Ontstaan. En nee, je hebt de afgelopen jaren niet echt opgelet blijkbaar.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Nee die negatieve tendens rond hem is pas begin dit seizoen echt ontstaat. Daarvoor was hij onbetwist.
Jawel hoor. Gewoon de beste spits in de selectie. Maar omdat hij een serie dramatische wedstrijden heeft gespeeld is vedergewicht Hoesen ineens een betere keuze? Of middenvelder de Jong, die het moet hebben van slimme looplijnen om te scoren en geen duels?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ontstaan. En nee, je hebt de afgelopen jaren niet echt opgelet blijkbaar.
ja, daarom is het jammer dat hij die nou weer moest makenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:34 schreef Ajacied422 het volgende:
De 2-2 in de JCS (die hij voor de rest dramatisch speelde)
2 kools tegen Feyenoord (met een bazenkopgoal, dat dan wel)
de 1-1 tegen Twente
De 1-0 tegen PSV
Op de gols tegen feyenoord en psv na, waren het allemaal ontzettende kutgoals.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ja, daarom is het jammer dat hij die nou weer moest maken.
het is een aardige vent en hij doet wel zijn best, maar je ziet hem soms klungelen met de bal dat hij bijna beschamend is.
Zolang die er nog niet is, hoeft van mij geen van die 3 weg, Bojan speelde ook aardig gisterenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Bojan, Hoesen en Siggy zijn gewoon allemaal niet goed genoeg. Tijd voor een fatsoenlijke spits
Ja want een spits die 30 kutgoals maakt is slechter dan een spits met 15 zondagschotenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Op de gols tegen feyenoord en psv na, waren het allemaal ontzettende kutgoals.
Hoesen stuntelt net zo erg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Yep, en daar ben ik ook wel gewoon blij mee natuurlijk. Maar je ergert je vaak ook kapot aan zijn gestuntel met de bal.
Ach nee, weg hoeft ie ook weer niet, maar hoop dat de anderen ook nog wat kansen krijgen, meerdoen op 3 fronten kan heel zwaar zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zolang die er nog niet is, hoeft van mij geen van die 3 weg, Bojan speelde ook aardig gisteren
Je spel wat je wil spelen daar is Sigthorsson niet goed genoeg voor. Wil je hem ten volste benutten dan moet je het spel op hem afstemmen en dan ben je weer veel te afhankelijk van 1 speler. De kracht van de kampioenschappen van Ajax was dat het juist niet van 1 scorende speler afhankelijk was, veel moeilijker te verdedigen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gewoon de beste spits in de selectie. Maar omdat hij een serie dramatische wedstrijden heeft gespeeld is vedergewicht Hoesen ineens een betere keuze? Of middenvelder de Jong, die het moet hebben van slimme looplijnen om te scoren en geen duels?
En aan de handelingssnelheid van De jong gaan we ons ook weer mateloos ergeren.quote:
Jij mag hem de allerbeste spits van Ajax vinden hoor, geen probleem. Ik zeg alleen maar dat er al veel langer kritiek is op hem. Dat is gewoon een feit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Jawel hoor. Gewoon de beste spits in de selectie. Maar omdat hij een serie dramatische wedstrijden heeft gespeeld is vedergewicht Hoesen ineens een betere keuze? Of middenvelder de Jong, die het moet hebben van slimme looplijnen om te scoren en geen duels?
Guus Hupperts maakt mooie goalsquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja want een spits die 30 kutgoals maakt is slechter dan een spits met 15 zondagschoten
Dat is gewoon pertinent onwaar. De kritiek is pas dit seizoen echt grote vormen aan gaan nemen, vooral ook omdat we zeer matig zijn gestart.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Jij mag hem de allerbeste spits van Ajax vinden hoor, geen probleem. Ik zeg alleen maar dat er al veel langer kritiek is op hem. Dat is gewoon een feit.
Hupperts moet je lekker op de weilanden in de provincie laten draven.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guus Hupperts maakt mooie goals
2012/2013...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is gewoon pertinent onwaar. De kritiek is pas dit seizoen echt grote vormen aan gaan nemen, vooral ook omdat we zeer matig zijn gestart.
Guus Hupperts is dan ook een speler die eraan zit te komen. Wel jammer van zijn naam, met alle respect. Als hij Slavic, Cissé of Rodriguez had geheten had hij veel meer aandacht gehad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:38 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Guus Hupperts maakt mooie goals
OOaaah hahahHAHAha Einz!!! is die nieuw??!?!?!quote:
Dat zal best maar net zei je toch echt dat er voor dit seizoen geen kritiek op hem was. En dat klopt niet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:39 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Dat is gewoon pertinent onwaar. De kritiek is pas dit seizoen echt grote vormen aan gaan nemen, vooral ook omdat we zeer matig zijn gestart.
Guus Cisse klinkt welquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Guus Hupperts is dan ook een speler die eraan zit te komen. Wel jammer van zijn naam, met alle respect. Als hij Slavic, Cissé of Rodriguez had geheten had hij veel meer aandacht gehad.
Ik zag hem net pas, ik moest werkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
OOaaah hahahHAHAha Einz!!! is die nieuw??!?!?!
Oh sorry dan, even vergeten dat sommige mensen ook nog dingen moeten doen enzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Ik zag hem net pas, ik moest werken
Nee geen uitgesproken kritiek. Meer een discussie Siggy/Hoesen pro/con discussie. Aangezien beiden in redelijke vorm staken tegen het eind.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:40 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dat zal best maar net zei je toch echt dat er voor dit seizoen geen kritiek op hem was. En dat klopt niet.
De handelingssnelheid van Sig ligt zowaar nog lager.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:37 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
En aan de handelingssnelheid van De jong gaan we ons ook weer mateloos ergeren.
Pure bullshit, hij is misschien niet het meest gestroomlijnd aan de bal. Maar handelingssnelheid heeft hij genoeg. In tegenstelling tot Siem die een redelijke techniek heeft maar matige handelingssnelheid.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De handelingssnelheid van Sig ligt zowaar nog lager.
En bij Siem valt het in de spits wel mee. Dat doet hij gewoon heel goed.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
De handelingssnelheid van Sig ligt zowaar nog lager.
Heel goed?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En bij Siem valt het in de spits wel mee. Dat doet hij gewoon heel goed.
Oneens. Weet ook totaal niet hoe hij zich moet bewegen in het Ajax spel wat onder De Boer wordt gespeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Pure bullshit, hij is misschien niet het meest gestroomlijnd aan de bal. Maar handelingssnelheid heeft hij genoeg. In tegenstelling tot Siem die een redelijke techniek heeft maar matige handelingssnelheid.
Ja. Siem speelt al 3 jaar lang zijn beste voetbal als hij in de spits staat en datzelfde geldt voor heel Ajax.quote:
Dit dus. Dat kan geen toeval meer zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja. Siem speelt al 3 jaar lang zijn beste voetbal als hij in de spits staat en datzelfde geldt voor heel Ajax.
Man van 45~ had hartstilstand, was 3 rijen voor mij, Eerst dachten ze dat die dood was want geen pols maar toen is zijn hart weer gaan kloppen door de defibrillator (denk ik)quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:19 schreef Heeinz het volgende:
Weet iemand trouwens wat er gaande was op de lange zijde met al die ambulancebroeders?
Okquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Oneens. Weet ook totaal niet hoe hij zich moet bewegen in het Ajax spel wat onder De Boer wordt gespeeld.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ja. Siem speelt al 3 jaar lang zijn beste voetbal als hij in de spits staat en datzelfde geldt voor heel Ajax.
Nu je dit argument zo geeft moet ik mijn mening bijstellen. Sigthorsson, de beste Ajax spitsquote:
Ajax heeft ook geen echte spits nodig voor op 9. En Klaassen en Fischer duiken dan nog genoeg in de spits.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:
Met de Jong heb je geen echte spits op de '9' positie. Krijg je weer de verhalen dat er 'niemand in de 16' loopt.
Ja de Jong is geen 9, als ie fit is gaan we daar wel weer over zeiken, het gebrek aan bezetting in de 16. Het is kiezen of delen, Siggy komt wel weer terug joh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:50 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Nu je dit argument zo geeft moet ik mijn mening bijstellen. Sigthorsson, de beste Ajax spits.
Siggy is er nooit geweest, dus hoe kan hij dan terug komenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja de Jong is geen 9, als ie fit is gaan we daar wel weer over zeiken, het gebrek aan bezetting in de 16. Het is kiezen of delen, Siggy komt wel weer terug joh.
Dan laten we die mensen zoals jij dat toch lekker roepen? Ik zie al sinds de aanstelling van de Boer dat het geen fuck uit maar of er wel of niet een echte spits staat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ok
[..]Met de Jong heb je geen echte spits op de '9' positie. Krijg je weer de verhalen dat er 'niemand in de 16' loopt.
We, we, we. Verander dat eens in 'ik', dan klopt het.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja de Jong is geen 9, als ie fit is gaan we daar wel weer over zeiken, het gebrek aan bezetting in de 16. Het is kiezen of delen, Siggy komt wel weer terug joh.
Fischer duikt alleen op in de 16 als hij de bal aan de voet heeft. Klaassen is niet koud genoeg, ondanks zijn mooie techniek en loopacties.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax heeft ook geen echte spits nodig voor op 9. En Klaassen en Fischer duiken dan nog genoeg in de spits.
Ook Sigthorsson laat behoorlijk wat 1 op 1 kansen onbenut hoor. En dat is juist zijn enige kracht. Te verwaarlozen dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Fischer duikt alleen op in de 16 als hij de bal aan de voet heeft. Klaassen is niet koud genoeg, ondanks zijn mooie techniek en loopacties.
Ik zie dat het wel uitmaakt. Zonder siggy hadden we PSV gelijkgespeeld, en ook tegen andere toppers had je niets klaargemaakt. Dat is het surplus van het spits t.o.v een 9,5. Toegegeven met De jong voetbal je beter, maar er dient ook gewoon iemand te staan die ze erin ramt. Dat doet Siggy, tegen PSV, en ook gisteren had hij weer veel dreiging toen hij erin kwam.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dan laten we die mensen zoals jij dat toch lekker roepen? Ik zie al sinds de aanstelling van de Boer dat het geen fuck uit maar of er wel of niet een echte spits staat.
[..]
We, we, we. Verander dat eens in 'ik', dan klopt het.
Ver-trouw-en.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ook Sigthorsson laat behoorlijk wat 1 op 1 kansen onbenut hoor. En dat is juist zijn enige kracht. Te verwaarlozen dus.
Wedstrijd van gisteren niet gezien? Het kan aan mij liggen maar volgens mij zag ik bij de 2-1 toch echt een Bojan uitzakken, Fischer naar de spits lopen en Blind linksbuiten die hem voorgaf.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Fischer duikt alleen op in de 16 als hij de bal aan de voet heeft. Klaassen is niet koud genoeg, ondanks zijn mooie techniek en loopacties.
Globaal gezien en enigszins overdreven, je begrijpt mijn punt wel neem ik aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Wedstrijd van gisteren niet gezien? Het kan aan mij liggen maar volgens mij zag ik bij de 2-1 toch echt een Bojan uitzakken, Fischer naar de spits lopen en Blind linksbuiten die hem voorgaf.
Oneens.quote:
Wat een onzin. Wie zegt dat we het zonder Siggy niet veel beter hadden gedaan tegen PSV? Mooie speculaties van je hoor. Maar ik vind het wel best zo. Gelukkig is De Boer er ook achter dat Sigthorsson geen basisspeler hoort te zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik zie dat het wel uitmaakt. Zonder siggy hadden we PSV gelijkgespeeld, en ook tegen andere toppers had je niets klaargemaakt. Dat is het surplus van het spits t.o.v een 9,5. Toegegeven met De jong voetbal je beter, maar er dient ook gewoon iemand te staan die ze erin ramt. Dat doet Siggy, tegen PSV, en ook gisteren had hij weer veel dreiging toen hij erin kwam.
Ik begrijp het helemaal en kom opnieuw tot de conclusie dat je alleen maar onzin loopt te verkondigen. Je loopt hier allemaal onzin als feiten te presenteren die van geen kant kloppen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Globaal gezien en enigszins overdreven, je begrijpt mijn punt wel neem ik aan.
Ik ben er ook wel klaar mee ja.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik begrijp het helemaal en kom opnieuw tot de conclusie dat je alleen maar onzin loopt te verkondigen. Je loopt hier allemaal onzin als feiten te presenteren die van geen kant kloppen.
Gut feeling. Zonder een echte spits van kaliber, ga je die wedstrijden never over het dode punt tillen. Siggy was het verschil met PSV, krijgt een kans en legt hem erin. Dat zie jij toch ook? Daarnaast geloof ik oprecht dat de Boer Siggy als basisklant ziet als hij zijn vorm herpakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:57 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat een onzin. Wie zegt dat we het zonder Siggy niet veel beter hadden gedaan tegen PSV? Mooie speculaties van je hoor. Maar ik vind het wel best zo. Gelukkig is De Boer er ook achter dat Sigthorsson geen basisspeler hoort te zijn.
Ja, dat zegt al genoeg. Mag ik je glazen bol ook even bekijken ouwe waarzegster.quote:
Onzin omdat ik Siggy de best beschikbare spits vind? Wat een zielig mannetje ben je toch, knulquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Ik begrijp het helemaal en kom opnieuw tot de conclusie dat je alleen maar onzin loopt te verkondigen. Je loopt hier allemaal onzin als feiten te presenteren die van geen kant kloppen.
Hij heeft in 16 wedstrijden 14 keer een basisplaats gekregen in de Eredivsie. Hoeveel vertrouwen heeft hij nodig dan?quote:
Ik heb een glazen bol, maar een Siem de Jong die het hele seizoen al uit de running is gaat onze messias wel even zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:59 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ja, dat zegt al genoeg. Mag ik je glazen bol ook even bekijken ouwe waarzegster.
Nee, over het 'feit' dat Fischer nooit in de 16 opduikt. Daar hadden we het over namelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin omdat ik Siggy de best beschikbare spits vind? Wat een zielig mannetje ben je toch, knul
Gut feeling.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ik heb een glazen bol, maar een Siem de Jong die het hele seizoen al uit de running is gaat onze messias wel even zijn.
Uhm, deze discussie altijd? Misschien is dat het manco. Hij hoort waarschijnlijk ook niet anders dan dat hij niet bij Ajax hoort etc. Die jongen neemt teveel hooi op zijn vork, als hij die ballen er gewoon in ramt maalt niemand om zijn gebreken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hij heeft in 16 wedstrijden 14 keer een basisplaats gekregen in de Eredivsie. Hoeveel vertrouwen heeft hij nodig dan?
Haha ben jij amateurpsycholoog ofzo? Wat een raar wezen ben jij zeg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uhm, deze discussie altijd? Misschien is dat het manco. Hij hoort waarschijnlijk ook niet anders dan dat hij niet bij Ajax hoort etc. Die jongen neemt teveel hooi op zijn vork, als hij die ballen er gewoon in ramt maalt niemand om zijn gebreken.
Aannemelijk gevoel, jongenquote:
Dat hoort hij helemaal niet man, denk jij nou echt dat hij hier meeleest ofzo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Uhm, deze discussie altijd? Misschien is dat het manco. Hij hoort waarschijnlijk ook niet anders dan dat hij niet bij Ajax hoort etc. Die jongen neemt teveel hooi op zijn vork, als hij die ballen er gewoon in ramt maalt niemand om zijn gebreken.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:01 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Argumenten heb jij nog nooit van gehoord, dus ik probeerde het even op jouw manier. Je komt alleen maar met aannames. Aannames die even slecht zijn als die van SIg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Aannemelijk gevoel, jongen
Voetballers zijn op mensen, ik durf niet te garanderen dat hij niet zoekt op zichzelf, en al het commentaar leest. Dat zou ik namelijk wel doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat hoort hij helemaal niet man, denk jij nou echt dat hij hier meeleest ofzo?.
Jij bent dan ook een mongool.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voetballers zijn op mensen, ik durf niet te garanderen dat hij niet zoekt op zichzelf, en al het commentaar leest. Dat zou ik namelijk wel doen
Argumenten? Ik geef talloze argumenten waarom ik Siggy de beste spits in de selectie vind. GVD logisch dat die subjectieve weergave niet op objectieve argumenten rust toch? De een vindt voetballend vermogen belangrijker, ik de kooltjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Argumenten heb jij nog nooit van gehoord, dus ik probeerde het even op jouw manier. Je komt alleen maar met aannames. Aannames die even slecht zijn als die van SIg.
Natuurlijk niet man, dat interesseert ze geen moer, wat een zooi internetdweebs ervan vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:03 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Voetballers zijn op mensen, ik durf niet te garanderen dat hij niet zoekt op zichzelf, en al het commentaar leest. Dat zou ik namelijk wel doen
Okquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:03 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Jij bent dan ook een mongool.
Is goed Piet.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Argumenten? Ik geef talloze argumenten waarom ik Siggy de beste spits in de selectie vind. GVD logisch dat die subjectieve weergave niet op objectieve argumenten rust toch? De een vindt voetballend vermogen belangrijker, ik de kooltjes.
Behalve Derk. Dat lijkt me wel zo een gozer die zichzelf iedere dag googledquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Natuurlijk niet man, dat interesseert ze geen moer, wat een zooi internetdweebs ervan vinden.
En je zegt het zelf, ALS hij die ballen er nou wel inschiet krijgt hij uiteraard een stuk minder kritiek, lijkt me logisch.
Whatever kerel,quote:
Hoe kom je dan op Sigthorsson? Buiten het feit dat Siem een betere voetballer is scoort hij ook nog eens meer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Argumenten? Ik geef talloze argumenten waarom ik Siggy de beste spits in de selectie vind. GVD logisch dat die subjectieve weergave niet op objectieve argumenten rust toch? De een vindt voetballend vermogen belangrijker, ik de kooltjes.
Ah je begint weer overnieuw. Je ziet dingen die er niet zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Whatever kerel,
Ga gewoon niet lopen zeiken als de Jong weer eens onzichtbaar was, en we toch wel een afmaker missen
Ik ga dan ook nooit zeiken dat we een afmaker missen. Die hebben we namelijk ook niet nodig, zie de vorige 3 kampioenschappenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Whatever kerel,
Ga gewoon niet lopen zeiken als de Jong weer eens onzichtbaar was, en we toch wel een afmaker missen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |