https://www.bitsim.net/quote:If you want to give Bitcoin a try for the first time or want somewhere to test out your trading strategies then we've made this site for you. There's no real money involved at all. Here you can buy and sell Bitcoin in the same way that you would on real exchanges. We have functionality for MtGox and Bitstamp with plans to add in more exchanges if there is enough interest. Using this site is 100% free with no plans to change that. Feedback is greatly appreciated!
quote:Op vrijdag 17 januari 2014 21:37 schreef Leafeon672 het volgende:
Bitcoins hebben mijn leven geruïneerd. Mijn vriendin is nu prostituee, mijn dochtertje zit voor de cam, mijn ouders heb ik moeten vermoorden zodat ik hun organen kon verkopen, mijn huis ben ik kwijtgeraakt. Ik verkoop nu mijn kontje achter het station
EEN coin van .000000045 hoeft niet als BTC te eindigen op 800.quote:Op woensdag 22 januari 2014 23:33 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Een coin die nu 0.0000045 staat, ga maar eens berekenen hoeveel geld daarin moet worden gepompt om die op 1000 te krijgen bijvoorbeeld. Dat zou de halve wereld muiltimiljonair maken.
Gebeurt niet.
Sorry, ben voor de 2e x in 3 dagen op de top vd dag ingestapt.quote:
Als je het zo bekijkt kan het in theorie wel, Maar waarom zou het ooit gaan gebeuren? En nullen gaan echt niet zomaar geschrapt worden in crypto's natuurlijk.quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:05 schreef edcetera het volgende:
[..]
EEN coin van .000000045 hoeft niet als BTC te eindigen op 800.
Je kunt delen in milli, micra etc etc, het heeft een emotionele en praktische waarde:
Voorbeeld: In Zambia: Een Afrikaans land, waardat na de kopercrisis de munt afgedaald was tot een punt, dat een valuta 100-1000x gedevalueerd was en ondanks de sterke ontwikkeling de laatste 5-10 jaar je met eenzelfde schijtmunt zat: Een brood koste 4000 Kwatcha, als je al ging pinnen, voor 100 euro, kreeg je 30 flappen van 20.000 uitgespuwd![]()
Ze hebben sinds een jaar 3 nullen geschrapt en dat is werkzaam (maar wel compleet nieuwe biljetten moeten drukken in Zwitserland):
Dit probleem heb je niet met digitale currencies: Je kunt (redelijk) onbeperkt delen.
Een misschien klein voorbeeld, waarom cryptocurrencies een oplossing kunnen bieden in dit voorbeel-Afrikaans land (kabel TV/internet vaste telfoon is er nooit geweest of niet stabiel geweest, maar GSM/3G en satelliet is daar "to the moon" op dit moment)
Zonder communicatie, geen werk en geen brood op de plank en educatie voor je kinderen/ betere toekomst!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 00:27 schreef TimKuik het volgende:
Wow!
The Guardian | 'Bitcoin might rise towards moon status this week'
We gaan de goede kant opquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Sorry, ben voor de 2e x in 3 dagen op de top vd dag ingestapt.
Dat gaat gewoon dalen naar 22.3 ofzo,
Kwestie van aanpassingen in de software. We dachten ooit in kilobytes (640kb is more then enough is de discutabele uitspraak van 20 jaar geleden waar Bill Gates aan is vastgeplakt): Megabytes,Gigabytes, Terabytes volgdenquote:Op donderdag 23 januari 2014 00:27 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Als je het zo bekijkt kan het in theorie wel, Maar waarom zou het ooit gaan gebeuren? En nullen gaan echt niet zomaar geschrapt worden in crypto's natuurlijk.
Beste tactiek!quote:
Hoef je mij niet te lerenquote:
Vage avond vanavond, verspreid en heers zei ooit iemand.quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoef je mij niet te leren![]()
Ach, ik bekijk het maar positief vanaf nu. Zit ik vast, dan zit ik maar vast. Kheb de tijd. Dan kan ik ook niet nog meer domme fouten maken.
Het is al verspreidquote:Op donderdag 23 januari 2014 01:24 schreef edcetera het volgende:
[..]
Vage avond vanavond, verspreid en heerst zei ooit iemand.
Keep the spirit
Ik plaats ook nog maar een kleine sell order rond de 830 om misschien een piekje mee te pakken en de rest te laten rusten. Nog ff wat cashen naar mijn bankrekening voor het weekend op bitcoin.de en verder ff afwachten de komende dagen...quote:Op donderdag 23 januari 2014 01:26 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Het is al verspreid
Heb nu nog X LTC achter de hand. maar ik ga niet delen in minuscule blokjes, dan is het niet de moeite meer. Liefst split ik deze nog in 2, maar waarschijnlijk in 3 als het ellende blijft.
(Of ik word gewoon morgen wakker en alles is aangetikt, dat zou ook nog wel eens leuk zijn)
dit inderdaad, doge is een meme en blijft dat, denk echt niet dat het zoals ltc of btc gebruik gaat worden.quote:
Ik hou gewoon steeds alles vast al duurt het een maand voor het weer die hoogte bereikt, ben wel klaar met een onder de waarde verkopen. Vaak zat gedaan omdat het maar kleine verliesjes waren, maar toch. Met een beetje geduld is dat vaak niet eens nodig.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:05 schreef GTAnoob het volgende:
van fouten moet je leren, in de paar weken dat ik met traden begon heb ik zo fucking vaak panic sell & buy gedaan
Heb ik denk ik rond de 100 LTC mee verloren
Ik heb het wel als ik wakker ben altijd open staan. En het gros van de tijd hang ik wel op het forum of zit ik op m'n laptop te klooien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:08 schreef Stryder het volgende:
Dat scheelt inderdaad, al kijk ik niet elk moment van de dag.
Heb lekker mijn alarm aanstaan voor als er flinke verschuivingen komen.
Behalve als ik zoals nu in die vage altcoins geld stop, dat hou ik meestal iets beter in de gaten
Nee dat was ik niet van planquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:14 schreef Stryder het volgende:
Hahaha, gewoon een nachtje doorhalen joh
Mensen die drogers repareren op de vroege ochtend
Wow, so much panicquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:05 schreef GTAnoob het volgende:
van fouten moet je leren, in de paar weken dat ik met traden begon heb ik zo fucking vaak panic sell & buy gedaan
Heb ik denk ik rond de 100 LTC mee verloren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.LUISTER NIET NAAR WAT IK OVER DE PRIJS TE ZEGGEN HEB, DIT IS HOOGST SPECULATIEF!!
quote:Op donderdag 23 januari 2014 02:17 schreef Stryder het volgende:
Nice, +100 BTC gewonnen bij bitzino![]()
![]()
![]()
![]()
Begonnen met 150.000 playmoneySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forcefield City Bewoner
Lol kan je dat veranderen dan? Zit nu op 426 BTCquote:Op donderdag 23 januari 2014 02:17 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Begonnen met 150.000 playmoney
Dahaaag, trusten !!quote:
Donequote:Op donderdag 23 januari 2014 06:43 schreef µ het volgende:
http://www.forbes.com/sit(...)n-integration-plans/
wie kan hier een topic over maken ? zit mobiel
quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:21 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet niet of ik nou blij moet zijn dat de difficulty van FOXcoin zo laag is of dat het geen toekomst meer heeft.
Ik heb mijn miner er zojuist afgehaald.quote:Op donderdag 23 januari 2014 08:21 schreef Spatieloos het volgende:
Ik weet niet of ik nou blij moet zijn dat de difficulty van FOXcoin zo laag is of dat het geen toekomst meer heeft.
Ik ken de reeks van fibonacci wel, maar ik heb geen idee hoe het als trading hulpmiddel gebruikt kan worden. Zal ik me een keer in moeten verdiepen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:01 schreef roislecxe het volgende:
Wisdom heeft het uiterlijk ook weer eens veranderd zo te zien...
Deed btc-e maar eens dingen veranderen, zoals een nieuwe coin erop.
Dat was er al een aantal weken toch?quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:03 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ik ken de reeks van fibonacci wel, maar ik heb geen idee hoe het als trading hulpmiddel gebruikt kan worden. Zal ik me een keer in moeten verdiepen.
Oh, ik dacht dat je daarop doelde.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:04 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat was er al een aantal weken toch?
Ik doelde op de volgorde van de buy en sellorders nu
Holy moly, LTC gaat weer naar de 10 als dat zo door gaatquote:Op donderdag 23 januari 2014 10:49 schreef roislecxe het volgende:
LTCInderdaad hard op weg nar 22.3
Vind het raar dat LTC ruim een punt daalt in 24 uur terwijl BTC amper naar beneden is gegaan in dezelfde periode.quote:Op donderdag 23 januari 2014 11:20 schreef edcetera het volgende:
Wat een schijtnacht
[..]
Holy moly, LTC gaat weer naar de 10 als dat zo door gaat
Neequote:Op donderdag 23 januari 2014 11:53 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Niet meer gelukt met de grafiekjes?
Wat lukt er niet?quote:
Daar loopt hier een project over.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:04 schreef RoelerMF het volgende:
[..]
Wat lukt er niet?
Hoeveel moeite zal het trouwens zijn om zelf een coin te maken en die ook zelf helemaal te minen?
Morgen of overmorgen denk ik. Tergend langzaam deze crash, want daar draait het langzaam wel op uit.quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:57 schreef AlexanderYiyang het volgende:
LTC gaat onder de $20 duiken vandaag.
"Vooral het feit dat de transacties anoniem gebeuren, zou klanten erg aanspreken."quote:Op donderdag 23 januari 2014 12:40 schreef Ticootje het volgende:
http://www.telegraaf.nl/d(...)t_bitcoin_aan__.html
Dan dat maar.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 13:28 schreef Nattekat het volgende:
STOP!!!!
Ach, ooit stijgt ie weer...
Bijna idem hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 13:59 schreef Cliffie1976 het volgende:
Ooit weer naar de 40 dollar. Heb ook geen fiat meer over. Zucht.
Waarom laat je geen vikinghaar groeien?quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga zo naar de kapper.
einde bericht
Waar heb je die 55 cent vandaan.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
Ik ga zo naar de kapper.
einde bericht
Vind ik niet leukquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Waarom laat je geen vikinghaar groeien?
Gekregen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Waar heb je die 55 cent vandaan.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:19 schreef roislecxe het volgende:
Als PPC nou eens even daalt naar 4 ofzo, dan stap ik daar wel een keer in, in plaats van alwéér LTC op een lager cijfer
tips wordt nooit watquote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=415633
Ze zijn leuke dingen van plan.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Bij die logo thread gaat het al fout.quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=415633
Ze zijn leuke dingen van plan.
Genoeg gedaald, nu enkel nog stijgenquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:28 schreef roislecxe het volgende:
LTC
Wat is deze stijging nou weer ineens.
Op het moment dat je dat denk zakt het altijd inquote:Op donderdag 23 januari 2014 15:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Genoeg gedaald, nu enkel nog stijgen
quote:Op donderdag 23 januari 2014 14:20 schreef roislecxe het volgende:
[..]
See?quote:Op donderdag 23 januari 2014 15:42 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Op het moment dat je dat denk zakt het altijd in
Door de populariteit van doge, ook miners zijn overgestapt. Hashrate is sinds 20-01 flink naar beneden gegaan en er zit een difficultydrop voor aan te komen. Check bitcoinwisdom voor alle details.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:22 schreef Scorpie het volgende:
Waar komt deze daling nou weer vandaan dan
quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:29 schreef Stryder het volgende:
[..]
Door de populariteit van doge, ook miners zijn overgestapt. Hashrate is sinds 20-01 flink naar beneden gegaan en er zit een difficultydrop voor aan te komen. Check bitcoinwisdom voor alle details.
Het grote verschil is nu dat LTC het voor het eerst volgens mij niet BTC meer op de voet volgt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:35 schreef Stryder het volgende:
Tja, ik ben er ook geen voorstander van maar miners volgen het geld en dat is momenteel beter te verdienen in doge. We zullen zien wat het verder gaat brengen. Litecoin zal vast niet crashen tot de grond, maar ongetwijfeld nog wel wat verder dalen dan dit, althans dat is mijn vermoeden.
Succes, hoeveel ik ook van Doge hou, dat gaat de komende 10 jaar niet gebeurenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
Kraak DOGE maar af, ik hou ze gewoon tot ze $0.01/0.1 zijn.
Dat zal nooit gebeuren, dat zouden er plotseling wel heel veel nieuwe miljonairs zijn.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:44 schreef S95Sedan het volgende:
Kraak DOGE maar af, ik hou ze gewoon tot ze $0.01/0.1 zijn.
Over welke heb je het dan. Doge?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Stryder het volgende:
Nou ik kwam er vanochtend achter dat ze ooit 400 dollar waard zijn geweest, maar denk niet dat we die periode snel gaan terugzien
Dit zeg ik dus ook altijd. Gaat gewoon nooit gebeuren bij een coin die op 0.00004 ofzo begint.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:46 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Dat zal nooit gebeuren, dat zouden er plotseling wel heel veel nieuwe miljonairs zijn.
Doge ja, maar was ergens rond de introductie dus die prijs kan je niet al te serieus nemenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Over welke heb je het dan. Doge?
Maar dat hoeft ook helemaal niet bij een coin met zo'n groot volumequote:Op donderdag 23 januari 2014 16:48 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dit zeg ik dus ook altijd. Gaat gewoon nooit gebeuren bij een coin die op 0.00004 ofzo begint.
Mensen die dat ervoor hebben neergelegdquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef Stryder het volgende:
[..]
Doge ja, maar was ergens rond de introductie dus die prijs kan je niet al te serieus nemen
Een doge is 0.0001 straks, een superdoge 0.001, een megadoge 0.01, een hyperdoge 0.1 en de opperdoge 1 ofzoquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:49 schreef Maxbet het volgende:
[..]
Maar dat hoeft ook helemaal niet bij een coin met zo'n groot volume
Nog een week of 2, dan is de hype over, de vernieuwde plaatjes van de hond op, de much-slogans worden vervelend en wordt het de zoveelste coin die in het vergetelhoekje wordt geschopt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:51 schreef S95Sedan het volgende:
Dat zeiden ze van BTC ook.
$0.01 met een $500mil market cap voor DOGE is helemaal niet zo onrealistisch.
Precies, net zoals LTCquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nog een week of 2, dan is de hype over, de vernieuwde plaatjes van de hond op en wordt het de zoveelste coin die in het vergetelhoekje wordt geschopt.
Waar kan je die krijgen?quote:
Daar ben ik te oud voor hoorquote:
Ach ondertussen trek ik 6,6 miljard cps binnenquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:54 schreef roislecxe het volgende:
Ik ben een meneer van serieusheid. Ik hou niet van die grollen.
Gaan het wel merken in de toekomstquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:53 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nog een week of 2, dan is de hype over, de vernieuwde plaatjes van de hond op, de much-slogans worden vervelend en wordt het de zoveelste coin die in het vergetelhoekje wordt geschopt.
CPS?quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef Stryder het volgende:
[..]
Ach ondertussen trek ik 6,6 miljard cps binnen
Wolla we gaan zien.quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:55 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Gaan het wel merken in de toekomst
Cookies per secondequote:
Hahaha nice hoeveel procent van je achievements. Zit op 76% nu.quote:
79%quote:Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha nice hoeveel procent van je achievements. Zit op 76% nu.
Daar heb ik er pas 63 vanquote:Op donderdag 23 januari 2014 16:58 schreef roislecxe het volgende:
Nog 8 tijdmachines dan heb ik er 100, dan alleen de atomatietarest conedsenrssd nog naar 100.
Hahaha dat komt door je vreemde slaappatroonquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef roislecxe het volgende:
Ik droomde vannacht dat m'n broertje een hele dikke spin in mn dekbed stopte. En ik werd wakker toen ik naast mn bed stond met de dekens te wapperen
Wat is dat dan...
Eerder naar bed gaan jongenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef roislecxe het volgende:
Ik droomde vannacht dat m'n broertje een hele dikke spin in mn dekbed stopte. En ik werd wakker toen ik naast mn bed stond met de dekens te wapperen
Wat is dat dan...
Hoeveel shipments heb je dan wel...quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef Stryder het volgende:
Hahaha ik 181, maar die krengen zijn duur joh, ben weer even overgestapt naar de goedkopere zaken zoals shipments. Dat is met 769 miljard het goedkoopste dat ik heb
123quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Hoeveel shipments heb je dan wel...
Zijn bij mij pas 46 miljard en ik heb er 100.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:07 schreef Stryder het volgende:
[..]
Hahaha dat komt door je vreemde slaappatroon
Ik ging om eh.. 2uur of 3 uur... naar bed. Heb volgens mij elk uur op de klok gezien tot een uur of 6. En om 7 uur schudde ik mn vriendin uit bed dus met die spin-actie. Kon die mooi eruit om te gaan werkenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:08 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Eerder naar bed gaan jongen.
Hoger dan 100 kun je er geen awards meer voor krijgenquote:
17 hierquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:12 schreef roislecxe het volgende:
Moet nog 20 cursors dan heb ik er 200, laatste achievement.
100 miljard koekies voor 0.1 LTC.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:14 schreef Nattekat het volgende:
Bitcoin archivement: Sell your cookies for bitcoins
Goed, mijn adres staat in die pmquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:15 schreef roislecxe het volgende:
[..]
100 miljard koekies voor 0.1 LTC.
Kopen?
Ja maar dat is mooi spul hoor, zo'n cursortjequote:Op donderdag 23 januari 2014 17:17 schreef roislecxe het volgende:
1 cursor is evenduur als een antimatter condenser
Over wat.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Stryder het volgende:
Vroeger, toen het hier over BTC ging
Wat? Beter tegen cookies?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:19 schreef Stryder het volgende:
Vroeger, toen het hier over BTC ging
Nee cookies zijn het ultieme genotquote:
Very wow, such amazingquote:
Nee klopt, je hebt gewoon stevige bottenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:26 schreef roislecxe het volgende:
Hoi,
ik ben geen dikke heks![]()
gr gr Annabel.
Precies.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee klopt, je hebt gewoon stevige botten
Maar slappe memmenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:27 schreef Stryder het volgende:
[..]
Nee klopt, je hebt gewoon stevige botten
Morgenavond een feestje dus!quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:41 schreef roislecxe het volgende:
Morgenavond moeten jullie heel de avond zonder mij
José jij zou naar mijn pyjamaparty komen hoor.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:45 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Morgenavond een feestje dus!![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ik slaap naakt.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:45 schreef roislecxe het volgende:
[..]
José jij zou naar mijn pyjamaparty komen hoor.
gr gr Annabel.
Nee sorry, blijf dan maar thuis. Met kleren aan ben je nog net te behappen, maar zonder gaat echt te ver met je vieze kwabben.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:46 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Maar ik slaap naakt.![]()
gr gr
José
Nou zeg, ik weet dat ik een beetje dik ben maar zo slecht zie ik er toch niet uit?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:47 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Nee sorry, blijf dan maar thuis. Met kleren aan ben je nog net te behappen, maar zonder gaat echt te ver met je vieze kwabben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
JoséOp zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
Gaat nog verder zakken. BTC gaat ook onder de 800 nog,quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:48 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Mooi voor een koopmomentje zo.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:49 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Nou zeg, ik weet dat ik een beetje dik ben maar zo slecht zie ik er toch niet uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.gr gr
José![]()
![]()
'Klik hier om het plaatje vergroten'
Nee, ik heb naar een 15.1 inch laptop.Forcefield City Bewoner
Tjonge jonge, weer lekker negatiefquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:49 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Gaat nog verder zakken. BTC gaat ook onder de 800 nog,
Nee die stopt zeker op 800.08quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:50 schreef Stryder het volgende:
[..]
Tjonge jonge, weer lekker negatief
Ik reken erop dat het nog een week huilen blijft.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:51 schreef GTAnoob het volgende:
denken jullie dat de LTC downtrend aan zal houden?
Ik word er een beetje nerveus van
waarom verkoop je dan niet om goedkoop terug te kopen (en dus zo meer te hebben), als je dat echt denkt?quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:52 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik reken erop dat het nog een week huilen blijft.
Maar dat daarna alles goedkomt, daarom koop ik nu niks meer en holddddd wat ik al heb.
waarom wat ga je doenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef roislecxe het volgende:
Oh wat zullen jullie me missen.
Ik verwacht wel vele smsjes en whatappjes natuurlijk morgenavond.
Te lam voor. En LTC maakt me chagerijnig. Ik wacht wel gewoon deze keer. En als het nooit meer goed komt dan pech gehad. Kan altijd nog verkopen.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:53 schreef GTAnoob het volgende:
w
[..]
waarom verkoop je dan niet om goedkoop terug te kopen (en dus zo meer te hebben), als je dat echt denkt?@:
da is saaiquote:
Heb je eindelijk een WoW-abo aangeschaft?quote:
Dat is toch hartstikke engquote:
Dat doe ik al 5 dagen in de weekquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef GTAnoob het volgende:
[..]
da is saai
thuis zitten & traden & gamen in je eentje is veel leuker
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Heb je eindelijk een WoW-abo aangeschaft?
Pokeravondje is wel leuk.quote:
Wat?!???!? Blijf dan maar wat langer weg, neppe zolderkamerautistquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:55 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ja sorry. Ik heb het nog wel zelf voorgesteld ook.
battlefield 3 (4 had ik, maar kwijt geraaktquote:
Hahaha wat een dramaspel is dat zegquote:
dit iddquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:57 schreef Leafeon672 het volgende:
Een beetje gaan zitten socializen, vrijwillig nog wel. Het moet toch niet gekker worden...
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:56 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Wat?!???!? Blijf dan maar wat langer weg, neppe zolderkamerautist
ik zag op http://bitinfocharts.com/ dat er wel meer transacties zijn dan btc. kan ook een trend zijn uiteraardquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef GTAnoob het volgende:
dogecoin gaat hard falen eind deze maand denk ik
als btc e.d. instort, dan ga ik er echt neit vanuit dat dogecoin stand houd
(straks doet die kut hont dat wel en neemt het btc over)
quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Dat ken ik wel...
Mn record is -3 meter ofzo.
Doge faalt al sinds de such oprichting much crashcoin.quote:Op donderdag 23 januari 2014 17:58 schreef GTAnoob het volgende:
dogecoin gaat hard falen eind deze maand denk ik
als btc e.d. instort, dan ga ik er echt neit vanuit dat dogecoin stand houd
(straks doet die kut hont dat wel en neemt het btc over)
hoezoquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:00 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Doge faalt al sinds de such oprichting much crashcoin.
Tja, als er bij BTC zo weinig gebeurt behalve wat panicsellende spleetogen, kan ik me dat wel voorrstellenquote:Op donderdag 23 januari 2014 17:59 schreef ukga het volgende:
[..]
ik zag op http://bitinfocharts.com/ dat er wel meer transacties zijn dan btc. kan ook een trend zijn uiteraard
Racistquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:09 schreef edcetera het volgende:
[..]
Tja, als er bij BTC zo weinig gebeurt behalve wat panicsellende spleetogen, kan ik me dat wel voorrstellen
Ban aangevraagd. En terchechtechtquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:09 schreef edcetera het volgende:
[..]
Tja, als er bij BTC zo weinig gebeurt behalve wat panicsellende spleetogen, kan ik me dat wel voorrstellen
Jij discrimineert vrouwen met "minder stevig gevormde memmen"quote:
En moet ik dat weer zijn natuurlijkquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:17 schreef edcetera het volgende:
[..]
Jij discrimineert vrouwen met "minder stevig gevormde memmen"
Sorry lievert, zie het als opbouwende kritiekquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:19 schreef roislecxe het volgende:
[..]
En moet ik dat weer zijn natuurlijk
Hoe.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:21 schreef edcetera het volgende:
[..]
Sorry lievert, zie het als opbouwende kritiek
Extra stimulans om te traden, zodat je er uiteindelijk sillicone in kan laten spuitenquote:
Ik heb wel dubbelzijdig plakband. Das meer binnen de range.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:26 schreef edcetera het volgende:
[..]
Extra stimulans om te traden, zodat je er uiteindelijk sillicone in kan laten spuiten
Ik ga me erbij voorstellen hoe je die constructie gaat aanbrengenquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:30 schreef roislecxe het volgende:
[..]
Ik heb wel dubbelzijdig plakband. Das meer binnen de range.
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:35 schreef edcetera het volgende:
[..]
Ik ga me erbij voorstellen hoe je die constructie gaat aanbrengen
Rustig, jij bent de enige gestreste. Ik weet dat het toch wel weer herstelt, ik zie het positief, ik kan lekker bijkopen. Moet ik wel eerst geld vinden!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef GTAnoob het volgende:
wij zijn hier met relatief kleine bedragen aan het traden en zijn al gestressed/druk erover
stel je voor, mensen op wal street die miljoenen traden
vind je het gek dat ze allemaal een burnout krijgen voor hun 40e, wolfofwalstreet laat dat goed zien hihihihihihihihihahoh
dit is frustererend
crash
doe wat
suice
Rois heeft gedumpt om morgenavond ergens anders all-in te gaanquote:
quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:45 schreef edcetera het volgende:
[..]
Rois heeft gedumpt om morgenavond ergens anders all-in te gaan
http://www.independer.nl/lenen/intro.aspxquote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ik heb geld nodig, PPC is laag!!!! Kan ik van iemand 1000 euro lenen?
Kijk maar uit straks report de banaanvraag natsie je. Been there.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ban aangevraagd.quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:43 schreef Spatieloos het volgende:
Ben nog een 18quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:46 schreef edcetera het volgende:
[..]
http://www.independer.nl/lenen/intro.aspx
Wie?quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:47 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
Kijk maar uit straks report de banaanvraag natsie je. Been there.
25 PPC? Hallo dat is volgend jaar miljoenen euro's waard, dacht 't niet!quote:Op donderdag 23 januari 2014 18:49 schreef GTAnoob het volgende:
je kan van mij 1000 euro lenene, maar maak eerst ff 25 PPC over dan heb ik onderpand enz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |