doe rustig a sahbiquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Beter ga je zelf weg snol
Haten op Braddiequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Definitief of is het de zoveelste keer? Beter, opgeruimd staat netjes.
Blind typen is heel goed om je vingercoördinatie goed op peil te houden hoorrrrquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef VeerEli het volgende:
Zal heus wel onder een kloon lurken hier, hoor. Braddie krijgt na een uurtje al afkickverschijnselen, dus kan geen 8 dagen zonder FOK! hoor
zo ken ik je weerquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Beter ga je zelf weg snol
Ik ken nog wel een bandje voor je housewarming.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:58 schreef Chloroform het volgende:
Hij zit nu gewoon onder LudoSanders te posten.
ok braddiequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:00 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Grappemaker niemand gaat de baas over mij spele
Speel je zelf in mee zekerquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een bandje voor je housewarming.
391 volgens mijquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wel apart dat hij gisteren 300 van zijn 1200 posts heeft gemaakt.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een bandje voor je housewarming.
Over pianist gesproken,quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Bleek het een concertpianist te zijn
quote:Wibi Soerjadi ontdekt uitgaansleven door vriendin
Wibi Soerjadi stort zich de afgelopen tijd volop in het uitgaansleven van Amsterdam. De pianist is naar eigen zeggen een stuk losser geworden dankzij zijn vriendin Celine.
"Zij is een echte partygirl geweest en dat heb ik blijkbaar gemist."
"Als ik een ontzettend inspannend concert heb gegeven, ben ik opgeladen en zit ik vol adrenaline", legt Soerjadi uit in De Telegraaf.
"Dan kan ik de hele nacht doorgaan. En zo ontlaad ik dan weer. In een club doet iedereen gek en ga ik helemaal los. Ik heb daar zelfs al de geuzennaam Fissaboy en Wibi G gekregen. Die G staat voor 'gangsta', een onderdeel van de rapmuziek direct uit de getto's van de grote Amerikaanse steden."
Genieten
De 43-jarige Soerjadi, die regelmatig foto's twittert van zijn bezoek aan clubs, geniet met volle teugen van zijn nachtelijke avonturen. "Ik vind het heerlijk en ik doe niemand kwaad. Ik heb zelfs de indruk dat het wel goed is voor mijn imago. Een tikje minder braaf."
Ik daag Ludo uit, hij heeft vast nog wel wat staan in z'n oneliner-/flamershandboekje staan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:00 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Grappemaker niemand gaat de baas over mij spele
Rip in peace E.B.A.H.quote:
Keyboard inderdaad. Maar vriendenprijsje hoor. Neem nog wel paar vrienden mee, maar zijn erg rustig over het algemeen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |