abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:47:32 #1
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135832638

SLOWCHAT TOPIC

Veelgestelde vragen
Wat ís Bitcoin nou eigenlijk?
Op de (officiële?) website van Bitcoin (bitcoin.org) vind je veel informatie over de Bitcoin. Ook vind je daar hoe je een wallet maakt, wat de valkuilen zijn, en nog veel meer informatie die voor beginners erg handig is om te weten.

Welke crypto-coins zijn er behalve Bitcoin nog meer?
Een overzichtje van (alle?) crypto-coins vind je hier.
Let op voor zogenaamde scamcoins; coins waar je niets aan hebt, en enkel de portemonnee van de oprichter/bedenker spekt.

Waarom is de koers op Mt.Gox zo hoog en elders zo laag?
Mt.Gox heeft te maken met (lage?) limieten van de bank waardoor ze uitbetalingen (withdrawals) pas na enkele weken kunnen doen. Daarom ligt de prijs daar dus hoger.
Er zijn diverse exchanges met elk hun nadelen en voordelen.

Kent iemand bter.com en cryptsy.com? Waarom komen mijn coins niet aan?
De genoemde websites zijn niet geheel stabiel waardoor coins soms laat worden bijgeschreven. Ook kan het wegens deze problemen voorkomen dat je een tijdje geen bitcoins naar je eigen wallet kan oversturen.

Waar kan ik Bitcoins (ver)kopen?
1. Via een exchange (bijvoorbeeld bitstamp.net of btc-e.com). Voordelen: altijd kopen en verkopen tegen de marktprijs. Nadelen: duurt lang voor je geld op een exchange hebt staan, en je hebt te maken met soms hoge fees.
2. Via een site als bitonic.nl. Voordelen: je hebt direct je bitcoins en kunt afrekenen met iDEAL. nadelen: je betaalt doorgaans meer dan je op een exchange zou betalen.

Ik kan geen betaling versturen terwijl ik wel genoeg BTC in mijn wallet heb?
Bovenop je betaling komt (niet altijd automatisch!!!) nog een fee (van meestal 0,0001 BTC), houd er dus rekening mee dat je maximaal je saldo min de fee kunt overboeken. Je kan ook zonder fee overboeken, maar dan kan een overboeking dagen duren.

Wat zijn die groene en rode rechthoekjes met zwarte stokjes eraan die je op sommige beurssites ziet?
Die rechthoekjes (candles) geven de prijzen van de trades weer die plaats vonden in een bepaald tijdsframe. De ene kant van het gekleurde rechthoekje is de openingspijs, de andere kant de laatste prijs in dat tijdsvak. Als de prijs stijgt is de candle groen, anders rood. De streepjes geven weer voor welke prijzen er nog meer gehandeld is in die tijdsperiode.

Welke exchanges zijn er?
Er zijn enkele grote exchanges:
btc-e.com: handelen in de meest bekende coins; je moet minimaal ¤ 2000,- storten als je geld wil storten.
mtgox.com: handelen in Bitcoin; kan weken/maanden duren voor je je geld op je rekening hebt staan
bitstamp.net: handelen in Bitcoin

Hoe koop ik snel Litecoins (of andere coins)?
Koop Bitcoins bij een site als bitonic.nl, stuur je Bitcoins naar een exchange (bijvoorbeeld btc-e.com), en 'ruil' ze daar in voor de coins die je wil.

Waar houden jullie de koersen in de gaten?
http://bitcoinwisdom.com/markets/mtgox/btcusd
http://bitcoinity.org/markets/mtgox/USD
http://bitcoin.clarkmoody.com
Soms kun je switchen naar een andere exchange/coin om daar de koers op te volgen.

Ik heb Bitcoins verzonden, maar ze komen niet aan!
Zoek het nummer van je transactie op, of je persoonlijke Bitcoinadres als je je transactienummer niet kunt vinden. Vul die hier in de zoekbalk in, klik op Search, en kijk hoeveel keer je transactie is bevestigd. Als dat minder dan 7 keer is dan is je transactie nog onderweg (sommige exchanges eisen minimaal 7 bevestigingen, andere weer 3, en zo kan dat overal verschillen), anders kun je het beste contact opnemen met de helpdesk van de exchange waar je je coins heen hebt gestuurd.

Is het veilig al mijn coins op een exchange te laten staan?
Je geeft daarmee je coins in handen van iemand die je niet kent. Over het algemeen wordt in deze topicreeks iedereen op het hart gedrukt de coins in eigen beheer te houden. Er zijn voorbeelden te noemen van exchanges of online wallets die er plots met alle coins vandoor gingen, zonder ook maar een spoor achter te laten. Probeer daarom zoveel mogelijk coins in eigen beheer te houden (maar wees er uiteraard wel zuinig op; weg = weg!).

Meer exchanges plus de marktposities vind je hier.

Wil je eigenlijk alleen proberen?

quote:
If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
https://www.bitsim.net/

MaGNets nieuwe auto, gekocht van zijn bitcoinwinsten:

quote:
0s.gif Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerd :'(. Mijn vriendin is nu prostituee, mijn dochtertje zit voor de cam, mijn ouders heb ik moeten vermoorden zodat ik hun organen kon verkopen, mijn huis ben ik kwijtgeraakt. Ik verkoop nu mijn kontje achter het station :'(
http://www.syfy.com/tinman/oz/
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:48:19 #2
177108 lf2
Iedereen liegt behalve ik
pi_135832677
Teveel Slowchat...

Wat vinden jullie van klondikecoin?

En hoezo bitcoin crash ?
  woensdag 22 januari 2014 @ 23:49:25 #3
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135832733
“The only thing standing between you and your goal is the bullshit story you keep telling yourself as to why you can't achieve it.”
  donderdag 23 januari 2014 @ 00:05:04 #4
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135833581
quote:
0s.gif Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Een coin die nu 0.0000045 staat, ga maar eens berekenen hoeveel geld daarin moet worden gepompt om die op 1000 te krijgen bijvoorbeeld. Dat zou de halve wereld muiltimiljonair maken.
Gebeurt niet.
EEN coin van .000000045 hoeft niet als BTC te eindigen op 800.
Je kunt delen in milli, micra etc etc, het heeft een emotionele en praktische waarde:

Voorbeeld: In Zambia: Een Afrikaans land, waardat na de kopercrisis de munt afgedaald was tot een punt, dat een valuta 100-1000x gedevalueerd was en ondanks de sterke ontwikkeling de laatste 5-10 jaar je met eenzelfde schijtmunt zat: Een brood koste 4000 Kwatcha, als je al ging pinnen, voor 100 euro, kreeg je 30 flappen van 20.000 uitgespuwd :(

Ze hebben sinds een jaar 3 nullen geschrapt en dat is werkzaam (maar wel compleet nieuwe biljetten moeten drukken in Zwitserland):

Dit probleem heb je niet met digitale currencies: Je kunt (redelijk) onbeperkt delen.

Een misschien klein voorbeeld, waarom cryptocurrencies een oplossing kunnen bieden in dit voorbeel-Afrikaans land (kabel TV/internet vaste telfoon is er nooit geweest of niet stabiel geweest, maar GSM/3G en satelliet is daar "to the moon" op dit moment ;) )

Zonder communicatie, geen werk en geen brood op de plank en educatie voor je kinderen/ betere toekomst!

[ Bericht 1% gewijzigd door edcetera op 23-01-2014 00:19:17 ]
The best firms advertise the least...
pi_135833600
quote:
_O-
  donderdag 23 januari 2014 @ 00:24:06 #6
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_135834337
Klote LTC.. Doe eens maan!
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_135834401
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 00:24 schreef TimKuik het volgende:
Klote LTC.. Doe eens maan!
Sorry, ben voor de 2e x in 3 dagen op de top vd dag ingestapt.
Dat gaat gewoon dalen naar 22.3 ofzo,
Forcefield City Bewoner
pi_135834444
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef edcetera het volgende:

[..]

EEN coin van .000000045 hoeft niet als BTC te eindigen op 800.
Je kunt delen in milli, micra etc etc, het heeft een emotionele en praktische waarde:

Voorbeeld: In Zambia: Een Afrikaans land, waardat na de kopercrisis de munt afgedaald was tot een punt, dat een valuta 100-1000x gedevalueerd was en ondanks de sterke ontwikkeling de laatste 5-10 jaar je met eenzelfde schijtmunt zat: Een brood koste 4000 Kwatcha, als je al ging pinnen, voor 100 euro, kreeg je 30 flappen van 20.000 uitgespuwd :(

Ze hebben sinds een jaar 3 nullen geschrapt en dat is werkzaam (maar wel compleet nieuwe biljetten moeten drukken in Zwitserland):

Dit probleem heb je niet met digitale currencies: Je kunt (redelijk) onbeperkt delen.

Een misschien klein voorbeeld, waarom cryptocurrencies een oplossing kunnen bieden in dit voorbeel-Afrikaans land (kabel TV/internet vaste telfoon is er nooit geweest of niet stabiel geweest, maar GSM/3G en satelliet is daar "to the moon" op dit moment ;) )

Zonder communicatie, geen werk en geen brood op de plank en educatie voor je kinderen/ betere toekomst!
Als je het zo bekijkt kan het in theorie wel, Maar waarom zou het ooit gaan gebeuren? En nullen gaan echt niet zomaar geschrapt worden in crypto's natuurlijk.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 00:27:42 #9
236839 TimKuik
pi_135834449
  donderdag 23 januari 2014 @ 00:45:31 #10
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135834926
Op dinsdag 26 augustus 2014 00:04 schreef spijkerbroek het volgende:
Taalverkrachting is een misdrijf.
Op maandag 21 september 2020 18:37 zal yvonne het volgende schrijven:
Ik neuk jullie allemaal de moeder.
pi_135835228
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Sorry, ben voor de 2e x in 3 dagen op de top vd dag ingestapt.
Dat gaat gewoon dalen naar 22.3 ofzo,
We gaan de goede kant op :')
Forcefield City Bewoner
pi_135835283
Buy high, sell low :')
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
  donderdag 23 januari 2014 @ 01:05:07 #13
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135835368
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 00:27 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Als je het zo bekijkt kan het in theorie wel, Maar waarom zou het ooit gaan gebeuren? En nullen gaan echt niet zomaar geschrapt worden in crypto's natuurlijk.
Kwestie van aanpassingen in de software. We dachten ooit in kilobytes (640kb is more then enough is de discutabele uitspraak van 20 jaar geleden waar Bill Gates aan is vastgeplakt): Megabytes,Gigabytes, Terabytes volgden

En de Nederlandsche Gulden werd ook vervangen door vervloekte euro.

Vroegah toen ik nog in mijn bed zijkte, was een zak Patat Frites nog 1.25 Guldens en een pilsje in de kroeg ook. En toen kwam veel later de Euro: Stotter, sputter protest: Terug naar de Gulden, de fax-machine en lekker FOKken via BBS

Aanpassen en doorgaan en vooral kritisch zijn op hypes, maar geen Verboten

Morgen c_/ ^O^

Gisteren :W
  donderdag 23 januari 2014 @ 01:08:47 #14
236839 TimKuik
pi_135835428
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 01:00 schreef Stryder het volgende:
Beste tactiek!

Maar nog steeds, als we deze bot opnieuw bouwen, maar dan kopen als ze zeggen sell en verkopen als ze zeggen buy, dan winnen we!
pi_135835584
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 01:00 schreef Stryder het volgende:
Hoef je mij niet te leren 8-)
Ach, ik bekijk het maar positief vanaf nu. Zit ik vast, dan zit ik maar vast. Kheb de tijd. Dan kan ik ook niet nog meer domme fouten maken.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 01:24:11 #16
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135835661
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 01:19 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Hoef je mij niet te leren 8-)
Ach, ik bekijk het maar positief vanaf nu. Zit ik vast, dan zit ik maar vast. Kheb de tijd. Dan kan ik ook niet nog meer domme fouten maken.
Vage avond vanavond, verspreid en heers zei ooit iemand.

Keep the spirit ;)
pi_135835690
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 01:24 schreef edcetera het volgende:

[..]

Vage avond vanavond, verspreid en heerst zei ooit iemand.

Keep the spirit ;)
Het is al verspreid ;)
Heb nu nog X LTC achter de hand. maar ik ga niet delen in minuscule blokjes, dan is het niet de moeite meer. Liefst split ik deze nog in 2, maar waarschijnlijk in 3 als het ellende blijft.

(Of ik word gewoon morgen wakker en alles is aangetikt, dat zou ook nog wel eens leuk zijn) :P
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 01:38:32 #18
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135835798
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 01:26 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Het is al verspreid ;)
Heb nu nog X LTC achter de hand. maar ik ga niet delen in minuscule blokjes, dan is het niet de moeite meer. Liefst split ik deze nog in 2, maar waarschijnlijk in 3 als het ellende blijft.

(Of ik word gewoon morgen wakker en alles is aangetikt, dat zou ook nog wel eens leuk zijn) :P
Ik plaats ook nog maar een kleine sell order rond de 830 om misschien een piekje mee te pakken en de rest te laten rusten. Nog ff wat cashen naar mijn bankrekening voor het weekend op bitcoin.de en verder ff afwachten de komende dagen...
  donderdag 23 januari 2014 @ 02:03:10 #19
418854 GTAnoob
Depressief, veel $ Verloren
pi_135836021
quote:
dit inderdaad, doge is een meme en blijft dat, denk echt niet dat het zoals ltc of btc gebruik gaat worden.

nou ja, het kan wel, maar het blijft dan een ''cent'' cryptocurrency , voor kleine aankopen/tips e.d. dat is denk ik wat doge gaat worden
Ik spring van de brug af als LTC niet gauw weer naar de $23 grens gaat! :o
  donderdag 23 januari 2014 @ 02:05:44 #20
418854 GTAnoob
pi_135836036
van fouten moet je leren, in de paar weken dat ik met traden begon heb ik zo fucking vaak panic sell & buy gedaan :')

Heb ik denk ik rond de 100 LTC mee verloren :{
pi_135836043
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2014 02:05 schreef GTAnoob het volgende:
van fouten moet je leren, in de paar weken dat ik met traden begon heb ik zo fucking vaak panic sell & buy gedaan :')

Ik hou gewoon steeds alles vast al duurt het een maand voor het weer die hoogte bereikt, ben wel klaar met een onder de waarde verkopen. Vaak zat gedaan omdat het maar kleine verliesjes waren, maar toch. Met een beetje geduld is dat vaak niet eens nodig.
Laat de boel maar instorten, hoef ik ook niet continu te kijken.
Forcefield City Bewoner
pi_135836052
Dat scheelt inderdaad, al kijk ik niet elk moment van de dag.

Heb lekker mijn alarm aanstaan voor als er flinke verschuivingen komen.
Behalve als ik zoals nu in die vage altcoins geld stop, dat hou ik meestal iets beter in de gaten :)
LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
pi_135836061
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 02:08 schreef Stryder het volgende:
Dat scheelt inderdaad, al kijk ik niet elk moment van de dag.

Heb lekker mijn alarm aanstaan voor als er flinke verschuivingen komen.
Behalve als ik zoals nu in die vage altcoins geld stop, dat hou ik meestal iets beter in de gaten :)
Ik heb het wel als ik wakker ben altijd open staan. En het gros van de tijd hang ik wel op het forum of zit ik op m'n laptop te klooien. :P
Maar als ik straks 100% vastzit heb ik pas echt de tijd om hier vol te spammen.
Op naar de 1e plek! *O*
Forcefield City Bewoner
pi_135836071
Oh ik ga trouwens slapen. Morgen komt iemand de droger fixen :') Volgens mij al in de ochtend :')

Mensen in de ochtend :')
Mensen :')
Drogers :')
Drogers die kapot gaan :') :')
LTC :') :') :') :') :') :') :') :') :')
Forcefield City Bewoner
pi_135836088
Hahaha, gewoon een nachtje doorhalen joh :D

Mensen die drogers repareren op de vroege ochtend :')
pi_135836097
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 02:14 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, gewoon een nachtje doorhalen joh :D

Mensen die drogers repareren op de vroege ochtend :')
Nee dat was ik niet van plan :P
Andere keer weer :')

Truste!

Mensen :')
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 02:15:49 #27
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135836098
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2014 02:05 schreef GTAnoob het volgende:

Wow, so much panic

Niet doen, heb ook via localbitcoins 100 euro gedropt op btc-e om te beginnen, daar is effectied 50-60 van over (zit nog in 2 LTC en een namecoin) door teveel beginners-trading fouten.

Al doende leer je en werk het verlies de laatste 1,5 week weg via short-traden in BTC door gefixeerd de koers te analyserenen. Geen garantie, maar het werkt door rustig te worden en risicos te verminderen en al verlies je: De beste cursus is ervaring, waar geen LOI (etc) tegenop kan wat cryptos betreft.

[ Bericht 0% gewijzigd door edcetera op 23-01-2014 02:27:38 ]
pi_135836108
Nice, +100 BTC gewonnen bij bitzino *O* *O* *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_135836114
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 02:17 schreef Stryder het volgende:
Nice, +100 BTC gewonnen bij bitzino *O* *O* *O* *O* *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Begonnen met 150.000 playmoney :')
Forcefield City Bewoner
pi_135836116
Oke ik ga echt.

Houdoeeeee :W
Forcefield City Bewoner
pi_135836122
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 02:17 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Begonnen met 150.000 playmoney :')
Lol kan je dat veranderen dan? Zit nu op 426 BTC 8)7 gewoon de hele tijd allin :D
pi_135836124
quote:
Oke ik ga echt.

Trusten :W
  donderdag 23 januari 2014 @ 02:24:38 #33
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135836166
quote:
Oke ik ga echt.

Houtdoef! Truste :W

Ben ook weg w/
pi_135836221
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 02:24 schreef edcetera het volgende:

[..]

Houtdoef! Truste :W

Ben ook weg w/
Dahaaag, trusten !! :z :W
pi_135836553
Oh ooooh..... is Fontas terug? Stukje uit de Doge irc.

[20:07] <@[-wolong-]> what's mmr
[20:07] <fabrezio> [-wolong-] are you fontas?
[20:07] <VMmaster> lol
[20:07] <tweeter4509> *[-wolong-]* i know DOGE is new and all but doesn't the value of it hinge on whether the community builds businesses and sites to trade with it? there aren't many options right now but again I do realize it is young
[20:07] <Xanather> match making rating
[20:07] <fabrezio> cause you sound like fontas
[20:07] <primatexdd> ranking
[20:07] <mr_dick> cryptsy suddenly improving ??
[20:07] <Moonrider> we are gaining whewwhew
[20:07] <Mogatron> more doge pairs doesnt matter
[20:07] <mr_dick> i might switch back
[20:07] <VMmaster> match making rank
[20:07] <roosterdude> if he wants stable he'll get into any of the thousands of regulated markets already existing worldwide
[20:07] <@[-wolong-]> fabrezio, yes pretty much

* edit MANY MOON 8)7

[ Bericht 5% gewijzigd door Stryder op 23-01-2014 06:43:44 ]
pi_135836590
http://www.forbes.com/sit(...)n-integration-plans/
wie kan hier een topic over maken ? zit mobiel ;)
జ్ఞ‌ా
pi_135836741
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 06:43 schreef µ het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)n-integration-plans/
wie kan hier een topic over maken ? zit mobiel ;)
Done :)
  donderdag 23 januari 2014 @ 07:50:07 #38
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_135836843
Collega kwam net met een prachtig business plan gebaseerd op een digitale munt. Als dat slaagt zit iedereen over vijf jaar aan de digitale munt :D
»» Democracy is so overrated »»
pi_135836942
జ్ఞ‌ా
pi_135837056
Verslapen godver :'(
Uitvinder van de biersmiley.
  donderdag 23 januari 2014 @ 08:21:07 #41
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135837070
Ik weet niet of ik nou blij moet zijn dat de difficulty van FOXcoin zo laag is of dat het geen toekomst meer heeft.
Spatieboos
  donderdag 23 januari 2014 @ 08:21:17 #42
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135837073
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 08:19 schreef dimmak het volgende:
Verslapen godver :'(
waarvoor?
Spatieboos
pi_135837132
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 08:21 schreef Spatieloos het volgende:

[..]

waarvoor?
Werk
pi_135837145
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 08:27 schreef dimmak het volgende:

[..]

Werk
Zet een wekker :Y.
జ్ఞ‌ా
pi_135837208
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 08:29 schreef µ het volgende:

[..]

Zet een wekker :Y.
Dat was het probleem, vergeten. :'(
pi_135837264
Ik sliep gewoon door mn wekker heen... nu beetje opschieten dus.
Mn nxt zijn gelukkig toch aangekomen, en nu ff een rondje maan graag >:)
"In the midst of winter, I found there was, within me, an invincible summer".
-Albert Camus.
pi_135837547
Jezus. Die koers is wel echt serieus moeilijk saai geworden. Heb al 3 weken (bijna) niks gepost hier :P
  donderdag 23 januari 2014 @ 09:12:24 #48
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135837704
Kan iemand in z'n glazen bol zien of we weer gaan zakken vh weekend?
pi_135837707
quote:
Ik weet niet of ik nou blij moet zijn dat de difficulty van FOXcoin zo laag is of dat het geen toekomst meer heeft.
:P
pi_135837751
quote:
Ik heb mijn miner er zojuist afgehaald.
pi_135840793
Moggu.
Forcefield City Bewoner
pi_135840807
LTC :') Inderdaad hard op weg nar 22.3
Forcefield City Bewoner
pi_135841208
Wisdom heeft het uiterlijk ook weer eens veranderd zo te zien...
Deed btc-e maar eens dingen veranderen, zoals een nieuwe coin erop.
Forcefield City Bewoner
pi_135841273
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef roislecxe het volgende:
Wisdom heeft het uiterlijk ook weer eens veranderd zo te zien...
Deed btc-e maar eens dingen veranderen, zoals een nieuwe coin erop.
Ik ken de reeks van fibonacci wel, maar ik heb geen idee hoe het als trading hulpmiddel gebruikt kan worden. Zal ik me een keer in moeten verdiepen. :@
pi_135841307
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:03 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Ik ken de reeks van fibonacci wel, maar ik heb geen idee hoe het als trading hulpmiddel gebruikt kan worden. Zal ik me een keer in moeten verdiepen. :@
Dat was er al een aantal weken toch?
Ik doelde op de volgorde van de buy en sellorders nu :P
Forcefield City Bewoner
pi_135841334
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:04 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Dat was er al een aantal weken toch?
Ik doelde op de volgorde van de buy en sellorders nu :P
Oh, ik dacht dat je daarop doelde.

Ziet er goed uit inderdaad. :)
pi_135841823
Heeeeel de nacht, gestaag omlaag :r
Forcefield City Bewoner
pi_135841916
Missschien toch maar eens alles overzetten op Bitstamp. Daar kun je shorten toch?
Zijn er hier mensen die daar op handelen en goede/slechte ervaringen mee hebben?
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 11:20:17 #59
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135841922
Wat een schijtnacht
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 10:49 schreef roislecxe het volgende:
LTC :') Inderdaad hard op weg nar 22.3
Holy moly, LTC gaat weer naar de 10 als dat zo door gaat :D
pi_135842011
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef edcetera het volgende:
Wat een schijtnacht

[..]

Holy moly, LTC gaat weer naar de 10 als dat zo door gaat :D
Vind het raar dat LTC ruim een punt daalt in 24 uur terwijl BTC amper naar beneden is gegaan in dezelfde periode.
Forcefield City Bewoner
pi_135842055
Mijn LTC wat doe je?!
జ్ఞ‌ా
pi_135842064
Ik word een beetje LTCmoe.
Forcefield City Bewoner
pi_135842121
quote:
8s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:23 schreef µ het volgende:
Mijn LTC wat doe je?!
Ik zit nu al op 3 cijfers vast vanaf de 24 *O*
Op naar de 6!
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 11:53:47 #64
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_135843100
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef edcetera het volgende:
Wat een schijtnacht
Niet meer gelukt met de grafiekjes? :P
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:03:44 #65
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135843512
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Niet meer gelukt met de grafiekjes? :P
Nee :(
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:04:52 #66
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_135843570
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:03 schreef edcetera het volgende:

[..]

Nee :(
Wat lukt er niet?

Hoeveel moeite zal het trouwens zijn om zelf een coin te maken en die ook zelf helemaal te minen?
pi_135843978
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef RoelerMF het volgende:

[..]

Wat lukt er niet?

Hoeveel moeite zal het trouwens zijn om zelf een coin te maken en die ook zelf helemaal te minen?
Daar loopt hier een project over.
  donderdag 23 januari 2014 @ 12:29:42 #68
23969 RoelerMF
Amelie C'est Magnifique
pi_135844490
Maar dat is gewoon de opzet van een altcoin die publiek gaat toch? Ik zou eigenlijk als projectje eens een munt willen starten en alle blocks zelf minen zodat ik vanaf moment 1 alle munten in bezit heb.
pi_135844897
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2014 @ 12:55:13 #70
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135845362
Zit nu in LTC :D

Iets met laag inkopen.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135845416
LTC gaat onder de $20 duiken vandaag.
pi_135845449
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 12:57 schreef AlexanderYiyang het volgende:
LTC gaat onder de $20 duiken vandaag.
Morgen of overmorgen denk ik. Tergend langzaam deze crash, want daar draait het langzaam wel op uit.
Forcefield City Bewoner
pi_135845530
Idd, ipv binnen een paar uur omlaag, gewoon er weken over doen. LTC staat goed laag zo :/ Beetje jammer, ingekocht op 21 euro :D HODLLLLLLLL!
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:01:15 #74
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_135845533
quote:
"Vooral het feit dat de transacties anoniem gebeuren, zou klanten erg aanspreken."
Juist ja. Contant geld is veel "anoniemer" dan bitcoin.
censuur :O
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:11:40 #75
418854 GTAnoob
pi_135845907
ltc wtf ik wordt net wakker en t staat 1 dllar lager gd
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:16:04 #76
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135846090
Vanmorgen alle ltc verkocht. Goede keuze geweest zo te zien.
pi_135846104
Onder de 22 alweer... gaat hard :)
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2014 @ 13:28:29 #78
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135846598
STOP!!!! :'(

Ach, ooit stijgt ie weer...
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135846669
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:28 schreef Nattekat het volgende:
STOP!!!! :'(

Ach, ooit stijgt ie weer...
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:32:04 #80
418854 GTAnoob
pi_135846758
laat naar $1
  donderdag 23 januari 2014 @ 13:37:05 #81
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135846977
Had LTC voor 2,40 gekocht. Zak maar terug, dan koop ik weer in.
pi_135847937
Ooit weer naar de 40 dollar. Heb ook geen fiat meer over. Zucht.
pi_135848042
En ik weiger alsnog alles te verkopen.
pi_135848442
Ik verkoop ook niets. Gewoon HODL :'(
pi_135848563
Wordt maandenland staren naar de grafieken, of ze ooit nog omhoog gaan *huilie* :P
pi_135848580
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 13:59 schreef Cliffie1976 het volgende:
Ooit weer naar de 40 dollar. Heb ook geen fiat meer over. Zucht.
Bijna idem hier ;)
Weiger ook te verkopen, en bijna alles zit inmiddels in stapjes in LTC.
Maar het weigert maar omhoog te gaan, al tijden.
M'n laatste beetje fiat hou ik voorlopig maar vast voor als LTC onder de 20 is ofzo...
Forcefield City Bewoner
pi_135848621
Snap ook niet waarom LTC ineens hard omlaag gaat. BTC houdt zich nog goed.....
pi_135848637
LTC gaat vast weer boven de $40 uitkomen en ik geloof er heilig in dat het ook boven de $100 uitkomt.. maar dat duurt nog wel ff :D
pi_135848916
Als PPC nou eens even daalt naar 4 ofzo, dan stap ik daar wel een keer in, in plaats van alwéér LTC op een lager cijfer :P
Forcefield City Bewoner
pi_135848931
Ik ga zo naar de kapper.

einde bericht
pi_135848973
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga zo naar de kapper.

einde bericht
Waarom laat je geen vikinghaar groeien? ;(
pi_135848989
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga zo naar de kapper.

einde bericht
Waar heb je die 55 cent vandaan.
Forcefield City Bewoner
pi_135848990
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Waarom laat je geen vikinghaar groeien? ;(
Vind ik niet leuk :(
pi_135848997
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Gekregen.
pi_135849001
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Vind ik niet leuk :(
Oke man.
pi_135849021
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef roislecxe het volgende:
Als PPC nou eens even daalt naar 4 ofzo, dan stap ik daar wel een keer in, in plaats van alwéér LTC op een lager cijfer :P
^O^
pi_135849044
quote:
9s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:21 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Gekregen.
Je kunt er ook TIPS van kopen :@
Forcefield City Bewoner
pi_135849058
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Je kunt er ook TIPS van kopen :@
:(
pi_135849178
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:22 schreef Toto69 het volgende:

[..]

https://bitcointalk.org/index.php?topic=415633

Ze zijn leuke dingen van plan.
pi_135849193
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

tips wordt nooit wat
pi_135849248
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:26 schreef Toto69 het volgende:

[..]

tips wordt nooit wat
Kan. We zullen wel zien. :+
pi_135849819
Hm heb nog voor 130 dollar staan op btc-e :) zou LTC straks nog verder zakken of niet :P
  donderdag 23 januari 2014 @ 14:48:25 #103
418854 GTAnoob
pi_135849992
Ik denk dat we geleidelijk gaan zakken , het zal niet meer in 1 klap gaan zoals vroeger. Maar 31e komt steeds dichterbij.

Misschien crashed het voor de 31e, om op de 31e juist omhoog te schieten (wat mensen dus niet verwachten).

Ik ga alles wat ik op cryptsy heb omzetten naar BTC, en transferren naar BTC-e, waar ik het omruil voor USD.
pi_135850057
quote:

[..]

_O-
pi_135850323
LTC :r

Hoerige kutcoin :(
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2014 @ 14:59:18 #106
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135850374
Het leek er zo even op dat ik precies op het goede moment had ingekocht gisteren :(
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135850543
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Bij die logo thread gaat het al fout. _O-
pi_135851634
LTC :')
Wat is deze stijging nou weer ineens.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2014 @ 15:31:55 #110
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135851804
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:28 schreef roislecxe het volgende:
LTC :')
Wat is deze stijging nou weer ineens.
Genoeg gedaald, nu enkel nog stijgen :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135852230
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Genoeg gedaald, nu enkel nog stijgen :9
Op het moment dat je dat denk zakt het altijd in :P
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:03:10 #112
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135853266
quote:

[..]

:D
pi_135854123
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Op het moment dat je dat denk zakt het altijd in :P
See? :P
Forcefield City Bewoner
pi_135854369
Waar komt deze daling nou weer vandaan dan :')
pi_135854800
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef Scorpie het volgende:
Waar komt deze daling nou weer vandaan dan :')
Door de populariteit van doge, ook miners zijn overgestapt. Hashrate is sinds 20-01 flink naar beneden gegaan en er zit een difficultydrop voor aan te komen. Check bitcoinwisdom voor alle details.
pi_135854915
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef Stryder het volgende:

[..]

Door de populariteit van doge, ook miners zijn overgestapt. Hashrate is sinds 20-01 flink naar beneden gegaan en er zit een difficultydrop voor aan te komen. Check bitcoinwisdom voor alle details.
}:|
Forcefield City Bewoner
pi_135855010
Doge :')
pi_135855019
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:33 schreef Scorpie het volgende:
Doge :')
Forcefield City Bewoner
pi_135855138
Tja, ik ben er ook geen voorstander van maar miners volgen het geld en dat is momenteel beter te verdienen in doge. We zullen zien wat het verder gaat brengen. Litecoin zal vast niet crashen tot de grond, maar ongetwijfeld nog wel wat verder dalen dan dit, althans dat is mijn vermoeden.
pi_135855189
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef Stryder het volgende:
Tja, ik ben er ook geen voorstander van maar miners volgen het geld en dat is momenteel beter te verdienen in doge. We zullen zien wat het verder gaat brengen. Litecoin zal vast niet crashen tot de grond, maar ongetwijfeld nog wel wat verder dalen dan dit, althans dat is mijn vermoeden.
Het grote verschil is nu dat LTC het voor het eerst volgens mij niet BTC meer op de voet volgt.
Dat is ook wel wat gedaald, maar lang niet zo drastisch.
Niet leuk.
Forcefield City Bewoner
pi_135855236
Volle bak in PPC over een paar dagen :(
Forcefield City Bewoner
pi_135855430
Ik denk dat er nog wel wat leuke beweging in de koers gaat komen voor het einde van de maand.
Ben benieuwd welke kant we op gaan. Hopelijk omhoog :D
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:44:21 #124
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_135855582
Kraak DOGE maar af, ik hou ze gewoon tot ze $0.01/0.1 zijn.
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:46:05 #125
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135855686
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
Succes, hoeveel ik ook van Doge hou, dat gaat de komende 10 jaar niet gebeuren :N
Op zaterdag 18 januari 2014 20:19 schreef ikwiltrolletje het volgende:
#teammaxbet
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:46:10 #126
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_135855690
EAC _O_
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_135855695
Nou ik kwam er vanochtend achter dat ze ooit 400 dollar waard zijn geweest, maar denk niet dat we die periode snel gaan terugzien 8)7
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:46:39 #128
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135855717
Deze trouwens al voorbij gekomen? http://www.forbes.com/sit(...)ng-on-overstock-com/

Al dik $500k omzet in Bitcoin voor Overstock *O*
#teammaxbet
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:46:39 #129
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135855718
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zal nooit gebeuren, dat zouden er plotseling wel heel veel nieuwe miljonairs zijn.
pi_135855795
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Stryder het volgende:
Nou ik kwam er vanochtend achter dat ze ooit 400 dollar waard zijn geweest, maar denk niet dat we die periode snel gaan terugzien 8)7
Over welke heb je het dan. Doge? :')
Forcefield City Bewoner
pi_135855826
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Dat zal nooit gebeuren, dat zouden er plotseling wel heel veel nieuwe miljonairs zijn.
Dit zeg ik dus ook altijd. Gaat gewoon nooit gebeuren bij een coin die op 0.00004 ofzo begint.
Forcefield City Bewoner
pi_135855836
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Over welke heb je het dan. Doge? :')
Doge ja, maar was ergens rond de introductie dus die prijs kan je niet al te serieus nemen :+
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:49:31 #133
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135855866
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Dit zeg ik dus ook altijd. Gaat gewoon nooit gebeuren bij een coin die op 0.00004 ofzo begint.
Maar dat hoeft ook helemaal niet bij een coin met zo'n groot volume ;)
#teammaxbet
pi_135855885
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef Stryder het volgende:

[..]

Doge ja, maar was ergens rond de introductie dus die prijs kan je niet al te serieus nemen :+
Mensen die dat ervoor hebben neergelegd :')!
Gewoon holden, het wordt vanzelf weer 400 8)7
Forcefield City Bewoner
pi_135855927
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef Maxbet het volgende:

[..]

Maar dat hoeft ook helemaal niet bij een coin met zo'n groot volume ;)
Een doge is 0.0001 straks, een superdoge 0.001, een megadoge 0.01, een hyperdoge 0.1 en de opperdoge 1 ofzo :')
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:51:23 #136
320603 Maxbet
Liberté toujours
pi_135855952
#teammaxbet
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:51:32 #137
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_135855959
Dat zeiden ze van BTC ook.

$0.01 met een $500mil market cap voor DOGE is helemaal niet zo onrealistisch.
pi_135856031
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zeiden ze van BTC ook.

$0.01 met een $500mil market cap voor DOGE is helemaal niet zo onrealistisch.
Nog een week of 2, dan is de hype over, de vernieuwde plaatjes van de hond op, de much-slogans worden vervelend en wordt het de zoveelste coin die in het vergetelhoekje wordt geschopt.
Forcefield City Bewoner
pi_135856066
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Nog een week of 2, dan is de hype over, de vernieuwde plaatjes van de hond op en wordt het de zoveelste coin die in het vergetelhoekje wordt geschopt.
Precies, net zoals LTC ;)
pi_135856095
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef Stryder het volgende:

[..]

Precies, net zoals LTC ;)
LTC is zonder idioterie gegroeid.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:54:41 #141
335133 MichaelScott
pi_135856106
quote:
Waar kan je die krijgen? :D
pi_135856109
Ik ben een meneer van serieusheid. Ik hou niet van die grollen.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:55:32 #143
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135856162
quote:
Daar ben ik te oud voor hoor :').
pi_135856170
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben een meneer van serieusheid. Ik hou niet van die grollen.
Ach ondertussen trek ik 6,6 miljard cps binnen :D
  donderdag 23 januari 2014 @ 16:55:52 #145
195276 S95Sedan
No, not really...
pi_135856177
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Nog een week of 2, dan is de hype over, de vernieuwde plaatjes van de hond op, de much-slogans worden vervelend en wordt het de zoveelste coin die in het vergetelhoekje wordt geschopt.
Gaan het wel merken in de toekomst ;)
pi_135856178
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef Stryder het volgende:

[..]

Ach ondertussen trek ik 6,6 miljard cps binnen :D
CPS?
Forcefield City Bewoner
pi_135856199
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef S95Sedan het volgende:

[..]

Gaan het wel merken in de toekomst ;)
Wolla we gaan zien.
Forcefield City Bewoner
pi_135856225
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef roislecxe het volgende:

[..]

CPS?
Cookies per seconde :')
pi_135856243
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:56 schreef Stryder het volgende:

[..]

Cookies per seconde :')
ooohja even kijken wat ik heb
Forcefield City Bewoner
pi_135856282
8.6 miljard 8-)
Forcefield City Bewoner
pi_135856325
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:57 schreef roislecxe het volgende:
8.6 miljard 8-)
Hahaha nice hoeveel procent van je achievements. Zit op 76% nu.
pi_135856335
Nog 8 tijdmachines dan heb ik er 100 :P , dan alleen de atomatietarest conedsenrssd nog naar 100.
Forcefield City Bewoner
pi_135856365
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef Stryder het volgende:

[..]

Hahaha nice hoeveel procent van je achievements. Zit op 76% nu.
79%
Forcefield City Bewoner
pi_135856430
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef roislecxe het volgende:
Nog 8 tijdmachines dan heb ik er 100 :P , dan alleen de atomatietarest conedsenrssd nog naar 100.
Daar heb ik er pas 63 van :'(
pi_135856493
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:00 schreef Stryder het volgende:

[..]

Daar heb ik er pas 63 van :'(
Gvd 47 biljoen koekjes voor 1 tijdmachine :(
Forcefield City Bewoner
pi_135856577
Antimatter condensers maar 17 biljoen :')
Forcefield City Bewoner
pi_135856611
Hahahaha mijn oma's kosten maar 10 :')
pi_135856651
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:04 schreef Stryder het volgende:
Hahahaha mijn oma's kosten maar 10 :')
Mijn omas zijn 592 miljard.
Heb er 162 :')
Forcefield City Bewoner
pi_135856758
Ik droomde vannacht dat m'n broertje een hele dikke spin in mn dekbed stopte. En ik werd wakker toen ik naast mn bed stond met de dekens te wapperen :')
Wat is dat dan...
Forcefield City Bewoner
pi_135856766
http://worldcoinwell.com

Voor de lieve kindertjes im Afrika.
pi_135856775
Hahaha ik 181, maar die krengen zijn duur joh, ben weer even overgestapt naar de goedkopere zaken zoals shipments. Dat is met 769 miljard het goedkoopste dat ik heb :{
pi_135856807
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef roislecxe het volgende:
Ik droomde vannacht dat m'n broertje een hele dikke spin in mn dekbed stopte. En ik werd wakker toen ik naast mn bed stond met de dekens te wapperen :')
Wat is dat dan...
Hahaha dat komt door je vreemde slaappatroon 8)7
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:08:36 #163
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135856834
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef roislecxe het volgende:
Wat is dat dan...
Eerder naar bed gaan jongen o|O.
pi_135856845
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef Stryder het volgende:
Hahaha ik 181, maar die krengen zijn duur joh, ben weer even overgestapt naar de goedkopere zaken zoals shipments. Dat is met 769 miljard het goedkoopste dat ik heb :{
Hoeveel shipments heb je dan wel...
Zijn bij mij pas 46 miljard en ik heb er 100.
Forcefield City Bewoner
pi_135856886
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Hoeveel shipments heb je dan wel...
Zijn bij mij pas 46 miljard en ik heb er 100.
123 :{
pi_135856923
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef Stryder het volgende:

[..]

Hahaha dat komt door je vreemde slaappatroon 8)7
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Eerder naar bed gaan jongen o|O.
Ik ging om eh.. 2uur of 3 uur... naar bed. Heb volgens mij elk uur op de klok gezien tot een uur of 6. En om 7 uur schudde ik mn vriendin uit bed dus met die spin-actie. Kon die mooi eruit om te gaan werken :')
En ik moest er om half 9 ofzo weer uit omdat de droger die het nu nog steeds niet doet gemaakt zou worden.
Tijd voor een nieuwe :(
Forcefield City Bewoner
pi_135856948
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:09 schreef Stryder het volgende:

[..]

123 :{
Hoger dan 100 kun je er geen awards meer voor krijgen :P
Dus vond ik niet de moeite waard.
Forcefield City Bewoner
pi_135857010
Moet nog 20 cursors dan heb ik er 200, laatste achievement.

Edit: nog 6.
Forcefield City Bewoner
pi_135857020
Ja, weet het maar wil gewoon zoveel mogelijk van alles hebben :D
pi_135857036
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:12 schreef roislecxe het volgende:
Moet nog 20 cursors dan heb ik er 200, laatste achievement.
17 hier :o
pi_135857048
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:12 schreef Stryder het volgende:

[..]

17 hier :o
zie edit.
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2014 @ 17:14:37 #172
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135857121
Bitcoin archivement: Sell your cookies for bitcoins :D
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135857125
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:13 schreef roislecxe het volgende:

[..]

zie edit.
pi_135857141
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Stryder het volgende:

[..]

En nu nog 4.
Forcefield City Bewoner
pi_135857162
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoin archivement: Sell your cookies for bitcoins :D
100 miljard koekies voor 0.1 LTC.
Kopen?
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2014 @ 17:17:17 #176
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135857258
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef roislecxe het volgende:

[..]

100 miljard koekies voor 0.1 LTC.
Kopen?
Goed, mijn adres staat in die pm ;)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135857273
1 cursor is evenduur als een antimatter condenser 8)7
Forcefield City Bewoner
pi_135857348
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:17 schreef roislecxe het volgende:
1 cursor is evenduur als een antimatter condenser 8)7
Ja maar dat is mooi spul hoor, zo'n cursortje :7
pi_135857366
Vroeger, toen het hier over BTC ging :@
pi_135857403
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Stryder het volgende:
Over wat.

Betere edit: Over 2 weken: Vroeger, toen we het over doge hadden.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:21:20 #181
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135857472
Koekjes?
pi_135857477
ik wil een cookie klikken met 777x voor 13 sec O+
Forcefield City Bewoner
pi_135857487
Hahaha, doge is geweldig. Althans voor mijn verdiensten :7
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2014 @ 17:21:33 #184
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135857488
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Stryder het volgende:
Wat? Beter tegen cookies?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135857514
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Bake Toomuch Cookies.
Forcefield City Bewoner
pi_135857521
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:21 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Nee cookies zijn het ultieme genot :7
pi_135857554
Such cookies, many lekker ;(
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2014 @ 17:23:20 #188
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135857584
Be the cookie :o
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:23:39 #189
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135857599
Wat is dat dan?
pi_135857613
Forcefield City Bewoner
pi_135857628
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:22 schreef roislecxe het volgende:
Such cookies, many lekker ;(
Very wow, such amazing :+
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2014 @ 17:24:54 #192
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135857657
Much taste :9
Such cookies
Very epic
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135857662
BAM i found dancer
Forcefield City Bewoner
pi_135857688
Hoi,

Ik eet vanavond frietjes, wat eten jullie?

Kusjes Annabel.
Forcefield City Bewoner
pi_135857703
Annabel is een dikke heks.
Forcefield City Bewoner
pi_135857716
Hoi,

ik ben geen dikke heks :(

gr gr Annabel.
Forcefield City Bewoner
pi_135857801
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:26 schreef roislecxe het volgende:
Hoi,

ik ben geen dikke heks :(

gr gr Annabel.
Nee klopt, je hebt gewoon stevige botten :@
pi_135857841
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef Stryder het volgende:

[..]

Precies.
Forcefield City Bewoner
pi_135857855
Nog 2 cursors *O*
Forcefield City Bewoner
pi_135857865
I FOUND BLITZEN
Forcefield City Bewoner
pi_135857956
Gvd oma's moeten ook nog naar 200...
Forcefield City Bewoner
pi_135857970
I FOUND DONNER
Forcefield City Bewoner
pi_135858038
LTC huilt, dat zie je aan die lange stokken.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:33:16 #204
304456 SosuaCafe
Sell me this pen...
pi_135858060
Cookie clicker ios app. :)
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:33:20 #205
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135858063
BTC-e op 803 :o!
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:33:53 #206
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135858088
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef Stryder het volgende:

[..]

Maar slappe memmen
pi_135858171
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef SosuaCafe het volgende:
Cookie clicker ios app. :)
Helaas geen officiële voor Android.
pi_135858257
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:33 schreef edcetera het volgende:

[..]

Maar slappe memmen
Zeg.
Forcefield City Bewoner
pi_135858277
PPC onder de 5 *O*
Forcefield City Bewoner
pi_135858360
Morgenavond moeten jullie heel de avond zonder mij :6
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:41:15 #211
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135858365
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef roislecxe het volgende:
PPC onder de 5 *O*
TRC en FTC ook :P
pi_135858377
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef edcetera het volgende:

[..]

TRC en FTC ook :P
BUY BUY BUY BUY
Forcefield City Bewoner
pi_135858465
200 cursors *O* *O* *O*
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:45:08 #214
335133 MichaelScott
pi_135858525
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef roislecxe het volgende:
Morgenavond moeten jullie heel de avond zonder mij :6
Morgenavond een feestje dus! *O* *G* *O* *G* *O*
pi_135858555
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:45 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Morgenavond een feestje dus! *O* *G* *O* *G* *O*
José jij zou naar mijn pyjamaparty komen hoor.

gr gr Annabel.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:46:48 #216
335133 MichaelScott
pi_135858588
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:45 schreef roislecxe het volgende:

[..]

José jij zou naar mijn pyjamaparty komen hoor.

gr gr Annabel.
Maar ik slaap naakt. -O-

gr gr

José
pi_135858611
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:46 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Maar ik slaap naakt. -O-

gr gr

José
Nee sorry, blijf dan maar thuis. Met kleren aan ben je nog net te behappen, maar zonder gaat echt te ver met je vieze kwabben.

Lieve groetjes Annabel.
Forcefield City Bewoner
pi_135858655
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:39 schreef roislecxe het volgende:
PPC onder de 5 *O*
Mooi voor een koopmomentje zo. :)
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:49:06 #219
335133 MichaelScott
pi_135858666
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:47 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Nee sorry, blijf dan maar thuis. Met kleren aan ben je nog net te behappen, maar zonder gaat echt te ver met je vieze kwabben.
Nou zeg, ik weet dat ik een beetje dik ben maar zo slecht zie ik er toch niet uit? O-)

SPOILER
gr gr

José
pi_135858673
quote:
1s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:48 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Mooi voor een koopmomentje zo. :)
Gaat nog verder zakken. BTC gaat ook onder de 800 nog,
Forcefield City Bewoner
pi_135858709
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:49 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Nou zeg, ik weet dat ik een beetje dik ben maar zo slecht zie ik er toch niet uit? O-)

SPOILER
gr gr

José
:r :r

'Klik hier om het plaatje vergroten'
Nee, ik heb naar een 15.1 inch laptop.
Forcefield City Bewoner
pi_135858712
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:49 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Gaat nog verder zakken. BTC gaat ook onder de 800 nog,
Tjonge jonge, weer lekker negatief :6
pi_135858738
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef Stryder het volgende:

[..]

Tjonge jonge, weer lekker negatief :6
Nee die stopt zeker op 800.08 :')
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:51:44 #224
418854 GTAnoob
pi_135858763
denken jullie dat de LTC downtrend aan zal houden?
Ik word er een beetje nerveus van :@
pi_135858789
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef GTAnoob het volgende:
denken jullie dat de LTC downtrend aan zal houden?
Ik word er een beetje nerveus van :@
Ik reken erop dat het nog een week huilen blijft.
Maar dat daarna alles goedkomt, daarom koop ik nu niks meer en holddddd wat ik al heb.
Forcefield City Bewoner
pi_135858802
Ik word er een beetje druk van allemaal.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:53:02 #227
418854 GTAnoob
pi_135858814
w
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:52 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik reken erop dat het nog een week huilen blijft.
Maar dat daarna alles goedkomt, daarom koop ik nu niks meer en holddddd wat ik al heb.
waarom verkoop je dan niet om goedkoop terug te kopen (en dus zo meer te hebben), als je dat echt denkt? :@ @:
pi_135858820
Oh wat zullen jullie me missen.
Ik verwacht wel vele smsjes en whatappjes natuurlijk morgenavond.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:53:57 #229
418854 GTAnoob
pi_135858844
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef roislecxe het volgende:
Oh wat zullen jullie me missen.
Ik verwacht wel vele smsjes en whatappjes natuurlijk morgenavond.
waarom wat ga je doen
pi_135858848
quote:
15s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef GTAnoob het volgende:
w

[..]

waarom verkoop je dan niet om goedkoop terug te kopen (en dus zo meer te hebben), als je dat echt denkt? :@ @:
Te lam voor. En LTC maakt me chagerijnig. Ik wacht wel gewoon deze keer. En als het nooit meer goed komt dan pech gehad. Kan altijd nog verkopen.
Forcefield City Bewoner
pi_135858857
quote:
9s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

waarom wat ga je doen
Socializen.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:54:42 #232
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135858867
PPC is niet meer zo laag geweest sinds 7 januari :P.
pi_135858868
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:54 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Socializen.
:r
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:55:06 #234
418854 GTAnoob
pi_135858878
quote:

[..]

Socializen.
da is saai
thuis zitten & traden & gamen in je eentje is veel leuker
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:55:17 #235
335133 MichaelScott
pi_135858881
quote:

[..]

Socializen.
Heb je eindelijk een WoW-abo aangeschaft?
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:55:20 #236
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135858884
quote:

[..]

Socializen.
Dat is toch hartstikke eng ;(?
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:55:24 #237
418854 GTAnoob
pi_135858890
mensen :')
pi_135858891
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:54 schreef Stryder het volgende:

[..]

:r
Ja sorry. Ik heb het nog wel zelf voorgesteld ook.
Forcefield City Bewoner
pi_135858900
quote:
7s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

da is saai
thuis zitten & traden & gamen in je eentje is veel leuker
Dat doe ik al 5 dagen in de week :P
Forcefield City Bewoner
pi_135858911
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef MichaelScott het volgende:

[..]

Heb je eindelijk een WoW-abo aangeschaft?
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Dat is toch hartstikke eng ;(?
Pokeravondje is wel leuk.
Forcefield City Bewoner
pi_135858914
Gamen als in cookieclicker?? -O-
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:56:26 #242
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135858919
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ja sorry. Ik heb het nog wel zelf voorgesteld ook.
Wat?!???!? Blijf dan maar wat langer weg, neppe zolderkamerautist :6
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:57:02 #243
418854 GTAnoob
pi_135858936
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:56 schreef Stryder het volgende:
Gamen als in cookieclicker?? -O-
battlefield 3 (4 had ik, maar kwijt geraakt :@ )
asassins creed blck flag
battleifeld 1943
gta 5
skyrim
:@
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:57:05 #244
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135858939
Een beetje gaan zitten socializen, vrijwillig nog wel :N. Het moet toch niet gekker worden...
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:57:16 #245
335133 MichaelScott
pi_135858945
Niets mis met een avondje QWOP
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:57:35 #246
97111 ukga
Siewosie baas
pi_135858958
Wat mij opvalt aan Dogecoin is dat er beweert wordt dat er geen fee betaald hoeft te worden (je kunt dit wel instellen als je dat wil) maar wanneer ik een transactie doe, wordt er wel degelijk een fee ingehouden :S
pi_135858963
quote:
14s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:57 schreef MichaelScott het volgende:
Hahaha wat een dramaspel is dat zeg :D
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:57:47 #248
418854 GTAnoob
pi_135858964
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Een beetje gaan zitten socializen, vrijwillig nog wel :N. Het moet toch niet gekker worden...
dit idd
en dan nep interessant gaan doen en vragen hoe het met iedereen gaat alsof je er echt in geiïnteresseerd bent :')

doen alsof je lol hebt :')
pi_135858989
:')
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:58:45 #250
418854 GTAnoob
pi_135858998
dogecoin gaat hard falen eind deze maand denk ik
als btc e.d. instort, dan ga ik er echt neit vanuit dat dogecoin stand houd
(straks doet die kut hont dat wel en neemt het btc over :') )
pi_135858999
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:56 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Wat?!???!? Blijf dan maar wat langer weg, neppe zolderkamerautist :6
:'( :'(
Forcefield City Bewoner
pi_135859014
quote:
Dat ken ik wel...
Mn record is -3 meter ofzo.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 17:59:58 #253
97111 ukga
Siewosie baas
pi_135859031
quote:
9s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef GTAnoob het volgende:
ik zag op http://bitinfocharts.com/ dat er wel meer transacties zijn dan btc. kan ook een trend zijn uiteraard
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:00:00 #254
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135859032
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Dat ken ik wel...
Mn record is -3 meter ofzo.
_O-
pi_135859041
Jullie pesten me ;(
Jaloers :6
Forcefield City Bewoner
pi_135859059
quote:
9s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef GTAnoob het volgende:
Doge faalt al sinds de such oprichting much crashcoin.
Forcefield City Bewoner
pi_135859121
Daarom ook nu die spike weer hahaha ^O^
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:04:01 #258
418854 GTAnoob
pi_135859147
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:00 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Doge faalt al sinds de such oprichting much crashcoin.
hoezo
pi_135859176
quote:
9s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:04 schreef GTAnoob het volgende:

[..]

hoezo
daarzo.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:09:27 #260
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135859274
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef ukga het volgende:

[..]

ik zag op http://bitinfocharts.com/ dat er wel meer transacties zijn dan btc. kan ook een trend zijn uiteraard
Tja, als er bij BTC zo weinig gebeurt behalve wat panicsellende spleetogen, kan ik me dat wel voorrstellen :(
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:12:40 #261
359067 Leafeon672
Verzuurde twintiger
pi_135859352
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:09 schreef edcetera het volgende:

[..]

Tja, als er bij BTC zo weinig gebeurt behalve wat panicsellende spleetogen, kan ik me dat wel voorrstellen :(
Racist :(!!!
pi_135859377
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:09 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ban aangevraagd. En terchechtecht :(
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2014 @ 18:15:17 #263
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135859419
quote:
20.3m :Y)
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135859453
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:17:17 #265
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135859474
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:12 schreef Leafeon672 het volgende:

[..]

Racist :(!!!
Jij discrimineert vrouwen met "minder stevig gevormde memmen" o|O
pi_135859523
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:17 schreef edcetera het volgende:

[..]

Jij discrimineert vrouwen met "minder stevig gevormde memmen" o|O
En moet ik dat weer zijn natuurlijk :'(
Forcefield City Bewoner
pi_135859619
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:21:51 #268
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135859628
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:19 schreef roislecxe het volgende:

[..]

En moet ik dat weer zijn natuurlijk :'(
Sorry lievert, zie het als opbouwende kritiek ;)
pi_135859639
Forcefield City Bewoner
pi_135859647
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:21 schreef edcetera het volgende:

[..]

Sorry lievert, zie het als opbouwende kritiek ;)
Hoe.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:26:49 #271
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135859760
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:22 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Hoe.
Extra stimulans om te traden, zodat je er uiteindelijk sillicone in kan laten spuiten ;)
pi_135859884
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef edcetera het volgende:

[..]

Extra stimulans om te traden, zodat je er uiteindelijk sillicone in kan laten spuiten ;)
Ik heb wel dubbelzijdig plakband. Das meer binnen de range.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:35:13 #273
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135860025
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef roislecxe het volgende:

[..]

Ik heb wel dubbelzijdig plakband. Das meer binnen de range.
Ik ga me erbij voorstellen hoe je die constructie gaat aanbrengen :@
pi_135860066
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:35 schreef edcetera het volgende:

[..]

Ik ga me erbij voorstellen hoe je die constructie gaat aanbrengen :@
:9
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:39:24 #275
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135860135
Wordt tijd, dat ik naar huis ga. Loop me echt te vervelen hier ;(
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:40:14 #276
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135860161
Hoi, waarom is BTC zo laag?
Spatieboos
pi_135860214
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:40 schreef Spatieloos het volgende:
Geen idee. Ik hoor juist alleen goed nieuws, dus vind het wel vreemd.
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:42:03 #278
418854 GTAnoob
pi_135860220
LITECOIN CRASH EVEN NAAR 10 OF ZO
KUT LITECOIN
WAT DOE JE
NEEE STAAPH
LITECOIN 24 WTF
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:43:06 #279
418854 GTAnoob
pi_135860254
wij zijn hier met relatief kleine bedragen aan het traden en zijn al gestressed/druk erover
stel je voor, mensen op wal street die miljoenen traden :o
vind je het gek dat ze allemaal een burnout krijgen voor hun 40e, wolfofwalstreet laat dat goed zien hihihihihihihihihahoh

dit is frustererend :(
crash :(
doe wat :(
suice
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:43:24 #280
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135860268
Ik heb geld nodig, PPC is laag!!!! Kan ik van iemand 1000 euro lenen?
Spatieboos
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:44:25 #281
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135860304
quote:
9s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef GTAnoob het volgende:
wij zijn hier met relatief kleine bedragen aan het traden en zijn al gestressed/druk erover
stel je voor, mensen op wal street die miljoenen traden :o
vind je het gek dat ze allemaal een burnout krijgen voor hun 40e, wolfofwalstreet laat dat goed zien hihihihihihihihihahoh

dit is frustererend :(
crash :(
doe wat :(
suice
Rustig, jij bent de enige gestreste. Ik weet dat het toch wel weer herstelt, ik zie het positief, ik kan lekker bijkopen. Moet ik wel eerst geld vinden!
Spatieboos
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:45:38 #282
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135860339
Uhoh!
Spatieboos
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:45:56 #283
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135860345
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:40 schreef Spatieloos het volgende:
Rois heeft gedumpt om morgenavond ergens anders all-in te gaan :)
pi_135860360
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:45 schreef edcetera het volgende:

[..]

Rois heeft gedumpt om morgenavond ergens anders all-in te gaan :)
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:46:57 #285
70017 edcetera
...en nog veel meer
pi_135860374
quote:
0s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
http://www.independer.nl/lenen/intro.aspx ;)
pi_135860379
quote:
Kijk maar uit straks report de banaanvraag natsie je. Been there.
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_135860409
quote:
Ban aangevraagd.
Forcefield City Bewoner
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:49:06 #288
418854 GTAnoob
pi_135860436
je kan van mij 1000 euro lenene, maar maak eerst ff 25 PPC over dan heb ik onderpand enz.
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:49:46 #289
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135860454
quote:
Ben nog een 18 :(
Spatieboos
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:49:58 #290
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135860460
quote:
9s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:47 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

Kijk maar uit straks report de banaanvraag natsie je. Been there.
Wie?
Spatieboos
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:50:25 #291
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135860474
quote:
9s.gif Op donderdag 23 januari 2014 18:49 schreef GTAnoob het volgende:
je kan van mij 1000 euro lenene, maar maak eerst ff 25 PPC over dan heb ik onderpand enz.
25 PPC? Hallo dat is volgend jaar miljoenen euro's waard, dacht 't niet!
Spatieboos
pi_135860504
Maar serieus plus koopzegels zijn de nieuwe btc. Much hype
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  donderdag 23 januari 2014 @ 18:52:16 #293
331651 Spatieloos
Het komt wel goed, watje
pi_135860528
Ik ga denk ik de eigenaar van supermarkten met gunpoint bedrijgen dat ze Bitcoins moeten aannemen.
Spatieboos
pi_135860558
Lapo
Forcefield City Bewoner
  Moderator / Redactie Sport donderdag 23 januari 2014 @ 18:54:17 #295
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_135860582
Nu al? :')
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_135860593