Denk het ook. Moet ik ook weer inleggen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Kredietbank Nederland gaat het wel heel lastig krijgen. Ze willen 500k ophalen, met 120 dagen komt dat neer op ruim 4k per dag. De eerste paar dagen ging redelijk hard met een aantal grote bedragen, maar eergisteren kregen ze in totaal ¤3000 en gisteren slechts ¤600. Een rente van 4% (3,7% na aftrek kosten) is dan ook veels te laag, dan kun je veel beter obligaties van banken gaan kopen.
Monkey Town Helmond zal aan de andere kant binnen een paar dagen van nu wel vol zitten.
Wel mooi voor hem, hopelijk komt die nog een keer langs in dit topic.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Monkey Town Helmond zal aan de andere kant binnen een paar dagen van nu wel vol zitten.
Nou, ik dus mooi nietquote:Op vrijdag 7 februari 2014 17:29 schreef BartNH het volgende:
http://www.geldvoorelkaar(...)project.aspx?id=5789
Gaat als een speer. Klein bedrag natuurlijk maar om dat nou een riant financiele positie te noemen.
Maar zo sympathiek!
Moet wel snel beslissen vrees ik.
Wat gebeurt er nu dan? Je maakt het geld niet over, en dan? Gaat ie weer opnieuw open?quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:57 schreef Blik het volgende:
Helaas is het project waar ik bij nader inzien toch niet in wil investeren vandaag volgeschreven, die overschrijving ga ik dus niet doen. (All new things)
Vol! Een prima eindspurt dus.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Hopen dat ze de eindtermijn nog halen, dan... Er gaan grappen genoeg over "bejaarden in het verkeer," en motoren zijn dan ook weer niet de meest veilige vervoersmiddelen.quote:
Zie ik dat ze nu ineens veel meer hebben opgehaald... blijkt er 1 iemand er ¤25.000 in te hebben gestokenquote:Op vrijdag 7 februari 2014 12:24 schreef MrBadGuy het volgende:
Kredietbank Nederland gaat het wel heel lastig krijgen. Ze willen 500k ophalen, met 120 dagen komt dat neer op ruim 4k per dag. De eerste paar dagen ging redelijk hard met een aantal grote bedragen, maar eergisteren kregen ze in totaal ¤3000 en gisteren slechts ¤600. Een rente van 4% (3,7% na aftrek kosten) is dan ook veels te laag, dan kun je veel beter obligaties van banken gaan kopen.
quote:Op zondag 9 februari 2014 12:09 schreef monkeytown het volgende:
Monkey Town is er klaar voor. Deze zomer starten wij voor uw kindjes en voor u een gloednieuw indoor speelparadijs. Dankzij een succesvol crowdfunding project bij geldvoorelkaar.nl kunnen we aan de slag. Mijn speciale dank aan betrokkenen, belangstellenden en investeerders op dit forum. Ik hoop jullie een keer te mogen verwelkomen in ons speelparadijs.
Daar zitten wel gevolgen aan lijkt me? Want je hebt dat toegezegd en dat moet je ook nakomen.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:57 schreef Blik het volgende:
Helaas is het project waar ik bij nader inzien toch niet in wil investeren vandaag volgeschreven, die overschrijving ga ik dus niet doen. (All new things)
Gefeliciteerd! Tof dat het toch nog goed gekomen is.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:09 schreef monkeytown het volgende:
Monkey Town is er klaar voor. Deze zomer starten wij voor uw kindjes en voor u een gloednieuw indoor speelparadijs. Dankzij een succesvol crowdfunding project bij geldvoorelkaar.nl kunnen we aan de slag. Mijn speciale dank aan betrokkenen, belangstellenden en investeerders op dit forum. Ik hoop jullie een keer te mogen verwelkomen in ons speelparadijs.
Je hebt een overeenkomst getekend. Waarschijnlijk krijg je een incassobureau achter je aan.quote:Op vrijdag 7 februari 2014 13:57 schreef Blik het volgende:
Je krijgt eerst nog een 'waarschuwing' dat je binnenkort een investering moet overmaken.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:48 schreef k_man het volgende:
Hoe lang duurt het normaal gesproken voor je iets hoort, nadat een project is volgeschreven? De volgende stap is de vraag om het geld over te maken, veronderstel ik?
Lijkt me sterkquote:Op zondag 9 februari 2014 12:49 schreef k_man het volgende:
[..]
Je hebt een overeenkomst getekend. Waarschijnlijk krijg je een incassobureau achter je aan.
Hier heb je opzich een punt al krijg je dan misschien ook weer meer gedoe met die projecten. Maar als het eenmaal rond is moet je wel betalen Blik!quote:Op zondag 9 februari 2014 13:25 schreef Blik het volgende:
[..]
Lijkt me sterk
Anyhow, ik vind dat je tussentijds nog de mogelijkheid moet hebben om een toezegging ongedaan te maken. Die mogelijkheid is er niet, ik ben benieuwd hoe het proces verder gaat.
Eens! Iedereen heeft er last van ook de andere investeerders lopen nu weer extra vertraging op en natuurlijk de lener zelf.quote:Op zondag 9 februari 2014 13:33 schreef µ het volgende:
Ze hebben mij een keer opgebeld omdat ze dachten dat ik niet had overgemaakt. Bleek uiteindelijk dat hun administratie het had gemist, maar zomaar niet overmaken vind ik een slecht plan. Tamelijk asociaal zelfs.
Van harte gefeliciteerd en bedankt voor je terugmelden. heel veel plezier met de kids.quote:
Zoals gemeld krijg je een dag of drie tevoren bericht dat het verzoek er gaat komen. Hoe snel dat gaat varieerd heel erg, soms binnen twee weken maar het heeft ook wel eens bijna twee maanden geduurd.quote:Op zondag 9 februari 2014 12:48 schreef k_man het volgende:
Hoe lang duurt het normaal gesproken voor je iets hoort, nadat een project is volgeschreven? De volgende stap is de vraag om het geld over te maken, veronderstel ik?
Mogelijk ben ik iets te negatief, tussen het verzoek van overmaken en tot stand gekomen zit twee, maximaal drie weken. Maar tussen volschrijven en verzoek tot overmaken verbaasd me elke keer weer.quote:Op zondag 9 februari 2014 14:53 schreef k_man het volgende:
Wow. Ik had gedacht dat het iets vlotter zou lopen allemaal.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |