abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135855004
Heb het idee dat sommige jongens echt op me neerkijken, alleen omdat ik kleine borsten heb (70aa). Ik vind mijn lichaam prima, al is dit een minpuntje. Heb een slank lijf en het past er gewoon bij. Ik vind het alleen wel echt stom als anderen me hierover in het openbaar bekritiseren en mensen er commentaar op leveren..

Voorbeeld:
Ik kom net van de sportschool vandaan, best pissig omdat een of andere gast die tegenover me stond te trainen met een vriend zei 'Ik snap echt niet waarom sommige meiden een bh dragen als ze niks hebben' .. niet dat hij alles was, hij was best wel kort. Maar goed, dat mensen dat zomaar doen vind ik vervelend.

Mijn vraag: ik snap dat sommige jongens kleine borsten echt niet mooi vinden, maar hoe moet ik nou met zulk openbaar kritiek omgaan?
pi_135855054
Kleine borsten :9~
pi_135855133
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Juweeltje_ het volgende:
Mijn vraag: ik snap dat sommige jongens kleine borsten echt niet mooi vinden, maar hoe moet ik nou met zulk openbaar kritiek omgaan?
Negeren of zorgen voor een goede backfire.
pi_135855211
Ok en dan nu serieus, dat soort mensen moet je gewoon lekker negeren of een opmerking terug maken over lengte ofzo.
-XOXO-
pi_135855227
Wat een sukkel, zoiets zeg je gewoon niet.
Trek het je niet aan.
Only when the last tree has died and the last river has been poisoned and the last fish has been caught will we realize we cannot eat money.
pi_135855257
boeit nix

gr gr vrouwenkenner
pi_135855273
Gewoon lekker negeren die kritiek.. Die lui die dat zeggen zijn sowieso je aandacht niet waard :9
.
"You gotta ride a few ponies before you can run with the bulls"
.
pi_135855289
Volgende keer backfiren met: "Ik snap niet dat jij een onderbroek draagt, er zit toch helemaal niets"
Of: "Ik snap niet dat jij een hoofd hebt, er zit toch niets in"
pi_135855318
quote:
Heb het idee dat sommige jongens echt op me neerkijken, alleen omdat ik kleine borsten heb (70aa). Ik vind mijn lichaam prima, al is dit een minpuntje. Heb een slank lijf en het past er gewoon bij. Ik vind het alleen wel echt stom als anderen me hierover in het openbaar kritiseren en mensen er commentaar op leveren..

Voorbeeld:
Ik kom net van de sportschool vandaan, best pissig omdat een of andere gast die tegenover me stond te trainen met een vriend zei 'Ik snap echt niet waarom sommige meiden een bh dragen als ze niks hebben' .. niet dat hij alles was, hij was best wel kort. Maar goed, dat mensen dat zomaar doen vind ik vervelend.

/care-en. Alsof je zelf enige vorm van zeggenschap hebt over wat je van de spreekwoordelijke moeder natuur hebt gehad. En er zijn mensen die daar niet mee om kunnen gaan en er wat aan laten doen (zowel voor zichzelf of wellicht zelfs alleen om wat anderen er van vinden..), en het is aan jou om te bepalen 'waar je bij wilt horen'.

Heb zelf ook niet echt bestaande tetten. En ja, dat is soms klote als je ziet wat er voor leuks te krijgen is qua kleding dat voor mensen mét tetten echt geschikt is, maar voor mensen zonder de sneuheid zelve is. Het is niet anders, of wel, maar dan moet je er cosmetisch aan laten sleutelen.

Wil je dat niet? Dan gewoon /care-en.
Ja doei.
pi_135855345
negeren, doe geen moeite om ze aandacht te geven
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
pi_135855346
negeren, niks meer niks minder
Just when I thought I was out... they pull me back in.
  Redactie Frontpage donderdag 23 januari 2014 @ 16:39:55 #12
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_135855356
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef dekilo het volgende:
Wat een sukkel, zoiets zeg je gewoon niet.
Trek het je niet aan.
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_135855376
Ik vind kleine borsten juist erg mooi en geil.

Je had gewoon hardop moeten zeggen in de sportschool, die kleine dildo vond je anders wel erg fijn in je reet :D
-Er valt elke dag wel wat te klagen. :)
pi_135855382
quote:
Heb het idee dat sommige jongens echt op me neerkijken, alleen omdat ik kleine borsten heb (70aa). Ik vind mijn lichaam prima, al is dit een minpuntje. Heb een slank lijf en het past er gewoon bij. Ik vind het alleen wel echt stom als anderen me hierover in het openbaar bekritiseren en mensen er commentaar op leveren..

Voorbeeld:

Tegenantwoord:
Ik snap niet dat sommige mannen in de sportschool staan als ze zo klein zijn
Zou alles zo klein zijn bij hem?

Kortom: niks van aantrekken, mannen die dat soort opmerkingen maken zijn onzeker, hebben een laag zelfbeeld en zijn waarschijnlijk nog maagd.

Genoeg mannen die wel op kleine borsten vallen.
Childhood is over the moment you know you're going to die.
'Snelwegen verbreden om files op te lossen? Dat is zoals de broeksriem losser maken tegen obesitas'
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:41:14 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135855427
Dat zijn je borsten niet, dat zijn je tepels.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_135855510
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
Dat zijn je borsten niet, dat zijn je tepels.
Leuke grap, Dven.
pi_135855535
Ja boeien.
pi_135855684
Niet reageren.

En wees niet bang om hier even pics te posten ter geruststellende beoordeling
pi_135855734
Je gebruikt al de term "minpuntje" in je OP. Helemaal verkeerd, er is nl helemaal niks mis met kleine borsten. Dat er klootzakken rondlopen die denigrerend doen over kleine borsten is jouw zaak niet, laat ze maar de tering krijgen. Waardeer je eigen lichaam en wees er trots op.
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:46:57 #20
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_135855736
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:42 schreef Juweeltje_ het volgende:

[..]

Leuke grap, Dven.
Dankje. Ik vond hem verder niet heel grappig. Maar goed, gasten met zulke kritiek, die begroet je vriendelijk met een dumbbell op hun tandvlees.

Of grijp hem bij de lul en vraag je hardop af waarom sommige jongens nog met condooms neuken terwijl er niets om te beschermen is.

Hoe dan ook, wees grof, wees fel, wees keihard. Laat hem huilen.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_135855791

Dus je hebt kleine borsten, boeiend. Als je er zelf blij mee bent dan kan niemand je ermee kwetsen. Laat zielige mannetjes maar opmerkingen maken. Kleine borsten hebben ook weer voordelen en zoals je hier ook ziet zijn er genoeg mensen die het wel mooi vinden. Niet dat dat uit zou moeten maken voor je eigen gevoel erover, maar toch.
pi_135855880
Was gewoon een eikel, niks van aantrekken en lekker negeren.
R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
pi_135855958
Je zou natuurlijk gewoon rustig kunnen uitleggen waarom je een BH draagt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_135855983
Trek je er niet zoveel van aan wat zo'n loser zegt. Er is niets mis met kleine borsten. En als je er zelf (dus niet vanwege anderen) echt mee zit kan je ze natuurlijk wat laten vergroten (maar houd het dan proportioneel). Als ik jou was zou ik dat niet doen. Gewoon lekker tevreden met jezelf zijn.
[b]Op dinsdag 10 februari 2004 14:36 schreef Malawi het volgende:[/b]
Het in den oren stoppen van kiwi's is dus een probaat tijgeraanvalafweermiddel
pi_135856008
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Dven het volgende:

[..]

Dankje. Ik vond hem verder niet heel grappig. Maar goed, gasten met zulke kritiek, die begroet je vriendelijk met een dumbbell op hun tandvlees.

Of grijp hem bij de lul en vraag je hardop af waarom sommige jongens nog met condooms neuken terwijl er niets om te beschermen is.

Hoe dan ook, wees grof, wees fel, wees keihard. Laat hem huilen.
Waarom zou ze alles willen doen om zichzelf te laten kennen en op hetzelfde niveau neer te dalen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')