Bazoer als backup van Blind.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef MrStock het volgende:
Van wie denken jullie dat ze in de zomer weggaan? Siem heeft zelf aangegeven nou al te willen? Voor de rest?
Wie moeten er weg qua spelers?
Ik denk dat we moeten proberen het team bij elkaar te houden, zodat ze op elkaar ingespeeld zijn. Voor Poulsen moeten we eerst in de jeugd kijken of er iemand door kan schuiven, want Blind doet het goed. Wellicht nog een back-up vanuit de jeugd (Riedewald er al klaar voor?) proberen te krijgen op de linksback als Boilesen uit valt? Want Blind moet in principe voortaan op VM blijven...
Bojan optie lichten voor extra jaar, als hij de lijn van gisteren een beetje kan houden. Je kan wel weer nieuwe halen, maar die kennen ze weer niet.
Ik vind hoogstens dat OF Sigi OF Hoesen weg moet, niet beide. Dan kan er vanuit de jeugd weer iemand bij komen.
Weet iemand of er al in de jeugd iemand aan komt voor de rechtsback positie? Is namelijk de enige waarvan ik zowat aan de schijterij raak. van Rhijn kan hele wedstrijd aardig spelen en dan toch 2x een slaapmomentje hebben...
Hoeven ze de komende jaren niemand te halen. Ligeon die er nu achter zit is zo-zo maar daarna komen er echte toppers aan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:30 schreef MrStock het volgende:
Weet iemand of er al in de jeugd iemand aan komt voor de rechtsback positie? Is namelijk de enige waarvan ik zowat aan de schijterij raak. van Rhijn kan hele wedstrijd aardig spelen en dan toch 2x een slaapmomentje hebben...
Wat denk je van Gravenberch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:35 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In Jong Ajax loopt Kenny Tete(2e jaars A) en in de A1 Leeroy Owusu(1e jaars A), beide toptalenten. Tete is verdedigend heel goed en Owusu aanvallend.
Ja leukquote:Op donderdag 23 januari 2014 23:48 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lijkt me een matige rechtsback
Serero?quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Bazoer als backup van Blind.
Serero kan zomaar een transfer maken, verder zie ik Hoesen ook nog wel vertrekken.
Sigthorson vertrekt alleen als Frank dat tegen hem zegt na dit seizoen.
Tete is de beoogde opvolger van van Rhijn. Ligeon komt te kort voor het Ajax niveau.
Volgend seizoen weer verhuren en kijken wat het wordt. Wat mij betreft nu geen speler die je absoluut moet behouden dus hij moet ergens indruk maken voor contractverlenging. Bij Ajax gaat hij die kans niet krijgen door Veltman en een aankoop a 4 miljoen.quote:
Die aankoop is volgend seizoen verhuurd denk ik en daarna weg.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:55 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Volgend seizoen weer verhuren en kijken wat het wordt. Wat mij betreft nu geen speler die je absoluut moet behouden dus hij moet ergens indruk maken voor contractverlenging. Bij Ajax gaat hij die kans niet krijgen door Veltman en een aankoop a 4 miljoen.
En dan? Dan heb je Denswil en Veltman voor 2 posities. De Boer wil alle posities, en die zeker, dubbel bezet hebben. Van der Hoorn blijft gewoon hier denk ik.quote:Op donderdag 23 januari 2014 23:59 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Die aankoop is volgend seizoen verhuurd denk ik en daarna weg.
Moisander zie ik overigens wel vertrekken vd zomer
Heeft wel wat, laat het veel te weinig zien. Beste positie ook onduidelijk.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:14 schreef Enchanter het volgende:
Hoe is 't eigenlijk met die Meleg , is dat wat of is het toch niks ?
Volgend jaar maar verhuren dan aan RKC of zoquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:20 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Heeft wel wat, laat het veel te weinig zien. Beste positie ook onduidelijk.
Nooit meer RKCquote:Op vrijdag 24 januari 2014 00:22 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Volgend jaar maar verhuren dan aan RKC of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.So confused when you're lost in the groove
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |