Ik bedoelde meer dat ze mijn domeinnaam willen overnemen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:27 schreef De-Hamster het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan een partnership moet gaan zoeken. Je vertelt hier vaak dat SEO niet je sterkste ding is. Met de USA als target area moet je naast goede Engelse SEO teksten ook erg je best met SEO doen. Ik denk dat je met .com teveel concurrentie hebt en het met een DA -35 niet gaat redden.
Zijn je adsense inkomnsten wel uitbetaald?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 21:43 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik bedoelde meer dat ze mijn domeinnaam willen overnemen.
Je zou de lijst eens moeten zienquote:Op zondag 26 januari 2014 20:11 schreef ecila het volgende:
waha nog 150 sites uitwerken blester? Werk aan de winkel en zere vingers van het typen denk ik? Ik kwam er ook weer een tegen.... Toch ook maar weer gekocht. Zal nooit groots worden in die niche maar verwacht wel rond de 100 euro per jaar en er zit niet veel werk in. Evergreen as usual maar wel makkelijk te schrijven en te ranken.
Op de lange termijn een prima domein voor 'bread and butter" , op korte termijn levert het waarschijnlijk niet genoeg op tov de tijd die ik er in stop. Probeer toch meer over de lange termijn te kijken en dan is het toch wel leuk.
Ben komende week een dagje vrij en dan wil ik die site maar meteen gaan maken (heb er ook nog een paar op de plank, maar dit weekend wel een oudje helemaal afgemaakt, mocht dus van mezelf wel weer iets kopen)
.eu van dat rijtje, zeker.quote:Op zondag 26 januari 2014 22:10 schreef Drakire het volgende:
Weet iemand of een wat beter ranked op de Nederlandse markt een .eu een .nu of een .info?
Plaats die website nog maar eens als hij af is, ben wel benieuwd.quote:Op maandag 27 januari 2014 21:45 schreef MolFan het volgende:
Alles rankt prima zolang je er maar voldoende energie in stopt
Bezig met een netwerk van shops op te zetten. Tweede shop gaan we nu lanceren namelijk HondenSpeelgoedjes.nl die zal draaien op een ander shopsysteem dan HondenSteps.nl. Tevens een virale campagne aan het bedenken waardoor de webshops landelijke bekendheid gaan krijgen, bijvoorbeeld een grappige video etc etc.
Kan nog wel even durenquote:Op maandag 27 januari 2014 21:47 schreef Blester het volgende:
[..]
Plaats die website nog maar eens als hij af is, ben wel benieuwd.
Je bent sinds een paar dagen drie jaar bezig? Volgens mij kun je stoppen met werkenquote:Op dinsdag 28 januari 2014 02:11 schreef mimbosa het volgende:
zoo weer een nieuw recordje vandaag! ¤93,92, op naar de honderd!
En ik ben sinds een paar dagen drie jaar bezig met dit te bereiken!
jij moet als boekhouder weten dat dat als zzp-er aanzienlijk aantrekkelijker is dan als loonslaaf, qua netto inkomsten (verzekeringen daargelaten, maar daar heb je ook mooie oplossingen voor)quote:Op dinsdag 28 januari 2014 10:51 schreef YoshiBignose het volgende:
Mwah als 93 een record is kun je nog niet stoppen met werken. Tenzij met 2500 bruto ofzo genoegen neemt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |