Geef maar danquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:03 schreef Urb het volgende:
Er was ergens een nieuwe pic met genomineerden voor in de OP eerder.
Misschien een apart topic om die dingen te posten waar je steeds de laatste affa snal af kan halan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:04 schreef Urb het volgende:
[..]
Tsja ging zo snel, geen idee meer waar psies.
Maar wij als COS staan natuurlijk voor onze correcte feiten en updates in de OP.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:06 schreef Dottey het volgende:
Kunnen we niet beter wachten tot exit over billy haar neus komt? En die dan aanpassen
Ze zitten hier niet voor de 14 medebewoners, maar voor de 16 miljoen mensen in de rest van Nederland. Er achter komen dat je op de shitlist van heel Nederland staat heeft wel degelijk invloed op de Utopianen. Zij verwachten beroemd te zijn en geliefd.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoi PB, nog gefeliceerd met je verjaardag![]()
Ik snap die mindfuck inderdaad niet, maar hoezo trekken die drie door de streamers
genomineerde losers zich iets aan van één stem van de 48 ? Dat heeft toch echt geen invloed ?
De inwissel utopianen staan er ook nog nietquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Haslam het volgende:
[..]
Maar wij als COS staan natuurlijk voor onze correcte feiten en updates in de OP.
quote:
Helemaal eensquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Om deze discussie nog even open te houden:
Nog even over onze Elite stemmen, we hebben er 3 van de 48. En bovendien nog
eens verdeeld over drie bewoners dus eigenlijk maar één stem op één bewoner.
Ik denk dat JdM de streamers hiermee echt niet serieus neemt.
Volgende maand gewoon drie stemmen op de meest genomineerde bewoner,
dat is echt inspraak in Utopia, niet deze flauwekul. Toch ?
Die elite bullshit/paspoort bullshit doen ze ook alleen maar om mensen naar de streams te krijgen buiten de uitzendingen op TV om.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Die witruimte aan de rechterkant.
Oi, ik copy/paste 'm ook gewoon uit de vorige COS. Ik heb verder niets met de afbeelding te maken buiten het feit dat ik 'm kon vinden.quote:
Even over dat stemmen, geloof nou maar niet dat de streamers invloed hebben, leuk om zogenaamd je stem uit te brengen als je eilite bent maar is gewoon een fabeltje, een warmhoudertjequote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, het heeft mogelijk invloed op hun gedrag. Maar een kans om ze te nomineren is nul.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:07 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Ze zitten hier niet voor de 14 medebewoners, maar voor de 16 miljoen mensen in de rest van Nederland. Er achter komen dat je op de shitlist van heel Nederland staat heeft wel degelijk invloed op de Utopianen. Zij verwachten beroemd te zijn en geliefd.
Het is ook helemaal niet te controleren.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Even over dat stemmen, geloof nou maar niet dat de streamers invloed hebben, leuk om zogenaamd je stem uit te brengen als je eilite bent maar is gewoon een fabeltje, een warmhoudertje
Tnx!quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:59 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hoi PB, nog gefeliceerd met je verjaardag![]()
Ik snap die mindfuck inderdaad niet, maar hoezo trekken die drie door de streamers
genomineerde losers zich iets aan van één stem van de 48 ? Dat heeft toch echt geen invloed ?
daarom, het is gewoon een vergiet met zand, vul je hem loopt hij langzaam leeg..................gut lijk Andrea welquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef Tayu het volgende:
[..]
Het is ook helemaal niet te controleren.
Mee eens, maar dan worden we toch gewoon belazerd ?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:11 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Even over dat stemmen, geloof nou maar niet dat de streamers invloed hebben, leuk om zogenaamd
je stem uit te brengen als je eilite bent maar is gewoon een fabeltje, een warmhoudertje
Dan liet hij zo van zich afglijden door te zeggen dat hij veel scheldt. Want dat is natuurlijk het meest irritante dat hij heeft gedaan. De rest slikt dat als zoete koek.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tnx!
Morgen gaan ze zich realiseren dat het publiek een bepaalde keuze heeft gemaakt. Het resultaat dat dit op Billy had, hebben we al kunnen zien.Daardoor is de aandacht een beetje afgeleid van Hakim, maar als ze morgen allemaal weer wat scherper zijn zal Hakim toch wat vragen te beantwoorden hebben.
Publieksstemmen kunnen uiteindelijk iemands positie binnen de groep behoorlijk doen wankelen.
Maar verwacht je werkelijk iets anders dan?quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan worden we toch gewoon belazerd ?
Ik denk dat 2 nieuwen morgen ook heel wat vragen hier over krijgen. Maarja die mogen hierover natuurlijk niks zeggen. Een van hun hoeft maar de waarheid op tafel te leggen en Hakim kan dag zeggen met zijn handje. Denk alleen dat ze niet de ballen hiervoor hebben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:12 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tnx!
Morgen gaan ze zich realiseren dat het publiek een bepaalde keuze heeft gemaakt. Het resultaat dat dit op Billy had, hebben we al kunnen zien.Daardoor is de aandacht een beetje afgeleid van Hakim, maar als ze morgen allemaal weer wat scherper zijn zal Hakim toch wat vragen te beantwoorden hebben.
Publieksstemmen kunnen uiteindelijk iemands positie in de groep behoorlijk doen wankelen.
Dat is wel de bedoeling, en natuurlijk het liefst zonder dat je het doorhebt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:13 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Mee eens, maar dan worden we toch gewoon belazerd ?
Inderdaad, ze kunnen echt niet een jaar lang een rol spelen, dat is onmogelijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:15 schreef Toverheks het volgende:
ze zulllen hun gedrag gaan aanpassen voor de buitenwereld qua het stem gedrag, dat kan je een paar dagen vol houden maar je vervalt toch weer in het oude...........
Had et zelf al ff gedaan, but thanks.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Komt door de witruimte, is bij deze eraf gehaald:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef community het volgende:
[..]
Had et zelf al ff gedaan, but thanks.
daarom, wat ik zo las van Billy die gaat de komende dagen heel anders worden, maar houd ze niet vol, iemand hoeft maar wat te zeggen en ze is weer de oude Billy.....elk mens is zo, jij kan jezelf niet veranderen ik niet, ja je kan je aanpassen maar veranderen nee hoe hard je ook je best doetquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:16 schreef Delenlill het volgende:
[..]
Inderdaad, ze kunnen echt niet een jaar lang een rol spelen, dat is onmogelijk.
CHeersquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:17 schreef Haslam het volgende:
De stream is stil dus ik geloof dat ze allemaal liggen te maffen. Ik hou het hier dan ook maar voor gezien.
Tot later, allen!
Vanavond misschien ja, door alle commotie om Billy. Maar morgen gaat natuurlijk de roddeldoos weer open en dan gaan ze beseffen dat er wel wat meer aan de hand moet zijn, want als het om grof taalgebruik zou gaan, zouden m.n. de jonge honden eerder aan de beurt zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:14 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Dan liet hij zo van zich afglijden door te zeggen dat hij veel scheldt. Want dat is natuurlijk het meest irritante dat hij heeft gedaan. De rest slikt dat als zoete koek.
Rienk begint ook steeds meer "stadjers" te praten.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:15 schreef Toverheks het volgende:
ze zulllen hun gedrag gaan aanpassen voor de buitenwereld qua het stem gedrag, dat kan je een paar dagen vol houden maar je vervalt toch weer in het oude...........
nou...zit te denken:quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Oosterpark Oosterparkquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Rienk begint ook steeds meer "stadjers" te praten.
Ik weet wel zeker van niet. JdM heeft de vinger in de pap. En anders de Utopianen wel. (stem zoals wij het willen anders heb je geen kans).quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:22 schreef ansjovissie het volgende:
Ik denk dat de nieuweling niet vrij is in zijn/haar keuze
Monkey knock-out gasquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:19 schreef schizolientje het volgende:
Ze vielen ook wel allemaal tegelijk in slaap na een hoop herrie, en nu begint het snurken, wie o wie
nou ja, als ze het dan maar boeiend maken als paradise hotel, 1ste seizoen in de vs. jemig wat maakte die een bonje zeg hahahaquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:22 schreef ansjovissie het volgende:
Ik denk dat de nieuweling niet vrij is in zijn/haar keuze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |