En al had je wel schade genoteerd, een pit op de voorbumper is toch niet te voorkomenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:54 schreef Babananana het volgende:
[..]
Mijn ervaring is dat de auto's ongeveer overeenkomen met het straatbeeld van alle rijbewijs B voertuigen van minder dan 5 jaar oud. Dus ze zitten er wel tussen, maar de grootste helft is A/B-segment en busjes.
Net bij het inleveren van de BMW 116i bij het verhuurstation op Schiphol constateerde de beste man een pitje op de voorbumper die nieuw was. Gelijk AR maar gebeld om te melden dat dat niet mijn schuld was, Sander moest lachen.![]()
Ga ik niks meer van horen, want de huurder is verantwoordelijk en ik he geen schade opgenomen dus niet getekend voor een schadevrije auto.
Op naar huis maar weer
Nee maar het is wel toevallig dat ik weer belde en dezelfde planner kon vertellen dat er schade op een BMW zatquote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef Viezze het volgende:
[..]
En al had je wel schade genoteerd, een pit op de voorbumper is toch niet te voorkomen
Had dat hok nou cruise control of niet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:04 schreef Amoeba het volgende:
Ja hier ook, ik kwam aan, LM had een *op papier* schadevrije auto meegegeven, constateert de berijder een krasje op de bumper rechtsachter. Ik heb 't op het formulier gezet, ik heb gvd onderweg geen kast gezien noch geknuffeld.
Maar ook ik heb dat formulier niet getekend waarop stond dat ie schadevrij was.
verbaast mij niks.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:26 schreef Babananana het volgende:
Wist je dat cruise control op VW's heel simpel toegevoegd kan worden? Bij mijn pa's Golf variant zat het er niet op, maar bij de deal bedongen dat ze het erop zouden zetten. Ze hoefden alleen de richtingaanwijzer te vervangen en een vinkje in de boordcomputer te zetten.
En nog zit het er niet altijd standaard op(Ford b.v.)quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:29 schreef BlackLining het volgende:
Mja, in ride by wire wagens is het sowieso prima mogelijk.
Kost ook niks om toe te voegen trouwens, denk serieus dat een auto met CC om te produceren hooguit vijf euro duurder is dan zonder.
Natuurlijk niet. Ondanks dat het niks kost om toe te voegen, kun je er wel mooi extra geld voor vragen.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:32 schreef Marco001 het volgende:
[..]
En nog zit het er niet altijd standaard op(Ford b.v.)
Tegenwoordig wel ja, maar de Golf 5 is voor zijn tijd echt een schrale wagen qua standaarduitrusting. Triest gewoon.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef Viezze het volgende:
Bij VW zit het er bijna altijd op, of je moet de allerschraalste uitvoering nemen maar dan vraag ik me af of je wel een stuur krijgt
Nee. Nee. Nee. 2½ uur een lome rechtervoet gehad.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef BlackLining het volgende:
[..]
Had dat hok nou cruise control of niet?![]()
Zal vandaag wel geen spoedje meer komen denk ikMooi kut, rit die ik vandaag had staan zou zomaar eens een uurtje of 6, 7 kunnen zijn in totaal. Liep net de deur uit hier werd ie afgebeeld
Dat, Een i30 is gewoon haast goedkoper! terwijl dat een veel grotere auto is waar zelfs standaard stuurverwarming opzit. volgens mijquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:01 schreef Babananana het volgende:
Zoveel goedkoper zijn die B wagentjes niet dan een C volgens mij. Ze naaien je gewoon met de optielijst
De Golf V was voor VW dan ook te duur om te produceren, waardoor die relatief snel werd opgevolgd door de VI. Kan goed zijn dus dat ze zoveel mogelijk weglieten bij de basisversie om de prijs nog wat concurrerend te houden.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 13:52 schreef Babananana het volgende:
[..]
Tegenwoordig wel ja, maar de Golf 5 is voor zijn tijd echt een schrale wagen qua standaarduitrusting. Triest gewoon.
Waat, serieus?quote:
Godver, ratquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:17 schreef Daantke het volgende:
Triumph tiger 2008![]()
Van Goedhart in Bodegraven naar Meerkerk. Dus gewoon binnendoor gegaan over de Lekdijk![]()
Was via een fb post van EW.
Hmm, interessant. Heb je daar iets van een bron van? Zou ik wel eens willen lezen. Bij ons exemplaar hebben ze zelfs nog twee keer carosseriegarantie moeten geven omdat de motorkap van binnenuit begon te roesten. Dan zullen vast geen winst op onze auto gemaakt hebbenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Schaafkaas het volgende:
[..]
De Golf V was voor VW dan ook te duur om te produceren, waardoor die relatief snel werd opgevolgd door de VI. Kan goed zijn dus dat ze zoveel mogelijk weglieten bij de basisversie om de prijs nog wat concurrerend te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |