Inoquote:Op maandag 24 maart 2014 20:44 schreef borisz het volgende:
De lijst van de PVV
[ afbeelding ]
https://twitter.com/rjduin/status/448182847216820224/photo/1
[ afbeelding ]
Ino's?quote:Op vrijdag 28 maart 2014 22:10 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
geniet er nog van, straks worden ze misschien verboden
Want die partij vormt ook echt een dusdanige bedreiging dat het noodzakelijk is om acties te ondernemen die tegen de rechtsstaat ingaan.quote:Op donderdag 6 maart 2014 03:55 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe schakel je doeltreffend een partijtje uit, net voor de verkiezingen...
Dat zeg jij.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 01:57 schreef editoor het volgende:
[..]
"Een stem naar de PVV is een verloren stem"
Vanaf 2:12. Wel mooi dat mensen qua uiterlijk, argumentatieniveau, fatsoen etc. nooit teleurstellen wat betreft het voldoen aan het beeld dat je van PVV'ers hebt.quote:
Mwa, dat hij recht in het gezicht van die 'Marokkaan' zegt dat het een goed idee is dat hij teruggaat is toch alleen maar mooi.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 14:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Vanaf 2:12. Wel mooi dat mensen qua uiterlijk, argumentatieniveau, fatsoen etc. nooit teleurstellen wat betreft het voldoen aan het beeld dat je van PVV'ers hebt.
Sta je er toevallig tussen Pinkelotjeblauw?
Ja, prachtig.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 15:13 schreef karton2 het volgende:
[..]
Mwa, dat hij recht in het gezicht van die 'Marokkaan' zegt dat het een goed idee is dat hij teruggaat is toch alleen maar mooi.
http://nos.nl/artikel/629(...)lijst-in-belgie.htmlquote:Oud-minister en kinderboekenschrijver Jan Terlouw doet mee als kandidaat aan de Europese verkiezingen op 25 mei. Hij is lijstduwer voor de Belgische liberale partij Open VLD.
De kandidatuur van Terlouw (D66) is puur symbolisch, zegt hij. "De kans is heel klein dat ik daadwerkelijk word gekozen. Maar als dat toch gebeurt, is er geen haar op mijn hoofd die erover denkt om naar Brussel te gaan."
Europese gedachtegoed
De schrijver van Koning van Katoren werd door lijsttrekker Guy Verhofstadt gevraagd om zich kandidaat te stellen. "Met Jan Terlouw hebben we een echte Europese lijst gemaakt", zegt Verhofstadt. "In Europa is het niet jouw nationaliteit die van belang is, maar de politiek die je wilt voeren. Terlouw brengt bakken ervaring mee uit Den Haag als voormalig partijleider, vicepremier en minister van Economie."
Terlouw vindt het zelf wel leuk dat hij op een Belgische lijst staat. Het past volgens hem goed bij het Europese gedachtegoed. "Ik ben het niet op elk punt eens met de Open VLD, maar de visie op Europa deel ik wel."
Terlouws partij D66 zit in het Europese parlement in dezelfde fractie als de Belgische Open VLD.
En toch heb ik er moeite mee. Jezelf verkiesbaar stellen als volksvertegenwoordiger, maar al van tevoren zeggen dat je die taak toch niet uit gaat voeren.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 19:24 schreef borisz het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/629(...)lijst-in-belgie.html
yesquote:Op maandag 24 maart 2014 21:41 schreef freako het volgende:
[..]
Vernieuwende lijst..
Achtereenvolgens
1. Eerste-Kamerlid
2. Statenlid ZH
3. oud-Kamerlid (en lijsttrekker in 2006) van de LPF
4. ik neem aan dat dit de islamoloog is?
5. Europarlementariër
6 oud-Tweede-Kamerlid, aankomend raadslid in Den Haag
7. oud-Tweede-Kamerlid
8. Statenlid Groningen
9. oud-Tweede-Kamerlid, raadslid in Den Haag
quote:Op vrijdag 28 maart 2014 15:47 schreef borisz het volgende:
Het verkiezingsprogramma van de PVV past op één A4-tje
quote:Geloof in het nut van de Europese Unie brokkelt af
Bijna zeven op de tien Nederlanders (68 procent) en ruim de helft van de Europeanen (53 procent) wil de macht van de Unie beperken of er helemaal uit stappen. Dit blijkt uit het rapport European Pulse van Ipsos dat morgen verschijnt. Tweederde van de Nederlanders én Europeanen denkt niet dat ze er door het EU-lidmaatschap economisch op vooruit zijn gegaan.
Men doet ook niet bijster goed zijn best om mensen het vertrouwen in de EU te laten herwinnen als ze daarvoor Bernard Wientjes optrommelen die eventjes komt vertellen dat eigenlijk alles aan de EU gewoon fantastisch is en mensen die dat niet in zien dommeriken zijn die we het allemaal nog eens even goed moeten uitleggen.quote:
Of gewoon in 1 zin: Nederland uit de EU, belangrijke handelsverdragen e.d. kunnen we prima zelf sluiten.quote:Op zaterdag 29 maart 2014 20:39 schreef Peunage het volgende:
[..]
1. Kiezen voor Nederland.
Dit is toch geen verkiezingspunt, dit betekent gewoon niks. Dit zou eigenlijk de titel van het programma moeten zijn
2. Uit de EU, uit de euro.
Oke.
3. Handel drijven met de hele wereld.
Prima. Ik wist alleen niet dat de EU dat tegen hield of zo.
Is ongeveer hetzelfde als punt 5 en 6.
4. Baas over eigen grenzen.
Top. Hetzelfde als punt 7
5. Baas over eigen geld
6. Eigen economisch beleid.
+ valt samen met punt 3.
7. Blijven wie we zijn (massa-immigratie, Islamiseren, blablabla)
Zie punt 4.
Het kan eigenlijk nóg korter. Een half A4'tje denk ik. Simpel te onthouden, catchy, etc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |