Gvd, had ik net na 2 minuten een TT bedacht is er al een nieuw deelquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens kom ik steeds dichter bij het doel in de OP, ik heb al bijna 10 euro verdiend![]()
Sorryquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef Blester het volgende:
[..]
Gvd, had ik net na 2 minuten een TT bedacht is er al een nieuw deel
Staat bij mij nog 100 euro op het account, ben te lui om mijn nieuwe bankrekeningnummer te verifiëren aangezien ik toch weer opnieuw mijn netwerkje moet opbouwen. Moet echt eens stoppen om 'succesvolle' websites te verkopen. Snel geldquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Overigens kom ik steeds dichter bij het doel in de OP, ik heb al bijna 10 euro verdiend![]()
Jij hebt het recht om de TT te verzinnen... als het een goeie isquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef Blester het volgende:
[..]
Gvd, had ik net na 2 minuten een TT bedacht is er al een nieuw deel
Wat moet ik zien?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef WebBeestje het volgende:
Stelletje luilakken kijk eens op jullie rekeningen
Waarom heb ik het idee dat ik hier met een troll te maken heb?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:06 schreef trekker25 het volgende:
Denk inderdaad te duur gekocht. Maar van 1 januari tot 10 januari op 3e - 5e plek op keyword. En adsense van 200 per dag was het binnen kwart jaar wel terug verdiend.
Toen gezakt naar plek 15-18. Huge drop in alles.
Misschien maar seo expert inschakelen want zelf te weinig kennis en tijd... Suggesties waar dit betaalbaar te laten doen? India goedkoop maar ook duurkoop, wat zit er tussen in?
¤180.000?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:14 schreef trekker25 het volgende:
Ach af en toe eens een risky investment maken... Deal is echt gemaakt voor inderdaad dat bedrag
Als iemand keer wil brainstormen of dit nog terug te verdienen is, hoor ik het graag!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:18 schreef trekker25 het volgende:
18. Heb ook due dillengence laten die was ook niet positief maar toch de gok gewaagd...
Bijna 2K ook al terug via adsense... Maar nu loopt het rap terug
Toevallig er al eens aan gedacht om een SEO expert uit India in te huren?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:25 schreef trekker25 het volgende:
[..]
Als iemand keer wil brainstormen of dit nog terug te verdienen is, hoor ik het graag!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:27 schreef Blester het volgende:
[..]
Toevallig er al eens aan gedacht om een SEO expert uit India in te huren?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Razor21 het volgende:
Begrijp dus dat Adsense bij sommigen al is uitbetaald?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:35 schreef Blester het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)jna-gehalveerd.dhtml
Wat zei ik nou nog een tijdje geleden? Nu al door de helft heen, binnen 3 weken![]()
Denk bij iedereen wel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:42 schreef Razor21 het volgende:
Begrijp dus dat Adsense bij sommigen al is uitbetaald?
Wordt z'n laatste uitbetaling, volgende pas over 3 maanden als min. saldo bereikt isquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:53 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wordt z'n laatste uitbetaling, volgende pas over 3 maanden als min. saldo bereikt is
Panic sale is het domste wat je op dit moment kunt doen in ieder geval, sowieso even mee wachten nu.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:07 schreef Wotte het volgende:
Tijd voor een paniekverkoop ? Zag wel wat sites staan op sitedeals over utopia met 35-50 euro per dag aan adsense had denk ik ook gecasht. Lastig met dat soort sites voor hetzelfde geld word het van big brother proporties dan kan je jezelf wel tegen je hoofd slaan :p
Sowieso had ik als koper zijnde het niet gekocht, totdat ik zeker weet dat het programma doorgaat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:09 schreef Blester het volgende:
[..]
Panic sale is het domste wat je op dit moment kunt doen in ieder geval, sowieso even mee wachten nu.
Klopt was mijn site kreeg een bod van 2000 euro. Heb het afgeslagen. Ga er zelf van uit dat het wel een jaar te zien zal zijn. Had het bericht 2 weken terug gepost. Was ook even benieuwd wat een gek er voor wilde geven op dit moment.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:07 schreef Wotte het volgende:
Tijd voor een paniekverkoop ? Zag wel wat sites staan op sitedeals over utopia met 35-50 euro per dag aan adsense had denk ik ook gecasht. Lastig met dat soort sites voor hetzelfde geld word het van big brother proporties dan kan je jezelf wel tegen je hoofd slaan :p
http://www.digitalquill.co.uk/datafeedplugin/ die gebruik ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:13 schreef Wotte het volgende:
[..]
Sowieso had ik als koper zijnde het niet gekocht, totdat ik zeker weet dat het programma doorgaat.
Heeft iemand trouwens een tip voor me hoe ik simpel een paar affiliate feeds kan inbouwen in wordpress ? Kan maar geen goede plugin vinden die doet wat ik wil of ik zoek niet goed.
Niet met die bezoekersaantallen en inkomstencijfers.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:15 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Klopt was mijn site kreeg een bod van 2000 euro. Heb het afgeslagen. Ga er zelf van uit dat het wel een jaar te zien zal zijn.
Dat durf ik ook niet zeggen hoe het straks uit pakt. Momenteel zit ik al weken op ruim 10.000 bezoekers per dag. Soms dagen met 20.000 bezoekers.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:16 schreef Blester het volgende:
[..]
Niet met die bezoekersaantallen en inkomstencijfers.
Op hoeveel procent zoekverkeer zit je? Volgens mij rankt je website namelijk nog voor geen meter in Googlequote:Op donderdag 23 januari 2014 19:18 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Dat durf ik ook niet zeggen hoe het straks uit pakt. Momenteel zit ik al weken op ruim 10.000 bezoekers per dag. Soms dagen met 20.000 bezoekers.
Zolang Adsense lekker loopt hoor je mij niet klagen. En mocht het straks uit elkaar spatten begin ik weer wat nieuws.
Thnx ! Is dat wat makkelijker te stylen met css of iets dergelijks ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:16 schreef Blester het volgende:
[..]
http://www.digitalquill.co.uk/datafeedplugin/ die gebruik ik.
Je kunt er heel veel mee in ieder geval. Gebruik niet bijzonder veel feeds, heb maar twee of drie feeds websites geloof ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:21 schreef Wotte het volgende:
[..]
Thnx ! Is dat wat makkelijker te stylen met css of iets dergelijks ?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:20 schreef Blester het volgende:
[..]
Op hoeveel procent zoekverkeer zit je? Volgens mij rankt je website namelijk nog voor geen meter in Google
Ja ik zie het zit even de tutorials te bekijken, ik heb wat vakantie websites dus dit is wel handigquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef Blester het volgende:
[..]
Je kunt er heel veel mee in ieder geval. Gebruik niet bijzonder veel feeds, heb maar twee of drie feeds websites geloof ik.
Your website is faster than 66% of all tested websites vanaf een Amerikaanse serverquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:55 schreef Razor21 het volgende:
Trouwens een mooie tool gevonden om je snelheid te testen : http://tools.pingdom.com/
Dafuq mijn platte html page scoort 'slechts' 90%quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:46 schreef Blester het volgende:
[..]
Your website is faster than 66% of all tested websites vanaf een Amerikaanse serverGewoon een van mijn random websites.
Your website is faster than 96% of all tested websites vanaf een Nederlandse server LOL 594ms
Is toch netjes. Bij het opzetten van websites let ik best veel pagespeed vertragende elementen, dat zal dit verklaren waarschijnlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 20:49 schreef Drakire het volgende:
[..]
Dafuq mijn platte html page scoort 'slechts' 90%.
Waarom zou je daarvoor GWT willen gebruiken?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:21 schreef trekker25 het volgende:
hoe vaak wordt in Google Webmaster Tools het aantal backlinks bijgewerkt? Zijn daar vaste momenten voor of een doorlopend proces?
je hebt natuurlijk Ahrefs.com maar was benieuwd of Google zelf het ook zo snel indexeert...?quote:Op donderdag 23 januari 2014 21:32 schreef Blester het volgende:
[..]
Waarom zou je daarvoor GWT willen gebruiken?
Mijn ervaring is dat GWT veel te sloom is daarmee.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:17 schreef trekker25 het volgende:
[..]
je hebt natuurlijk Ahrefs.com maar was benieuwd of Google zelf het ook zo snel indexeert...?
In mijn geval ook vaak onnauwkeurig. Sommige backlinks worden niet eens meegenomen terwijl ik ze via andere programma's wel zie.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:27 schreef Blester het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat GWT veel te sloom is daarmee.
1. Ja.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een heel andere vraag he: geven jullie inkomsten van AdSense aan bij de belastingdienst? En zo nee, hoe groot is dan de kans dat de BD er toch achter weet te komen dat je deze inkomsten hebt?
Tering zeg hoe vaak die vraag wel niet langs komt. Je verdient nog geen drol en je begint nu al over belastingontduikenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:34 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Even een heel andere vraag he: geven jullie inkomsten van AdSense aan bij de belastingdienst? En zo nee, hoe groot is dan de kans dat de BD er toch achter weet te komen dat je deze inkomsten hebt?
Wat een hoop gelul. Lijkt me niet echt het juiste topic om hierover in discussie te gaan maar het komt toch telkens weer terug. Kort dan, de Belastingdienst mag echt niet zomaar op je bankrekening mee kijken en doet dat ook niet. Pas als ze een reden hebben... dus als jij ineens een dikke Ferrari voor de deur hebt is de kans vrij groot dat ze een onderzoek willen doen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:34 schreef LeefNu het volgende:
[..]
1. Ja.
2. De kans is groot dat je wordt gepakt. En wel om twee redenen:
• het geld wordt op een Nederlandse bankrekening gestort en de gegevens daarop mogen door de belastingdienst worden ingezien. Een paar tientjes vallen wellicht niet op, maar substantiële bedragen wel. Als je later leuk zou gaan verdienen met Adsense en de belastingdienst kijkt naar de eerdere betalingsgeschiedenis, ben je zwaar de klos.
• In Europees verband zijn ontwikkelingen gaande om de financiële gegevens aan elkaar te knopen. Voor Adsense zijn uitbetalingen aan contentschrijvers kosten die ongetwijfeld van de winstbelasting kunnen en dus zullen worden afgetrokken. Dus ook via die weg is of wordt het mogelijk dat de Nederlandse belastingdienst kan zien dat je inkomsten, in jouw geval vermoedelijk inkomsten 'uit overige werkzaamheden' hebt. Zorg dat je zo snel mogelijk in aanmerking komt voor een aanslag wegens 'winst uit onderneming'. Dan betaal je aanzienlijk minder inkomstenbelasting. Die constructie is in een aantal gevallen ook mogelijk als je ernaast 'gewoon' in loondienst bent.
Ik verdien nog niet veel met AdSense nee. Wel is mijn verwachting dat het erg toe gaat nemen de komende tijd. Ik heb het nooit over belastingontduiken gehad, ik stelde gewoon een vraag. Het laatste wat ik wil is gezeik met de BDquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:51 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Tering zeg hoe vaak die vraag wel niet langs komt. Je verdient nog geen drol en je begint nu al over belastingontduikenvraag me soms af wat mensen hier in NL mankeren. De Belastingdienst ligt er echt niet wakker van hoor als jij een paar tientjes per maand niet opgeeft, maar als het om 1000'en euro's gaat dan lijkt het me niet verstandig om zwart te doen hé? De kans dat de BD er achter komt is natuurlijk klein, maar dat is het hele punt niet. Als ik een oud vrouwtje ergens in een donker steegje beroof dan is de kans ook klein dat er ooit iemand achter komt
[..]
Ik heb dezelfde ervaring, maar toch zijn er mensen die er flink aan verdienenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:21 schreef WebBeestje het volgende:
Edit: Oja, ook ervaring gehad met adverteren op Facebook, wat een oplichters. Kun je een bedrag, doelgroep en interesses invoeren en bij mij kwam er een geschat aantal vertoningen van 4.500 tot 6.500 uit, blijken er uiteindelijk iets meer dan 800 vertoningen geweest te zijn. Eerste en laatste keer dus dat ik via Facebook adverteer
als je een cpc had maakt dat toch uiteindelijk niks uit? Ik heb MP advertenties, met 30 views, maar die leveren ook een bijpassende conversie op wat het uiteindelijk rendabel maaktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:21 schreef WebBeestje het volgende:
Ik wil ook niet het risico lopen ooit tegen de lamp te lopen dus geef alles netjes op. Vaak geef je toch al een deel uit wat dan zwart is verdiend en dat kom je aan het terug betalen, laat staan een boete wegens een economisch delict.
Edit: Oja, ook ervaring gehad met adverteren op Facebook, wat een oplichters. Kun je een bedrag, doelgroep en interesses invoeren en bij mij kwam er een geschat aantal vertoningen van 4.500 tot 6.500 uit, blijken er uiteindelijk iets meer dan 800 vertoningen geweest te zijn. Eerste en laatste keer dus dat ik via Facebook adverteer
Even voor de goede orde: waar zie jij 'zomaar' staan? Wie schreef hier over boetes innen of winsten vergelijken? Wie schreef dat de meesten naast een normale baan aan het urencriterium konden voldoen? Je bestrijdt aspecten die ik niet noemde...quote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:51 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Wat een hoop gelul. Lijkt me niet echt het juiste topic om hierover in discussie te gaan maar het komt toch telkens weer terug. Kort dan, de Belastingdienst mag echt niet zomaar op je bankrekening mee kijken en doet dat ook niet. Pas als ze een reden hebben... dus als jij ineens een dikke Ferrari voor de deur hebt is de kans vrij groot dat ze een onderzoek willen doen.
Europees samenwerking is natuurlijk een grap, ze kunnen recent pas boetes innen in andere landen, laat staan dat ze winsten van commerciële bedrijven gaan vergelijken. Uiteraard zal de FIOD dit soort dingen kunnen uitzoeken op grote schaal, maar echt niet voor een Adsense aapje hier op fok hoor![]()
Ja een onderneming oprichten is fiscaal het gunstige voor je inkomsten, maar dan moet je wel aan het urencriterium voldoen om de fiscale voordelen te behalen die "resultaat uit overige werkzaamheden" niet heeft. En laten we eerlijk wezen, 1225 uur aan je websites besteden naast een normale baan gaat de meeste gewoon niet lukken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of saté?
Ik denk dat je dan een partnership moet gaan zoeken. Je vertelt hier vaak dat SEO niet je sterkste ding is. Met de USA als target area moet je naast goede Engelse SEO teksten ook erg je best met SEO doen. Ik denk dat je met .com teveel concurrentie hebt en het met een DA -35 niet gaat redden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 20:27 schreef Razor21 het volgende:
Hopelijk dat ik straks nog iets verdien met mijn .com domein van Utopia nu Fox (Amerika) het programma ook heeft gekocht van Talpa.
Ik bedoelde meer dat ze mijn domeinnaam willen overnemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:27 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een partnership moet gaan zoeken. Je vertelt hier vaak dat SEO niet je sterkste ding is. Met de USA als target area moet je naast goede Engelse SEO teksten ook erg je best met SEO doen. Ik denk dat je met .com teveel concurrentie hebt en het met een DA -35 niet gaat redden.
Zijn je adsense inkomnsten wel uitbetaald?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze mijn domeinnaam willen overnemen.
Je zou de lijst eens moeten zienquote:Op zondag 26 januari 2014 20:11 schreef ecila het volgende:
waha nog 150 sites uitwerken blester? Werk aan de winkel en zere vingers van het typen denk ik? Ik kwam er ook weer een tegen.... Toch ook maar weer gekocht. Zal nooit groots worden in die niche maar verwacht wel rond de 100 euro per jaar en er zit niet veel werk in. Evergreen as usual maar wel makkelijk te schrijven en te ranken.
Op de lange termijn een prima domein voor 'bread and butter" , op korte termijn levert het waarschijnlijk niet genoeg op tov de tijd die ik er in stop. Probeer toch meer over de lange termijn te kijken en dan is het toch wel leuk.
Ben komende week een dagje vrij en dan wil ik die site maar meteen gaan maken (heb er ook nog een paar op de plank, maar dit weekend wel een oudje helemaal afgemaakt, mocht dus van mezelf wel weer iets kopen)
.eu van dat rijtje, zeker.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef Drakire het volgende:
Weet iemand of een wat beter ranked op de Nederlandse markt een .eu een .nu of een .info?
Plaats die website nog maar eens als hij af is, ben wel benieuwd.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef MolFan het volgende:
Alles rankt prima zolang je er maar voldoende energie in stopt
Bezig met een netwerk van shops op te zetten. Tweede shop gaan we nu lanceren namelijk HondenSpeelgoedjes.nl die zal draaien op een ander shopsysteem dan HondenSteps.nl. Tevens een virale campagne aan het bedenken waardoor de webshops landelijke bekendheid gaan krijgen, bijvoorbeeld een grappige video etc etc.
Kan nog wel even durenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:47 schreef Blester het volgende:
[..]
Plaats die website nog maar eens als hij af is, ben wel benieuwd.
Je bent sinds een paar dagen drie jaar bezig? Volgens mij kun je stoppen met werkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:11 schreef mimbosa het volgende:
zoo weer een nieuw recordje vandaag! ¤93,92, op naar de honderd!
En ik ben sinds een paar dagen drie jaar bezig met dit te bereiken!
jij moet als boekhouder weten dat dat als zzp-er aanzienlijk aantrekkelijker is dan als loonslaaf, qua netto inkomsten (verzekeringen daargelaten, maar daar heb je ook mooie oplossingen voor)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Mwah als 93 een record is kun je nog niet stoppen met werken. Tenzij met 2500 bruto ofzo genoegen neemt...
Krijg ik toch wel erg vaak de laatste tijdquote:Uw aanvraag kan momenteel niet worden verwerkt. Onze excuses voor het ongemak. Onze technici zijn op de hoogte gebracht en werken aan een oplossing.
Ja hoor, Neostrada heeft weer problemen. Al met al een half jaar daar en toch regelmatig problemen en slechte ervaringen. Veel betalen en weinig voor terug krijgen is volgens mij wat klanten daar mogen ervaren.quote:Op woensdag 29 januari 2014 23:51 schreef WebBeestje het volgende:
Bij neostrada starten ze onderhoud van cloudservers om 23:00, stelletje klantonvriendelijke f!ckers. Geen bericht of wat, een beetje host doet zoiets in de nacht.
Nee, het is voor 50% onderhoudsvrij. Ik heb ernaast gewoon een fulltime baan. Dan nog per week een paar uurtjes werken aan het netwerk (gemiddeld 6 uur per week of zo) en daar vang ik deze maand ¤1900 voor. Maar het is wel een recordmaand hoor.quote:Op dinsdag 28 januari 2014 11:59 schreef YoshiBignose het volgende:
Het is alleen maar aantrekkelijker omdat je geen ziektewet, vakantiedagen, pensioen, WW etc. hebt. Bovendien moet je meer uren maken voor je eigen administratie en dan nog zelf verzekeringen afsluiten om in te denken bij aansprakelijk mocht dat nodig zijn.
¤90 per dag als zzp-er is erg weinig, alhoewel we hier dan wel praten over 7 dagen per week. Terugrekenen naar 5 dagen krijg je ongeveer ¤120 per dag. Dat zou 4 uurtjes werk zijn met een zeer minimaal tarief van ¤30... Veel zitten toch wel richting de ¤60.
Bovendien kun je je afvragen of hij met die website het urencriterium wel haalt. Sommige sites hebben bijna geen onderhoud nodig, dus hoe verklaar je aan de belastingdienst dan dat je 24u per week aan het werk bent voor je onderneming? Echt luieren en genoegen nemen met die 90 per dag gaat dan denk ik niet lukken.
Mja, ook die vm software moet ooit eens geupdate worden natuurlijk. Aangezien zij die managen is het voor hun van belang dat daar af en toe een update valt.quote:Op donderdag 30 januari 2014 15:50 schreef Stokkie_ het volgende:
Ik snap sowieso niet dat er met de huidige virtuele mogelijkheden nog steeds lange downtimes nodig zijn, wellicht een paar minuten om een 'virtuele' server te herstarten maar meer zou echt niet hoeven als ze het een beetje redelijk geregeld hebben. Gelukkig heb ik er bij mijn hosts nog geen last van gehad.
Uiteraard maar dat kan al jaren makkelijk zonder downtime dus ze hebben e.e.a. niet goed op orde of ze lopen hopeloos achter.quote:Op donderdag 30 januari 2014 21:05 schreef ursel het volgende:
[..]
Mja, ook die vm software moet ooit eens geupdate worden natuurlijk. Aangezien zij die managen is het voor hun van belang dat daar af en toe een update valt.
¤0000,20 dus?quote:Op donderdag 30 januari 2014 22:11 schreef WebBeestje het volgende:
Ach vooral jammer dat ik waarschijnlijk nu op een tientje na mijn record van 4 cijfers voor de komma voor Adsense niet ga halen. Buiten het gezeik met de host verder dus een topmaand.
Hap hap hap.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:56 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Als jij je facturen voor jouw klanten zo opmaakt zal je vast heel serieus genomen worden
Ik factureer geen bedragen van 20 cent, dat probleem heb ik dus nietquote:Op vrijdag 31 januari 2014 11:56 schreef WebBeestje het volgende:
[..]
Als jij je facturen voor jouw klanten zo opmaakt zal je vast heel serieus genomen worden
quote:
Oke, punt voor jou.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:26 schreef YoshiBignose het volgende:
Volgens mij heeft ie gewoon een baard hoor
Dat is denk ik omdat google niet echt blij is met dit soort sites.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 19:48 schreef YoshiBignose het volgende:
Lijkt mij ook, krijg niet eens artikeltornado.nl in google te zien
WTFquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Haha iemand die ik ken kreeg laatst een mail, zoiets:
Wij hebben geconstateerd dat xxxx teksten van onze website heeft gekopieerd. Na overleg met de Bond Nederlandse Ontwerpers (BNO) blijkt dat dit een inbreuk op ons auteursrecht is. Een schermafbeelding van de gekopieerde tekst is meegestuurd (in rood gearceerd).
En toen ging het om deze zin:
"Kom gerust eens langs voor een kop koffie"![]()
![]()
quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:27 schreef YoshiBignose het volgende:
Wij hebben geconstateerd dat xxxx teksten van onze website heeft gekopieerd. Na overleg met de Bond Nederlandse Ontwerpers (BNO) blijkt dat dit een inbreuk op ons auteursrecht is. Een schermafbeelding van de gekopieerde tekst is meegestuurd (in rood gearceerd).
![]()
Klinkt bijna als een of andere Amerikaanse rechtszaak waarbij er een half miljard geclaimd wordt vanwege auteursrechtschendingquote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:27 schreef YoshiBignose het volgende:
![]()
Schandalig dat je zulke teksten jat. Doe eens normaal en werk gewoon zelf voor je centen.quote:Op zaterdag 1 februari 2014 12:27 schreef YoshiBignose het volgende:
![]()
Ik had een hilarische reactie gestuurd en dan onderaan de regel 'Kom gerust eens langs voor een kop koffie' gezetquote:Op zaterdag 1 februari 2014 15:19 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Schandalig dat je zulke teksten jat. Doe eens normaal en werk gewoon zelf voor je centen.
Je hebt die schermafbeelding zeker niet meer? Ben best wel benieuwd eigenlijkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:47 schreef YoshiBignose het volgende:
Inderdaad, of... we hebben ontdekt dat u een woord op uw site gebruikt die u van ons gekopieerd heeft, het gaat om het woord "de". Graag zo snel mogelijk verwijderen
Zal wel dezelfde soort idiote rechter zijn die 'Apple' heeft gekeurd als merkquote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:54 schreef JK het volgende:
Ach, net zo dom als dat merkrecht op het woord 'candy' in een app voor de makers van Candy Crush. Die hebben het ook weer gejat van andere makers... en Bejeweled bijv, heeft het idee ook weer gejat van iemand daarvoor. Hoe dom kan je als rechter zijn als je 'candy' als merkrecht kan goedkeuren?
Wat maakt dat uit dan?quote:Op zaterdag 1 februari 2014 16:51 schreef Blester het volgende:
[..]
Je hebt die schermafbeelding zeker niet meer? Ben best wel benieuwd eigenlijk
Voor de humor.quote:
quote:Op zondag 26 januari 2014 20:28 schreef Blester het volgende:
[..]
Je zou de lijst eens moeten zienElke keer als ik er één uitwerk, koop ik vaak dezelfde dag weer nieuwe domeinnamen erbij
Ik denk wel dat mijn registrars bijzonder blij met mij zijn, toch maar eens wat kortingen gaan bedingen denk ik.
Volgens mij blijf jij de rest van je leven op zeker spelen in de makkelijke niches, of niet?Beetje uitdaging is altijd leuk vind ik. Sinds begin 2014 ben ik in enkele (zeer) moeilijke branches gaan zitten met wat nieuwe projecten, kosten me enorm veel tijd maar gaan érg veel opleveren. Ik probeer toch weer steeds net dat extra stapje 'premium' te nemen bij nieuwe projecten.
Ben wel van plan om op zeer korte termijn wat websites te verkopen, begint me een beetje veel te worden ondertussen.
Kan ik helaas niet delen neequote:Op maandag 3 februari 2014 07:20 schreef ecila het volgende:
Ben best benieuwd naar die lijst Blester maar logisch dat je die niet gaat delen. Ik zit voor nu nog even in de veilige bekende niches. Ik weet ongeveer wat ik daarmee kan verdienen en dat is eigenlijk op de lange termijn niet slecht.
Denk wel eens over iets "spannender" niches maar maar ik wil eerst een bepaald steady nivo inkomsten halen en dan pas iets meer experimenteren. Er zijn momenten waarop ik even geen goed onderwerp meer weet en dan ineens schieten er 10-tallen onderwerpen door mijn hoofd die best de moeite waard zijn (zit nu weer in die fase) Dan registreer ik weer een paar domeinen en voor je het weet ben ik weer een paar weken verder voor ik alles heb uitgewerkt. Gisteren ook weer iets gekocht.
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |