abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135889303
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:54 schreef Babananana het volgende:

[..]

Mijn ervaring is dat de auto's ongeveer overeenkomen met het straatbeeld van alle rijbewijs B voertuigen van minder dan 5 jaar oud. Dus ze zitten er wel tussen, maar de grootste helft is A/B-segment en busjes.

Net bij het inleveren van de BMW 116i bij het verhuurstation op Schiphol constateerde de beste man een pitje op de voorbumper die nieuw was. Gelijk AR maar gebeld om te melden dat dat niet mijn schuld was, Sander moest lachen. :P

Ga ik niks meer van horen, want de huurder is verantwoordelijk en ik he geen schade opgenomen dus niet getekend voor een schadevrije auto.

Op naar huis maar weer :)
En al had je wel schade genoteerd, een pit op de voorbumper is toch niet te voorkomen :')
pi_135889430
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 12:59 schreef Viezze het volgende:

[..]

En al had je wel schade genoteerd, een pit op de voorbumper is toch niet te voorkomen :')
Nee maar het is wel toevallig dat ik weer belde en dezelfde planner kon vertellen dat er schade op een BMW zat :D Daar moest hij ook om lachen.
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135889509
Ja hier ook, ik kwam aan, LM had een *op papier* schadevrije auto meegegeven, constateert de berijder een krasje op de bumper rechtsachter. Ik heb 't op het formulier gezet, ik heb gvd onderweg geen kast gezien noch geknuffeld. :(

Maar ook ik heb dat formulier niet getekend waarop stond dat ie schadevrij was. :Y
pi_135890061
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:04 schreef Amoeba het volgende:
Ja hier ook, ik kwam aan, LM had een *op papier* schadevrije auto meegegeven, constateert de berijder een krasje op de bumper rechtsachter. Ik heb 't op het formulier gezet, ik heb gvd onderweg geen kast gezien noch geknuffeld. :(

Maar ook ik heb dat formulier niet getekend waarop stond dat ie schadevrij was. :Y
Had dat hok nou cruise control of niet? :D

Zal vandaag wel geen spoedje meer komen denk ik :N Mooi kut, rit die ik vandaag had staan zou zomaar eens een uurtje of 6, 7 kunnen zijn in totaal. Liep net de deur uit hier werd ie afgebeeld :N
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135890429
Wist je dat cruise control op VW's heel simpel toegevoegd kan worden? Bij mijn pa's Golf variant zat het er niet op, maar bij de deal bedongen dat ze het erop zouden zetten. Ze hoefden alleen de richtingaanwijzer te vervangen en een vinkje in de boordcomputer te zetten.
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135890574
Mja, in ride by wire wagens is het sowieso prima mogelijk.

Kost ook niks om toe te voegen trouwens, denk serieus dat een auto met CC om te produceren hooguit vijf euro duurder is dan zonder.
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135890686
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:26 schreef Babananana het volgende:
Wist je dat cruise control op VW's heel simpel toegevoegd kan worden? Bij mijn pa's Golf variant zat het er niet op, maar bij de deal bedongen dat ze het erop zouden zetten. Ze hoefden alleen de richtingaanwijzer te vervangen en een vinkje in de boordcomputer te zetten.
verbaast mij niks.
Bij BMW's ligt de bekabeling voor een trekhaak ook vaak al klaar op de juiste plek.
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135890716
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:29 schreef BlackLining het volgende:
Mja, in ride by wire wagens is het sowieso prima mogelijk.

Kost ook niks om toe te voegen trouwens, denk serieus dat een auto met CC om te produceren hooguit vijf euro duurder is dan zonder.
En nog zit het er niet altijd standaard op(Ford b.v.)
pi_135890887
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:32 schreef Marco001 het volgende:

[..]

En nog zit het er niet altijd standaard op(Ford b.v.)
Natuurlijk niet. Ondanks dat het niks kost om toe te voegen, kun je er wel mooi extra geld voor vragen.

Edit: Daarom trouwens standaard een baksteen meenemen bij de hiker uitrusting ;)
pi_135891022
Bij VW zit het er bijna altijd op, of je moet de allerschraalste uitvoering nemen maar dan vraag ik me af of je wel een stuur krijgt
pi_135891567
quote:
10s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:38 schreef Viezze het volgende:
Bij VW zit het er bijna altijd op, of je moet de allerschraalste uitvoering nemen maar dan vraag ik me af of je wel een stuur krijgt
Tegenwoordig wel ja, maar de Golf 5 is voor zijn tijd echt een schrale wagen qua standaarduitrusting. Triest gewoon.
pi_135891607
Tsja, een auto voor het volk. En het volk is per definitie schraal
pi_135891869
Motoren! Ik heb motor gereden voor EW *O*
pi_135891876
Bij de Fiesta is het zelfs op de Titanium(de 1- of 2naluxste uitvoering van de 5) een optie van 350,- (als ik het goed herinner).. wel makkelijk om de prijs op te krikken. Een Fiesta zoals ik zou willen zit op 18k, en dan ben ik nog niet eens volledig los gegaan op de optielijst, maar alleen Titanium(want anders kon die motor die ik zou willen niet), de 100pk 1.0, cruisecontrol en airco(ook weer 300 euro ofzo..)
pi_135891950
Zoveel goedkoper zijn die B wagentjes niet dan een C volgens mij. Ze naaien je gewoon met de optielijst
pi_135891974
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:18 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Had dat hok nou cruise control of niet? :D

Zal vandaag wel geen spoedje meer komen denk ik :N Mooi kut, rit die ik vandaag had staan zou zomaar eens een uurtje of 6, 7 kunnen zijn in totaal. Liep net de deur uit hier werd ie afgebeeld :N
Nee. Nee. Nee. 2½ uur een lome rechtervoet gehad. :')

Zuur… Ik heb van 8.40 tot 16.30 denk ik, en dan dat half uurtje er nog af.

Ik rol nu richting Zwolle, zijn er over een uur hikers in Utrecht CS?
pi_135891988
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:01 schreef Babananana het volgende:
Zoveel goedkoper zijn die B wagentjes niet dan een C volgens mij. Ze naaien je gewoon met de optielijst
Dat, Een i30 is gewoon haast goedkoper! terwijl dat een veel grotere auto is waar zelfs standaard stuurverwarming opzit. volgens mij
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:04:03 #268
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135892050
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:52 schreef Babananana het volgende:

[..]

Tegenwoordig wel ja, maar de Golf 5 is voor zijn tijd echt een schrale wagen qua standaarduitrusting. Triest gewoon.
De Golf V was voor VW dan ook te duur om te produceren, waardoor die relatief snel werd opgevolgd door de VI. Kan goed zijn dus dat ze zoveel mogelijk weglieten bij de basisversie om de prijs nog wat concurrerend te houden.
pi_135892228
Beste is gewoon om een demo model ofzo te kopen, heeft mijn vader ook gedaan; die van hem(corsa) was gewoon 6000,- goedkoper als wanneer hij hem nieuw zou kopen.
pi_135892247
quote:
14s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 13:59 schreef Daantke het volgende:
Motoren! Ik heb motor gereden voor EW *O*
Waat, serieus? :D wat voor model?

Ik heb bij AR ook aangegeven dat ik rijbewijs A heb. Waren ze bij mee zeiden ze, maar ik heb nog niks op twee wielen gehad.

Vrees er alleen wel voor dat mocht het een keer gebeuren, het zo'n kansloze motorscooter of MP3 zal worden :')
pi_135892600
Triumph tiger 2008 :D

Van Goedhart in Bodegraven naar Meerkerk. Dus gewoon binnendoor gegaan over de Lekdijk :')

Was via een fb post van EW.
pi_135892701
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:17 schreef Daantke het volgende:
Triumph tiger 2008 :D

Van Goedhart in Bodegraven naar Meerkerk. Dus gewoon binnendoor gegaan over de Lekdijk :')

Was via een fb post van EW.
Godver, rat :') da's ook niet het minste _O_

Misschien toch naar voor EW moeten gaan werken in plaats van AR
pi_135892738
Ik had toen nog niet eens een eigen motor :')
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:24:15 #274
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135892889
Motoren O+
Auto's vol in de toeren rijden alsof het een motor is O+
Auto's met een uitlaat evengroot als een rioolleiding die poepgeluid maakt :{w
pi_135893175
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

De Golf V was voor VW dan ook te duur om te produceren, waardoor die relatief snel werd opgevolgd door de VI. Kan goed zijn dus dat ze zoveel mogelijk weglieten bij de basisversie om de prijs nog wat concurrerend te houden.
Hmm, interessant. Heb je daar iets van een bron van? Zou ik wel eens willen lezen. Bij ons exemplaar hebben ze zelfs nog twee keer carosseriegarantie moeten geven omdat de motorkap van binnenuit begon te roesten. Dan zullen vast geen winst op onze auto gemaakt hebben :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')