Daarom, Feyenoord vind ik wel een mooie club maar de meeste aanhangers vind ik wat minderquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt de hypocrisie van die gastenZeldzaam
echt om te walgen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:49 schreef Saind het volgende:
[..]
Echt de hypocrisie van die gastenZeldzaam
Heb ik bij zowel Ajax als Feyenoordquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daarom, Feyenoord vind ik wel een mooie club maar de meeste aanhangers vind ik wat minder
Wil je weten hoeveel mensen dit boeit?quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
echt om te walgen.
Ik ben er overigens weer vandoor.
Dit boeit mijquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
echt om te walgen.
Ik ben er overigens weer vandoor.
Bij Ajax gaat het toch wat meer over voetbalquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:52 schreef Dven het volgende:
[..]
Heb ik bij zowel Ajax als Feyenoord
Is bij de kakkies de laatste tijd natuurlijk ook wel moeilijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:56 schreef Tarado het volgende:
[..]
Bij Ajax gaat het toch wat meer over voetbal
Dat is waarquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:57 schreef Saind het volgende:
[..]
Is bij de kakkies de laatste tijd natuurlijk ook wel moeilijk
Ook een manier natuurlijk. Doen de vrouwen in Brazilië dat ook Tarado?quote:In het Serra da Capivara National Park in Brazilië is een selecte groep vrouwelijke kapucijnapen waargenomen die stenen gooien naar mannetjes waar ze graag seks mee hebben. Deze unieke vorm van flirten werd waarschijnlijk uitgevonden door één aap en is zich door 'social learning' gaan verspreiden in de groep.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:12 schreef Dven het volgende:
[..]
Ook een manier natuurlijk. Doen de vrouwen in Brazilië dat ook Tarado?
Wat een landquote:
Dat is daar toch wel prettig, ze willen gewoon neuken en hopen dan dat het wat wordt, hier moet je bewijze van eerst je CV inleveren bij je sollicitatiegesprekquote:
In Engeland willen ze ook graag eerst neuken, alleen kunnen de Engelse dames bij lange na niet tippen aan Braziliaanse.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat is daar toch wel prettig, ze willen gewoon neuken en hopen dan dat het wat wordt, hier moet je bewijze van eerst je CV inleveren bij je sollicitatiegesprek
De rum is hier echt uitstekend raja.quote:
Tippelen kunnen die Braziliaanse dames inderdaad als de beste.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Engeland willen ze ook graag eerst neuken, alleen kunnen de Engelse dames bij lange na niet tippen aan Braziliaanse.
Dat is waar ja, die zijn ook vrij makkelijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
In Engeland willen ze ook graag eerst neuken, alleen kunnen de Engelse dames bij lange na niet tippen aan Braziliaanse.
Nog 3 weken he...quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
De rum is hier echt uitstekend raja.
Al drink ik normaal nooit rum dus eigenlijk heb ik geen idee of t wat is.
Verschil is dat ze in Brazilië niet in constante staat van dronkenschap (hoeven te) verkeren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:40 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Das waar en die hebben ook geen zware shag stem.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:43 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Verschil is dat ze in Brazilië niet in constante staat van dronkenschap (hoeven te) verkeren.
Wat een rare 'i', ik word er bang van.quote:
Hij typt met azertyquote:Op donderdag 23 januari 2014 11:49 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wat een rare 'i', ik wordt er bang van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |