Wat vind je niet normaal?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:06 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik vind dit echt niet normaal van die mensen van Autoreset. Niet de eerste die de auto van een ander verneukt.
Jij bent Amoeba #2quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:30 schreef Babananana het volgende:
Nou, dat wat je nooit mee wil maken is bij mij gebeurd. Ik heb de BMW van vandaag beschadigd door eigen schuld.
In een bocht teveel gas gegeven, de achterkant brak uit en voor ik het wist stond de auto achterstevoren en is de voorkant tegen een zeiwal getikt. Stom? Ja. Heel stom. Maar ik heb niet als een malle geplankt, een gladde bocht icm het downshiften van de automaat heeft het glijden getriggerd denk ik.
Schade: de hele voorbumper is geschaafd met enkele barsten, een klein deukje aan de motorkap bij het BMW embleem en misschien schade aan 1 koplamp.
Maar boven al: mijn zelfbeeld als chauffeur die altijd de auto's zo goed onder controle heeft. Mooi niet dus.Man, wat voelt dit slecht.
Ter plekke AR gebeld, die waren al blij dat de auto technisch nog in orde was en er geen gewonden waren. Het was nog 5 minuten rijden naar het afleverpunt, dus daar mocht ik heen rijden.
De auto was einde lease en overgekocht door de opdrachtgever, daar heb ik een schadeformulier ingevuld.
Het eigen risico van ¤136 is minder dan wat ik aan vakantiegeld had opgebouwd, dus ik ga het niet merken in het te ontvangen loon. Van de zomer wel natuurlijk, als ik het vakantiegeld ga opnemen.
Kan iemand mij een beetje opvrolijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meh, Babananana crashte op een waardigere manier imo, niet door een knullige actie tijdens het parkeren.quote:
Hoho, ik werk al meer dan een jaar bij AR en heb 88 werkdagen staan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:06 schreef QuiCk01 het volgende:
Ik vind dit echt niet normaal van die mensen van Autoreset. Niet de eerste die de auto van een ander verneukt.
Ontopic:
Toevallig met DSC of ESP-knopjes gespeeld? Anders wel apart dat hij zo uitbreekt. Maar gelukkig heb je niks!
Hij had dit filmpje gezien denk ik:quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:11 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Meh, Babananana crashte op een waardigere manier imo, niet door een knullige actie tijdens het parkeren.
Want bij EW komt dit niet voor?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:06 schreef QuiCk01 het volgende:
Ontopic:
Toevallig met DSC of ESP-knopjes gespeeld? Anders wel apart dat hij zo uitbreekt. Maar gelukkig heb je niks!
Nee, want alleen de echte, goede hikers slagen voor de rijtest. Hierdoor weten ze zeker dat deze hikers geen schade zullen veroorzaken t.o.v. ARquote:
Bij AR is er ook een rijtest.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:19 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Nee, want alleen de echte, goede hikers slagen voor de rijtest. Hierdoor weten ze zeker dat deze hikers geen schade zullen veroorzaken t.o.v. AR
Ach man, jank niet zo.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:06 schreef QuiCk01 het volgende:
Ontopic:
Ja, dat klopt helemaal, echter is die van EW veel inspannender waarbij de rijvaardigheden tot het uiterste getest worden. Slechts enkele zeer ervaren personen zullen voor deze zeer goed uitgedachte rijtest slagen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:21 schreef Babananana het volgende:
[..]
Bij AR is er ook een rijtest.
Jij zit gewoon te trollenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:24 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ja, dat klopt helemaal, echter is die van EW veel inspannender waarbij de rijvaardigheden tot het uiterste getest worden. Slechts enkele zeer ervaren personen zullen voor deze zeer goed uitgedachte rijtest slagen.
obvious kiprollade is obviousquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef Babananana het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te trollen![]()
Hap hap happerdehap
Gefeliciteerd Kiprollade, het is je gelukt!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:28 schreef Fiorano het volgende:
Ai goed Kut Banaantje. Cynisch eigenlijk dat uitgerekend jij uitglijdt...
Hahahaha het valt me nu pas op! Bedankt, je hebt me opgevrolijktquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:28 schreef Fiorano het volgende:
Ai goed Kut Banaantje. Cynisch eigenlijk dat uitgerekend jij uitglijdt...
Heb je wel weer wat kilometers gemaakt daarna? Vond ik het kutst na mijn eerste schade..quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef Babananana het volgende:
[..]
Hahahaha het valt me nu pas op! Bedankt, je hebt me opgevrolijkt
Wel heel belangrijk. Na een ongeval zo snel mogelijk weer gaan rijden, anders word je alleen maar bang.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Heb je wel weer wat kilometers gemaakt daarna? Vond ik het kutst na mijn eerste schade..
5 km Breda in. Niet zo veel dus.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:45 schreef bokkepoot het volgende:
[..]
Heb je wel weer wat kilometers gemaakt daarna? Vond ik het kutst na mijn eerste schade..
Bwah, dit had heel simpel voorkomen kunnen worden:quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:50 schreef Sarasi het volgende:
Fijn daar je zelf niks hebt! Verwacht je morgen nog spierpijn van de impact of viel die mee?
Zuur van dat eigen risico en natuurlijk je zelfvertrouwen, maar trek het je niet teveel aan. Kan iedereen gebeuren.
Dat vroegen ze thuis ook al. Helemaal niet aan gedacht. Zou natuurlijk best kunnen, die auto was toch al 5 jaar oud en net verkocht, dus achterstallig onderhoud is niet uit te sluiten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:52 schreef Solidberg het volgende:
Wow, lijkt me geen fijn gevoel Banaan. Weet je eigenlijk ook wat voor banden eronder zaten en hoe goed ze nog waren?
Dat jij serieus ingaat op mijn troll.quote:
True. Alhoewel ik hier wel een minachting van de EW-rijtest voel?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:23 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Ach man, jank niet zo.
Kan iedereen overkomen. Ook jou met je EW rijtest
Ja misschien net ongelukkig op het verkeerde moment daar gereden dan..quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:14 schreef Babananana het volgende:
[..]
Hoho, ik werk al meer dan een jaar bij AR en heb 88 werkdagen staan.
Tijdens de reis wel even de esp uit gehad voor het stoplicht, maar tijdens het ongeluk stond alles standaard, bak in D. Ik voelde wel dat de ESP ingreep, dat hielp ook, maar hij greep te laat in om de crash te kunnen voorkomen.
Ik eindigde dus niet helemaal achterstevoren, maar dwars (iets meer dan 90graden gedraaid). Omdat ik half op de weg stond heb ik hem snel zoals op de foto gezet.
Ik ging er niet serieus op in, ik begreep je post gewoon niet. Dacht dat je het over kantoormedewerkers van AR had, dat daar wat mee mis was.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:06 schreef QuiCk01 het volgende:
Woow mijn troll werkte prima.
[..]
Dat jij serieus ingaat op mijn troll.
Oh ok.quote:Op donderdag 23 januari 2014 19:07 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
Ik ging er niet serieus op in, ik begreep je post gewoon niet. Dacht dat je het over kantoormedewerkers van AR had, dat daar wat mee mis was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |