Wat moest je daar doen?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef Qwea het volgende:
MIJN GOD! Wat een drama om bij VGZ in Arnhem te komen.
Zit er nu met o.a huisartsen, verpleegkundigen e.d voor een zorgplatform e.dquote:
Das wel interessantquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit er nu met o.a huisartsen, verpleegkundigen e.d voor een zorgplatform e.d
Jij had ook al zo'n ruzie met het OV in Arnhem?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef Qwea het volgende:
MIJN GOD! Wat een drama om bij VGZ in Arnhem te komen.
Interessantquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zit er nu met o.a huisartsen, verpleegkundigen e.d voor een zorgplatform e.d
ik ben blij dat je er nog/weer bent!quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef Strega het volgende:
na 3 dagen ic en rest, een beetje aan het opknappen: het was wel even kantjeboord en spannend
Ik ben wel tester maar niet voor de NS, wel voor de Alinkerquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:30 schreef indaha het volgende:
Ga je de politiek in of zoof ben je mystery tester voor de NS tegenwoordig
De Alinker was mee jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:30 schreef sararaats het volgende:
Pas maar op dat de flikken je niet opsluiten.
Gaat de Alinker mee? Straks effe googlen want mobiel.
Ja, hij is geweldig! Ik ben er zó blij meequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:31 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Rewimo gebruikt een alinker? Is het wat?
Of www.thealinker.comquote:
Jaquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:35 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja ik ken de website. Ik wil weten of het apparaat op zich bevalt.
Doe maar niet hoorquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:14 schreef sararaats het volgende:
de quotes op de site zijn wel inspirerend en goed.
onthouden voor als ik ook een nieuw heupje nodig ga hebben (hopelijk niet hé)
Rustig aan maar, blij je weer te zienquote:Op donderdag 23 januari 2014 19:22 schreef Strega het volgende:
na 3 dagen ic en rest, een beetje aan het opknappen: het was wel even kantjeboord en spannend
Houden zo (op die leeftijd had ik ook nog geen lastquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:23 schreef sararaats het volgende:
op dit moment werkt alles nog prima
ik ben nog maar 34
Ik moest op de link klikken om te weten wat een Alinker isquote:Op donderdag 23 januari 2014 20:09 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik ben wel tester maar niet voor de NS, wel voor de Alinker
[..]
De Alinker was mee jaGing prima met de trein
[..]
Ja, hij is geweldig! Ik ben er zó blij meeIk ben ambassadeur en ik heb een prototype om te testen. Ik kan er afstanden mee afleggen die ik anders met moeite of zelf niet kan overbruggen. En een stuk zelfstandiger zijn en blijven dan zonder.
[..]
Of www.thealinker.com
[..]
JaAls je meer wilt weten, vraag maar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |