Negeren of zorgen voor een goede backfire.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Juweeltje_ het volgende:
Mijn vraag: ik snap dat sommige jongens kleine borsten echt niet mooi vinden, maar hoe moet ik nou met zulk openbaar kritiek omgaan?
/care-en. Alsof je zelf enige vorm van zeggenschap hebt over wat je van de spreekwoordelijke moeder natuur hebt gehad. En er zijn mensen die daar niet mee om kunnen gaan en er wat aan laten doen (zowel voor zichzelf of wellicht zelfs alleen om wat anderen er van vinden..), en het is aan jou om te bepalen 'waar je bij wilt horen'.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Juweeltje_ het volgende:
Heb het idee dat sommige jongens echt op me neerkijken, alleen omdat ik kleine borsten heb (70aa). Ik vind mijn lichaam prima, al is dit een minpuntje. Heb een slank lijf en het past er gewoon bij. Ik vind het alleen wel echt stom als anderen me hierover in het openbaar kritiseren en mensen er commentaar op leveren..
Voorbeeld:
Ik kom net van de sportschool vandaan, best pissig omdat een of andere gast die tegenover me stond te trainen met een vriend zei 'Ik snap echt niet waarom sommige meiden een bh dragen als ze niks hebben' .. niet dat hij alles was, hij was best wel kort. Maar goed, dat mensen dat zomaar doen vind ik vervelend.
Mijn vraag: ik snap dat sommige jongens kleine borsten echt niet mooi vinden, maar hoe moet ik nou met zulk openbaar kritiek omgaan?
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef dekilo het volgende:
Wat een sukkel, zoiets zeg je gewoon niet.
Trek het je niet aan.
Tegenantwoord:quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Juweeltje_ het volgende:
Heb het idee dat sommige jongens echt op me neerkijken, alleen omdat ik kleine borsten heb (70aa). Ik vind mijn lichaam prima, al is dit een minpuntje. Heb een slank lijf en het past er gewoon bij. Ik vind het alleen wel echt stom als anderen me hierover in het openbaar bekritiseren en mensen er commentaar op leveren..
Voorbeeld:
Ik kom net van de sportschool vandaan, best pissig omdat een of andere gast die tegenover me stond te trainen met een vriend zei 'Ik snap echt niet waarom sommige meiden een bh dragen als ze niks hebben' .. niet dat hij alles was, hij was best wel kort. Maar goed, dat mensen dat zomaar doen vind ik vervelend.
Leuke grap, Dven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:41 schreef Dven het volgende:
Dat zijn je borsten niet, dat zijn je tepels.
Dankje. Ik vond hem verder niet heel grappig. Maar goed, gasten met zulke kritiek, die begroet je vriendelijk met een dumbbell op hun tandvlees.quote:
Waarom zou ze alles willen doen om zichzelf te laten kennen en op hetzelfde niveau neer te dalen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Dven het volgende:
[..]
Dankje. Ik vond hem verder niet heel grappig. Maar goed, gasten met zulke kritiek, die begroet je vriendelijk met een dumbbell op hun tandvlees.
Of grijp hem bij de lul en vraag je hardop af waarom sommige jongens nog met condooms neuken terwijl er niets om te beschermen is.
Hoe dan ook, wees grof, wees fel, wees keihard. Laat hem huilen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |