Haha ja dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:06 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb 15 januari mijn ritbonnen per post opgestuurd met een kerstpostzegel. (Ik heb nog veel van die zegels over)
Schijnbaar zijn die zegels minder waard dan gewone postzegels waardoor ik nu een 'boete' van Postnl heb binnen gekregen, of ik nog even ¤1,92 wil betalen.
Zullen ze toch niet geloven als ik uur later pas belquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:14 schreef Viezze het volgende:
Even EW bellen, ze krijgen zo'n overzicht dus misschien kunnen zij je helpen.
Ik zou overigens zeggen dat er geen bon uit kwam als ik jou was
vervolgkeuringen stellen niks voor. Vorig jaar de 1e gehad, stond na 3 minuten alweer buiten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef Fiorano het volgende:
Nou we zijn ook medisch goedgekeurd voor de komende 5 jaar. Kom maar op met die tijdelijk taxipas.
Dit stelde ook niet voor, urinetest, bloeddruk en een ogen testje. Stond met 8 minuten buiten...quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vervolgkeuringen stellen niks voor. Vorig jaar de 1e gehad, stond na 3 minuten alweer buiten.
Was alleen even bloeddruk meten, de gebruikelijke vragen(gebruik je medicijnen, klachten?) en de vraag welke sterkte mijn bril heeft.
Per werkdag dus, anders hebben ze weer wat fout gedaan op m'n loonstrookquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:00 schreef Babananana het volgende:
Wie stuurt er tegenwoordig ook nog brieven. Ik stuur nog meer pakketjes per jaar dankzij Marktplaats dan brieven![]()
Maar 49 cent is gemiddeld niet verkeerd denk ik. Is dat per werkdag of per rit?
Edit: per rit dus
Ik stond ooit bij een onbemande pomp van Esso die geen bon kon printen. Toen had ik een foto gemaakt van de pomp na het tankenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef Solidberg het volgende:
Ik heb de tankbon net vergetenKan je die met een Shell tankpas nog ergens online vinden oid?
Per rit, maar volgens mij is het minder dan 49 cent?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:34 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Per werkdag dus, anders hebben ze weer wat fout gedaan op m'n loonstrook
Als het per rit is is het 35 cent i.p.v. 49 cent. Rekenfoutjequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:38 schreef Viezze het volgende:
[..]
Per rit, maar volgens mij is het minder dan 49 cent?
Ja, echt prachtig, allemaal wisselstoringen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In het Noorden ook al ja?
Vandaag drie uur voor niks in de busmoet nog een half uurtje. Maar nu zijn er net twee mensen naast me komen zitten die echt in geen weken gedoucht hebben. En de wollahs en ewahs vliegen me om de oren
![]()
Stelletje untermenschen.
Rit geannuleerd. Is zo'n hokje voor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef BlackLining het volgende:
Nou, vanmorgen dus op weg gegaan naar Tilburg, daar aangekomen, auto onbekend. Even gewacht, rondgebeled, hok stond in Waalwijk maar was ook nog eens kapot. Heel die rit niet kunnen doen, was nog een wissel ook. Ga maar weer terug naar huis zeiden ze
Even kijken hoe ik dat in ga vullen in de urenregistratie. Iemand een idee?
Reistijd invullen, dan verblijftijd en daarbij het vinkje 'rit is vanaf hier geannuleerd' aanvinken. Dan gaat 'ie bij de volgende stap meteen weer naar je huisadres.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef BlackLining het volgende:
Nou, vanmorgen dus op weg gegaan naar Tilburg, daar aangekomen, auto onbekend. Even gewacht, rondgebeled, hok stond in Waalwijk maar was ook nog eens kapot. Heel die rit niet kunnen doen, was nog een wissel ook. Ga maar weer terug naar huis zeiden ze
Even kijken hoe ik dat in ga vullen in de urenregistratie. Iemand een idee?
Hmm, ik meende me te herinneren dat ie dan heel de rit eruit gooide en je niks kreeg. Maar hij pikt het inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Rit geannuleerd. Is zo'n hokje voor.
Ik had nog nooit kerstkaarten verstuurd dus het was nieuw voor mij maar er staat ook geen waarde meer op die zegels, dus voor een lichte envelop pleur ik er gewoon 1 zegeltje op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:10 schreef Viezze het volgende:
[..]
Haha ja dat had ik je ook wel kunnen vertellenMooi zonde
Ik heb nog wel een paar postzegels in huis, maar doe gerust een paar jaar met zo'n vel.
7,5 uur gewerkt hebben, en dan zeggen dat je een hele dag hebt gewerktquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Amoeba het volgende:
Deze boi gaat 7,5 uur declareren in 3 ritten.
Een hele dag gewerkt, 50 euro verdiend. Waar doen we 't eigenlijk voor.
Inderdaad, ik heb zaterdag van 20.00 tot 07.00 dienst. Da's pas werken.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:57 schreef trolley het volgende:
[..]
7,5 uur gewerkt hebben, en dan zeggen dat je een hele dag hebt gewerkt
En wat als je wel in de file had gestaan? Is het dan niet zo dat jouw werkgever een probleem had gehad, in plaats van jij? Want jij moest uiteindelijk in opdracht van jouw werkgever die rit nog rijden. En stel dat er inderdaad file was geweest, had jij over de max van 15 uur gezeten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:00 schreef Marco001 het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb zaterdag van 20.00 tot 07.00 dienst. Da's pas werken.
Hoewel, 11 uur valt nog mee. record is 14 uur 45 minuten. Incl tanken en afsluiten zat ik dus nog net binnen de max van 15 uur.Als er op de terugweg file was geweest had ik een probleem gehad. (Had toen bij net zo'n dienst(6-6) om half 6 nog een ritje Pieterburen -> Almere zuid ofzo.
Beide. We hebben beide de plicht om de werktijden in de gaten te houden. Ik zou dus eventueel een boete kunnen krijgen als ik deze overschrijd, maar de werkgever ook(en die is dan ook duurder uit.) Net als met pauze's. Bij sommige werkgevers(mijn vorige) krijg je vaak geen pauze dus moet je ze daaraan herinneren. Doe je dat en geven ze je nog geen pauze, dan kan je jouw eventuele boete ook bij hun indienen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:08 schreef trolley het volgende:
[..]
En wat als je wel in de file had gestaan? Is het dan niet zo dat jouw werkgever een probleem had gehad, in plaats van jij? Want jij moest uiteindelijk in opdracht van jouw werkgever die rit nog rijden. En stel dat er inderdaad file was geweest, had jij over de max van 15 uur gezeten.
Lijkt mij dat de werkgever hierop aangesproken wordt toch, of zie ik dit verkeerd?
7.5u werken en hele dag noemenquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:50 schreef Amoeba het volgende:
Deze boi gaat 7,5 uur declareren in 3 ritten.
Een hele dag gewerkt, 50 euro verdiend. Waar doen we 't eigenlijk voor.
Ok ok, iets minder dan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:57 schreef trolley het volgende:
[..]
7,5 uur gewerkt hebben, en dan zeggen dat je een hele dag hebt gewerkt
Haha, precies dit!quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:12 schreef Kiprollade het volgende:
Ohohoh, EasyWay geeft gewoon de prijs weg aan iemand die er totaal niet representatief uitziet. Baardje, spijkerbroek enz. Hoe kan dit nou weer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |