abonnement Unibet Coolblue
pi_135855590
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:04 schreef Aisumasen het volgende:

[..]

Gaat wederom zo'n act worden die dé festival-act van de zomer is en óveral staat en headlined. Behalve in Nederland. (Al is dat laatste niet meer helemaal van toepassing sinds er zo veel goede alternatieven als paddenstoelen uit de lucht schieten en Lowlands niet meer de enige keus is).
Blur vorig jaar. ;(
pi_135855624
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef AMDB het volgende:
Eigenlijk doet Lowlands op dit moment veel verkeerd. Ze blijven zich qua line-up richten op een vrij jong publiek, maar zetten de prijzen voor de mensen die geld hebben (de oudere generatie). Ik snap wel dat veel mensen zich dan onprettig voelen.
Met mijn studie in mijn achterhoofd sluit ik me hierbij aan. De strategie die voorheen werd gevolgd is nu een beetje geshift naar een stuck in the middle probleem.
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:45:31 #53
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_135855655
Opmerkelijk hoeveel mensen een minder goed gevoel hebben bij Lowlands. Ergens doen ze dus inderdaad iets niet goed, denk ook dat de prijsverhoging in combi met het parkeergeld en de verkapte verhoging van de bierprijs een grotere negatieve uitstraling hebben dan ze zich zelf beseffen.
Merk bij mezelf ook dat ik het gewoon niet vind passen bij de uitstraling die het festival voor mij altijd gehad heeft. En op de een of andere manier maakt dat ook dat je direct kritischer naar het hele festival kijkt en nog eens afweegt of je het allemaal nog wel de moeite waard vind.

Ik wil nog steeds gewoon, wil het gewoonweg niet missen omdat het toch een lekker weekend uit de realiteit blijft. Dat ik niet meer vollledig in de doelgroep val wist ik al. Ik krijg het niet eens kloppend in mijn hoofd dat Opposites als een hoogtepunt gezien wordt (hoewel ik het feestje wel snap past het voor mij als oude lul gewoon niet in het beeld dat ik nog steeds van LL heb).
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_135856084
Overigens: ik had verwacht dat LL toch wel beschikte over een enorme prijsinelasticiteit. Maar ik zie nu wel dat dat niet zo is. De grens is overschreden.
pi_135856120
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef MCH het volgende:

[..]

Blur vorig jaar. ;(
En daarvoor Arcade Fire ;(
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:55:06 #56
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_135856137
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef friekin_ het volgende:
.
Dat is een veel te voorbarige conclusie, denk dat de kaarten gewoon weg zijn na een dag.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_135856188
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat is een veel te voorbarige conclusie, denk dat de kaarten gewoon weg zijn na een dag.
Dat denk ik ook
pi_135856266
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Dat is een veel te voorbarige conclusie, denk dat de kaarten gewoon weg zijn na een dag.
Dat wel. Maar ik denk dat mensen die al langer gaan toch echt wel het uitknijpen moe worden.
pi_135856525
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Dat denk ik ook
Ik moet het nog zien. Vooral vorig jaar werd in de weken voor Lowlands wel duidelijk wat een enorm overschot er was, mensen die niet meer konden kwamen nog amper van hun kaarten af.

Het zal er wellicht voor een deel ook van afhangen hoe geïnteresseerd de ticketmasters in de kaarten zijn.
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:04:45 #60
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_135856630
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Ik moet het nog zien. Vooral vorig jaar werd in de weken voor Lowlands wel duidelijk wat een enorm overschot er was, mensen die niet meer konden kwamen nog amper van hun kaarten af.

Het zal er wellicht voor een deel ook van afhangen hoe geïnteresseerd de ticketmasters in de kaarten zijn.
Dat is ook al langer zo, juist doordat iedereen zo vroeg al kaarten koopt omdat je geen tijd hebt om te wachten komt er ook heel veel vrij in de periode voor het festival.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_135856790
Vorig jaar was echt extreem qua kaartverkoop in de weken voorafgaand.
pi_135856842
2013 had toch ook genoeg Wilco's?

Bedoel je had Nick Cave & NIN als headliners?

Daarnaast was er met Band Of Horses, Daughter, Half Moon Run, James Blake, Michael Kiwanuka, Miles Kane, Tame Impala en The Knife genoeg "kwaliteit" te vinden.

Niet alles kan een Wilco zijn, daar is er maar 1 van.

Maar de onverwachte prijsverhoging steekt me meer tegen.
pi_135857073
Line up vorig jaar was inderdaad prima ja
pi_135857309
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:43 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Jij zegt: 'dan ga je toch niet naar Major Lazer en The Opposites', terwijl ik die 2 acts alleen maar aanhaal als 'typisch voor de sfeer op Lowlands 2013'. Jouw oplossing richt zich alleen op het ontwijken van 2 acts die er dit jaar waarschijnlijk niet eens zullen staan, terwijl mijn probleem betrekking heeft op (de sfeer van) het hele festival.

De halflege India bij Wilco in 2012 heeft van Eerdenburg de uitspraak doen ontlokken dat een act als Wilco blijkbaar niet meer op Lowlands past. Waar er in 2012 nog 10 Wilco's op het programma stonden, waren dat er in 2013 nog maar een stuk of 3. En als dan Tame Impala ook nog eens volledig misplaatst in de Alpha staat, maar dat boeit toch niet want het feestje is wel bij Major Lazer, dan leid ik daaruit af dat Lowlands minder mijn festival is dan een paar jaar geleden (toen er dus nog 19 Wilco's stonden en toen ik zelf nog meer lol beleefde aan de Major Lazers van deze wereld.
Ik gebruikte de twee acts op de zelfde manier als jij dat deed, bij wijze van voorbeeld :')
pi_135857402
Zou het kunnen dat de organisatie expres negatief beïnvloed? omdat het gewoon te druk was de laatste jaren. De-marketing is niet voor niks een professionele term :P
pi_135857445
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef Dekreator het volgende:
Zou het kunnen dat de organisatie expres negatief beïnvloed? omdat het gewoon te druk was de laatste jaren. De-marketing is niet voor niks een professionele term :P
Daar hebben ze niets mee te winnen. De beste marketing is schaarste. :P
pi_135857451
Maar je gebruikte het voorbeeld niet goed, want je vond dat ik de acts kon ontwijken, terwijl het mij niet om de acts ging maar om de sfeer (die zich uitte in het enthousiasme rond die acts)
pi_135857532
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Voor het eerst sinds wanneer?

Ik was er in 2002, 2007, 2008, 2010, 2011, 2012 en 2013, maar de liefde is bekoeld (niet in de laatste plaats doordat ik zelf ouder word en er (voor mij) betere alternatieven zijn (BKS voorop)). En ik ben zeker niet de enige die er wel even klaar mee is:

http://www.lowlove.nl/201(...)ar-lowlands-te-gaan/
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:01 schreef AMDB het volgende:

[..]

Herkenbaar gevoel, ik spot het ook hier veel, maar ook onder vrienden. Laatste LL had ik niet het gevoel het beste weekend van het jaar gehad te hebben. Dus dit jaar niet gelijk kopen, ik zie wel hoe het loopt.
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:31 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Die elektronische muziek waar voor mij juist 1 van de belangrijkste redenen om LL vaarwel te zeggen. Ik begon met voornamelijk gitaar en een heul klein beetje elektronica. Nu is het andersom. Met bijbehorende (negatieve) randverschijnselen.
Zie je stbabylon, ben niet de enige :+ :P

Het zou leuk zijn als dit jaar de kaartjes niet meteen massaal binnen een uur zouden uitverkopen. Wie weet dat ik me dan nog bedenk als ik zie wat er allemaal komt. Geef het weinig kans (als het al niet binnen een uur uitverkocht raakt dit jaar, dan is het binnen een dag wel uitverkocht :P ), maar zou toch een goede actie zijn als iedereen es niet meteen als een kip zonder kop kaartjes koopt. Het zit iig niet meer in mijn systeem om maar kaartjes te kopen zonder te weten wat er komt 'want het is Lowlands dus altijd leuk'.
pi_135857620
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:20 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Daar hebben ze niets mee te winnen. De beste marketing is schaarste. :P
Nouja hangt ervanaf, als de organisatie bij wijze van "conceptueel denken" heeft besloten dat ze de drukte niet vinden passen bij een, toch wel underground gericht, festival als lowlands, dan zou het nog best een logische keuze zijn. Uitverkopen of iniedergeval voldoende winst maken doen ze toch wel, en nu komen er alleen mensen die Echt willen.
pi_135857678
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef indiaantje89 het volgende:
2013 had toch ook genoeg Wilco's?

Bedoel je had Nick Cave & NIN als headliners?

Daarnaast was er met Band Of Horses, Daughter, Half Moon Run, James Blake, Michael Kiwanuka, Miles Kane, Tame Impala en The Knife genoeg "kwaliteit" te vinden.

Niet alles kan een Wilco zijn, daar is er maar 1 van.

Maar de onverwachte prijsverhoging steekt me meer tegen.
Oké, op zich heb je hier een punt. In 2013 had ik ook gewoon de pech dat relatief veel van de 'kwaliteitsacts' niet helemaal wat voor mij waren (NIN, Cave, Daughter en Kiwanuku doen het gewoon niet zo voor mij; The Shins, The Walkmen, Warpaint etc van eerdere jaren dan weer wel).

Maargoed, nogmaals, het is meer de beleving van de grote groep (weinig interesse ook in veel van de acts die jij noemt en veel interesse in zaken waarin ik steeds minder interesse heb).

Voorbeeld dat het ook gewoon aan mijzelf ligt: nog maar anderhalf jaar geleden was ik razend enthousiast over het plots op Facebook ontstane idee voor een watergevecht. Inmiddels heb ik het met dat soort dingen gewoon wel gehad.
pi_135857687
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:45 schreef TAV74 het volgende:
Opmerkelijk hoeveel mensen een minder goed gevoel hebben bij Lowlands. Ergens doen ze dus inderdaad iets niet goed, denk ook dat de prijsverhoging in combi met het parkeergeld en de verkapte verhoging van de bierprijs een grotere negatieve uitstraling hebben dan ze zich zelf beseffen.
Merk bij mezelf ook dat ik het gewoon niet vind passen bij de uitstraling die het festival voor mij altijd gehad heeft. En op de een of andere manier maakt dat ook dat je direct kritischer naar het hele festival kijkt en nog eens afweegt of je het allemaal nog wel de moeite waard vind.

Ik wil nog steeds gewoon, wil het gewoonweg niet missen omdat het toch een lekker weekend uit de realiteit blijft. Dat ik niet meer vollledig in de doelgroep val wist ik al. Ik krijg het niet eens kloppend in mijn hoofd dat Opposites als een hoogtepunt gezien wordt (hoewel ik het feestje wel snap past het voor mij als oude lul gewoon niet in het beeld dat ik nog steeds van LL heb).
Wat gaat er verkapt verhoogd worden aan de bierprijs dan?
pi_135857707
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:02 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Ik moet het nog zien. Vooral vorig jaar werd in de weken voor Lowlands wel duidelijk wat een enorm overschot er was, mensen die niet meer konden kwamen nog amper van hun kaarten af.

Het zal er wellicht voor een deel ook van afhangen hoe geïnteresseerd de ticketmasters in de kaarten zijn.
Dit dus: veel mensen gaan niet meer het risico nemen kaarten te kopen terwijl ze nog niet weten of ze kunnen. Zeker nu er alternatieven zijn. Vorig jaar is er veel voor dumpprijzen weggegaan. Dit jaar zou het best nog wel snel uit kunnen verkopen, maar of dat volgend jaar ook nog het geval is...

Als er al kans is dat het minder snel uitverkoopt dan is het wel dit jaar. Maar dat is nog een voorzichtige voorspelling, en ik durf er niet om te wedden.
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:28:16 #73
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_135857823
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:25 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Wat gaat er verkapt verhoogd worden aan de bierprijs dan?
Geen statiegeld meer.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_135857878
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:26 schreef AMDB het volgende:

[..]

Dit dus: veel mensen gaan niet meer het risico nemen kaarten te kopen terwijl ze nog niet weten of ze kunnen. Zeker nu er alternatieven zijn. Vorig jaar is er veel voor dumpprijzen weggegaan. Dit jaar zou het best nog wel snel uit kunnen verkopen, maar of dat volgend jaar ook nog het geval is...

Als er al kans is dat het minder snel uitverkoopt dan is het wel dit jaar. Maar dat is nog een voorzichtige voorspelling, en ik durf er niet om te wedden.
Ik ben heel erg benieuwd 8-) Ergens denk ik ook dat het minder snel uitverkoopt, anderzijds denk ik dat het gewoon weer net zo snel of sneller gaat dan vorig jaar/ elkaar niet veel zal ontlopen :')

Zou het nog schelen dat het voor Polen (e.d) geen zin meer heeft om te komen dit jaar :P? Denk dat die pas later hun kaartjes scoorden, en zoveel raap-polen waren er nu ook weer niet (hooguit 30 denk ik) maar je weet t niet.
pi_135857892
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Geen statiegeld meer.
Bekerjes inleveren deed ik toch al niet :P
pi_135857936
Het leeft in ieder geval wel! Hoop eigenlijk op The National en nog meer van Oya festival!
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:30:46 #77
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_135857955
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:29 schreef Dekreator het volgende:

[..]

Bekerjes inleveren deed ik toch al niet :P
Ik ook niet, maar juist diegenen die wat krapper in het budget zitten verliezen er wel aardig op zo.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_135857975
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:28 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Geen statiegeld meer.
Ah zo. Ben trouwens idd wel benieuwd of het nog steeds 1 muntje =1 biertje is. Zou wel echt naai worden als het 1 biertje = 1,5 munt zou worden _O- Maar dat lijkt me onpraktisch, dus zie ik niet snel gebeuren gelukkig. Voedselprijzen daarentegen zullen wellicht wel omhoog gegooid worden, alhoewel ze dat vorig jaar ook al (deels) gedaan hadden, dus hopelijk valt dat dit jaar ook mee.

Was vorig jaar al redelijk belachelijk. Geloof dat je 4,5 munt moest betalen voor een Swirl? Kan me vergissen....kan ook 2,5 munt geweest zijn. Iig zat je omgerekend meen ik boven de 7,50-8 euro voor een Swirl-ijsje :')
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:31:54 #79
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_135858001
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:31 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ah zo. Ben trouwens idd wel benieuwd of het nog steeds 1 muntje =1 biertje is. Zou wel echt naai worden als het 1 biertje = 1,5 munt zou worden _O- Maar dat lijkt me onpraktisch, dus zie ik niet snel gebeuren gelukkig.
Nee, dat gaan ze niet doen, bierprijs bepaald in hoge mate de muntprijs volgens mij
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_135858031
Ik deed ook nooit aan dat statiegeld systeem, ik heb overigens ook nooit last gehad van die bekerrapers
pi_135858065
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:24 schreef Dekreator het volgende:

[..]

Nouja hangt ervanaf, als de organisatie bij wijze van "conceptueel denken" heeft besloten dat ze de drukte niet vinden passen bij een, toch wel underground gericht, festival als lowlands, dan zou het nog best een logische keuze zijn. Uitverkopen of iniedergeval voldoende winst maken doen ze toch wel, en nu komen er alleen mensen die Echt willen.
Lowlands is allang niet meer underground georiënteerd. En de mensen die echt 'willen' waren onder andere de die hards die nu afhaken. Het is niet bepaald een win win situatie.
pi_135858101
Wanneer je met een groep van 6 - 10 personen gaat is dat bekersysteem toch wel makkelijk. Na een rondje heb je een muntje en op die manier kun je toch flink besparen is mijn ervaring.
Van de bekermunten heerlijk kunnen ontbijten dagelijks.
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 januari 2014 @ 17:36:55 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_135858206
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Voor het eerst sinds wanneer?

Ik was er in 2002, 2007, 2008, 2010, 2011, 2012 en 2013, maar de liefde is bekoeld (niet in de laatste plaats doordat ik zelf ouder word en er (voor mij) betere alternatieven zijn (BKS voorop)). En ik ben zeker niet de enige die er wel even klaar mee is:

http://www.lowlove.nl/201(...)ar-lowlands-te-gaan/
sterk overtrokken zeg, spijkers op laag water zoeken en gewoon redenen zoeken waarom je misschien een festival ontgroeid kan zijn. Ik wordt een beetje moet van het zure gedoe overal. Als je niet meer wil gaan prima maar vervolgens komt er bij velen een partij gezeur uit, niets is goed.
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_135858237
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Lowlands is allang niet meer underground georiënteerd. En de mensen die echt 'willen' waren onder andere de die hards die nu afhaken. Het is niet bepaald een win win situatie.
Niet underground georiënteerd ben ik niet met je eens. Ik ken, zoals ik eerder al aangaf, geen festival (in de buurt) wat electronisch zo sterk en spannend programmeerd. Misschien niet Underground pur sang, maar zeker ontzettend niche gericht.
En over dat tweede valt natuurlijk sowieso te discussiëren ;)
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:37:58 #85
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_135858244
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:34 schreef Sino_Ganti het volgende:
Wanneer je met een groep van 6 - 10 personen gaat is dat bekersysteem toch wel makkelijk. Na een rondje heb je een muntje en op die manier kun je toch flink besparen is mijn ervaring.
Van de bekermunten heerlijk kunnen ontbijten dagelijks.
Scheelt je zo een paar tientjes, kan me voorstellen dat dat voor een student nogal wat uitmaakt.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_135858248
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:36 schreef rubbereend het volgende:

[..]

sterk overtrokken zeg, spijkers op laag water zoeken en gewoon redenen zoeken waarom je misschien een festival ontgroeid kan zijn. Ik wordt een beetje moet van het zure gedoe overal. Als je niet meer wil gaan prima maar vervolgens komt er bij velen een partij gezeur uit, niets is goed.
Mwa, ik denk dat de mensen van Lowlove de meest positieve stemmen over LL waren. Ik begrijp het artikel heel erg goed. En ik ben echt niet van het 'niets is goed'.
pi_135858260
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:37 schreef Dekreator het volgende:

[..]

Niet underground georiënteerd ben ik niet met je eens. Ik ken, zoals ik eerder al aangaf, geen festival (in de buurt) wat electronisch zo sterk en spannend programmeerd. Misschien niet Underground pur sang, maar zeker ontzettend niche gericht.
En over dat tweede valt natuurlijk sowieso te discussiëren ;)
Pitch. :7
pi_135858261
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Lowlands is allang niet meer underground georiënteerd. En de mensen die echt 'willen' waren onder andere de die hards die nu afhaken. Het is niet bepaald een win win situatie.
Precies
pi_135858280
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:34 schreef Sino_Ganti het volgende:
Wanneer je met een groep van 6 - 10 personen gaat is dat bekersysteem toch wel makkelijk. Na een rondje heb je een muntje en op die manier kun je toch flink besparen is mijn ervaring.
Van de bekermunten heerlijk kunnen ontbijten dagelijks.
Ben benieuwd of de voedselkramen/ bieromzet er nog iets van gaat merken (zeker als ze de voedselprijzen weer omhoog zouden gooien). Enerzijds moet een mens toch eten en wil je niet als een krent overal op gaan letten, anderzijds gaat het voor redelijk wat mensen toch wel schelen in kosten, en als je het geld écht niet hebt, kun je het ook niet uitgeven....

(al zullen er ook wel iets minder mensen komen die weinig geld hebben, ivm geen statiegeldsysteem en duur).
pi_135858290
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:38 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Pitch. :7
Pitch pauperline-up, zonnige glitchy hip-hop. Niks spannends aan :P
pi_135858299
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef Dekreator het volgende:

[..]

Pitch pauperline-up, zonnige glitchy hip-hop. Niks spannends aan :P
Pfff. Oneens. 8-)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 23 januari 2014 @ 17:40:55 #92
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_135858344
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Lowlands is allang niet meer underground georiënteerd. En de mensen die echt 'willen' waren onder andere de die hards die nu afhaken. Het is niet bepaald een win win situatie.
Wanneer was het dat wel? Boekjes van begin deze eeuw geven me een vergelijkbare idee qua line up als de laatste jaren
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:41:10 #93
258349 mr-green
gewoonomdathetkan
pi_135858359
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:52 schreef ohnikua het volgende:

[..]

Voor het eerst sinds wanneer?

Ik was er in 2002, 2007, 2008, 2010, 2011, 2012 en 2013, maar de liefde is bekoeld (niet in de laatste plaats doordat ik zelf ouder word en er (voor mij) betere alternatieven zijn (BKS voorop)). En ik ben zeker niet de enige die er wel even klaar mee is:

http://www.lowlove.nl/201(...)ar-lowlands-te-gaan/
Die link geeft het perfect weer :D
pi_135858363
Pitch zou hem weleens kunnen gaan worden voor mij dit jaar!
pi_135858381
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Wanneer was het dat wel? Boekjes van begin deze eeuw geven me een vergelijkbare idee qua line up als de laatste jaren
Boekjes :P , jij bewaart ze ook? O+
pi_135858405
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Ben benieuwd of de voedselkramen/ bieromzet er nog iets van gaat merken (zeker als ze de voedselprijzen weer omhoog zouden gooien). Enerzijds moet een mens toch eten en wil je niet als een krent overal op gaan letten, anderzijds gaat het voor redelijk wat mensen toch wel schelen in kosten, en als je het geld écht niet hebt, kun je het ook niet uitgeven....

(al zullen er ook wel iets minder mensen komen die weinig geld hebben, ivm geen statiegeldsysteem en duur).
Ja daar ben ik ook heel erg benieuwd naar.
Eerst maar eens kijken of dit jaar de reis naar Biddinghuien voor mij weer gaat plaats vinden, nog een week om na te denken..
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
pi_135858408
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:40 schreef rubbereend het volgende:

[..]

Wanneer was het dat wel? Boekjes van begin deze eeuw geven me een vergelijkbare idee qua line up als de laatste jaren
Ik doel vooral op de oneindige samenwerkingen met alle sponsoren en alle media heisa eromheen. Als Elle er artikels over publiceert dan weet je dat het niet underground is.
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef theodoor9 het volgende:
Pitch zou hem weleens kunnen gaan worden voor mij dit jaar!
Doen, goede sfeer en puike locatie.
pi_135858410
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef bulbjes het volgende:

[..]

Boekjes :P , jij bewaart ze ook? O+
Wie niet?
pi_135858454
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef Dekreator het volgende:

[..]

Pitch pauperline-up, zonnige glitchy hip-hop. Niks spannends aan :P
Dat mag. Zodra ze actress, clarke, objekt, jamie xx en modeselektor op een line-up zetten neem ik mijn woorden terug. Briste synth-pop zangeresjes en dizzee rascal boeit me dus echt geen flikker :P
pi_135858457
quote:
10s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:42 schreef theodoor9 het volgende:

[..]

Wie niet?
Die van mij overleven het festival nooit :(
Je favoriete onderbroek van vroeger, maar dan anders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')