abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_135892600
Triumph tiger 2008 :D

Van Goedhart in Bodegraven naar Meerkerk. Dus gewoon binnendoor gegaan over de Lekdijk :')

Was via een fb post van EW.
pi_135892701
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:17 schreef Daantke het volgende:
Triumph tiger 2008 :D

Van Goedhart in Bodegraven naar Meerkerk. Dus gewoon binnendoor gegaan over de Lekdijk :')

Was via een fb post van EW.
Godver, rat :') da's ook niet het minste _O_

Misschien toch naar voor EW moeten gaan werken in plaats van AR
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
pi_135892738
Ik had toen nog niet eens een eigen motor :')
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:24:15 #274
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135892889
Motoren O+
Auto's vol in de toeren rijden alsof het een motor is O+
Auto's met een uitlaat evengroot als een rioolleiding die poepgeluid maakt :{w
pi_135893175
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:04 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

De Golf V was voor VW dan ook te duur om te produceren, waardoor die relatief snel werd opgevolgd door de VI. Kan goed zijn dus dat ze zoveel mogelijk weglieten bij de basisversie om de prijs nog wat concurrerend te houden.
Hmm, interessant. Heb je daar iets van een bron van? Zou ik wel eens willen lezen. Bij ons exemplaar hebben ze zelfs nog twee keer carosseriegarantie moeten geven omdat de motorkap van binnenuit begon te roesten. Dan zullen vast geen winst op onze auto gemaakt hebben :')
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende:
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135893617
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:24 schreef Kiprollade het volgende:
Motoren O+
Auto's vol in de toeren rijden alsof het een motor is O+
Auto's met een uitlaat evengroot als een rioolleiding die poepgeluid maakt :{w
Als ik in mijn auto met dezelfde toerentallen zou rijden als op mijn motor, heb ik binnen 3 kilometer een externe krukas :')
Alle Urkers het land uit! Deporteer de burgemeester! Hier werken wij aan uw afzinking!!
  vrijdag 24 januari 2014 @ 14:49:21 #277
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135893775
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:32 schreef Babananana het volgende:

[..]

Hmm, interessant. Heb je daar iets van een bron van? Zou ik wel eens willen lezen. Bij ons exemplaar hebben ze zelfs nog twee keer carosseriegarantie moeten geven omdat de motorkap van binnenuit begon te roesten. Dan zullen vast geen winst op onze auto gemaakt hebben :')
Ik heb het destijds gelezen in het nieuws etc., bron vinden wordt even lastig. Ik zit nu op mijn mobiel namelijk omdat de stroom is uitgevallen...

Wat ik verder nog weet is dat de Golf VI eigenlijk vooral een doorontwikkeling is van de V, waarbij veel gedaan is om de productiekosten te verlagen. De VII is dan weer een compleet nieuwe auto op het MQB-platform. VAG heeft veel geld gestoken in dat platform en wil dat voor bijna alle modellen gaan gebruiken de komende jaren.

Bron: mijn hoofd ;)
pi_135893996
Eindelijk de beschikbaarheid weer aan, volgende week! Kan ik me het hele weekend op verheugen. *O*

Ik heb ook al mijn jaaropgaven binnen inmiddels, dus ik ga zo even kijken hoeveel belasting ik kan terug vorderen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_135894240
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:55 schreef Sarasi het volgende:
Eindelijk de beschikbaarheid weer aan, volgende week! Kan ik me het hele weekend op verheugen. *O*

Ik heb ook al mijn jaaropgaven binnen inmiddels, dus ik ga zo even kijken hoeveel belasting ik kan terug vorderen.
vast niet meer als dat ik terugkrijg. :)
MisterTao recommender: darkkingll (i know.. :P )
pi_135894245
Verdwalen in België met een postwagen is niet fijn! Altijd leuk dat navigatie en wegwerkzaamheden niet samen gaan! En Belgen kunnen geen borden plaatsen ofzo..
pi_135894328
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:11 schreef Schaafkaas het volgende:

[..]

Kan dat eigenlijk wel, tanken met de motor draaiende?
Ja, dat kan wel.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:36 schreef Babananana het volgende:

[..]

Soms heb je de sleutel nodig om de tankdop los te krijgen, dan heb je wel een probleem denk ik.
Je kan sowieso de auto binnen een halve minuut opnieuw starten. Dus dat moet net kunnen denk ik.

quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 00:41 schreef Solidberg het volgende:
Kan je de sleutel er niet gewoon uitnemen terwijl de motor nog draait?
Nope, niet mogelijk. Tenzij het zo'n key-less go systeem is.

Overigens was er toch geen startonderbreker in de auto ingebouwd. Nergens problemen mee gehad dus. Maar hij was wel op en top smerig van binnen. Halve rubberplantage daar in die auto..
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:07:28 #282
415191 Schaafkaas
Ex-Saabrijder
pi_135894467
Is dat met alle auto's met startonderbreker zo dat je ze binnen x tijd nog kunt starten?
pi_135894492
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:07 schreef Schaafkaas het volgende:
Is dat met alle auto's met startonderbreker zo dat je ze binnen x tijd nog kunt starten?
Volgens mij wel. Wij hadden vroegah een Golfje 3 thuis en daar was het +-60 seconden.
Nederlander in München, met voorliefde voor Taiwan en auti's gonna aut.
pi_135894518
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:07 schreef Schaafkaas het volgende:
Hangt van de onderbreker af.
Wij hebben op het werk een Touran met startonderbreker, maar die kan je gewoon bedienen door 2x achter elkaar op het ontgrendelknopje van de sleutel te drukken.
pi_135894964
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:01 schreef Marco001 het volgende:

[..]

vast niet meer als dat ik terugkrijg. :)
Vast niet. Ik reken op een bedrag tussen de vijftig en de honderd.
pi_135895058
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:20 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Vast niet. Ik reken op een bedrag tussen de vijftig en de honderd.
Ah nee, als je het ver10voudigt zit je nog niets eens op een kwart van wat ik terugkrijg.

Bij het taxiwerk krijg ik geen loonheffingskorting, wel aangevraagd, nooit goed verwerkt, en ik kon van dat loon wat er overbleef prima rondkomen en sparen.
  vrijdag 24 januari 2014 @ 15:23:54 #287
415186 Kiprollade
Bang voor kippen
pi_135895079
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 14:45 schreef BlackLining het volgende:

[..]

Als ik in mijn auto met dezelfde toerentallen zou rijden als op mijn motor, heb ik binnen 3 kilometer een externe krukas :')
Vol in de toeren wil niet zeggen dat ik 13k rpm doe met een auto, laat staan kan :')
pi_135895286
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ah nee, als je het ver10voudigt zit je nog niets eens op een kwart van wat ik terugkrijg.

Bij het taxiwerk krijg ik geen loonheffingskorting, wel aangevraagd, nooit goed verwerkt, en ik kon van dat loon wat er overbleef prima rondkomen en sparen.
Ik heb twee korte bijbaantjes gehad en ben eind 2013 begonnen bij AR, maar ik heb voor dit jaar nog nooit iets terug gekregen van de belastingdienst, dus ik ben helemaal hysterisch over dit. :P
pi_135895324
Wat is dit nou weer zeg :')

Ik woon in Den Bosch, krijg ik een rit van Amersfoort naar, jawel, Amersfoort, een rit van acht hele kilometers.

Wat de fuck?

[ Bericht 2% gewijzigd door BlackLining op 24-01-2014 15:39:29 ]
pi_135895408
Voor vandaag of voor maandag?

Ik woon veel dichter bij Amersfoort en krijg niets. Niet dat ik die rit wil hebben, liever een langere rit voor maandag.
.
pi_135895411
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:23 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ik heb echt 0 verstand van belasting. Ik heb wel loonheffingskorting, kan ik dan alsnog geld terug krijgen? Zoja voor 1½ maand AR (kalenderjaar 2013), is dat de moeite waard?
pi_135895558
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:32 schreef Pizzabodem het volgende:
Voor vandaag of voor maandag?

Ik woon veel dichter bij Amersfoort en krijg niets. Niet dat ik die rit wil hebben, liever een langere rit voor maandag.
Maandag ja :')
pi_135895630
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 15:32 schreef Amoeba het volgende:

[..]

Ik heb echt 0 verstand van belasting. Ik heb wel loonheffingskorting, kan ik dan alsnog geld terug krijgen? Zoja voor 1½ maand AR (kalenderjaar 2013), is dat de moeite waard?
Het verhaal belasting
Bij elke loonstrook wordt gekeken hoeveel je op jaarbasis zou verdienen als je het hele jaar door zoveel zou verdienen. Als je dan belasting moet betalen, wordt het ingehouden van je loon. Gevolg: als je 1 week fulltime werkt, betaal je die week dus voor fulltime belasting. Op jaarbasis kom je veel lager uit, dus kan je het volgend jaar terugvragen.

Loonheffingskorting betekent dat ze de dus kijken alsof het je enige inkomsten zijn. Als je geen loonheffingskorting hebt op een baantje, wordt altijd 52% belasting inhouden (maximale tarief). Gevolg: je betaalt veel meer belasting dus krijg je veel meer terug volgend jaar.
dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijktĦĦĦĦĦ
pi_135895778
quote:

[..]

Check je jaaropgaaf. Is je ingehouden premie loonbelasting meer dan 14 euro? Dan kun je 't terugvragen.
pi_135896908
quote:

[..]

Ja, omdat je waarschijnlijk onder de limiet hebt verdiend. Daarnaast kan je ook studiekosten declareren(Boeken, collegegeld enzovoorts.)
pi_135897108
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:14 schreef Marco001 het volgende:
Daarnaast kan je ook studiekosten declareren(Boeken, collegegeld enzovoorts.)
:') _O-
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
pi_135897957
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:14 schreef Marco001 het volgende:

[..]

Ja, omdat je waarschijnlijk onder de limiet hebt verdiend. Daarnaast kan je ook studiekosten declareren(Boeken, collegegeld enzovoorts.)
Dit is voor als je meer hebt verdiend dan de ondergrens waarbij j belasting moet betalen toch? Anders snap ik niet waar je het vanaf wil trekken.
pi_135897989
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:41 schreef Babananana het volgende:

[..]

Dit is voor als je meer hebt verdiend dan de ondergrens waarbij j belasting moet betalen toch? Anders snap ik niet waar je het vanaf wil trekken.
Soort HRA dus? _O-
pi_135898094
Loon loonbelasting/volksverzekeringen : 572
Ingehouden loonbelasting/premie volksverz. (loonheffing) : 5
Verrekende arbeidskorting : 11
Loon Zorgverzekeringswet : 572
Ingehouden bijdrage Zorgverzekeringswet : 0
Verrekende levensloopverlofkorting : 0
Werkgeversheffing Zorgverzekeringswet : 45
Totaal premies werknemersverzekeringen : 119

Nee dus? :@
pi_135898219
quote:
2s.gif Op vrijdag 24 januari 2014 16:44 schreef Amoeba het volgende:
Loon loonbelasting/volksverzekeringen : 572
Ingehouden loonbelasting/premie volksverz. (loonheffing) : 5
Verrekende arbeidskorting : 11
Loon Zorgverzekeringswet : 572
Ingehouden bijdrage Zorgverzekeringswet : 0
Verrekende levensloopverlofkorting : 0
Werkgeversheffing Zorgverzekeringswet : 45
Totaal premies werknemersverzekeringen : 119

Nee dus? :@
Nee, volgend jaar beter ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')