Het gaat nog steeds over commentaar op de streams. Niks mis mee tochquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:20 schreef Burner82 het volgende:
Mensen die hier afgelopen uren gepost hebben mogen niet meer zeuren over off-topic gaan
Moet ik toch mijn webcam eens afplakkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:22 schreef Punkman het volgende:
Zo... Ruud heeft weer stuiptrekken ...
Ruud is toch al zo close met de koeien.. En lekker warmquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:21 schreef community het volgende:
Tering, Ruud weer een nachtmerrie schreeuw iedereen wakker.
Geen beeld helaas.
Sorryquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:20 schreef Burner82 het volgende:
Mensen die hier afgelopen uren gepost hebben mogen niet meer zeuren over off-topic gaan
Het meeste is gebaseerd op commentaar op de streams, maar of dat nu , gisteren of vorige week was... maakt dus niet uit...quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:22 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Het gaat nog steeds over commentaar op de streams. Niks mis mee toch
quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Grote meidOh, het ging over de stream natuurlijk
![]()
Welnee, maar ik ben er weg van chufi, trustenquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Het meeste is gebaseerd op commentaar op de streams, maar of dat nu , gisteren of vorige week was... maakt dus niet uit...
trusten Ruudquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:29 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Welnee, maar ik ben er weg van chufi, trusten
De andere dan maar ....quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:10 schreef community het volgende:
Ruud weer eens wakker
[ afbeelding ]
Hakim vond de koeien lekker warm vandaag.. Koeienstront in je gezicht is ook warm.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Ruud is toch al zo close met de koeien.. En lekker warm
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |