schreef terdege het volgende:

[..]

Maar een search met bijvoorbeeld "hypotheek" zal veel sterkere websites weergeven dan een zoekopdracht naar "deurknoppen". Wat ik dus wil weten is hoe makkelijk het voor me gaat zijn om in de zoekresultaten te komen.
Ik gebruik om dat te berekenen vaak de KEI index, het zoekvolume delen door het aantal intitle concurrenten. Dus zoekvolume/concurrentie en alles boven de 0,4 is een goed uitgangspunt daarover verschillen de meningen natuurlijk weer over, zoals met meer seo gerelateerde zaken. Het is ook geen exacte wetenschap maar het is een mooi referentiekader voor de moeilijkheid van een keyword.
pi_136574148
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2014 22:04 schreef YoshiBignose het volgende:
Iemand verstand van robots.txt? Ik doe iets fout denk ik. M'n afbeeldingen kunnen niet worden gecrawled door google krijg ik een melding. Dus ik disallow niets voor de googlebot (maw allow alles).

Daarboven heb ik voor User-agent: * een aantal disallow mappen. Maar ik dacht dat als je dus een specifieke robot erbij zet, dan zal hij die * daarvoor negeren. Dus dan gaat het toch goed?

User-agent: *
Disallow: /images/

Disallow:

User-agent: Googlebot-image
Disallow:

Is het zo niet logischer ? Ik heb
niet veel verstand van robots.txt moet ik er wel bij zeggen ;)

Disallow: /admin/ bijvoorbeeld
Allow: /images/
pi_136575873
Herkenbaar Jort, heb eigenlijk een paar maanden heel weinig gedaan, ben nu weer een paar weken lekker bezig en zie hier en daar al wat resultaat, dat werkt wel inspirerend. Ik pak dan ook eerst wat makkelijke projectjes op, waarvan ik eigenlijk wel weet dat ik een bepaald keyword wel kan scoren, en als dat dan lukt heb ik weer een beetje meer motivatie, dat doe ik een paar weken en dan ben ik weer helemaal lekker aan het schrijven omdat ik zie dat het werkt, dan heb ik vanzelf weer zin in wat grotere projecten.
pi_136624605
De zogenaamde geavanceerde systemen van Google laten het wat afweten de laatste tijd, ik kan niet meer in het Adsense dashboard via Firefox of Chrome, weer meer niet relevantie banners en ook weer regelmatig vertraging bij verwerken van statistieken van inkomsten, klikjes, etc.
pi_136628892
Volgens adsense had ik gisteren 503 pageviews op een van m'n sites en volgens analytics 1000+, vreemd. Ik moet wel toegeven dat ik relatief weinig unieke bezoekers had, dus misschien waren er twee gasten met adblokker de hele dag door m'n site aan't bezoeken ... xD.
  woensdag 12 februari 2014 @ 20:41:28 #225
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_136640827
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2014 01:10 schreef ecila het volgende:
Herkenbaar Jort, heb eigenlijk een paar maanden heel weinig gedaan, ben nu weer een paar weken lekker bezig en zie hier en daar al wat resultaat, dat werkt wel inspirerend. Ik pak dan ook eerst wat makkelijke projectjes op, waarvan ik eigenlijk wel weet dat ik een bepaald keyword wel kan scoren, en als dat dan lukt heb ik weer een beetje meer motivatie, dat doe ik een paar weken en dan ben ik weer helemaal lekker aan het schrijven omdat ik zie dat het werkt, dan heb ik vanzelf weer zin in wat grotere projecten.
Zo was dit een avond waar ik lang op heb zitten wachten. Nieuwe site ben ik mee begonnen, en zojuist 6500 woorden content geschreven.

Met een keyword density van 4,7%, dus ook dat zit goed :)
pi_136649477
lekker Jort, goed bezig lijkt me. 6500 woorden is in ieder geval een lekkere lap tekst
pi_136658634
quote:
1s.gif Op maandag 10 februari 2014 23:47 schreef Wotte het volgende:

[..]

Ik gebruik om dat te berekenen vaak de KEI index, het zoekvolume delen door het aantal intitle concurrenten. Dus zoekvolume/concurrentie en alles boven de 0,4 is een goed uitgangspunt daarover verschillen de meningen natuurlijk weer over, zoals met meer seo gerelateerde zaken. Het is ook geen exacte wetenschap maar het is een mooi referentiekader voor de moeilijkheid van een keyword.
Bedankt! Dan heb ik tenminste een indicatie hoe goed ik kan scoren.
  donderdag 13 februari 2014 @ 18:45:47 #228
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136673965
Gebruiken jullie woorank? En zo ja, wat is een goede score? Mijn website scoort momenteel een 64,7.
  donderdag 13 februari 2014 @ 19:52:13 #229
392884 Sunri5e
Watch the sunrise
pi_136676801
Ik zie trouwens iets geks in Google webmastertools. Ik had gister 79 pagina's op mijn site staan en deze had hij allemaal geïndexeerd. Nu gaat het grafiekje vandaag naar beneden van 79 naar 74. Hoe kan dat? Zijn er dan opeens een aantal pagina's niet meer geïndexeerd?
  zaterdag 15 februari 2014 @ 20:51:58 #230
340341 Blester
Membre très utile
pi_136750165
Die update van Google Analytics :') Lekker onhandig dat switchen tussen websites....
pi_136809122
pfff ik heb opeens een traffic drop van 80%! Word helemaal gek want ik kan niet echt het probleem ontdekken. Is sinds woensdag, de volgende dingen heb ik toen gedaan:

Site was erg traag (slechts 32 punten in insights) dus:
- Door afb. te comprimeren en gzip te activeren van 5 mb naar 1,7 gegaan
Ik had een aantal cache plugins in wordpress geactiveerd waardoor insights nu 60 punten scoorde. In feite de site dus sneller gemaakt. Mijn host heeft iets in de NGINX configuratie aangepast zodat gzip correct werkt.

Verder heb ik een update van Woocommerce gedaan.
Ik heb nog wel iets van organisch verkeer, maar echt heel erg weinig. Heb nu die plugins weer gedeactiveerd maar ik zie nog geen verbetering.

Hebben jullie misschien een idee?
pi_136809876
Analytics analyseren hé.

Zit het traffic drop in je google verkeer, zo ja, welke zoekwoorden waar ze je vroeger veel op vonden zijn nu fors verminderd qua bezoekers?

Deze zoekwoorden bekijken in google, zijn je rankings gedaald?

Zo nee, dan kan het zijn dat er echt gewoon 80% minder mensen zoeken erop :P
pi_136810390
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:57 schreef YoshiBignose het volgende:
Analytics analyseren hé.

Zit het traffic drop in je google verkeer, zo ja, welke zoekwoorden waar ze je vroeger veel op vonden zijn nu fors verminderd qua bezoekers?

Deze zoekwoorden bekijken in google, zijn je rankings gedaald?

Zo nee, dan kan het zijn dat er echt gewoon 80% minder mensen zoeken erop :P
Zit voornamelijk in mijn organische google verkeer, maar ook geen direct verkeer meer terwijl ik daar ook wat bezoekers op binnenkreeg. (Heb overigens geen ban)
Het is een affiliatesite met 5k producten, de meeste bezoekers kreeg ik dan ook long tail binnen, niet 1 specifiek zoekwoord.
Het is wel echt een drop in analytics, van een redelijk stabiele lijn en van de een op andere dag loodrecht naar beneden.

Ik zie in de webmastertools dat ik van positie 7.8 naar 1.0 ben gegaan op het zoekwoord waar ik de meeste bezoekers op binnenkreeg, maar de vertoningen zijn wel met 93% gedaald?
pi_136813236
quote:
17s.gif Op maandag 17 februari 2014 13:42 schreef Audreyoot het volgende:
pfff ik heb opeens een traffic drop van 80%! Word helemaal gek want ik kan niet echt het probleem ontdekken. Is sinds woensdag, de volgende dingen heb ik toen gedaan:

Site was erg traag (slechts 32 punten in insights) dus:
- Door afb. te comprimeren en gzip te activeren van 5 mb naar 1,7 gegaan
Ik had een aantal cache plugins in wordpress geactiveerd waardoor insights nu 60 punten scoorde. In feite de site dus sneller gemaakt. Mijn host heeft iets in de NGINX configuratie aangepast zodat gzip correct werkt.

Verder heb ik een update van Woocommerce gedaan.
Ik heb nog wel iets van organisch verkeer, maar echt heel erg weinig. Heb nu die plugins weer gedeactiveerd maar ik zie nog geen verbetering.

Hebben jullie misschien een idee?
Dr is een google update geweest op de 12e, een van mijn sites staat met alle keywords weer op pagina 1/2 waar dit 20+ was voor een paar maanden. Dit op en neer gaan in rankings zie ik bij deze site overigens elke paar maanden dus wellicht komt jou site ook weer terug.

[ Bericht 4% gewijzigd door Stokkie_ op 17-02-2014 15:19:58 ]
pi_136813758
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef Stokkie_ het volgende:
google update
Waar kan je dat zien? Ik vind namelijk alleen een update van 6 februari terug. Maar dan is het toch raar dat mijn zoekwoord naar de eerste positie is gegaan maar qua vertoningen met 93% is gedaald?

Ben een beetje het lezen en zie nu meerdere mensen die na een minify of compress opeens een drop in het verkeer hebben gekregen. Helaas nog geen oplossing gevonden...
pi_136813949
Oh ik zie nu inderdaad dat wel meer mensen last hebben van een giga daling rond die periode :'(
pi_136814911
quote:
17s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:24 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Waar kan je dat zien? Ik vind namelijk alleen een update van 6 februari terug. Maar dan is het toch raar dat mijn zoekwoord naar de eerste positie is gegaan maar qua vertoningen met 93% is gedaald?

Ben een beetje het lezen en zie nu meerdere mensen die na een minify of compress opeens een drop in het verkeer hebben gekregen. Helaas nog geen oplossing gevonden...
Daar heb ik ook niet echt een verklaring voor anders dan dat er iets niet klopt in WMT. Ik zag zelf al rond 6 Feb en vorige week e.e.a. op andere forums over grote bewegingen in serps al is google de laatste tijd sowieso erg onrustig: http://algoroo.com/
pi_136815299
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:54 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Daar heb ik ook niet echt een verklaring voor anders dan dat er iets niet klopt in WMT. Ik zag zelf al rond 6 Feb en vorige week e.e.a. op andere forums over grote bewegingen in serps al is google de laatste tijd sowieso erg onrustig: http://algoroo.com/
Ah ik zie het inderdaad. Nou dat is dan mooi balen. De site is pas van december maar was toch al een leuke zakcent. Dan maar kijken of ik verder kan optimaliseren...
pi_136822461
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 15:12 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

Dr is een google update geweest op de 12e, een van mijn sites staat met alle keywords weer op pagina 1/2 waar dit 20+ was voor een paar maanden. Dit op en neer gaan in rankings zie ik bij deze site overigens elke paar maanden dus wellicht komt jou site ook weer terug.
Inderdaad, mijn site is nu weer terug op het oude niveau. Bij de vorige update ging ik van 900 bezoekers naar 300 bezoekers per dag en nu is het weer terug op 900. :) Al was bij mij de oorzaak zogenaamde dubbele content, terwijl ik die van mij 100% legaal erop heb staan en de "concurrent" illegaal dezelfde content in pdf-vorm online heeft (welliswaar ouder, dus werd de mijne als dubbele content gezien en dus een tijd geblockt... Nu niet meer).
pi_136827880
Hmm ja ik heb helaas ook wel dubbele content op mijn productdetail pagina staan omdat ik de description via de feed inlees. Is het dan slimmer om een nofollow op productdetailpagina's te zetten en daardoor longtail bezoekers te missen of wat beter scoren omdat je dan geen dubbele content 'straf' krijgt? Ik schrijf op de blog in dezelfde site wel unieke content, maar bij de artikelen lees ik het in.
pi_136830494
Gewoon zorgen voor unieke content, dubbele content nekt je vroeg of laat toch wel. Als je moeite doet, dan doet Google moeite om je te belonen. ;)
pi_136830564
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:17 schreef Bart-Willem het volgende:
Gewoon zorgen voor unieke content, dubbele content nekt je vroeg of laat toch wel. Als je moeite doet, dan doet Google moeite om je te belonen. ;)
Dat snap ik, heb op mijn blog ook wel unieke content maar ik lees meer dan 5000 producten in, daar ga ik niet met het handje unieke content bij typen :D Daarom vraag ik me af of ik op de producten niet beter een nofollow kan zetten. Probleem is dan wel dat ik mijn longtail bezoekers die op een productpagina binnen krijg laat lopen...
pi_136837574
quote:
17s.gif Op maandag 17 februari 2014 22:19 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Dat snap ik, heb op mijn blog ook wel unieke content maar ik lees meer dan 5000 producten in, daar ga ik niet met het handje unieke content bij typen :D Daarom vraag ik me af of ik op de producten niet beter een nofollow kan zetten. Probleem is dan wel dat ik mijn longtail bezoekers die op een productpagina binnen krijg laat lopen...
Ken het prob.leem, je hebt een thin affiliate penalty te pakken. Dat krijg je als je veel producten inleest en de standaard omschrijvingen gebruikt. Ook logisch eigenlijk, want het heeft totaal geen toegevoegde waarde als je hierop gevonden zou worden, google laat dan liever de daadwerkelijke verkoper zien in plaats van 100 affiliate websites die de feed inlezen.
pi_136838666
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 08:21 schreef JupilerXL het volgende:

[..]

Ken het prob.leem, je hebt een thin affiliate penalty te pakken. Dat krijg je als je veel producten inleest en de standaard omschrijvingen gebruikt. Ook logisch eigenlijk, want het heeft totaal geen toegevoegde waarde als je hierop gevonden zou worden, google laat dan liever de daadwerkelijke verkoper zien in plaats van 100 affiliate websites die de feed inlezen.
Ja snap ik ook wel inderdaad. ;(
pi_136839621
HELP!

Een Facebook pagina van ons staat al maanden op 55, dan 56, dan 57 likes. Echt iets van 1 like per maand erbij.

Maar net stond ie op 71 en nu opeens op 112, allemaal turkse namen en het gaat maar door.

Verklaring? :{
pi_136839664
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:09 schreef JDx het volgende:
HELP!

Een Facebook pagina van ons staat al maanden op 55, dan 56, dan 57 likes. Echt iets van 1 like per maand erbij.

Maar net stond ie op 71 en nu opeens op 112, allemaal turkse namen en het gaat maar door.

Verklaring? :{
Serdar Barış Aşir, Enes Özkul en 111 anderen vinden Welcome at Home leuk.
8 seconden geleden

:{
pi_136839745
268 al:) wel vreemd...
pi_136839759
Heeft een concurrent valse likes voor je pagina gekocht zodat je afgestraft wordt?
pi_136839783
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:14 schreef Audreyoot het volgende:
Heeft een concurrent valse likes voor je pagina gekocht zodat je afgestraft wordt?
Ja, daarom maak ik me ook zorgen, want de pagina zelf heeft nog maar 5 bezoekers vandaag.

287...
pi_136839902
Het is een soort virus, ik heb gekeken bij mensen die onze pagina liken en zij liken ook deze pagina:
https://www.facebook.com/personalisedit

Nu 2693 likes...
pi_136840051
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:19 schreef JDx het volgende:
Het is een soort virus, ik heb gekeken bij mensen die onze pagina liken en zij liken ook deze pagina:

Nu 2693 likes...
Dat gaat hard..
pi_136840252
Misschien wat huisjes decoreren in Turkse stijl... schilderij van Atatürk aan de muur. :')
pi_136840428
585 inmiddels.

Ik ga straks even een post maken en die op FB posten, kijken of mensen het daadwerkelijk zien.
pi_136841110
823 _O-

1039... :{

[ Bericht 23% gewijzigd door JDx op 18-02-2014 11:19:23 ]
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:24:39 #256
131603 Afwazig
Serious business
pi_136842005
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:24 schreef Afwazig het volgende:
:') !
Het stopt denk ik als de turken op zijn :')
  dinsdag 18 februari 2014 @ 11:56:59 #258
131603 Afwazig
Serious business
pi_136843126
Heb het ook een tijdje met een twitteraccount gehad. Elke dag 20/30 volgers erbij met de meest exotische namen. Het stopte opeens na een dag of wat. Heel apart.
pi_136843155
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 11:56 schreef Afwazig het volgende:
Heb het ook een tijdje met een twitteraccount gehad. Elke dag 20/30 volgers erbij met de meest exotische namen. Het stopte opeens na een dag of wat. Heel apart.
Ik zit nu al op 1373, zat een paar uur geleden nog op 57.

Nja heel vaag.
pi_136844257
Schijnt een liking virus rond te gaan...
pi_136846523
Creatief ingesprongen op dit "virus" :')
http://www.welcomeathome.(...)ebook-pages-for-you/
pi_136850445
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 13:28 schreef JDx het volgende:
Creatief ingesprongen op dit "virus" :')
http://www.welcomeathome.(...)ebook-pages-for-you/
Je Engels loopt niet heel lekker op je site, ik zou de artikelen eens goed nalezen :)
pi_136850597
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 14:59 schreef Audreyoot het volgende:

[..]

Je Engels loopt niet heel lekker op je site, ik zou de artikelen eens goed nalezen :)
Achja, dat wist ik al, m'n vriendin schrijft het en ze is bulgaars, ik ben ook geen steek beter in engels. In Nederlands ben ik trouwens nog slechter.

We verdienen er ongeveer 1 euro per dag mee, dus iemand betalen om het na te kijken is ook niet te doen.

Als mensen maar snappen waar het over gaat en de zoekwoorden waarop we gevonden willen worden in Google maar goed geschreven zijn ;)

3009 likes trouwens inmiddels :')
pi_136854184
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 10:14 schreef JupilerXL het volgende:
268 al:) wel vreemd...

[ Bericht 13% gewijzigd door JDx op 18-02-2014 16:42:54 ]
pi_136857631
Facebook pagina kopen iemand? ;)

Ik gok dat iemand 5000 likes heeft gekocht voor diverse pagina's en 1 pagina onjuist heeft opgegeven ofzo.

Deze pagina had hetzelfde:

En is gestopt bij 5200 en loopt nu weer terug.

Ik gok dat het bij mij ook stopt bij 5200 ofzo en dan weer terugloopt.

[ Bericht 62% gewijzigd door JDx op 18-02-2014 17:24:24 ]
pi_136862477
Op mijn blogspot heb ik 1,5 maand geleden ook Adsense op gezet en echt veel verdiend het tot nu toe niet.

Wel merk ik dat ik al vaker via Google gevonden word, maar de meeste bezoekers klikken toch niet op een advertentie en voor de views krijg ik maar weinig betaald.

En om te voorkomen dat ik binnenkort al zonder nieuwe content zit publiceer ik maar maximaal een bericht per week en soms is beter om een weekje over te slaan. Maar het beter weinig te verdienen met je blog dan helemaal niets, want er komt echt veel tijd en moeite in te zitten.
pi_136866546
Ja... en wat wil je nou ermee zeggen? :')
pi_136868729
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 19:04 schreef Diqiu-Long het volgende:
Op mijn blogspot heb ik 1,5 maand geleden ook Adsense op gezet en echt veel verdiend het tot nu toe niet.

Wel merk ik dat ik al vaker via Google gevonden word, maar de meeste bezoekers klikken toch niet op een advertentie en voor de views krijg ik maar weinig betaald.

En om te voorkomen dat ik binnenkort al zonder nieuwe content zit publiceer ik maar maximaal een bericht per week en soms is beter om een weekje over te slaan. Maar het beter weinig te verdienen met je blog dan helemaal niets, want er komt echt veel tijd en moeite in te zitten.
D'r zijn dan ook niet echt advertenties welke aansluiten op je niche, iets wat wel nodig is als je een kliks wil krijgen op je ads. Je zou eens kunnen kijken of er affiliates zijn voor de producten waar je over blogt al denk ik niet dat het veel zal opleveren.
pi_136868774
Door de dag heen zie ik minstens ¤10 telkens terug gedraaid worden door Google en dat al een aantal dagen lang. Beetje jammer en kan geen oorzaak vinden.
pi_136870598
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 februari 2014 21:06 schreef Stokkie_ het volgende:

[..]

D'r zijn dan ook niet echt advertenties welke aansluiten op je niche, iets wat wel nodig is als je een kliks wil krijgen op je ads. Je zou eens kunnen kijken of er affiliates zijn voor de producten waar je over blogt al denk ik niet dat het veel zal opleveren.
Ik weet zelf niet precies hoe het werkt, maar volgens mij volgt Google gebruikers en bij mij worden advertenties getoond van reisaanbieders.

Ik heb wel trouwens al paar keer dealextreme advertenties op mijn blog gezien. Maar eigenlijk verwacht ik dat ik bijvoorbeeld advertenties op mijn blog zou krijgen van webwinkels die scheerproducten verkopen.

Ik zie persoonlijk in iedere geval niks erin om een stukje advertentie ruimte aan zo'n webwinkel te verkopen als je dat met affiliates bedoelt ;) Want ik wil vermijden dat mensen denken dat ik gesponsord word door een webshop bijvoorbeeld.
  woensdag 19 februari 2014 @ 15:40:15 #271
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_136894113
Even los van Adsense, er waren hier toch ook een aantal mensen die affiliate doen aan de hand van data feeds etc?

Hoe doen jullie dat, ook met bijvoorbeeld Wordpress? Hoe zorg je ervoor dat je content uniek is, en niet een op een uit de datafeed?
pi_136898579
Het is gister trouwens opgehouden bij 4567 likes. Heel vreemd, nu alweer teruggelopen naar 4515 likes. Blijft wel heel raar allemaal, zoveel likes in een paar uur tijd.
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:01:02 #273
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_136900824
Deze lijst ik in!

Dit was gisteravond rond 8 uur. Verwacht dat het aantal vanavond na de uitzending weer zo hoog ligt. Wel gaaf om te zien dat deze bezoekers allemaal via Google bijna komen (800 zoekopdrachten).

Steeg echt plots binnen 2 minuten naar de 1200 online bezoekers. Heel gaaf om te zien was het realtime.

Dit is mijn record qua online bezoekers tegelijkertijd.

[ Bericht 8% gewijzigd door Razor21 op 19-02-2014 19:09:46 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 19 februari 2014 @ 19:44:20 #274
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_136902489
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:01 schreef Razor21 het volgende:
Deze lijst ik in!

[ afbeelding ]

Dit was gisteravond rond 8 uur. Verwacht dat het aantal vanavond na de uitzending weer zo hoog ligt. Wel gaaf om te zien dat deze bezoekers allemaal via Google bijna komen (800 zoekopdrachten).

Steeg echt plots binnen 2 minuten naar de 1200 online bezoekers. Heel gaaf om te zien was het realtime.

Dit is mijn record qua online bezoekers tegelijkertijd.
Wat voor opbrengsten staan er tegenover?
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:19:23 #275
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_136904138
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 19:44 schreef JortK het volgende:

[..]

Wat voor opbrengsten staan er tegenover?
Ik stond om 19:00 uur op ongeveer 5 euro. Einde van de avond toen ik nog keek rond 23 uur stond er 19 euro.

Momenteel zit ik al een uur lang op de 600+ online bezoekers. Adsense schiet aardig omhoog richting de 20 euro momenteel.

Heb er een gifje van gemaakt : http://gyazo.com/8275a2d4f99aec8a376b7c109388f544

[ Bericht 5% gewijzigd door Razor21 op 19-02-2014 20:37:13 ]
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:44:30 #276
401956 _Dido_
Remember me!
pi_136905354
Mag ik hier ook een vraag over de keyword planner stellen? :@
To see a world in a grain of sand
And a heaven in a wild flower,
Hold infinity in the palm of your hand
And eternity in an hour.
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:52:46 #277
340341 Blester
Membre très utile
pi_136905818
quote:
11s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:44 schreef _Dido_ het volgende:
Mag ik hier ook een vraag over de keyword planner stellen? :@
Uiteraard :)
  woensdag 19 februari 2014 @ 20:58:36 #278
401956 _Dido_
Remember me!
pi_136906242
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:52 schreef Blester het volgende:

[..]

Uiteraard :)
Oké :)

ik snap het volgende niet helemaal:

Stel dat ik het zoekwoord 'seo tips' invoer. Het gemiddeld aantal zoekopdrachten is dan 1000.
Als ik echter seo, tips invoer, krijg ik er veel meer. Maar 'seo tips' is toch een combinatie van 'seo' en 'tips', hoe kan daar dan verschil in zitten? Wat zie ik over het hoofd? :@
And eternity in an hour.
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:06:38 #279
340341 Blester
Membre très utile
pi_136906676
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 20:58 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Oké :)

ik snap het volgende niet helemaal:

Stel dat ik het zoekwoord 'seo tips' invoer. Het gemiddeld aantal zoekopdrachten is dan 1000.
Als ik echter seo, tips invoer, krijg ik er veel meer. Maar 'seo tips' is toch een combinatie van 'seo' en 'tips', hoe kan daar dan verschil in zitten? Wat zie ik over het hoofd? :@
Je vraag is concreet waarom de losse woorden 'seo' en 'tips' meer zoekopdrachten hebben samen dan 'SEO tips'?
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:23:31 #280
401956 _Dido_
Remember me!
pi_136907673
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:06 schreef Blester het volgende:

[..]

Je vraag is concreet waarom de losse woorden 'seo' en 'tips' meer zoekopdrachten hebben samen dan 'SEO tips'?
Ja, want in de lopende tekst bestaat 'SEO tips' uit 'SEO' en 'tips', dan is het totaal toch de som der delen? :) Nu wil ik natuurlijk wel dat alleen mensen die daadwerkelijk op 'SEO tips' zoeken mijn site bezoeken, niet mensen die op bijv. 'tips' gezocht hebben. Nu denk ik wel dat Google daar op de een of andere manier onderscheid in maakt, maar hoe werkt dat in de praktijk? :)

Dit is natuurlijk een voorbeeld hè :)
And eternity in an hour.
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:34:59 #281
340341 Blester
Membre très utile
pi_136908515
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:23 schreef _Dido_ het volgende:

[..]

Ja, want in de lopende tekst bestaat 'SEO tips' uit 'SEO' en 'tips', dan is het totaal toch de som der delen? :) Nu wil ik natuurlijk wel dat alleen mensen die daadwerkelijk op 'SEO tips' zoeken mijn site bezoeken, niet mensen die op bijv. 'tips' gezocht hebben. Nu denk ik wel dat Google daar op de een of andere manier onderscheid in maakt, maar hoe werkt dat in de praktijk? :)

Dit is natuurlijk een voorbeeld hè :)
Volgens mij haal jij bijzonder veel zaken door elkaar heen. Het zijn gewoon losse zoekwoorden. Het zoekvolume is hoevaak Google gebruikers maandelijks op het door jou ingevoerde zoekwoord zoeken.
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:38:43 #282
401956 _Dido_
Remember me!
pi_136908690
quote:
1s.gif Op woensdag 19 februari 2014 21:34 schreef Blester het volgende:

[..]

Volgens mij haal jij bijzonder veel zaken door elkaar heen. Het zijn gewoon losse zoekwoorden. Het zoekvolume is hoevaak Google gebruikers maandelijks op het door jou ingevoerde zoekwoord zoeken.
Maar waarom krijg ik dan voor 'seo tips' 1600 gemiddelde zoekresultaten en voor seo en tips afzonderlijk bijv resp. 20.000 en en 25.000? Is het gemiddelde dan niet 20.000 + 25.000 = 45.000?
And eternity in an hour.
pi_136908836
What the fuck :') als je zoekt op "gele poep eten" of "poep eten" of op "eten" dan krijg je toch heel andere resultaten? Hoe specifieker je zoekopdracht wordt, des te minder resultaten dat is toch niet meer dan logisch?
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:47:58 #284
131603 Afwazig
Serious business
pi_136909128
Lekker voorbeeld weer Yoshi :') :r
  woensdag 19 februari 2014 @ 21:49:30 #285
401956 _Dido_
Remember me!
pi_136909217
Ja ik snap het al. Bomen bos enzo :'). Keyword planner ziet seo tips als één zoekwoord en seo, tips als afzonderlijke zoekwoorden.

Lekker voorbeeld idd :')
And eternity in an hour.
pi_136909334
Omnomnomnomnom
pi_136911045
:( Ik gebruik graag Firefox maar krijg regelmatig het Adsense dashboard niet geopend. Verder gaat het weer lekker en nu afwachten tot volgende week dat de centen weer op mijn rekening staan :)
pi_136936922
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 22:21 schreef WebBeestje het volgende:
:( Ik gebruik graag Firefox maar krijg regelmatig het Adsense dashboard niet geopend. Verder gaat het weer lekker en nu afwachten tot volgende week dat de centen weer op mijn rekening staan :)
Lukt op de Ipad ook niet meer, we are scroogled :)
  donderdag 20 februari 2014 @ 18:30:52 #289
340341 Blester
Membre très utile
pi_136937804
Soms echt een dikke :') voor Google. In een niche staat een website op pagina 1 (al een hele tijd) met een shitload aan backlinks en een redirect naar een of andere opt-in spamwebsite (gewoon een directe redirect). Waar is Google mee bezig om dit soort websites te laten staan daar :')
pi_136938600
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 18:30 schreef Blester het volgende:
Soms echt een dikke :') voor Google. In een niche staat een website op pagina 1 (al een hele tijd) met een shitload aan backlinks en een redirect naar een of andere opt-in spamwebsite (gewoon een directe redirect). Waar is Google mee bezig om dit soort websites te laten staan daar :')
Ze hebben miljarden, zo niet honderden miljoenen websites die ze moeten spideren. Kan best gebeuren dat er af en toe een website doorheen glipt. Ik vind het al een hele prestatie hoe goed en snel alles werkt.
  donderdag 20 februari 2014 @ 20:49:07 #291
340341 Blester
Membre très utile
pi_136943964

Website van nog geen 2 maanden oud _O- _O-
pi_136944142
quote:
0s.gif Op woensdag 19 februari 2014 15:40 schreef JortK het volgende:
Even los van Adsense, er waren hier toch ook een aantal mensen die affiliate doen aan de hand van data feeds etc?

Hoe doen jullie dat, ook met bijvoorbeeld Wordpress? Hoe zorg je ervoor dat je content uniek is, en niet een op een uit de datafeed?
Dat kan je niet helemaal voorkomen. Ik houd een blog bij naast mijn datafeed en schrijf op de categorie pagina's veel eigen content. Product description is was ik inlees, en ja dat is dubbele content. Vandaar ook mijn twijfel of ik deze pagina's noindex geef en daarom longtailers misloop maar heb het toch niet gedaan. De hardlopende producten ga ik herschrijven, de rest niet want het zijn duizenden producten.
pi_136955482
quote:
0s.gif Op donderdag 20 februari 2014 20:49 schreef Blester het volgende:
[ afbeelding ]

Website van nog geen 2 maanden oud _O- _O-
Als jij nog geen miljonair bent dan weet ik het ook niet meer :D
  vrijdag 21 februari 2014 @ 08:21:55 #294
340341 Blester
Membre très utile
pi_136962358
quote:
1s.gif Op donderdag 20 februari 2014 23:19 schreef WebBeestje het volgende:

[..]

Als jij nog geen miljonair bent dan weet ik het ook niet meer :D
Helaas :)

Maar ik vind het wel grappig dat Google websites van 2 maanden tegenwoordig verkiest boven websites die al 5 jaar oud zijn. Maargoed, mij hoor je niet klagen.
pi_136962678
iemand ervaringen met financiele blogs?

Heb een financieel blog onder mijn beheer met prima geschreven artikelen (100+ ) met ongeveer 100 bezoekers per dag, maar er klikt echt geen hond op adsense...

financiele bezoekers klikken geen adsense... 3 klikken op de laatste 1000 views. Iemand advies?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 09:23:15 #296
131603 Afwazig
Serious business
pi_136963400
Misschien kan je ad placement beter? Of andere type ads.
pi_136968085
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 09:23 schreef Afwazig het volgende:
Misschien kan je ad placement beter? Of andere type ads.
iemand die misschien even wil meekijken, misschien zie ik wel iets heel obvious over het hoofd...

Via PM?
  vrijdag 21 februari 2014 @ 12:04:10 #298
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_136968446
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 11:53 schreef trekker25 het volgende:

[..]

iemand die misschien even wil meekijken, misschien zie ik wel iets heel obvious over het hoofd...

Via PM?
Je hebt van mij een PM :)
pi_136969476
Nice @Blester :o.

Wederom met een paar mooie linkjes?

Ik ben al blij dat ik mijn site in iets meer dan een jaar heb kunnen laten stijgen met 50 bez/dag (m.b.v. content), maar dit is ff een ander verhaal... Linkbuilding vind ik niet echt leuk, maar misschien moet ik daar toch maar tijd in gaan steken ...
  vrijdag 21 februari 2014 @ 18:28:59 #300
340341 Blester
Membre très utile
pi_136983201
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 februari 2014 12:35 schreef jeronald het volgende:
Nice @Blester :o.

Wederom met een paar mooie linkjes?

Ik ben al blij dat ik mijn site in iets meer dan een jaar heb kunnen laten stijgen met 50 bez/dag (m.b.v. content), maar dit is ff een ander verhaal... Linkbuilding vind ik niet echt leuk, maar misschien moet ik daar toch maar tijd in gaan steken ...
Goede kwalitatieve content + backlinks is de sleutel tot dergelijke resultaten :) Mensen die je domeinnamen van 10 jaar aan willen smeren tegen enorme bedragen gewoon mooi links laten liggen, gewoon lekker zelf een domeinnaam registreren en een mooie website bouwen.

Content is de basis, maar zonder linkbuilding kom je er met de concurrentie van tegenwoordig gewoon niet meer.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')