Ik moet wel naar het noorden toe.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:25 schreef Marco001 het volgende:
Als hij een Skoda Octavia op moet halen waarvan het kenteken met een 9(dacht ik) begint, moet hij flink krabben.
Oh, en oppassen, ik ging al bijna onderuit daar door ijssel
Nee daar moest ik niet zijn, toch bedanktquote:Op vrijdag 24 januari 2014 08:15 schreef Marco001 het volgende:
[..]
bij aldel toevallig? Had je het even eerder moeten zeggen. Had ik je opgehaald.
Ik hoop dat je een sneeuwkrabber nee hebt.. Anders moet je het even zeggen. Ik heb er 1 in de auto liggen, en die staat nu bij aldel
Ik had dat ongeluk op een dag lokatiewerk, zo net voor de middagschaft. Weet je dat je daarna met lood in je schoenen verder moet?quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:21 schreef Marco001 het volgende:
Ze durven wel, jou nu alweer in een BMW te laten rijden..
(te makkelijk inkoppertje, kon hem niet laten.)
Hahaha ja het was wel Grolschquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:47 schreef trolley het volgende:
[..]
Grolsch zeker? Dat is inderdaad net pis
Joh, ik heb een keer bij een zijingang van een ziekenhuis gestaan met een total-losse taxi(iemand geen voorrang verleend, toen ik die kant van de kruising opkeek zat ze waarschijnlijk net in de blinde hoek.). Ga ik me echt niet druk om maken.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 09:30 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Ik had dat ongeluk op een dag lokatiewerk, zo net voor de middagschaft. Weet je dat je daarna met lood in je schoenen verder moet?
Ik had laatst een PC ritje, en er stond een mooie Quattroporte voor de deur van het bedrijf waar ik zijn moest. Ik dus maar hopen en hopen, bleek het een Peugeot te wordenquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:09 schreef Kiprollade het volgende:
Rij nu met de bus achter een vrachtwagen aan met drie auto's op een trailer, waaronder een Maserati Quattroporte. Lijkt me ook niet zo vervelend om een keer een pokke eind in weg te rijden
Dat geluid van die Ferrari motoren die erin liggen
Dat is zuur, haha. En bij valetparking kan je geen 0-100 doen, jammer genoegquote:Op vrijdag 24 januari 2014 10:15 schreef Sjouveur het volgende:
[..]
Ik had laatst een PC ritje, en er stond een mooie Quattroporte voor de deur van het bedrijf waar ik zijn moest. Ik dus maar hopen en hopen, bleek het een Peugeot te worden![]()
Ik heb wel een keer een Quattroporte moeten voorrijden bij een Valet Parking, waarbij ik hem uit een parkeergarage moest ophalen...![]()
Vanmiddag weer even naar Duitsland met een Cayenne S, fijne ritjes!
Mijn ervaring is dat de auto's ongeveer overeenkomen met het straatbeeld van alle rijbewijs B voertuigen van minder dan 5 jaar oud. Dus ze zitten er wel tussen, maar de grootste helft is A/B-segment en busjes.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:44 schreef driekeerdrie het volgende:
Ben wel jaloers op de verhalen van BMW's/Porsches die ik hier tegen kom. Tot nu toe heb ik nog niet bijster veel spannends gehad, Fordjes Connect en Peugeotjes 107...
Is het meerendeel van de ritjes in zulk soort auto's? Hoe vaak krijg je nou een leukere auto?
Vaak nette leasebakken maar niks speciaals. Incidenteel een leuke wagen, maar reken er niet te veel op.quote:Op vrijdag 24 januari 2014 12:44 schreef driekeerdrie het volgende:
Hallo allemaal
Sinds kort werk ik ook als Hiker, en kwam dit toevallig tegen. Grappig forum.
Ben wel jaloers op de verhalen van BMW's/Porsches die ik hier tegen kom. Tot nu toe heb ik nog niet bijster veel spannends gehad, Fordjes Connect en Peugeotjes 107...
Is het meerendeel van de ritjes in zulk soort auto's? Hoe vaak krijg je nou een leukere auto?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |