Nachtmerries again ja?quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:10 schreef community het volgende:
Ruud weer eens wakker
[ afbeelding ]
Weer schreeuwen en half uit bed springen.quote:
Moest wel even lachen toen die hond de muur in rende. Maar lijkt me best wel naar om te hebben. Nooit een nacht goed slapen. Levert wel grappige beelden op.quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:24 schreef Rica het volgende:
[..]
Weer schreeuwen en half uit bed springen.
Maar het zijn geen nachtmerries. Iedereen heeft elke nacht heftige dromen. Alleen zijn je spieren dan verlamd waardoor je stil blijft liggen. Als dat mechanisme niet goed werkt krijg je dit:
Het lijkt me slopend op de lange duur inderdaad. En ook erg slecht voor relaties. Ik zou niet naast zo iemand willen slapen. Schrik je jezelf ook elke nacht kapot.quote:Op donderdag 23 januari 2014 05:30 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Moest wel even lachen toen die hond de muur in rende. Maar lijkt me best wel naar om te hebben. Nooit een nacht goed slapen. Levert wel grappige beelden op.
Daar heb je ook weer een punt, maar zou het wel leuk vinden als er een motivatie bij zit waarom ze op die drie hebben gestemd!quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:07 schreef pullup het volgende:
Ik vind het wel een goed idee dat verdelen van die elite stemming. je kan nu veel beter zien wie er in de publieks schopstoel zitten allemaal en ook 3 stemmen op een petrsoon maakt het niet veel significanter..
Hakim en Billy mogen zich nu toch tot dezelfde categorie rekenen als de verfoeide Peter die nota bene geld heeft lopen jatten en anders was toch minimaal een van beiden zonder deze kwalificering weggekomen.
Zeker, maar het is vast lastig om uit die 1000 stemmen een algemene mening te destilleren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:09 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Daar heb je ook weer een punt, maar zou het wel leuk vinden als er een motivatie bij zit waarom ze op die drie hebben gestemd!
yup. zeker 2, 3 wellichtquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:35 schreef kaatje50 het volgende:
goedemorgen![]()
zouden de nieuwe vandaag komen?
Gezellig . Ik hoop op vuurwerk de komende dagenquote:
Nou die hoop heb ik al niet meerquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:37 schreef kaatje50 het volgende:
[..]
Gezellig . Ik hoop op vuurwerk de komende dagen
Maar er zijn er wel al een aantal opquote:Op donderdag 23 januari 2014 08:42 schreef oma-Nijn het volgende:
Goedemorgenop tijd voor het MT zo te zien, die liggen ook weer langer op hun rug dan de gemiddelde hoer tijdens werkuren
teveel instructies van de febo?quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:38 schreef Jacquelinehasselbaink het volgende:
[..]
Nou die hoop heb ik al niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |