Ligt er maar net aan wat je betaalbaar vindtquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef Burdie het volgende:
[..]
Yep. Ligt eraan ook wat je zoekt hoor, maar wij hebben twee honden dus willen minimaal een tuin. Vind dat maar eens betaalbaar in Utrecht (en dan niet in een vinexwijk of Overvecht).
Rijden zal ik vooral voor de lol doen, niet in de spits e.d. En dan kan ik op vakantie legaal een simpele 200cc huren, is leuk voor op kleine eilandjes.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dat ga ik nooit doen. De lessen overleef ik nog wel, maar daarna ben ik binnen een jaar dood. Of erger.
Vriendje moet maar snel afstuderenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je betaalbaar vindt
True, maar je zit zo aan 4 of 5 ton.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ligt er maar net aan wat je betaalbaar vindt
Ja, ik zou het dan ook voor de lol doen. Snel naar de 80km trekken in onoverzichtelijke bochten, want dat voelt zo lekker en zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef Seikcid het volgende:
[..]
Rijden zal ik vooral voor de lol doen, niet in de spits e.d. En dan kan ik op vakantie legaal een simpele 200cc huren, is leuk voor op kleine eilandjes.
En een baan vinden.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Vriendje moet maar snel afstuderen
IT.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
godverdomme drie uur aan werk weg
Geen geld. Je moet er iets voor over hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
True, maar je zit zo aan 4 of 5 ton.
Ctrl+squote:Op donderdag 23 januari 2014 13:43 schreef CherryLips het volgende:
godverdomme drie uur aan werk weg
Ja, moet het programma wel weer openen en zich niet steeds afsluiten met een of andere wazige foutmeldingquote:
Gewoon die katten zo rond de jaarwisseling buiten laten spelen in Amersfoortquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Oh en ik zit wel eens te denken of het me wat lijkt om samen met huisgenoot te verhuizen. Alleen dan ben ik nog steeds niet van die katten af
Ja, dat is vrij veelquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef Burdie het volgende:
[..]
True, maar je zit zo aan 4 of 5 ton.
Of veel jongere vrouwen gaan daten!quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef Barbusse het volgende:
MidlifecrisisEindelijk, waar we een motor of sportauto kopen zodat we nog jong en enrgiek overkomen
![]()
[ afbeelding ]
Oplossingsgericht denkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef Burdie het volgende:
[..]
Gewoon die katten zo rond de jaarwisseling buiten laten spelen in Amersfoort.
Twee goede banen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:59 schreef stbabylon het volgende:
Maarreh, 450.000, daar moet je een jaarsalaris van een ton voor hebben. Hoe kunnen zoveel mensen dat doen...
Dan moet je dus al allebei ruim bovenmodaal verdienen. Zeer ruim. Denk niet dat je complete stadscentra met dat soort mensen kunt vullen.quote:
Een stel belmeisjes wellicht?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je dus al allebei ruim bovenmodaal verdienen. Zeer ruim. Denk niet dat je complete stadscentra met dat soort mensen kunt vullen.
Daarom zitten in stadskernen ook vaak bedrijven, zijn ze opgekocht door huisjesmelkers of worden ze gesplitst en als appartementen verhuurdquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:10 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Dan moet je dus al allebei ruim bovenmodaal verdienen. Zeer ruim. Denk niet dat je complete stadscentra met dat soort mensen kunt vullen.
Aw shitquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Of veel jongere vrouwen gaan daten!
Oh wacht......
Omdat ie in de States geflopt is en ze er dus hier niet zoveel ruimte voor reserveren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:39 schreef stbabylon het volgende:
En waarom draait Ender's Game maar in zo weinig bioscopen
Wolverinequote:Op donderdag 23 januari 2014 13:55 schreef Barbusse het volgende:
MidlifecrisisEindelijk, waar we een motor of sportauto kopen zodat we nog jong en enrgiek overkomen
![]()
[ afbeelding ]
I do not care about Statesquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Omdat ie in de States geflopt is en ze er dus hier niet zoveel ruimte voor reserveren.
Tja, het gaat er niet om wat jij wwil. Het gaat er om waar ze t meeste winst mee kunnen boekenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
I do not care about States
SciFiIk wil heb
Wat is er mis met Wolverine? Naast maple syrup en Celine Dion Canada's beroemdste exportproductquote:
WEL GODVRRRRRRRRRRRRRRRRquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tja, het gaat er niet om wat jij wwil. Het gaat er om waar ze t meeste winst mee kunnen boeken
Ik denk (helaas) dat Justin Bieber bekender is...quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is er mis met Wolverine? Naast maple syrup en Celine Dion Canada's beroemdste exportproduct
Kunnen we concluderen dat kutmuziek Canada's beroemdste exportproduct is?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk (helaas) dat Justin Bieber bekender is...
Canada? Wat?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat is er mis met Wolverine? Naast maple syrup en Celine Dion Canada's beroemdste exportproduct
Denk het welquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:48 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Kunnen we concluderen dat kutmuziek Canada's beroemdste exportproduct is?
Ik heb geen kennis van een Justin Bieber noch zou ik enige kennis kunnen en/of mogen delen met betrekking tot een Justin Bieber mocht ik over dergelijke kennis beschikkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:47 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik denk (helaas) dat Justin Bieber bekender is...
Wolverine komt toch uit Australiëquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een soort Amerika, maar dan mét fatsoensnormen.
Nee, de acteur is Australischquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wolverine komt toch uit Australië
Wolverine komt uit Canadaquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wolverine komt toch uit Australië
Wolverine is gewoon tofquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dacht dat jullie het over hem hadden, sorry hoor
quote:Marvel editor-in-chief Roy Thomas asked writer Len Wein to devise a character specifically named Wolverine, who is Canadian and of small stature and with a wolverine's fierce temper.
quote:
Die heeft hij toch al lang!quote:
Ik vind het de meest overrated superheld die er is. Maar dat is mijn mening en niet die van miljoenen anderenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik van Spider-manquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het de meest overrated superheld die er is. Maar dat is mijn mening en niet die van miljoenen anderen
Hij is niet zo populair om zijn superkrachten, maar om de persoon zelf. Dat vind ik dan wel weer cool.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind het de meest overrated superheld die er is. Maar dat is mijn mening en niet die van miljoenen anderen
Ah, vandaar dat een van de grootste steden dara de meeste strip-tenten ter wereld heeftquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Een soort Amerika, maar dan mét fatsoensnormen.
En Wolverine in het Marvel X-Treme Universe is gay gay GAY gay gay!quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:52 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Wolverine komt uit Canada
Hugh Jackman komt uit Australië
Daarom, leuk personage met zijn woedeaanvallenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:03 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Hij is niet zo populair om zijn superkrachten, maar om de persoon zelf. Dat vind ik dan wel weer cool.
O, dat is een been.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En Wolverine in het Marvel X-Treme Universe is gay gay GAY gay gay!
En heeft een relatie met Hercules
[ afbeelding ]
Die staat op 2, bij Marvel.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik van Spider-man
Ja, wat anders?!quote:
Ik vind er alleen nogal een overkill aan Wolverine bij Marvel. Daarom vind ik 'm niet zo leuk meer.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daarom, leuk personage met zijn woedeaanvallenMenselijker dan de meeste Marvel personages vind ik.
Batman = held jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die staat op 2, bij Marvel.
Als we DC er bij gaan halen komen Batman en Superman ook hoog
Dat is waar, sinds de eerste X-men film van Singer is zijn populariteit wel erg groot gewordenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind er alleen nogal een overkill aan Wolverine bij Marvel. Daarom vind ik 'm niet zo leuk meer.
4th wall? Which 4th wall?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:26 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Als ze daar een film over gaan maken vind ik dat Terry Gilliam hem moet regisseren[ afbeelding ]
Na de verneuking in Wolverine:Origins komt er wellicht wel een deadpool film. Zijn ze al heel lang over bezig. Die die hele Origins film negeert, zoals het hele Marvel universum probeert te doenquote:
Ik ben echt totaal geen DC fan.quote:
Nou, in de comics was ie dat daarvoor ook al wel. Alleen die films wakkerden het alleen nog maar MEER aan waardoor ze het NOG meer gingen uitbuitenquote:[..]
Dat is waar, sinds de eerste X-men film van Singer is zijn populariteit wel erg groot geworden
Even snel gevondenquote:
Fucking insanequote:HELLO, Deadpool. Ready for a fun filled day in Murderworld?
Yup. I've got my sunscreen on and I've taken my motion sickness pills so bring on the rides!
Oh, I don't think you understand. You're going to die here.
I know! Carnivals always slay me.
No. You are going to physically die... as in stop breathing. You will cease to exist.
Riiiiiight... So do you have bumper cars here?
Ja, slechte reviews overal helaas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:34 schreef Ang3l het volgende:
Er is in 2013 nog een deadpool spel op de PS3 uitgekomen, maar ik twijfel
Kwestie van smaak. Ik vind the Long Halloween en Dark Victory twee van de beste comics ooit gemaakt, om over The Dark Knight Returns maar te zwijgenquote:
Whehehequote:[..]
Nou, in de comics was ie dat daarvoor ook al wel. Alleen die films wakkerden het alleen nog maar MEER aan waardoor ze het NOG meer gingen uitbuitenDaarom vond ik t op zich ook wel hilarisch dat ze hem dus in t X-Treme universum homoseksueel hebben gemaakt. Hoop fans over de zeik natuurlijk
Ik moet zeggen dat ik de DC helden alleen van de telenfilms en films ken en van "er over lezen" vanwege comic interesse, en niet door het lezen van de comics zelf. Ze trekken me gewoon echt absoluut niet, die helden van DC. Batman, Superman, Wonderwoman, Aquaman.... ik vind ze allemaal vrij cliche en oubollig overkomen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kwestie van smaak. Ik vind the Long Halloween en Dark Victory twee van de beste comics ooit gemaakt, om over The Dark Knight Returns maar te zwijgen
Zonder een one-trick-pony te willen worden voor gay-rights, wil ik even kwijt dat ik vind dat dat iets is wat Marvel echt mooi en goed en fijn doet: gay superheroes. Zo was het huwelijk van Northstar (1e ay held ooit) echt voorop de cover een heel issue gewordenquote:Whehehe
Begin met Long Halloween, echt de moeite waard. De telefilms zijn ok, maar te kort en te eendimensionaal.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik de DC helden alleen van de telenfilms en films ken en van "er over lezen" vanwege comic interesse, en niet door het lezen van de comics zelf. Ze trekken me gewoon echt absoluut niet, die helden van DC. Batman, Superman, Wonderwoman, Aquaman.... ik vind ze allemaal vrij cliche en oubollig overkomen.
[..]
Zonder een one-trick-pony te willen worden voor gay-rights, wil ik even kwijt dat ik vind dat dat iets is wat Marvel echt mooi en goed en fijn doet: gay superheroes. Zo was het huwelijk van Northstar (1e ay held ooit) echt voorop de cover een heel issue geworden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja misschien toch maar eens doen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Begin met Long Halloween, echt de moeite waard. De telefilms zijn ok, maar te kort en te eendimensionaal.![]()
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat een enorm groot Amerikaans concern zijn nek daarbij ook durft uit te steken. En dat vind ik serieus echt dapper. Al zopu t niet dapper, maar gewoon normaal moeten zijnquote:Dat vind ik ook wel een goede zaak ja. Daarnaast, tolerantie en acceptatie zijn toch wel de pilarenwaar X-men op gebouwd zijn toch? Slechts logisch dat ze dan ook met gay superhelden aankomen.
Als het normaal is zijn het toch geen superhelden!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klopt, maar dat wil niet zeggen dat een enorm groot Amerikaans concern zijn nek daarbij ook durft uit te steken. En dat vind ik serieus echt dapper. Al zopu t niet dapper, maar gewoon normaal moeten zijnVerder: Hulde Marvel!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:56 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Als het normaal is zijn het toch geen superhelden!![]()
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |