Ik denk dat hij mij wel leuk vindt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef deadprez het volgende:
[..]
hij mag mij niet, bespaart me weer een shitload aan notes dus
dan kom je nooit meer in haar broekjequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn onze spanningen weg
oh lame. nou ja, hij komt vast over een tijdje wel weer terugquote:
Volgens mij aardig definitief. Alle andere keren was hij binnen 2 dagen wel terug toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Definitief of is het de zoveelste keer? Beter, opgeruimd staat netjes.
Daar dicht je jezelf iets te veel eer toe. Ik ga voor jou toch geen geld uitgeven.quote:
Nee, ophoeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Gelukkig zijn onze spanningen weg
Durf te wedden dat ie een nieuw account heeft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef VeerEli het volgende:
Zal heus wel onder een kloon lurken hier, hoor. Braddie krijgt na een uurtje al afkickverschijnselen, dus kan geen 8 dagen zonder FOK! hoor
Behandel je zo je vrouwen? Volgende keer eerst spugen a.u.b.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Daar dicht je jezelf iets te veel eer toe. Ik ga voor jou toch geen geld uitgeven.
doe rustig a sahbiquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Beter ga je zelf weg snol
Haten op Braddiequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Blind typen is heel goed om je vingercoördinatie goed op peil te houden hoorrrrquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:57 schreef VeerEli het volgende:
Zal heus wel onder een kloon lurken hier, hoor. Braddie krijgt na een uurtje al afkickverschijnselen, dus kan geen 8 dagen zonder FOK! hoor
zo ken ik je weerquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:58 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Beter ga je zelf weg snol
Ik ken nog wel een bandje voor je housewarming.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:58 schreef Chloroform het volgende:
Hij zit nu gewoon onder LudoSanders te posten.
ok braddiequote:Op donderdag 23 januari 2014 14:00 schreef Enfatruskiloin het volgende:
[..]
Grappemaker niemand gaat de baas over mij spele
Speel je zelf in mee zekerquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik ken nog wel een bandje voor je housewarming.
391 volgens mijquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:00 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Wel apart dat hij gisteren 300 van zijn 1200 posts heeft gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |