Je krijgt overigens een bedrag per rit, iets van 50 cent ofzo, voor onkosten als printen, bellen etc. Denk dat he daar gemiddeld niet overheen komt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 10:43 schreef trolley het volgende:
[..]
Deze zijn voor eigen rekening. Al moet ik zeggen dat die kosten, bij mij in ieder geval, nooit echt hoog liggen.
Meestal belt EW jou, dus heb jij er sowieso geen kosten aan. En de keren dat jij tijdens je ritten EW dan wel de klant moet bellen, gebeurt ook niet elke keer. Bovendien heb ik een abonnement van 200 belminuten, waarvan ik er elke maand minstens 80 van over heb.
Wat betreft de postzegels: de ritbonnen kun je digitaal invoeren, en hoef je dus niet per post na te sturen. Het enige wat je per post naar EW moet sturen is tankbonnetjes die jij zelf hebt voorgeschoten, dus wanneer er geen Esso in de buurt is, of je te lui was om een Esso op te zoeken. Ik heb in die 13 maanden die ik voor EW werk misschien hooguit zes keer een tankbonnetje op de post moeten doen. Voor de rest altijd Esso.
Edit: ik bedenk met net dat jij een nieuwe hiker bent, dus dat jij een tankpas van de Shell hebt. Deze zijn nog makkelijker en vaker te vinden dan Esso, dus dat lijkt me het probleem niet
Ze moeten die bonnetjes volgens mij hebben vanwege de belastingdienst. En met de ESSO zit het denk ik anders omdat ze vanwege de tankpassen al een administratie hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:11 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Ik scan alles in, bonnen stuur ik niet op, teveel moeite. Zie er ook het nut niet van in.
49 CENT!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Je krijgt overigens een bedrag per rit, iets van 50 cent ofzo, voor onkosten als printen, bellen etc. Denk dat he daar gemiddeld niet overheen komt.
En daarom tank ik altijd bij een Shell. Hou niet zo van dat administratieve werk, en dan moet ik weer postzegels kopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:52 schreef MG_13 het volgende:
[..]
Ze moeten die bonnetjes volgens mij hebben vanwege de belastingdienst. En met de ESSO zit het denk ik anders omdat ze vanwege de tankpassen al een administratie hebben.
Haha ja dat had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:06 schreef DrSnuggle het volgende:
Ik heb 15 januari mijn ritbonnen per post opgestuurd met een kerstpostzegel. (Ik heb nog veel van die zegels over)
Schijnbaar zijn die zegels minder waard dan gewone postzegels waardoor ik nu een 'boete' van Postnl heb binnen gekregen, of ik nog even ¤1,92 wil betalen.
Zullen ze toch niet geloven als ik uur later pas belquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:14 schreef Viezze het volgende:
Even EW bellen, ze krijgen zo'n overzicht dus misschien kunnen zij je helpen.
Ik zou overigens zeggen dat er geen bon uit kwam als ik jou was
vervolgkeuringen stellen niks voor. Vorig jaar de 1e gehad, stond na 3 minuten alweer buiten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:20 schreef Fiorano het volgende:
Nou we zijn ook medisch goedgekeurd voor de komende 5 jaar. Kom maar op met die tijdelijk taxipas.
Dit stelde ook niet voor, urinetest, bloeddruk en een ogen testje. Stond met 8 minuten buiten...quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:26 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vervolgkeuringen stellen niks voor. Vorig jaar de 1e gehad, stond na 3 minuten alweer buiten.
Was alleen even bloeddruk meten, de gebruikelijke vragen(gebruik je medicijnen, klachten?) en de vraag welke sterkte mijn bril heeft.
Per werkdag dus, anders hebben ze weer wat fout gedaan op m'n loonstrookquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:00 schreef Babananana het volgende:
Wie stuurt er tegenwoordig ook nog brieven. Ik stuur nog meer pakketjes per jaar dankzij Marktplaats dan brieven![]()
Maar 49 cent is gemiddeld niet verkeerd denk ik. Is dat per werkdag of per rit?
Edit: per rit dus
Ik stond ooit bij een onbemande pomp van Esso die geen bon kon printen. Toen had ik een foto gemaakt van de pomp na het tankenquote:Op donderdag 23 januari 2014 12:11 schreef Solidberg het volgende:
Ik heb de tankbon net vergetenKan je die met een Shell tankpas nog ergens online vinden oid?
Per rit, maar volgens mij is het minder dan 49 cent?quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:34 schreef Kiprollade het volgende:
[..]
Per werkdag dus, anders hebben ze weer wat fout gedaan op m'n loonstrook
Als het per rit is is het 35 cent i.p.v. 49 cent. Rekenfoutjequote:Op donderdag 23 januari 2014 12:38 schreef Viezze het volgende:
[..]
Per rit, maar volgens mij is het minder dan 49 cent?
Ja, echt prachtig, allemaal wisselstoringen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:32 schreef BlackLining het volgende:
[..]
In het Noorden ook al ja?
Vandaag drie uur voor niks in de busmoet nog een half uurtje. Maar nu zijn er net twee mensen naast me komen zitten die echt in geen weken gedoucht hebben. En de wollahs en ewahs vliegen me om de oren
![]()
Stelletje untermenschen.
Rit geannuleerd. Is zo'n hokje voor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef BlackLining het volgende:
Nou, vanmorgen dus op weg gegaan naar Tilburg, daar aangekomen, auto onbekend. Even gewacht, rondgebeled, hok stond in Waalwijk maar was ook nog eens kapot. Heel die rit niet kunnen doen, was nog een wissel ook. Ga maar weer terug naar huis zeiden ze
Even kijken hoe ik dat in ga vullen in de urenregistratie. Iemand een idee?
Reistijd invullen, dan verblijftijd en daarbij het vinkje 'rit is vanaf hier geannuleerd' aanvinken. Dan gaat 'ie bij de volgende stap meteen weer naar je huisadres.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:38 schreef BlackLining het volgende:
Nou, vanmorgen dus op weg gegaan naar Tilburg, daar aangekomen, auto onbekend. Even gewacht, rondgebeled, hok stond in Waalwijk maar was ook nog eens kapot. Heel die rit niet kunnen doen, was nog een wissel ook. Ga maar weer terug naar huis zeiden ze
Even kijken hoe ik dat in ga vullen in de urenregistratie. Iemand een idee?
Hmm, ik meende me te herinneren dat ie dan heel de rit eruit gooide en je niks kreeg. Maar hij pikt het inderdaad.quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:41 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Rit geannuleerd. Is zo'n hokje voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |