Bedankt voor het delen. Besteldquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:59 schreef MisterJ.Lo het volgende:
De link wordt al op Tweakers veelvuldig gedeeld. Bij deze voor de mensen die nog een PS4 willen hebben, ik heb er al een dus niet nodig.
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/playstation-4-500gb-43099
Dat zeiden ze bij de allereerste levering op releasedag ook, uiteindelijk doen ze dat niet. Op tweakers hebben mensen al de bevestiging binnen gehad .quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef Nickskuh het volgende:
[ afbeelding ]
Doen ze dus gewoon niet.
Dus dat jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:06 schreef Altron het volgende:
[..]
Aah Halo , die matige shooter ....damn wat was dat een matige game zeg.
Maar goed , eerlijk is eerlijk ...er zijn veel kinderen ingetrapt.
Ze hadden geluk dat voor veel kinderen dit hun eerste fps ervaring was , dat was hun redding.
Zoals ik al zei, vlak voor de releasedag "lekte" er ook zo'n link uit (die toen trouwens wel uniek waren) Veel mensen op tweakers hadden toen besteld via die link en allemaal hebben ze gewoon hun Ps4 gehad. Geen enkele annulering.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:28 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Een standaard geautomatiseerde berichtje ja. Het is nog maar de vraag of ze een trackingcode krijgen.
Dat klopt, zie mijn bovenstaande bericht waarin ik dit aangeef echter zouden ze nu bijvoorbeeld wel ervoor kunnen kiezen om er strikter op te controleren bij het daadwerkelijk verzenden van de PS4 bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:30 schreef Jay_Snake het volgende:
[..]
Zoals ik al zei, vlak voor de releasedag "lekte" er ook zo'n link uit (die toen trouwens wel uniek waren) Veel mensen op tweakers hadden toen besteld via die link en allemaal hebben ze gewoon hun Ps4 gehad. Geen enkele annulering.
Ja, ik zag dat je het na mijn qoute aangepast had. Ik verwacht niet dat ze nu controleren, BS maakt er gewoon een bende van.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:31 schreef MisterJ.Lo het volgende:
[..]
Dat klopt, zie mijn bovenstaande bericht waarin ik dit aangeef echter zouden ze nu bijvoorbeeld wel ervoor kunnen kiezen om er strikter op te controleren bij het daadwerkelijk verzenden van de PS4 bijvoorbeeld.
Same goes for mequote:
Nee het is al 3 uur geweestquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:03 schreef sonnyspek het volgende:
Dus als ik hem nu bestel heb ik hem morgen bij BS?
Dan is hij waarschijnlijk al uitverkochtquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, en als ik hem morgen om 14.00 bestel?
Dan heb je hem ook niet morgen..quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:12 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ja je hebt gelijk, en als ik hem morgen om 14.00 bestel?
Ik bedoel natuurlijk dan overmorgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:24 schreef Richie2000 het volgende:
[..]
Dan heb je hem ook niet morgen..
Als je hem nu besteld heb je hem ook overmorgen...quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:26 schreef sonnyspek het volgende:
[..]
Ik bedoel natuurlijk dan overmorgen.
Oke is goed joh.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:28 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als je hem nu besteld heb je hem ook overmorgen...
Alle headsets werken, ook die van je telefoon.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef rene90 het volgende:
Wat voor headset hebben jullie? Ik zit wat te kijken en heb verneukte oren dus de normale headset flikkert uit mijn oren.
Weet iemand of alle ps3 headsets werken, of alleen de playstation ps3 headsets?
Geen idee of hij werkt via de ps3/ps4, maar ik gebruik normaal gesproken een Steelseries Syberia V2. Die gaat over je oorschelp heen, dus dan heb je ook geen last van je oren na een tijdje. Je kan hem via USB aansluiten dus dan kan je hem denk ik ook wel gebruiken met je console.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef rene90 het volgende:
Wat voor headset hebben jullie? Ik zit wat te kijken en heb verneukte oren dus de normale headset flikkert uit mijn oren.
Astro a40quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:42 schreef rene90 het volgende:
ik had een blue tooth headset maar die werkt niet helaas.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:49 schreef Bartcoah het volgende:
[..]
Alle headsets werken, ook die van je telefoon.
Die werkt trouwens nog beter, zo'n gaming headset van ¤150+ is leuk hoor, heb er ook één maar zoveel draden.
Goede telefoon headset werkt prima
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |