Nee, dat was een grapje van yvonne. Jammer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:54 schreef deadprez het volgende:
[..]
ze hadden jou toch weer blauw gemaakt¿
beterquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Nee, dat was een grapje van yvonne. Jammer.
Is zijn laatste post op FOK!, RIP.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat schijnt Braddie ooit gezegd te hebben tegen iemand ofzo.
Mwaah, op basis van zijn flamegedrag kan ik opmaken dat hij een puike mod zou zijn/is geweest.quote:
Al bijna 9 dagen dood.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef deadprez het volgende:
waar is braddie eigenlijk, heb al een tijdje geen janktopic gezien
http://fok.nl/sherlock/?by=braddie&about=¬intopic=0quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef deadprez het volgende:
waar is braddie eigenlijk, heb al een tijdje geen janktopic gezien
hij mag mij niet, bespaart me weer een shitload aan notes dusquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mwaah, op basis van zijn flamegedrag kan ik opmaken dat hij een puike mod zou zijn/is geweest.
Ik denk dat hij mij wel leuk vindt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij mag mij niet, bespaart me weer een shitload aan notes dus
dan kom je nooit meer in haar broekjequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn onze spanningen weg
oh lame. nou ja, hij komt vast over een tijdje wel weer terugquote:
Volgens mij aardig definitief. Alle andere keren was hij binnen 2 dagen wel terug toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Definitief of is het de zoveelste keer? Beter, opgeruimd staat netjes.
Daar dicht je jezelf iets te veel eer toe. Ik ga voor jou toch geen geld uitgeven.quote:
Nee, ophoeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn onze spanningen weg
Durf te wedden dat ie een nieuw account heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Definitief of is het de zoveelste keer? Beter, opgeruimd staat netjes.
En dit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef VeerEli het volgende:
Zal heus wel onder een kloon lurken hier, hoor. Braddie krijgt na een uurtje al afkickverschijnselen, dus kan geen 8 dagen zonder FOK! hoor
Behandel je zo je vrouwen? Volgende keer eerst spugen a.u.b.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar dicht je jezelf iets te veel eer toe. Ik ga voor jou toch geen geld uitgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |